abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155238022
:D wel lekkere temperatuur buiten! Dat dan weer wel
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155238055
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:42 schreef Estrys het volgende:
:D wel lekkere temperatuur buiten! Dat dan weer wel
HOAX! Het plakt nog steeds buiten ;(.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155238097
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:43 schreef Kuukske het volgende:

[..]

HOAX! Het plakt nog steeds buiten ;(.
echt? oh hier vind ik het heerlijk afgekoeld nu O+
Ik zou liefst alles tegen elkaar open zetten :P ware het niet dat mijn twee druiven half rillend onder dekentjes op de bank zijn gekropen :') kinderen van hun vader...
:)
pi_155238123
Iets meer wind was leuk geweest. Maar misschien vannacht.
pi_155238251
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:05 schreef Estrys het volgende:
Ik ben zojuist in bad geweest en daarna mezelf afgedroogd en aangekleed, ik ben kapot! Hijg als een gepensioneerd renpaard. En dan moet ik zo de jongste maar eens ophalen bij opa. Hoe ga ik dit in hemelsnaam volhouden nog 9-11 weken?
Ik dacht datzelfde maar ik voel me echt zoveel beter sinds ik verlof heb! Ok, die tien graden koeler doen ook veel. En ik heb net anderhalf uur geslapen 8-)

Maar toch he.

Mignonne en andere vochtbuddies, hebben jullie nog tips? Is er iets dat vocht afdrijft (behalve benen omhoog) of is bevallen de enige tip? Ik heb vierkante voeten, geen enkels en tintelende worstvingers. Zoooo charmant. :'(
pi_155238258
Bloesem,wat een schatjes zitten er tussen! O+

Weet iemand grote stoffenwinkels of online adressen voor grappige (retro) stofjes? Mams kan zo ongeveer alles met de naaimasjien, en wil ook heel graag lakens/trappelzakken/aankleedhoezen maken. (Maar moet wel zelf de stofjes aanleveren, anders wordt alles blauw met bert en ernie ofzo, bennik bang. :') )
pi_155238426
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:53 schreef Sara82 het volgende:
Bloesem,wat een schatjes zitten er tussen! O+

Weet iemand grote stoffenwinkels of online adressen voor grappige (retro) stofjes? Mams kan zo ongeveer alles met de naaimasjien, en wil ook heel graag lakens/trappelzakken/aankleedhoezen maken. (Maar moet wel zelf de stofjes aanleveren, anders wordt alles blauw met bert en ernie ofzo, bennik bang. :') )
Ik heb zelf net stof binnen van NoeKs. Roos en Violet vond ik ook leuk.

Zie crea topic. Staan er best veel genoemd her en der
pi_155238526
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:53 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ik dacht datzelfde maar ik voel me echt zoveel beter sinds ik verlof heb! Ok, die tien graden koeler doen ook veel. En ik heb net anderhalf uur geslapen 8-)

Maar toch he.

Mignonne en andere vochtbuddies, hebben jullie nog tips? Is er iets dat vocht afdrijft (behalve benen omhoog) of is bevallen de enige tip? Ik heb vierkante voeten, geen enkels en tintelende worstvingers. Zoooo charmant. :'(
Oh heerlijk O+ :')
Tsja bevallen idd. De rest is ofwel uit grootmoeders trukenboek ofwel uit grootmoeders kledingkast :+
brandnetelthee, selderij en meer van dat schijnt allemaal vochtafdrijvende werking te hebben, hoewel je daar behoorlijke hoeveelheden van moet nuttigen... En steunkousen voor je voeten mocht je het ontsierend vinden. Maar dat gaat je niet per se van het vocht verlossen, het verplaatst zich vooral naar hoger gelegen regionen...
Solidago van A. Vogel is vochtafdrijvend kruidenpreparaat, mag tijdens zwangerschap. Of het echt werkt, wellicht als je er hard in gelooft? ;) en voetreflextherapie wordt ook nog wel ns genoemd.
pi_155239602
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:53 schreef Bloesem. het volgende:
Zo ik heb er weer een rommelmarktje opzitten. Hele koddige paddestoelenkapstok O+ En een enorme kledingset voor 90 euro (even opgezocht, zat een jurkje bij wat zelf al 90 euro kostte :o ) Foto onder spoiler want walgelijk meisjesachtig. Vooral de jurkjes rechtsboven zijn echt m'n favoriet O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jantina, succes vandaag pfoe! Word al moe als ik 't hoor.

Leuk al die schaapjes O+ Ga ik ook nog halen <3
O+ O+ O+ O+
Ik wil ook een meisje!
pi_155239731
*steekt slaapdronken koppie weer omhoog.

Vriend heeft terwijl ik sliep de commode in elkaar gezet! O+ *O*
Happy hormones :)
pi_155239872
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 15:58 schreef Daui het volgende:

[..]

O+ O+ O+ O+
Ik wil ook een meisje!
Volgende ronde dan toch? :P
pi_155240416
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 15:58 schreef Daui het volgende:

[..]

O+ O+ O+ O+
Ik wil ook een meisje!
Walgelijk he, die kleertjes? O+ Keertje ruilen? ;)
pi_155240616
Mooie score Bloesem. Reminds me ik zal binnenkort mijn meisjes babykleding eens uitzoeken. Ga ik niet meer gebruiken :P
pi_155240993
Dat zijn aardig wat kleertjes!

Ik heb mezelf de fiets op gehezen.. Ijsjes gehaald bij AH en daarna met zoon de stad in geweest, country festival! Hij vond t nog leuk ook :9
pi_155241974
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:53 schreef Mineola het volgende:

[..]

+1

De weegschaal geeft hier 0,5/1kg per dag meer aan ;( . Alles doet pijn en ik heb het benauwd. Kom maar op met de weeën!
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 18:18:39 #116
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155242599
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 17:53 schreef coccinelle het volgende:

[..]

+1

De weegschaal geeft hier 0,5/1kg per dag meer aan ;( . Alles doet pijn en ik heb het benauwd. Kom maar op met de weeën!
Dit :(

Au, als ik beweeg, als ik stilzit, als ik lig. Ik denk dat ik zometeen maar paracetamol probeer, misschien helpt dat tegen die spierpijn in m'n schouders en m'n zeurende bekken. En ik hoop van harte dat die buik en rugkrampen die ik af en toe voel de eerste tekenen van weeën zijn... maar met mijn geluk zal dat wel niet :(
pi_155242831
Het koelt in ieder geval hier nu wat af! Buiten nu even warm als binnen.. 25 graden.. Alles Open staan tegenover elkaar.

Ik moet van man zometeen in bad en vroeg naar bed gaan, en mobiel beneden laten..

MM, zou idd die paracetamol is proberen..

Vandaag ook ineens meer vochtverlies.. Blughh..

We wilden eigenlijk vanavond naar Grave.. Naar de luchtballonnen met zoon, maar t regent.. Eigenlijk ben ik wel blij dat t eens regent

:+
pi_155244181
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:53 schreef Bloesem. het volgende:
Zo ik heb er weer een rommelmarktje opzitten. Hele koddige paddestoelenkapstok O+ En een enorme kledingset voor 90 euro (even opgezocht, zat een jurkje bij wat zelf al 90 euro kostte :o ) Foto onder spoiler want walgelijk meisjesachtig. Vooral de jurkjes rechtsboven zijn echt m'n favoriet O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jantina, succes vandaag pfoe! Word al moe als ik 't hoor.

Leuk al die schaapjes O+ Ga ik ook nog halen <3
Wat een leuk spul zeg!!!

Wij zijn net terug. Kringloop overgeslagen (vriend reed verkeerde kant uit, dus daar morgen nog even langs). Bij Kwantum nog een lampenkap gescoord met uiltjes.

SPOILER
De markt viel tegen. Wel gordijnstof gevonden die we mooi vonden en echt wilden kopen voor babykamer, maar ze hadden er niet genoeg van, dus over 2 weken maar weer eens langs. En nog wel 2 pyjama'tjes gekocht.

SPOILER
Bij Ikea veel meer gekocht dan nodig, maar wel heel erg geslaagd, maar niets baby gerelateerd. :P
pi_155244193
EDIT: dubbel
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 19:51:06 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_155244785
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 09:56 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook. Hij krijgt ook bijvoeding, mijn borstvoeding is nog niet echt op gang.

Hij past z'n 44 kleertjes best wel ja O+ mouwen en pijpen moeten nog wel omgeslagen worden.
Met mij gaat het wel goed. Hechtingen enzo zien er goed uit, schijnt :') doet wel pijn dus ik ben niet zo heel mobiel nog, maar behalve dat voel ik me wel goed eigenlijk :)
nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie zoon! Fijn dat het met jullie goed gaat O+
disclaimer
pi_155245041
Ff zen :+

In bad met Rituals, chocolade/aardbei gezichtsmasker op, haarmasker in..

Zometeen warme melk.. Zou ik nu fatsoenlijk kunnen slapen? :o

Jantins, jij hebt ook niet stilgezeten vandaag! Leuke lamp.

Mineola, heb je al n kussen bij t voeteneind onder je matras?
pi_155245469
:W

SPOILER
Note bij deze post:
Nog niets op fb svp ;)
pi_155245577
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:17 schreef Mapiya het volgende:

SPOILER
Note bij deze post:
Nog niets op fb svp ;)
Ik snap het niet maar dat zal wel aan mij liggen :') Ik snap hints ook nooit enzo... Vertel nou gewoon :D
pi_155245592
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:21 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik snap het niet maar dat zal wel aan mij liggen :') Ik snap hints ook nooit enzo... Vertel nou gewoon :D
+1

Ik ben een heel goed Secret Santa slachtoffer :')
pi_155245643
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:17 schreef Mapiya het volgende:

SPOILER
Note bij deze post:
Nog niets op fb svp ;)
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')