quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 21:46 schreef FritzWepper het volgende:Hoi Lamb, welkom!
Vanavond aan mijn ouders medegedeeld dat ze, als alles goed gaat, voor het eerst opa en oma gaan worden. Had twee mokjes gekocht met #1 Opa en #1 Oma en die ingepakt gegeven. Ze reageerden vol ongeloof. Maar heel blij natuurlijk. Morgen de schoonouders.
Hoe reageerden jullie ouders, hoe hebben jullie het verteld en hoe lang gewacht? Wij wilden eerst tot na 12w wachten, maar omdat iedereen op vriendin's werk het al wist hebben we het nu (8w4d) al verteld.
Wij hebben het kort voor de eerste echo vertelt (en die was met 7 weken). Ik wilde het ook kunnen delen als het niet goed zou zitten, zeker met mijn ouders.
Wij hebben er weinig poespas van gemaakt. We zijn op een doordeweekse avond eerst langs mijn schoonouders gegaan. Dat doen we nooit eigenlijk, dus dat viel ze al op. Zij reageerden blij en hadden het al een beetje verwacht gezien we ineens langskwamen.
Mijn ouders waren later diezelfde avond vooral
stomverbaasd toen we ineens langs kwamen. En toen ik het nieuws gaf stond m'n ma te juichen en bij mn vader moest het wel even landen, maar die was ook echt heel blij!
De meest briljante reactie was die van onze oma

. Mijn vriend begon met "we hebben trouwens een nieuwtje.." Waarop oma naar
mij keek en zei "oh?! Krijgen we een baby!?" En ik, al lachend "ja!" En toen oma: "NEE!

" *jawel oma, echt!* Pas na 3x geloofde ze het echt

. Ze zag het totaaal nog niet aankomen. Haha.