Ik ben gisteren nog door iemand van daar benaderd om te helpen met informatie over het oude GTST in verband met het naderende jubileum. Volgens mij zijn zij ook niet echt enthousiast over die DVD. Ik heb ze in ieder geval naar hier doorverwezen. Ze lazen hier al mee, dus ze zullen binnenkort wel wat posten.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:54 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie nu dat de GTST Fanclub weer een make-over heeft gehad
In ieder geval is de nieuwe header al een enorme verbetering t.o.v. die rare schuifpuzzel-achtige header.
"Met dank aan Frey"quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog door iemand van daar benaderd om te helpen met informatie over het oude GTST in verband met het naderende jubileum.
Nee, dat kan ik begrijpen. Deze dvd zou daar nog verandering in kunnen brengenquote:Volgens mij zijn zij ook niet echt enthousiast over die DVD.
Oh, leuk!quote:Ik heb ze in ieder geval naar hier doorverwezen. Ze lazen hier al mee, dus ze zullen binnenkort wel wat posten.
Brengt wel een beetje herinneringen terug zo.quote:
De GTST Courant was, vooral voordat ik dit forum en de topicreeks ontdekte, echt mijn vaste stek. Vlak na de jubileumweek werd de boel overgedragen aan een nieuwe eigenaar, maar algauw raakte de site in een slop. En nadat Sanoma alle web-log.nl-sites op een werkelijk dramatische manier had omgezet in weblog.nl-sites is het een stille dood gestorven, evenals andere soapgerelateerde weblogs.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Brengt wel een beetje herinneringen terug zo.
Hielp vroeger De GTSTClub met shots en filmpjes en ook wel eens wat geschreven.
Later gingen ze door als Courant, maar na 2011 is het inactief geworden.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:29 schreef PeterKelder het volgende:
Die speech van Marcus
"Stop die vent onder de grond!"
En de muziek van Ronald is gewoon weer briljant
Ik dacht dat het Kennard was.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Zag dit als videosuggestie bij een GTST upload en dacht eerst dat het Gottschalk was
Een normale verhaallijn.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:59 schreef PeterKelder het volgende:
En nu kom ik dit tegen:
Man man man, wat een item
Tja, het komt uit de mond van Kwalbert hèquote:
Hahaquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:14 schreef Frey het volgende:
SHO / GTST #246 Herdenking van badguys & verwelkoming van Maxime
Hier was ik niet zo blij.
Ik weet dat nog goed, maar had geen idee wat het al zo lang geleden was.
Was altijd best gezellig in die chatbox daar met die quizjes.
De mensen in de chatbox waren altijd wel gezellig, maar sommige posters waren toen al van het belabberde niveau zoals we veel fans nu kennen. Om over het team moderators nog maar te zwijgen. Geen idee hoe ze die infantiele bende toen aangesteld hebben.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha
Tja, dat GTST forum... Ik keek er toen wel dagelijks, maar er was daar vaak een hoop gedoe kan ik mij herinneren.
Ik denk dat daar een speciale sollicitatiecommissie voor is geweest:quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:28 schreef Frey het volgende:
[..]
De mensen in de chatbox waren altijd wel gezellig, maar sommige posters waren toen al van het belabberde niveau zoals we veel fans nu kennen. Om over het team moderators nog maar te zwijgen. Geen idee hoe ze die infantiele bende toen aangesteld hebben.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat daar een speciale sollicitatiecommissie voor is geweest:
[ afbeelding ]
Haha, jij dacht dat ik Dr.Mikey was toch?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:34 schreef Frey het volgende:
SHO / GTST #269
PeterKelder deed al vroeger zijn intrede dan dat ik me kon herinneren. Ik dacht dat je pas in 2010 kwam.
Ik dacht toen eerst dat je weer een of andere kloon was, dat deden gebruikers toen wel eens met GTST namen.
Kun je nagaanquote:Wist dat trouwens niet van Peters achternaam.
Ja, die kwam steeds weer met zoiets.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, jij dacht dat ik Dr.Mikey was toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |