Jupiler.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:21 schreef aloa het volgende:
Mijn dilemma van vandaag!
Ik moet zo naar de supermarkt... Heineken of Amstel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kasteel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:21 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amstelquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:21 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik geen goede reden. Ik hou wel van het oude vertrouwde.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:16 schreef mstx het volgende:
Die Eastpak had ik 15 jaar geleden ook. Reden genoeg om die andere te kiezen.
Okee, dank.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:15 schreef -AMG- het volgende:
Dakine. Ook vanwege de naar mijn mening betere kwaliteit.
Fokkers in spéquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:06 schreef 44rdbei het volgende:
Eastpak is echt niks veranderd...
Had vroeger van die figuren in de klas die van de eerste E een L maakte
Was in de aanbieding bij de Jumbo.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:43 schreef kuolema het volgende:
Okee, ik heb een dakine besteldHet is deze geworden: [ afbeelding ]
[..]
De onderste.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:58 schreef 44rdbei het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
of deze?
[ afbeelding ]
Hoe groot zijn je manboobs en heb je je bikinlijn wel gedaan?quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:58 schreef 44rdbei het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
of deze?
[ afbeelding ]
goed argument, denk dat ik voor de bovenste ga dan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:09 schreef 24Fan het volgende:
Bovenste, past beter bij je naam qua kleur.
Ik heb geen manboobs, dus topje heb ik niet echt nodig.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hoe groot zijn je manboobs en heb je je bikinlijn wel gedaan?
Doe anders een pic met en zonder topje van beide bikini'squote:Op zondag 16 augustus 2015 12:14 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb geen manboobs, dus topje heb ik niet echt nodig.
Bikinilijn is gedaan uiteraard.
De onderste. Volgens mij heeft die betere koeling en ik vind het wel handig dat je ook de binnenkant kan zienquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:22 schreef Geralt het volgende:
Ik twijfel welke case ik moet kopen ter vervanging van mijn oude Antec Performance One P180.
De Nanoxia Deep Silence 5:
[ afbeelding ]
De Thermaltake Urban T81:
[ afbeelding ]
De Phanteks Enthoo Pro:
[ afbeelding ]
Ik kan geen keuze maken
Dat kan bij de Thermaltake ook en de Nanoxia is ook leverbaar met windowpanel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
De onderste. Volgens mij heeft die betere koeling en ik vind het wel handig dat je ook de binnenkant kan zien
Dat soort vunzige beelden bekijk je maar tijdens een gayparadequote:Op zondag 16 augustus 2015 12:16 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Doe anders een pic met en zonder topje van beide bikini's
he tis hier tweakers nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:22 schreef Geralt het volgende:
Ik twijfel welke case ik moet kopen ter vervanging van mijn oude Antec Performance One P180
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Phanteks Enthoo Pro:
[ afbeelding ]
Ik kan geen keuze maken
quote:
Val op een hoopquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:11 schreef kuolema het volgende:
Voor iedereen die net als ik nogal moeite heeft met het nemen van beslissingen, dit topic.
be careful what you wish forquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:16 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Doe anders een pic met en zonder topje van beide bikini's
Je had me wel kunnen waarschuwen, als een goed burger betaamdquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat soort vunzige beelden bekijk je maar tijdens een gayparade
Middelstequote:Op zondag 16 augustus 2015 12:22 schreef Geralt het volgende:
Ik twijfel welke case ik moet kopen ter vervanging van mijn oude Antec Performance One P180
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Phanteks Enthoo Pro:
[ afbeelding ]
Ik kan geen keuze maken
Waarom?quote:
Onderste is het mooiste.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:22 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Phanteks Enthoo Pro:
[ afbeelding ]
Ik kan geen keuze maken
tvp.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:11 schreef kuolema het volgende:
Voor iedereen die net als ik nogal moeite heeft met het nemen van beslissingen, dit topic.
Goeie keusquote:Op zondag 16 augustus 2015 11:43 schreef kuolema het volgende:
Okee, ik heb een dakine besteldHet is deze geworden: [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou gewoon Elvi's advies opvolgen (she learned from a proquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:22 schreef Geralt het volgende:
Ik twijfel welke case ik moet kopen ter vervanging van mijn oude Antec Performance One P180).
En een andere reden is dat Elvi's keus een maximale cpukoeler-hoogte heeft van 193mm en de middelste slechts 180mm
en btw, heeft jouw oude kast de voeding boven of onder zitten? Als ie boven zit, heb ik wel eventueel interesse hem van je over te nemen
Ego: Ik zat net een vork te zoeken voor mn gewokte diepvriesgroente, maar had alleen nog maar een taartvorkje.
Dus mn keus was:
Of een vork afwassen (afwassen)
Of een taartvorkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Alles op gekregen, heb er nog een harinkie met uitjes achteraan gegooid
[ Bericht 2% gewijzigd door magnetronkoffie op 16-08-2015 14:12:20 ]
Nee natuurlijk niet mafkeesquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:01 schreef Ssevinga het volgende:
Mijn dilemma van vandaag:
Zou ik meet een hechting in een attractie gaan ?de hechting is nu 3 dagen jong en ik weet niet of het super verstandig is maar hij is wel al dicht
quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
tvp.
[..]
Goeie keus
Ja haha daar dacht ik ook aan toen ik er langer naar had gekeken. Maar vind hem toch leuker dan de andere optie (die in de op) - hoewel ik lang twijfelde. Ik vond het wel jammer dat er niet een was die ik meteen geweldig vond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:[..]
Ik zou gewoon Elvi's advies opvolgen (she learned from a pro).
En een andere reden is dat Elvi's keus een maximale cpukoeler-hoogte heeft van 193mm en de middelste slechts 180mm
en btw, heeft jouw oude kast de voeding boven of onder zitten? Als ie boven zit, heb ik wel eventueel interesse hem van je over te nemen
Ego: Ik zat net een vork te zoeken voor mn gewokte diepvriesgroente, maar had alleen nog maar een taartvorkje.
Dus mn keus was:
Of een vork afwassen (afwassen)
Of een taartvorkjeIk zou ook voor de lepel zijn gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Alles op gekregen, heb er nog een harinkie met uitjes achteraan gegooid
Why are you wearing that stupid man suit?
McDonald'squote:Op zondag 16 augustus 2015 13:40 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Onderste is het mooiste.
Ik twijfel of ik vanavond naar de McDonald's ga of naar de KFC.
Jaquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:01 schreef Ssevinga het volgende:
Mijn dilemma van vandaag:
Zou ik meet een hechting in een attractie gaan ?de hechting is nu 3 dagen jong en ik weet niet of het super verstandig is maar hij is wel al dicht
Paypal. Jaren terug veel gebruikt van gemaakt (vanwege aankopen uit het buitenland) en je kunt zo te lezen (zodra je het niet meer nodig hebt) je account weer blokkeren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:36 schreef kuolema het volgende:
PayPal of credit card?
PayPal is gratis, credit card niet. Maar paypal zou ik aan mijn bankrekening koppelen en dat schijnt niet zo veilig te zijn. Ik wil nu iets kopen, maar kan met credit card beter wachten tot februari omdat ik dan weer studeer en een cc dan goedkoper is.
je moet dus kiezen tussen piswater en bier? waarom? koop gewoon alleen bier, dus amstel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:21 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:19 schreef Coritchando het volgende:
[..]
je moet dus kiezen tussen piswater en bier? waarom? koop gewoon alleen bier, dus amstelDuvel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |