abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:23:25 #126
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155245648
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:15 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ga slapen en geniet ervan!! Bij een evt volgende zul je nooit met zoveel kunnen slapen als tijdens je eerste zwangerschap ;(.
+1 :D *;

Ik ben 2 dagen achter elkaar met mn dochter de stad in geweest. Note to self voor op vakantie: dagjes lopen afwisselen met dagjes niksdoen :')

Oh en ik heb een cute truitje gekocht in maatje 50 bij de Hema O+ en enoooooorm staan kwijlen bij een Imps&Elfs pakje van 50(!!!!!) euro ;(
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:23:39 #127
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_155245656
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:17 schreef Mapiya het volgende:
:W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Note bij deze post:
Nog niets op fb svp ;)
Een meisje? Een tweeling :D :?

//onlurkt weer
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:24:14 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155245673
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:21 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik snap het niet maar dat zal wel aan mij liggen :') Ik snap hints ook nooit enzo... Vertel nou gewoon :D
+1 :') -O-
pi_155245688
Ben al van een wat oudere lichting ;) Dus dat scheelt wellicht..

Maar ik kom dus uit de kast hierboven...

Letterlijk ;)
pi_155245731
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:24 schreef Mapiya het volgende:
Ben al van een wat oudere lichting ;) Dus dat scheelt wellicht..

Maar ik kom dus uit de kast hierboven...

Letterlijk ;)
Ik zie niet wat het is :D een lammetje? Ohhhh, dan weet ik het volgens mij :) De mama van O?

Gefeliciteerd!
pi_155245770
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 17:53 schreef coccinelle het volgende:

[..]

+1

De weegschaal geeft hier 0,5/1kg per dag meer aan ;( . Alles doet pijn en ik heb het benauwd. Kom maar op met de weeën!
Hier afgelopen week ook 2 kilo in 1 week tijd erbij :o

Ik paste gisteren nadat ik een tijdje met m'n benen naar beneden had gezeten niet eens meer m'n slippers (en ook niet de reserve slippers van een maat groter die ik mee had :') )

Maar normaal gesproken thuis nooit zoveel last van, maar daar zit ik altijd met m'n voeten op tafel (of op de bank) en het voeteneind van m'n bed staat een stukje omhoog. Merk het altijd direct als ik een tijdje gelopen/normaal gezeten heb. Slippers moet ik dan iig niet uit doen want die gaan niet meer aan :D
pi_155245781
Ik zie alleen een schaap, maar skoap is toch al uit de kast? :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:28:08 #133
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155245787
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:26 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik zie niet wat het is :D een lammetje? Ohhhh, dan weet ik het volgens mij :) De mama van O?

Gefeliciteerd!
Ooooooohh!! :D

Lamb!! Tof!! *O*

Komt er ook een geeky babykamer dan? O+
pi_155245832
:+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155245850
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:29 schreef Lamb29 het volgende:
:+
Oh jou ken ik nog niet, dus vandaar dat ik het niet snapte. Gefeliciteerd!!!!
pi_155245914
Mijn eerste exemplaar is ook al weer 5 en laatste tijd weinig meegeschreven hier. Behalve inderdaad in het kamertjes topic O+

Haar verjaardagsfoto plaatsen onder de naam Mapiya in het fototopic was dus ook niet 1 van mijn meest briljante zetten :P
We'll have love aplenty
You and Me
pi_155246162
Ik ken je ook niet. Ja van naam.. Wel vaker voorbij zien komen.
pi_155246447
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:40 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik ken je ook niet. Ja van naam.. Wel vaker voorbij zien komen.
Dit! Maar dat geeft niet. Eindelijk is m'n nieuwsgierigheid getemperd. Welkom Lamb! *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155246523
heeey dat zou tijd worden xD :D
:)
pi_155246573
Nogmaals welkom Lamb!
pi_155246594
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:49 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Dit! Maar dat geeft niet. Eindelijk is m'n nieuwsgierigheid getemperd. Welkom Lamb! *O*
Geeft idd niet ;)

:W
pi_155246722
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:52 schreef mignonne het volgende:
heeey dat zou tijd worden xD :D
Dat!

Zo tof! Gefeliciteerd lamb!
Alleen jammer dat jouw jongste niet jarig gaat zijn op dezelfde dag als.mijn oudste :p
pi_155246836
Hahahaha zover over tijd wil ik inderdaad niet gaan Son ;)

Thanks all! De eventuele fok lurkers vandaag ingelicht dus kon hier weer onder mijn eigen naam posten. Zal voor de meeste hier in z&g inderdaad onbekend zijn of hooguit van voorbij komen
We'll have love aplenty
You and Me
pi_155246984
Lamb is uit de kast! Leuk, ik ken je verder niet, weleens voorbij zien komen hoor. Maar toch leuk om jezelf bekend te maken!

En over die vermoeidheid he Sillie, ik lig hele dagen in bed en ik heb nog last van vermoeidheid en doe een middagdutje. Het hoort echt bij de zwangerschap, dus geef je er lekker aan toe als dat kan.

En ben blij dat ik niet de enige ben die na een douche kapot is. Mijn conditie gaat hier in het ziekenhuis zo achteruit. Douchen lijkt wel een halve marathon. Dus fijn te horen dat andere dat toch ook wel een beetje hebben!

Gisteren hier een wat mindere CTG. Dipjes en over het algemeen ook wat rustig. Maar ook al flink wat dagen een onderdruk van rond de 80. Gyn besloten om de labetalol er helemaal af te halen om te kijken wat dat doet, ze willen mijn bloeddruk terug hebben naar iig een onderdruk van rond de 90. En heb gisteren wat vocht via het infuus gehad omdat ik snachts heel veel plas. Werkte goed blijkbaar. Gisterenmiddag weer een mooie ctg en vanmotgen ook. Bloeddruk stijgt iets maar de 90 nog niet over geweest.
Vanavond mocht ik ook weer even van de kamer. Zo is het allemaal wel wat beter vol te houden!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_155248068
Lamb wat leuk! O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155248222
Leuk Lamb! Ik ken je niet, maar welkom hier O+
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:46:05 #147
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155248388
Hoi Lamb, welkom!

Vanavond aan mijn ouders medegedeeld dat ze, als alles goed gaat, voor het eerst opa en oma gaan worden. Had twee mokjes gekocht met #1 Opa en #1 Oma en die ingepakt gegeven. Ze reageerden vol ongeloof. Maar heel blij natuurlijk. Morgen de schoonouders.

Hoe reageerden jullie ouders, hoe hebben jullie het verteld en hoe lang gewacht? Wij wilden eerst tot na 12w wachten, maar omdat iedereen op vriendin's werk het al wist hebben we het nu (8w4d) al verteld.
pi_155248571
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 21:46 schreef FritzWepper het volgende:
Hoi Lamb, welkom!

Vanavond aan mijn ouders medegedeeld dat ze, als alles goed gaat, voor het eerst opa en oma gaan worden. Had twee mokjes gekocht met #1 Opa en #1 Oma en die ingepakt gegeven. Ze reageerden vol ongeloof. Maar heel blij natuurlijk. Morgen de schoonouders.

Hoe reageerden jullie ouders, hoe hebben jullie het verteld en hoe lang gewacht? Wij wilden eerst tot na 12w wachten, maar omdat iedereen op vriendin's werk het al wist hebben we het nu (8w4d) al verteld.
Wij hebben het kort voor de eerste echo vertelt (en die was met 7 weken). Ik wilde het ook kunnen delen als het niet goed zou zitten, zeker met mijn ouders.

Wij hebben er weinig poespas van gemaakt. We zijn op een doordeweekse avond eerst langs mijn schoonouders gegaan. Dat doen we nooit eigenlijk, dus dat viel ze al op. Zij reageerden blij en hadden het al een beetje verwacht gezien we ineens langskwamen.

Mijn ouders waren later diezelfde avond vooral
stomverbaasd toen we ineens langs kwamen. En toen ik het nieuws gaf stond m'n ma te juichen en bij mn vader moest het wel even landen, maar die was ook echt heel blij!

De meest briljante reactie was die van onze oma :D . Mijn vriend begon met "we hebben trouwens een nieuwtje.." Waarop oma naar
mij keek en zei "oh?! Krijgen we een baby!?" En ik, al lachend "ja!" En toen oma: "NEE! :o :D " *jawel oma, echt!* Pas na 3x geloofde ze het echt :D. Ze zag het totaaal nog niet aankomen. Haha.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:54:18 #149
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155248664
Mijn moeder en een paar goeie vriendinnen wisten het beide keren al bijna direct nadat ik het zelf wist (ging ook een ziekenhuistraject aan vooraf). We hebben beide keren ook mijn schoonouders en andere directe familieleden + leidinggevenden ingelicht voor of rond de 8 weken.

Ik ben net als silliegirl zo dat ik ook steun nodig heb als het mis zou zijn. En het is veel te leuk nieuws om helemaal voor je te houden vind ik O+

(ook snap ik werkelijk niet hoe mensen misselijkheid en moeheid verborgen kunnen houden :? )
pi_155248670
Lamb, wat leuk!!!! Ik lurk al heel lang, klopt het dat jullie een prachtige dochter hebben met heel mooi lang haar? Haar naam begint met een O.?
Of zit ik nu echt helemaal mis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')