HOAX! Het plakt nog steeds buitenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:42 schreef Estrys het volgende:
wel lekkere temperatuur buiten! Dat dan weer wel
echt? oh hier vind ik het heerlijk afgekoeld nuquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
HOAX! Het plakt nog steeds buiten.
Ik dacht datzelfde maar ik voel me echt zoveel beter sinds ik verlof heb! Ok, die tien graden koeler doen ook veel. En ik heb net anderhalf uur geslapenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:05 schreef Estrys het volgende:
Ik ben zojuist in bad geweest en daarna mezelf afgedroogd en aangekleed, ik ben kapot! Hijg als een gepensioneerd renpaard. En dan moet ik zo de jongste maar eens ophalen bij opa. Hoe ga ik dit in hemelsnaam volhouden nog 9-11 weken?
Ik heb zelf net stof binnen van NoeKs. Roos en Violet vond ik ook leuk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:53 schreef Sara82 het volgende:
Bloesem,wat een schatjes zitten er tussen!![]()
Weet iemand grote stoffenwinkels of online adressen voor grappige (retro) stofjes? Mams kan zo ongeveer alles met de naaimasjien, en wil ook heel graag lakens/trappelzakken/aankleedhoezen maken. (Maar moet wel zelf de stofjes aanleveren, anders wordt alles blauw met bert en ernie ofzo, bennik bang.)
Oh heerlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:53 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik dacht datzelfde maar ik voel me echt zoveel beter sinds ik verlof heb! Ok, die tien graden koeler doen ook veel. En ik heb net anderhalf uur geslapen![]()
Maar toch he.
Mignonne en andere vochtbuddies, hebben jullie nog tips? Is er iets dat vocht afdrijft (behalve benen omhoog) of is bevallen de enige tip? Ik heb vierkante voeten, geen enkels en tintelende worstvingers. Zoooo charmant.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:53 schreef Bloesem. het volgende:
Zo ik heb er weer een rommelmarktje opzitten. Hele koddige paddestoelenkapstokEn een enorme kledingset voor 90 euro (even opgezocht, zat een jurkje bij wat zelf al 90 euro kostte
) Foto onder spoiler want walgelijk meisjesachtig. Vooral de jurkjes rechtsboven zijn echt m'n favoriet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jantina, succes vandaag pfoe! Word al moe als ik 't hoor.
Leuk al die schaapjesGa ik ook nog halen <3
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil ook een meisje!
Volgende ronde dan toch?quote:
+1quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:53 schreef Mineola het volgende:
[..]
Mignonne en andere vochtbuddies, hebben jullie nog tips? Is er iets dat vocht afdrijft (behalve benen omhoog) of is bevallen de enige tip? Ik heb vierkante voeten, geen enkels en tintelende worstvingers. Zoooo charmant.
Ditquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:53 schreef coccinelle het volgende:
[..]
+1
De weegschaal geeft hier 0,5/1kg per dag meer aan. Alles doet pijn en ik heb het benauwd. Kom maar op met de weeën!
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:53 schreef Bloesem. het volgende:
Zo ik heb er weer een rommelmarktje opzitten. Hele koddige paddestoelenkapstokEn een enorme kledingset voor 90 euro (even opgezocht, zat een jurkje bij wat zelf al 90 euro kostte
) Foto onder spoiler want walgelijk meisjesachtig. Vooral de jurkjes rechtsboven zijn echt m'n favoriet
Wat een leuk spul zeg!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jantina, succes vandaag pfoe! Word al moe als ik 't hoor.
Leuk al die schaapjesGa ik ook nog halen <3
Wij zijn net terug. Kringloop overgeslagen (vriend reed verkeerde kant uit, dus daar morgen nog even langs). Bij Kwantum nog een lampenkap gescoord met uiltjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De markt viel tegen. Wel gordijnstof gevonden die we mooi vonden en echt wilden kopen voor babykamer, maar ze hadden er niet genoeg van, dus over 2 weken maar weer eens langs. En nog wel 2 pyjama'tjes gekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Ikea veel meer gekocht dan nodig, maar wel heel erg geslaagd, maar niets baby gerelateerd.![]()
![]()
nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie zoon! Fijn dat het met jullie goed gaatquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Hij krijgt ook bijvoeding, mijn borstvoeding is nog niet echt op gang.
Hij past z'n 44 kleertjes best wel jamouwen en pijpen moeten nog wel omgeslagen worden.
Met mij gaat het wel goed. Hechtingen enzo zien er goed uit, schijntdoet wel pijn dus ik ben niet zo heel mobiel nog, maar behalve dat voel ik me wel goed eigenlijk
disclaimer![]()
Ff zen![]()
In bad met Rituals, chocolade/aardbei gezichtsmasker op, haarmasker in..
Zometeen warme melk.. Zou ik nu fatsoenlijk kunnen slapen?![]()
Jantins, jij hebt ook niet stilgezeten vandaag! Leuke lamp.
Mineola, heb je al n kussen bij t voeteneind onder je matras?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note bij deze post:
Nog niets op fb svp![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:17 schreef Mapiya het volgende:
Ik snap het niet maar dat zal wel aan mij liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note bij deze post:
Nog niets op fb svpIk snap hints ook nooit enzo... Vertel nou gewoon
![]()
![]()
+1quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik snap het niet maar dat zal wel aan mij liggenIk snap hints ook nooit enzo... Vertel nou gewoon
Ik ben een heel goed Secret Santa slachtoffer![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:17 schreef Mapiya het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note bij deze post:
Nog niets op fb svp
:)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: