abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155248709
Ik dacht dat er een gansje uit de kast kwam :@ Hoi Lamb! :W

Fritz, wat leuk dat ze zo blij waren O+ Ik ben benieuwd hoe hun gezichten eruit hebben gezien, haha!

Omdat wij al even bezig waren om een kindje te krijgen en het nota bene de eerst maand was dat we natuurlijke supplementen (zilver) gebruikten, hebben we na de eerste test met heeeeel licht streepje mijn ouders ingelicht om te vragen om voor ons te duimen dat 't niet vals was (dat was dus met 4 - 5 weken ongeveer) Zij vonden 't erg spannend en duimden met ons mee, waren ook erg blij! Nu nog steeds, het kledingpakket wat ik eerder postte heb ik net cadeau gekregen en m'n mama zit as we speak een popje te breien O+ Ze zijn er zo mee bezig O+ Daarna hebben we ook zijn ouders gebeld. Zij reageerden niet goed. Ze hadden er veel moeite mee en ook wat meer tijd voor nodig. Inmiddels zijn ze wel bijgedraaid (maar de dingen die ze toen gezegd hebben, zal ik echt nooit meer vergeten)

Met 10 weken heb ik het aan mijn broertje, 'broertjes' en 'zusje' verteld, die reageerden ook goed. Mijn kleine 'broertje' van 11 heeft steeds allemaal hele schattige vragen O+ Van: "hebben ze dan wel kleren in de maat van de baby?" en "als je gaat bevallen, moet ik daar dan ook bij zijn?" _O-
pi_155248762
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 21:46 schreef FritzWepper het volgende:
Hoi Lamb, welkom!

Vanavond aan mijn ouders medegedeeld dat ze, als alles goed gaat, voor het eerst opa en oma gaan worden. Had twee mokjes gekocht met #1 Opa en #1 Oma en die ingepakt gegeven. Ze reageerden vol ongeloof. Maar heel blij natuurlijk. Morgen de schoonouders.

Hoe reageerden jullie ouders, hoe hebben jullie het verteld en hoe lang gewacht? Wij wilden eerst tot na 12w wachten, maar omdat iedereen op vriendin's werk het al wist hebben we het nu (8w4d) al verteld.
Leuk dat ze zo reageerden O+

Bij de eerste hebben we het verteld met 6 weken en paar dagen. Het was toen kerst, we wilden eigenlijk langer wachten maar het was gewoon een mooi moment. Mijn ouders waren hysterisch helemaal blij. Mn schoonvader en zwager waren blij, mn schoonmoeder begon te miepen over dat ze het te vroeg vond om te weten en dat ze dus niet wilde feliciteren :')

tweede keer hebben we gewacht tot bijna 12 weken. Mijn ouders waren wederom enthousiast en blij. Ik was uitgerekend op mn moeders verjaardag dus had een echofoto ingepakt en als vervroegd cadeau gegeven. Ze snapte er aanvankelijk niks van xD mn schoonouders vonden het wat te snel (er zit 17 maanden tussen de kinderen) en vroegen of t een ongelukje was en mn schoonmoeder vond dat we wel erg lang gewacht hadden :') t is nie gauw goed...

Dit keer hebben we het verteld na de termijnecho rond een week of 10. Eerst de kinderen verteld en die hebben de rest van het nieuws verspreid :7
:)
pi_155248798
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 21:46 schreef FritzWepper het volgende:
Hoi Lamb, welkom!

Vanavond aan mijn ouders medegedeeld dat ze, als alles goed gaat, voor het eerst opa en oma gaan worden. Had twee mokjes gekocht met #1 Opa en #1 Oma en die ingepakt gegeven. Ze reageerden vol ongeloof. Maar heel blij natuurlijk. Morgen de schoonouders.

Hoe reageerden jullie ouders, hoe hebben jullie het verteld en hoe lang gewacht? Wij wilden eerst tot na 12w wachten, maar omdat iedereen op vriendin's werk het al wist hebben we het nu (8w4d) al verteld.
Deze zwangerschap na de eerste echo gedeeld met mijn schoonouders. In verband met de spannende tijd (2 miskramen) vonden we het fijn om ergens een klankbord te hebben. Man wilde graag langer wachten maar na de eerste, goede echo moest ik het ergens delen. En we hebben met hen een goede band.
Mijn ouders (vader en vrouw, moeder en man) pas ingelicht na enkele goede echo's.

Maar het verschilt voor iedereen, er is geen goed of fout. Dus gewoon lekker doen wat voor jullie goed voelt.
pi_155248830
nog een keertje kort O+ niet quoten plz.

[ Bericht 43% gewijzigd door mignonne op 15-08-2015 22:22:30 ]
pi_155248924
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 21:54 schreef Malteser het volgende:
Lamb, wat leuk!!!! Ik lurk al heel lang, klopt het dat jullie een prachtige dochter hebben met heel mooi lang haar? Haar naam begint met een O.?
Of zit ik nu echt helemaal mis?
Klopt helemaal O+

Fritz wij hebben het ook vandaag verteld aan onze ouders. Tweede kleinkind dus aan beide kanten en ze waren erg verrast. Onze dochter heeft het mogen vertellen. Bij mijn ouders was dat dus nog voordat ze over de drempel waren :+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155248938
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 21:59 schreef mignonne het volgende:
nog een keertje kort O+ niet quoten plz.

Nu????!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_155248965
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nu????!
:P
zou zomaar kunnen dat school inderdaad eerder op de hoogte was dan onze ouders :')
pi_155248980
Aaah Migonne! O+ O+ O+
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 22:05:11 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155248995
OMG Mignonne dat is zooooooo cute!!! Dat glunderende gezichtje van je oudste O+!
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 22:05:37 #160
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155249017
Mignonne O+, wát lief zeg!!

Lamb *O*, van harte!
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 22:05:42 #161
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_155249018
O+ Mignonne!
pi_155249032
Geweldig filmpje Mignonne :D
Na aanleiding van jou meiden heb ik mijnes dus ook gefilmd met het vertellen O+

Besef zat daar precies tussen jou meiden in lijkt wel :D
Beetje leeg koppie maar bij het woord baby: "awwwwwwwww wat schaaaaaaatig!!"
We'll have love aplenty
You and Me
pi_155249080
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:06 schreef Lamb29 het volgende:
Geweldig filmpje Mignonne :D
Na aanleiding van jou meiden heb ik mijnes dus ook gefilmd met het vertellen O+

Besef zat daar precies tussen jou meiden in lijkt wel :D
Beetje leeg koppie maar bij het woord baby: "awwwwwwwww wat schaaaaaaatig!!"
Ja hallo... dit soort posts mag niet zonder linkje he xD
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 22:08:31 #164
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155249090
Bedankt voor de reacties, dus ook nog wel wat hysterische ouders... :D Ik had dat bij die van mij ook verwacht, maar ze zaten letterlijk met open mond. Mijn vader zei: "hier maak je geen grapjes over hè, doe ons dat niet aan!" _O-
pi_155249126
ghehe sorry :D Moet nog even kijken of ik hem online ga zetten of niet.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_155249133
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:02 schreef Lamb29 het volgende:

[..]

Klopt helemaal O+

Fritz wij hebben het ook vandaag verteld aan onze ouders. Tweede kleinkind dus aan beide kanten en ze waren erg verrast. Onze dochter heeft het mogen vertellen. Bij mijn ouders was dat dus nog voordat ze over de drempel waren :+
Super!! O+
pi_155249136
Ahhh Mignonne super lief filmpje! Wat een leuke meiden heb je O+

En Lamb uit de kast :W

Wij hebben het ook direct verteld aan ouders en schoonouders. Ik drink graag een wijntje bij het eten, dus had sowieso opgevallen als ik die opeens af zou slaan.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_155250702
Mijn vader is nog steeds helemaal onder de indruk. Wij zijn vandaag spontaan naar NL gereden, en hij vertelde dat hij heel vaak over me droomt en het zo gek vind, maar wel heel leuk.... O+

:W vanuit NL dus. Ik trok de hitte in Berlijn niet meer, fijn om hier te zijn, onder een dekbed te slapen en niet constant te plakken!
pi_155254734
Gefeliciteerd Lamb! *O* Dat is het leuke van uit de kast komen hier: dubbele felicitaties! :D

Goede keuze Jagär. Ik vond op vakantie twee weken lang 38 graden niet te doen. Wat lief van je vader, heel zoet. O+

Ik heb last van een kuchje en kan daardoor niet slapen. :{ Iedere keer als ik kuch dreunt dat heel rot door heel diep. Het lijkt wel of ie met z'n hoofd er al uit hangt.. o|O
  zondag 16 augustus 2015 @ 01:27:05 #170
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155254905
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:57 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn vader is nog steeds helemaal onder de indruk. Wij zijn vandaag spontaan naar NL gereden, en hij vertelde dat hij heel vaak over me droomt en het zo gek vind, maar wel heel leuk.... O+

:W vanuit NL dus. Ik trok de hitte in Berlijn niet meer, fijn om hier te zijn, onder een dekbed te slapen en niet constant te plakken!
Zo heiß in Berlin? Schaam me er een beetje voor, maar ben er nog nooit geweest! Vlieg door heel Europa voor stedentrips, maar omdat ik op 5 min. fietsen van de Duitse grens ben opgegroeid voelt Duitsland gewoon niet als vakantie.
pi_155257529
Damn, wat duurt een nacht lang als je na een toiletbezoek niet meer in slaap komt. Terwijl ik echt nog wel moe ben en ook pas 3,5 uur geslapen had.... Nu lig ik dus al vanaf 4.00 uur te draaikonten.
:Z :Z :Z :Z
pi_155257749
Hehe.. Eindelijk eens onder m'n dekbed geslapen! En wat langer achter elkaar geslapen.

Lag er om 21.30 al in
pi_155257798
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 06:00 schreef Malteser het volgende:
Damn, wat duurt een nacht lang als je na een toiletbezoek niet meer in slaap komt. Terwijl ik echt nog wel moe ben en ook pas 3,5 uur geslapen had.... Nu lig ik dus al vanaf 4.00 uur te draaikonten.
:Z :Z :Z :Z
+1, wat een @#$(^nacht..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_155257806
Rot he Malteser!

Fritz: Eerste keer.. Toen kregen ouders en schoonouders na de 2e echo (rond 11 wkn geloof ik) een slabber met "jullie worden opa en oma" er op.

Mijn pa was net jarig geweest, dus dit was met n smoes nog n verjaardags cadeau. Hij zag t en zei: "och jee.. Nu moet ik met oma naar bed!"

Hij moest er heel erg aan wennen geloof ik en nu is ie helemaal gek op zoon.

Dit keer aan mijn ouders verteld met 6 wkn ofzo aan de tel. We hadden 1 echo gehad, waar een leeg vrichtzakje op te zien was. Ik was al een paar weken zo verschrikkelijk beroerd.. Mijn moeder had al n paar x gevraagd of ik zwanger was, dus toen huilend aan de tel verteld dat die echo nog niet goed was.

Schoonoyders verteld na die 2e echo, waar wel hartactie op te zien was.
pi_155257839
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 08:12 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

+1, wat een @#$(^nacht..
En +2, hier ook ruk geslapen.
pi_155257899
Hier verteld met 4+1 aan ouders en 4+2 aan schoonouders. We waren een OFO gestart en dat wisten ze, mijn moeder belde elke dag met de vraag of ik al ongesteld was geworden en wat het vervolg zou zijn. Aangezien ik slecht ben in liegen, direct verteld met boekje (opa vertel eens en oma vertel eens). Mijn vader snapte het niet.
Dag erna naar mijn schoonouders, die kregen een boekje mijn kleinkind van Pauline oud. Daar viel t kwartje wel direct haha.

(schoon) zusjes en zwagers na de eerste echo met 6,5 week verteld en wereld kundig gemaakt met elf weken, toen had ik al drie goede echo's gehad.
  zondag 16 augustus 2015 @ 10:45:08 #177
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_155259146
Wij mogen naar huis!
Meneer is maar liefst 5 gram aangekomen!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 16 augustus 2015 @ 10:45:33 #178
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155259156
*O*!
KuikenGuppy
  zondag 16 augustus 2015 @ 10:47:20 #179
50430 Yuki
Student Midwife
pi_155259187
quote:
17s.gif Op zondag 16 augustus 2015 10:45 schreef MissBliss het volgende:
Wij mogen naar huis!
Jeeeej! Wat fijn O+
Lekker naar huis met z'n drieën, veel knuffelen en in alle rust en vertrouwdheid van thuis herstellen.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_155259266
Super nieuws MissBliss! Heerlijk naar huis!

Ik heb net de angelsound erbij gepakt en heerlijk naar het hartje geluisterd O+ was de eerste keer dat we het hartje hoorde, super!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_155259286
*O* *O* lekker genieten met zijn drie MB! Wat een goed nieuws

Mooi is dat he sicilia O+
pi_155259487
quote:
17s.gif Op zondag 16 augustus 2015 10:45 schreef MissBliss het volgende:
Wij mogen naar huis!
yaaaay! *O*
pi_155259803
Fijn MB! Nu thuis lekker genieten met zijn 3tjes! *G*
pi_155259810
Super MB! Geniet ervan samen! O+
pi_155260031
MB: *G*
pi_155261380
MB wat fijn, lekker knuffelen en genieten thuis!

Lamb uit de kast gefeliciteerd!!

Sicilia fijn om het hartje gehoord te hebben.

Morgen de 20 weken echo, vind het wel weer spannend.
pi_155261403
Misbliss wat goed! ^O^
pi_155261896
Yay MissBliss, lekker genieten!! En lamb ik ken je niet maar bij deze nog gefeliciteerd! :).

Wij hebben het onze ouders verteld 1 dag nadat we wisten dat we een kindje kregen.. Was bij 7wkn ofzo. Behoorlijk in paniek en overstuur waren we. Achteraf vind ik het best sneu dat ze het op zo'n manier te horen kregen (toch 1e kleinkind en ze konden niet zo blij doen als ze hadden gewild denk ik), maar op dat moment had ik ze echt even nodig. Voor de rest pas wereldkundig gemaakt na 13-14 wkn ofzo, na goede combinatietest en echo's en toen we er zelf een beetje aan gewend waren :).

Wat rot dat jullie zulke slechte nachten hebben gehad sillie, malteser, joycie.. 'T klinkt al zwaar zo verder in de zwangerschap en als je dan ook nog je slaap niet kan pakken.. Buh.

Ik slaap nog prima eigenlijk. En nog op m'n buik :$.. sorry baby.
pi_155262488
Wat fijn om lekker naar huis te mogen, MissBliss!

39 weken *O* en volgens mij tijd om te bevallen. Ik scheurde net uit mijn favo positiejeans ;( :D
pi_155262577
Wat fijn MB!
We'll have love aplenty
You and Me
  zondag 16 augustus 2015 @ 13:35:40 #191
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155262637
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 13:31 schreef coccinelle het volgende:
39 weken *O* en volgens mij tijd om te bevallen. Ik scheurde net uit mijn favo positiejeans ;( :D
Dapper dat je uberhaupt nog geprobeerd hebt er in te komen...

Ik heb t t laatst geprobeerd voor het warm werd, geen succes. Nu dus leggings + jurkjes, en harembroeken van de hema ;(

En *O* voor 39 weken (38.6 hier ;))
pi_155263663
Sethiwe: dat is ook spannend! Hopelijk is alles goed.

Coccinelle: het moment dus om te gaan bevallen. Dan moet je jeans toch uit :).

MM: wat ga je goed ondanks pijn en kwaaltjes. Gewoon al 38.6! Top!!

Hier bekken-technisch een snertdag. Maaaar, man met nesteldrang/zenuwen/enz is weer in the house! Hij heeft net demonstratief een grote tas op bed gezet en er zijn spullen in gedaan voor naar het ziekenhuis. Kortom, het allereerste begin van de vluchttas is er.
Ook heeft hij zijn auto op orde gemaakt, de Maxi Cosi van zolder gehaald en beneden in de bijkeuken gezet.
Verder zit ons beddengoed in de was en vond hij het hoog tijd om vanavond de matrasbeschermer om mijn matras te doen.
Mijn man O+!

Vanmiddag hebben we een soort familiereünie inclusief eten van de kant van man's familie waar we niks mee hebben, ik heb zo geen zin ;(.
Allerlei achterneven- en nichten die we nooit zien en waar we niks mee hebben. En dan met dat bekken van mij, kan wel janken bij het idee straks minstens 3 uur op een tuinstoel te moeten zitten.

On the bright side: man en ik kunnen vanavond op tijd naar huis want ja... Dat bekken hè...
pi_155264720
Malteser je hebt een goed excuus om niet te gaan toch?
  zondag 16 augustus 2015 @ 14:49:39 #194
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155264752
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 13:31 schreef coccinelle het volgende:
Wat fijn om lekker naar huis te mogen, MissBliss!

:D shit Hahahaha! Bevallen maarrrrr :9
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155264886
MB wat fijn dat jullie naar huis mogen O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155267879
Nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon MB, en fijn dat hij groeit en dat jullie naar huis mogen *O* :*
pi_155267969
yay blijheid :D net een commode gescoord voor 30 euro xD ik ben blij. Nu onze kledingkast nog uit die kamer en dan kunnen mijn hormonen kleertjes gaan inruimen en zulks. *O*
pi_155268001
MB lekker naar huis *O*

Nog 100 dagen :o (officiele UD op 24 nov nu) Heremina, wat gaat dat hard..
pi_155268175
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:30 schreef mignonne het volgende:
yay blijheid :D net een commode gescoord voor 30 euro xD ik ben blij. Nu onze kledingkast nog uit die kamer en dan kunnen mijn hormonen kleertjes gaan inruimen en zulks. *O*
Foto!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155268185
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:31 schreef Bloesem. het volgende:
MB lekker naar huis *O*

Nog 100 dagen :o (officiele UD op 24 nov nu) Heremina, wat gaat dat hard..
ehrmahgerd! heb ik dan mn 100 dagen mijlpaal gemist?! :o :D
gaat stiekem toch best hard he zo'n zwangerschap.

Mijn minions staan het raam te lappen hier xD en een lol dat ze hebben... :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')