Leuk dat ze zo reageerdenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:46 schreef FritzWepper het volgende:
Hoi Lamb, welkom!
Vanavond aan mijn ouders medegedeeld dat ze, als alles goed gaat, voor het eerst opa en oma gaan worden. Had twee mokjes gekocht met #1 Opa en #1 Oma en die ingepakt gegeven. Ze reageerden vol ongeloof. Maar heel blij natuurlijk. Morgen de schoonouders.
Hoe reageerden jullie ouders, hoe hebben jullie het verteld en hoe lang gewacht? Wij wilden eerst tot na 12w wachten, maar omdat iedereen op vriendin's werk het al wist hebben we het nu (8w4d) al verteld.
Deze zwangerschap na de eerste echo gedeeld met mijn schoonouders. In verband met de spannende tijd (2 miskramen) vonden we het fijn om ergens een klankbord te hebben. Man wilde graag langer wachten maar na de eerste, goede echo moest ik het ergens delen. En we hebben met hen een goede band.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:46 schreef FritzWepper het volgende:
Hoi Lamb, welkom!
Vanavond aan mijn ouders medegedeeld dat ze, als alles goed gaat, voor het eerst opa en oma gaan worden. Had twee mokjes gekocht met #1 Opa en #1 Oma en die ingepakt gegeven. Ze reageerden vol ongeloof. Maar heel blij natuurlijk. Morgen de schoonouders.
Hoe reageerden jullie ouders, hoe hebben jullie het verteld en hoe lang gewacht? Wij wilden eerst tot na 12w wachten, maar omdat iedereen op vriendin's werk het al wist hebben we het nu (8w4d) al verteld.
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:54 schreef Malteser het volgende:
Lamb, wat leuk!!!! Ik lurk al heel lang, klopt het dat jullie een prachtige dochter hebben met heel mooi lang haar? Haar naam begint met een O.?
Of zit ik nu echt helemaal mis?
Nu????!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:59 schreef mignonne het volgende:
nog een keertje kortniet quoten plz.
Ja hallo... dit soort posts mag niet zonder linkje he xDquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:06 schreef Lamb29 het volgende:
Geweldig filmpje Mignonne
Na aanleiding van jou meiden heb ik mijnes dus ook gefilmd met het vertellen
Besef zat daar precies tussen jou meiden in lijkt wel
Beetje leeg koppie maar bij het woord baby: "awwwwwwwww wat schaaaaaaatig!!"
Super!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:02 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Klopt helemaal![]()
Fritz wij hebben het ook vandaag verteld aan onze ouders. Tweede kleinkind dus aan beide kanten en ze waren erg verrast. Onze dochter heeft het mogen vertellen. Bij mijn ouders was dat dus nog voordat ze over de drempel waren
Zo heiß in Berlin? Schaam me er een beetje voor, maar ben er nog nooit geweest! Vlieg door heel Europa voor stedentrips, maar omdat ik op 5 min. fietsen van de Duitse grens ben opgegroeid voelt Duitsland gewoon niet als vakantie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:57 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn vader is nog steeds helemaal onder de indruk. Wij zijn vandaag spontaan naar NL gereden, en hij vertelde dat hij heel vaak over me droomt en het zo gek vind, maar wel heel leuk....![]()
vanuit NL dus. Ik trok de hitte in Berlijn niet meer, fijn om hier te zijn, onder een dekbed te slapen en niet constant te plakken!
+1, wat een @#$(^nacht..quote:Op zondag 16 augustus 2015 06:00 schreef Malteser het volgende:
Damn, wat duurt een nacht lang als je na een toiletbezoek niet meer in slaap komt. Terwijl ik echt nog wel moe ben en ook pas 3,5 uur geslapen had.... Nu lig ik dus al vanaf 4.00 uur te draaikonten.![]()
![]()
![]()
Jeeeej! Wat fijnquote:Op zondag 16 augustus 2015 10:45 schreef MissBliss het volgende:
Wij mogen naar huis!
Meneer is maar liefst 5 gram aangekomen!
yaaaay!quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:45 schreef MissBliss het volgende:
Wij mogen naar huis!
Meneer is maar liefst 5 gram aangekomen!
Dapper dat je uberhaupt nog geprobeerd hebt er in te komen...quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:31 schreef coccinelle het volgende:
39 wekenen volgens mij tijd om te bevallen. Ik scheurde net uit mijn favo positiejeans
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:31 schreef coccinelle het volgende:
Wat fijn om lekker naar huis te mogen, MissBliss!
39 wekenen volgens mij tijd om te bevallen. Ik scheurde net uit mijn favo positiejeans
![]()
Foto!quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:30 schreef mignonne het volgende:
yay blijheidnet een commode gescoord voor 30 euro xD ik ben blij. Nu onze kledingkast nog uit die kamer en dan kunnen mijn hormonen kleertjes gaan inruimen en zulks.
ehrmahgerd! heb ik dan mn 100 dagen mijlpaal gemist?!quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:31 schreef Bloesem. het volgende:
MB lekker naar huis
Nog 100 dagen(officiele UD op 24 nov nu) Heremina, wat gaat dat hard..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |