Jupiler.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:21 schreef aloa het volgende:
Mijn dilemma van vandaag!
Ik moet zo naar de supermarkt... Heineken of Amstel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kasteel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:21 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amstelquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:21 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik geen goede reden. Ik hou wel van het oude vertrouwde.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:16 schreef mstx het volgende:
Die Eastpak had ik 15 jaar geleden ook. Reden genoeg om die andere te kiezen.
Okee, dank.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:15 schreef -AMG- het volgende:
Dakine. Ook vanwege de naar mijn mening betere kwaliteit.
Fokkers in spéquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:06 schreef 44rdbei het volgende:
Eastpak is echt niks veranderd...
Had vroeger van die figuren in de klas die van de eerste E een L maakte
Was in de aanbieding bij de Jumbo.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:43 schreef kuolema het volgende:
Okee, ik heb een dakine besteldHet is deze geworden: [ afbeelding ]
[..]
De onderste.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:58 schreef 44rdbei het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
of deze?
[ afbeelding ]
Hoe groot zijn je manboobs en heb je je bikinlijn wel gedaan?quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:58 schreef 44rdbei het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
of deze?
[ afbeelding ]
goed argument, denk dat ik voor de bovenste ga dan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:09 schreef 24Fan het volgende:
Bovenste, past beter bij je naam qua kleur.
Ik heb geen manboobs, dus topje heb ik niet echt nodig.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hoe groot zijn je manboobs en heb je je bikinlijn wel gedaan?
Doe anders een pic met en zonder topje van beide bikini'squote:Op zondag 16 augustus 2015 12:14 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb geen manboobs, dus topje heb ik niet echt nodig.
Bikinilijn is gedaan uiteraard.
De onderste. Volgens mij heeft die betere koeling en ik vind het wel handig dat je ook de binnenkant kan zienquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:22 schreef Geralt het volgende:
Ik twijfel welke case ik moet kopen ter vervanging van mijn oude Antec Performance One P180.
De Nanoxia Deep Silence 5:
[ afbeelding ]
De Thermaltake Urban T81:
[ afbeelding ]
De Phanteks Enthoo Pro:
[ afbeelding ]
Ik kan geen keuze maken
Dat kan bij de Thermaltake ook en de Nanoxia is ook leverbaar met windowpanel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
De onderste. Volgens mij heeft die betere koeling en ik vind het wel handig dat je ook de binnenkant kan zien
Dat soort vunzige beelden bekijk je maar tijdens een gayparadequote:Op zondag 16 augustus 2015 12:16 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Doe anders een pic met en zonder topje van beide bikini's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |