abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155233622
hahahaha Sillie :D dat kan ik me goed voorstellen :D

Wat schattig <3 ik heb laatst bij ikea een schaap gekocht voor in het ledikantje. (of in de box). Wat zal mijn jongetje straks heerlijk warm en zacht liggen zeg <3 mn hormonen jubelden :D zul je zien dat ie allergisch is voor schaap :Y)
:)
pi_155233635
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:45 schreef Ynske het volgende:
MissBliss en Re van harte gefeliciteerd met je zoon! Wat een mooie baby.

Spreken jullie t gewoon met een J uit? Toffe naam

Hier vandaag met een vriendin mee naar de echo geweest, wat is dat tof!
Met een X :Y
Nee, met een J idd :)

Bedankt allemaal voor de felicitaties O+
Vandaag woog J 2195 gram. Dus wel weer iets afgevallen. We moeten iig nog een dagje blijven (ik denk eigenlijk tot hij niet meer afvalt). Re mag hier nu ook slapen en dat is heel fijn O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_155233653
Nah Sillie daar zou ik ook over flippen.

Speciaal voor Mignonne maak ik mijn haar paars dit keer :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155233655
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 09:47 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Met een X :Y
Nee, met een J idd :)

Bedankt allemaal voor de felicitaties O+
Vandaag woog J 2195 gram. Dus wel weer iets afgevallen. We moeten iig nog een dagje blijven (ik denk eigenlijk tot hij niet meer afvalt). Re mag hier nu ook slapen en dat is heel fijn O+
:D

komt goed, afvallen is normaal hoor, dat doen alle kindjes. Maar omdat ie zo klein is zullen ze idd wel liefst hebben dat de groei er in zit voor ie naar huis gaat. Je popje <3

past ie zn kleine kleertjes een beetje? en hoe gaat het met jou?
pi_155233658
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 09:49 schreef Estrys het volgende:
Nah Sillie daar zou ik ook over flippen.

Speciaal voor Mignonne maak ik mijn haar paars dit keer :P
:{w
pi_155233674
Schaap in bed <3 :D lekk0r zacht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit-
beetje grote foto, sorry, ff onder spoiler.
pi_155233680
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 09:45 schreef mignonne het volgende:
hahahaha Sillie :D dat kan ik me goed voorstellen :D

Wat schattig <3 ik heb laatst bij ikea een schaap gekocht voor in het ledikantje. (of in de box). Wat zal mijn jongetje straks heerlijk warm en zacht liggen zeg <3 mn hormonen jubelden :D zul je zien dat ie allergisch is voor schaap :Y)
Ik vind dit kussen ook echt briljant. Het past precies in de box nog, dus daar kan het eerst in en er komen ook geluidjes uit dus als baby groter is kan het mee in 't ledikantje als extra dekentje ofzo. Of gewoon, om op te spelen overdag O+ .
pi_155233716
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 09:50 schreef mignonne het volgende:
Schaap in bed <3 :D lekk0r zacht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit-
beetje grote foto, sorry, ff onder spoiler.
Aaaah O+ .
Kan schaap wel in de wasmachine?
pi_155233720
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 09:49 schreef mignonne het volgende:

[..]

:{w
Ik ook van jou hoor :* ;)
pi_155233736
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 09:54 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Aaaah O+ .
Kan schaap wel in de wasmachine?
Nope. Wel met de hand met wolwas. Schaap is echt schaapschaap zeg maar.
Hydrofieltje dr overheen in t begin eventueel maar eigenlijk ben ik er niet zo bang voor dat ie heel vies wordt. De meiden waren ook allebei geen echte spugers en als deze net zo poept als zn zussen dan eh nouja ben ik niet bang voor spuitluiers tot op de rug :')
pi_155233737
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 09:49 schreef mignonne het volgende:

[..]

komt goed, afvallen is normaal hoor, dat doen alle kindjes. Maar omdat ie zo klein is zullen ze idd wel liefst hebben dat de groei er in zit voor ie naar huis gaat. Je popje <3

past ie zn kleine kleertjes een beetje? en hoe gaat het met jou?
Ja dat denk ik ook. Hij krijgt ook bijvoeding, mijn borstvoeding is nog niet echt op gang.

Hij past z'n 44 kleertjes best wel ja O+ mouwen en pijpen moeten nog wel omgeslagen worden.
Met mij gaat het wel goed. Hechtingen enzo zien er goed uit, schijnt :') doet wel pijn dus ik ben niet zo heel mobiel nog, maar behalve dat voel ik me wel goed eigenlijk :)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_155233763
MissBliss nog van harte gefeliciteerd met jullie mooie kleine mannetje! *O* mooie naam :) hopelijk komt ie snel wat aan en mag ie mee naar huis!
pi_155234123
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 09:56 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook. Hij krijgt ook bijvoeding, mijn borstvoeding is nog niet echt op gang.

Hij past z'n 44 kleertjes best wel ja O+ mouwen en pijpen moeten nog wel omgeslagen worden.
Met mij gaat het wel goed. Hechtingen enzo zien er goed uit, schijnt :') doet wel pijn dus ik ben niet zo heel mobiel nog, maar behalve dat voel ik me wel goed eigenlijk :)
Fijn dat je je verder goed voelt, dat scheelt weer ietsje.
Hopelijk heb je snel wat minder last van je hechtingen.
pi_155234515
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 09:56 schreef mignonne het volgende:

[..]

Hydrofieltje dr overheen in t begin eventueel maar eigenlijk ben ik er niet zo bang voor dat ie heel vies wordt. De meiden waren ook allebei geen echte spugers en als deze net zo poept als zn zussen dan eh nouja ben ik niet bang voor spuitluiers tot op de rug :')
In het verleden behaalde resultaten... :Y)

Ik heb ineens een voorliefde voor zo zacht en natuurlijk mogelijk. Voor de baby moet alles katoen en zacht enzo zijn.
pi_155234611
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:59 schreef silliegirl het volgende:

[..]

In het verleden behaalde resultaten... :Y)

Ik heb ineens een voorliefde voor zo zacht en natuurlijk mogelijk. Voor de baby moet alles katoen en zacht enzo zijn.
oh maar een hydrofiel houdt voldoende tegen die eerste weken en daarna kun je t wel inschatten.

Hij s wel wasbaar hoor. Maar met de hand dus, en waarschijnlijk duurt het dan 3 dagen voor ie goed droog is :+
Mensen die k ken hadden schaapjes voor hun kinders in bed en hadden eigk nooit nare vlekken er in. Wol heeft ook een van nature vuilafstotende werking, vuil trekt er niet in maar blijft er op liggen als t ware :Y
pi_155234860
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 09:56 schreef mignonne het volgende:

[..]

Is t zo'n ikea schaap? Die gaat hier namelijk gewoon in de wasmachine hoor, koude wolwas en draaien maar. Gaat prima, doet t al minstens een jaar of 4 :Y
pi_155234913
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 11:29 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Is t zo'n ikea schaap? Die gaat hier namelijk gewoon in de wasmachine hoor, koude wolwas en draaien maar. Gaat prima, doet t al minstens een jaar of 4 :Y
Welke heb je? de ludde of die synthetische?

Maar goed, koud wolwas program kan altijd natuurlijk met wol :Y ik ga t onthouden. Wordt ie niet lellik van wassen? daar ben ik altijd beetje bang voor met wol wassen. Hij s zo lekker zacht <3
pi_155235440
Over middagdutjes:
Ik was om 8 uur wakker, heb een was gedaan en wat boodschappen en ik ben nu weer al zo moe als wat. Zou zo in slaap kunnen vallen. :X
pi_155235451
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:13 schreef silliegirl het volgende:
Over middagdutjes:
Ik was om 8 uur wakker, heb een was gedaan en wat boodschappen en ik ben nu weer al zo moe als wat. Zou zo in slaap kunnen vallen. :X
Ga je toch lekker liggen?
Doe ik heel vaak c_/
pi_155235474
quote:
Over middagdutjes:
Tijd voor een middagdutje!
pi_155235558
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:14 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ga je toch lekker liggen?
Doe ik heel vaak c_/
Mja, ik maak ff wat te eten en dan doe ik dat. Ik vind het wel verbazend dat zwanger zijn zo vermoeiend is, eigenlijk.. -O- :Z :z
pi_155235600
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:23 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Mja, ik maak ff wat te eten en dan doe ik dat. Ik vind het wel verbazend dat zwanger zijn zo vermoeiend is, eigenlijk.. -O- :Z :z
Je bent een kind aan het maken! 9 maanden lang, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Ik doe regelmatig dingen die een stuk minder inspannend zijn dan dat hoor :D

geef er gewoon maar aan toe als je je moe voelt, je lijf weet heel goed waar het behoefte aan heeft :*
pi_155235612
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:23 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Niet zo heel gek toch als je erover nadenkt? Er ontwikkelt zich een compleet nieuw mensje in jou - dat vreet energie :). Slaap lekker alvast ;).

20 weken mijlpaal hiero *O*
pi_155235683
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 11:32 schreef mignonne het volgende:

[..]

Maar goed, koud wolwas program kan altijd natuurlijk met wol :Y ik ga t onthouden. Wordt ie niet lellik van wassen? daar ben ik altijd beetje bang voor met wol wassen. Hij s zo lekker zacht <3
Ik gooi m niet eens in de wolwas geloof ik. En daarna kam ik 'm uit met een haarborstel, dan wordt ie weer zacht. Maar ik zal prijstechnisch wel de synthetische hebben gekocht denk ik.

Ziet er lief uit zo in het bedje O+

En middagdutjes FTW!
pi_155235740
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:33 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ik gooi m niet eens in de wolwas geloof ik. En daarna kam ik 'm uit met een haarborstel, dan wordt ie weer zacht. Maar ik zal prijstechnisch wel de synthetische hebben gekocht denk ik.

Ziet er lief uit zo in het bedje O+

En middagdutjes FTW!
Oh dat ga k eens proberen! :D die synthetische ligt bij oudste op de vloer. Die eh, heeft het zwaar gehad afgelopen jaar zeg maar :')

Dat schaap was niet zo gek duur hoor. 34,95 geloof ik. Niet zo goedkoop als de synthetische die s een tientje, maar toch. Het viel mij mee.
pi_155235769
Ik ben ook echt niet vooruit te branden vandaag. Half 11 opgestaan (zaterdag is mijn uitslaapdag ;)), nu alweer moe ;(. Mijn opgezwollen 'voetjes' doen pijn, ik heb spierpijn in m'n schouders, m'n rug zeurt. Ik vind dat t tijd is voor baby om tevoorschijn te komen...

quote:

[..]

Ludde, het echte schaap ;)

Na het wassen gewoon even goed opfluffen (als ie nog nat is) om de vezels uit elkaar te krijgen, en hij is weer mooi hoor. Hij moest hier echt gewassen, kat had er op gekwijld, maar isnog zo goed als nieuw ^O^
pi_155235790
quote:

[..]

LIF / IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer

Maar ik heb het ook nog niet gedurfd, hoor. Ik leg m wel s winters in de sneeuw.
pi_155235792
Waar kan ik een goede nacht bestellen? :9 neeeed! Ben nu zo waggel dat ik straks even een bloeddrukcheck ga doen, maar t zal de vermoeidheid wel zijn.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155235815
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:41 schreef -Spring het volgende:

[..]

LIF / IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer

Maar ik heb het ook nog niet gedurfd, hoor. Ik leg m wel s winters in de sneeuw.
pi_155235848
Is dat trouwens niet veel te warm in t bedje, dat schaap? Hij ligt hier op t voetenbankje, en ik krijg er echt meteen enorm warme voeten van. Ligt er ook eentje op de stoel op de babykamer, en die zorgt ook voor een instant zweetkont in de zomer }:|
pi_155235864
Dat ziet er heerlijk zacht uit Mignonne!

Hier een redelijke nacht maar dat tig keer eruit moeten om te plassen, dat haat ik. En dan is de druk op mijn blaas zo groot dat het pijn doet dus loop ik als een oud vrouwtje kromgebogen richting toilet.
Maar na de plas is dat gevoel weg en loop ik fier rechtop weer terug richting bed. In het donker, zonder bril, met mijn teen tegen de rand van het bed, waarna ik vloekend mezelf weer in bed stort.... De geneugten van het nachtelijk plassen O+.

Vandaag 35 weken, nog 35 dagen tot UD :).
pi_155235869
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:46 schreef mousemicky het volgende:
Is dat trouwens niet veel te warm in t bedje, dat schaap? Hij ligt hier op t voetenbankje, en ik krijg er echt meteen enorm warme voeten van. Ligt er ook eentje op de stoel op de babykamer, en die zorgt ook voor een instant zweetkont in de zomer }:|
dat gaan we snel genoeg zien :D
Als ie niet in het bedje gaat dan gaat ie in de box of op de bank :Y maar mijn dolle duo had hem al opgeëist, en om nu te voorkomen dat dat ding straks al onder de hagelslag en jam zit voordat de baby hem überhaupt aangeraakt heeft... :') stap twee is zorgen dat ze niet constant dat ledikantje in klimmen maar goed...
pi_155235966
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:48 schreef Malteser het volgende:
Dat ziet er heerlijk zacht uit Mignonne!

Hier een redelijke nacht maar dat tig keer eruit moeten om te plassen, dat haat ik. En dan is de druk op mijn blaas zo groot dat het pijn doet dus loop ik als een oud vrouwtje kromgebogen richting toilet.
Maar na de plas is dat gevoel weg en loop ik fier rechtop weer terug richting bed. In het donker, zonder bril, met mijn teen tegen de rand van het bed, waarna ik vloekend mezelf weer in bed stort.... De geneugten van het nachtelijk plassen O+.

Vandaag 35 weken, nog 35 dagen tot UD :).
helemaal niet aardig maar ik moest wel lachen. Ik zie het voor me :')

Yay nog 35 dagen tot UD *O* dat klinkt wel heel snel al hè?
pi_155235968
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:54 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ook voor als je nog zwanger bent.. Met vochtverlies bijv. Verband uit t kraampakket pakken of die Ah dingen bijv.

Dit zei de vk van de week. Dan kunnen ze beter ruiken. (ander zit er zo'n maandverband parfum luchtje doorheen)
Waatt??? :o

Hier zometeen een druk middag schema:
- kwantum (gordijnen kijken / beugeltjes halen voor rails)
- kringloop winkel even binnenlopen, want leuk en wie weet komen we nog pareltjes tegen
- albert cuypmarkt op, gordijnstof kijken en wie weet wat meer...
- ikea om af te sluiten. Rolgordijnen bekijken / meenemen. Nog een plintje nodig en ik wil nog een set hoeslakens hebben voor baby en misschien nog wat andere baby-dingen. :P

En vanmorgen nog wat geschilderd en dat wil ik vanavond ook nog weer gaan doen.
Hurray voor mijn energie! :D
pi_155236002
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:55 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Waatt??? :o

favoriete onderdeel :Y) *O*

quote:
Hier zometeen een druk middag schema:
- kwantum (gordijnen kijken / beugeltjes halen voor rails)
- kringloop winkel even binnenlopen, want leuk en wie weet komen we nog pareltjes tegen
- albert cuypmarkt op, gordijnstof kijken en wie weet wat meer...
- ikea om af te sluiten. Rolgordijnen bekijken / meenemen. Nog een plintje nodig en ik wil nog een set hoeslakens hebben voor baby en misschien nog wat andere baby-dingen. :P

En vanmorgen nog wat geschilderd en dat wil ik vanavond ook nog weer gaan doen.
Hurray voor mijn energie! :D
Woah! Flinke middag voor de boeg :D succes!
pi_155236025
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:55 schreef mignonne het volgende:

[..]

helemaal niet aardig maar ik moest wel lachen. Ik zie het voor me :')

Yay nog 35 dagen tot UD *O* dat klinkt wel heel snel al hè?
Nou, echt wel! Volgende maand hebben wij een kind, ben ik mama. Ongelooflijk!
pi_155236101
Jantina, dan gaat de vk aan je maandverband ruiken! :+

Zo kunnen ze bepalen of je vruchtwater verliest of dat t gewoon dun vocht is
pi_155236186
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:37 schreef mignonne het volgende:

[..]

Oh dat ga k eens proberen! :D die synthetische ligt bij oudste op de vloer. Die eh, heeft het zwaar gehad afgelopen jaar zeg maar :')

Dat schaap was niet zo gek duur hoor. 34,95 geloof ik. Niet zo goedkoop als de synthetische die s een tientje, maar toch. Het viel mij mee.
Ik zat al te kijken ja maar beide prijzen komen me niet bekend voor. Maar we hebben er twee dus ik kan me niet echt voorstellen dat ik zeventig euro heb uitgegeven aan die dingen. Maar ik kan me ook niet herinneren dat er twee varianten waren destijds. Either way, af en toe wassen op wit 30 graden en uitkammen werkt hier prima.
pi_155236244
quote:
Over middagdutjes:
Ga slapen en geniet ervan!! Bij een evt volgende zul je nooit met zoveel kunnen slapen als tijdens je eerste zwangerschap ;(.
pi_155236589
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:26 schreef mignonne het volgende:

[..]

Je bent een kind aan het maken! 9 maanden lang, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Ik doe regelmatig dingen die een stuk minder inspannend zijn dan dat hoor :D

geef er gewoon maar aan toe als je je moe voelt, je lijf weet heel goed waar het behoefte aan heeft :*
Ok, je hebt een punt. Maar ik dacht echt dat het pas zo "zwaar" zou worden als je aan je laatste loodjes toe bent.

en ik vergeet dus steeds dat ik ook al ruim 28 weken onderweg ben 8)7
Lunch is binnen, babykamer is uitgesopt en nu ga ik ff plat!
pi_155236596
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:11 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ik zat al te kijken ja maar beide prijzen komen me niet bekend voor. Maar we hebben er twee dus ik kan me niet echt voorstellen dat ik zeventig euro heb uitgegeven aan die dingen. Maar ik kan me ook niet herinneren dat er twee varianten waren destijds. Either way, af en toe wassen op wit 30 graden en uitkammen werkt hier prima.
Ik heb zojuist Shaun uitgekamd en hij is weer fluffy :D ♡ dank namens mn grote kind!
pi_155236625
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:35 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ok, je hebt een punt. Maar ik dacht echt dat het pas zo "zwaar" zou worden als je aan je laatste loodjes toe bent.

en ik vergeet dus steeds dat ik ook al ruim 28 weken onderweg ben 8)7
Lunch is binnen, babykamer is uitgesopt en nu ga ik ff plat!
Het einde is lichamelijk vaak zwaarder maar vermoeidheid is wel echt een dingetje wat erbij hoort bij de hele zwangerschap ben ik bang. Slaap lekker :*
pi_155236679
Dat einde valt mij idd wel tegen nu ja :(

Ik dacht dat ik wel wist heu t was, zwanger zijn, maar tot 34 weken is toch heel wat anders dan tot het eind door moeten realiseer ik me nu... Met een beetje pech mag ik nog 3 weken, au :'(
pi_155236950
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:36 schreef mignonne het volgende:

[..]

Het einde is lichamelijk vaak zwaarder maar vermoeidheid is wel echt een dingetje wat erbij hoort bij de hele zwangerschap ben ik bang. Slaap lekker :*
Er hoort wel een hoop bij dat geen mens je vertelt van tevoren he? :')
Lektieten, niet kunnen poepen, aambeien Die nu eindelijk toch verschrompelen! *O* 10 minuten moeten uithijgen na traplopen, vochtpoten, schoonmaakdrang, wasdrang.. Etc.

Maarja. Dan is er ook getrappel in je buik O+, de trots die bij elke echo (en schop) door je heen spoelt O+ en het besef dat je met jouw lijf een klein, maar oh zo compleet mensje kan maken wat op zijn/haar beurt jouw weer compleet maakt O+ .
En dan is het het toch wel weer waard.
pi_155236991
Zo ik heb er weer een rommelmarktje opzitten. Hele koddige paddestoelenkapstok O+ En een enorme kledingset voor 90 euro (even opgezocht, zat een jurkje bij wat zelf al 90 euro kostte :o ) Foto onder spoiler want walgelijk meisjesachtig. Vooral de jurkjes rechtsboven zijn echt m'n favoriet O+

SPOILER
Jantina, succes vandaag pfoe! Word al moe als ik 't hoor.

Leuk al die schaapjes O+ Ga ik ook nog halen <3
pi_155237000
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:51 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Er hoort wel een hoop bij dat geen mens je vertelt van tevoren he? :')
Lektieten, niet kunnen poepen, aambeien Die nu eindelijk toch verschrompelen! *O* 10 minuten moeten uithijgen na traplopen, vochtpoten, schoonmaakdrang, wasdrang.. Etc.

Ghehe jup O+

daar was toch zo'n topic over? Wie snort hem even op? :9
pi_155237017
tof bloesem! O+
dat berenpak heb ik ook :D heerlijk fout en vooral heerlijk warm <3
pi_155237224
Ik ben zojuist in bad geweest en daarna mezelf afgedroogd en aangekleed, ik ben kapot! Hijg als een gepensioneerd renpaard. En dan moet ik zo de jongste maar eens ophalen bij opa. Hoe ga ik dit in hemelsnaam volhouden nog 9-11 weken?
pi_155237405
Haha wat een drama zo met zn allen samen :9
pi_155237562
Heerlijk zwelgen O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')