Nu al een babysaurusquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had gisteren mijn termijnecho.
EIN RIESENBABY!!!!!!![]()
Ben op 11 weken gezet, met een UD van 3 maart 2016![]()
Ik wilde geen discussie aangaan, maar het is echt quatsch..... Ik weet wanneer mijn laatste menstruatie begon (3 juni), de IUI was (14 juni), dus je komt -op zn vroegst- uit op 7 maart.
Mijn eigen verloskundige hechtte gelukkig meer waarde aan die statistics dan aan de termijnecho, dus daar ben ik wel blij om.
Verder was t een práchtige echodruk trappelend kindje met kleine vingertjes en teentjes, en puntbilletjes
![]()
Dit! Ik stond in de supermarkt ook al van "welke werd ook alweer geadviseerd?"quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:43 schreef Kuukske het volgende:
Medemoeders, welk maandverband is ook alweer het prettigst na de zwarte Kotex na de kraamverbanden? Ik wil binnenkort voorraadjes inslaan en ik dacht dat euroshopper heel zacht was en niet eh.. Plastic-achtig ŕ la Always. Maar ik weet het niet meer zeker. En om nou verpakkingen te bevoelen in de winkel..
En sorry aanstaande mama's, het is nodig, deze vraag.
euroshopper idd die grote. Verder weet ik het niet zo goed. Sowieso de goedkopere merken vaak eerder dan de duurderen. ongeparfumeerd enzo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:43 schreef Kuukske het volgende:
Medemoeders, welk maandverband is ook alweer het prettigst na de zwarte Kotex na de kraamverbanden? Ik wil binnenkort voorraadjes inslaan en ik dacht dat euroshopper heel zacht was en niet eh.. Plastic-achtig ŕ la Always. Maar ik weet het niet meer zeker. En om nou verpakkingen te bevoelen in de winkel..
En sorry aanstaande mama's, het is nodig, deze vraag.
Is dat nu AH basic geworden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:44 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik gebruikte toen ah huismerk
En wat was er dan met die zwarte Kotex? Na kraamverband zwarte Kotex en dan Euroshopper (AH basic)?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:46 schreef mignonne het volgende:
[..]
euroshopper idd die grote. Verder weet ik het niet zo goed. Sowieso de goedkopere merken vaak eerder dan de duurderen. ongeparfumeerd enzo.
Ja en de bovenlaag van niet plastic, dat is de gedachte toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:46 schreef mignonne het volgende:
[..]
euroshopper idd die grote. Verder weet ik het niet zo goed. Sowieso de goedkopere merken vaak eerder dan de duurderen. ongeparfumeerd enzo.
Je hebt Ah en Ah basicquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat nu AH basic geworden?Euroshopper is immers niet meer.
Zou Kruidvat eigen merk ook kunnen?
Dit is fijn om te lezen!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nu al een babysaurusen yay voor je termijnecho!
Goed dat je vk die iui datum aanhoudt. Zo hoort t![]()
quote "Zwangerschappen ontstaan na ART worden gedateerd op basis van OPU of IUI datum" uit de richtlijn van de gyns.
Ja zo had ik het wel destijds. Die Kotex is zaaaaaaacht. En voor de nacht heel fijn dacht ik. En dunner dan kraamverbanden maar wel duur. Er was een reden voor in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:48 schreef Malteser het volgende:
[..]
En wat was er dan met die zwarte Kotex? Na kraamverband zwarte Kotex en dan Euroshopper (AH basic)?
Ik had je UD gister ook al aangepastquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had gisteren mijn termijnecho.
EIN RIESENBABY!!!!!!
Ben op 11 weken gezet, met een UD van 3 maart 2016
Ik wilde geen discussie aangaan, maar het is echt quatsch..... Ik weet wanneer mijn laatste menstruatie begon (3 juni), de IUI was (14 juni), dus je komt -op zn vroegst- uit op 7 maart.
Mijn eigen verloskundige hechtte gelukkig meer waarde aan die statistics dan aan de termijnecho, dus daar ben ik wel blij om.
Verder was t een práchtige echo druk trappelend kindje met kleine vingertjes en teentjes, en puntbilletjes
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja zo had ik het wel destijds. Die Kotex is zaaaaaaacht. En voor de nacht heel fijn dacht ik. En dunner dan kraamverbanden maar wel duur. Er was een reden voor in ieder geval.
Ja precies. Ongeparfumeerd en zonder plastic bovenlaag. Meestal zijn dat de nachtmaandverbanden van de goedkopere merken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja en de bovenlaag van niet plastic, dat is de gedachte toch?
Ik ga eens kijken van de week. Als manlief dat moet gaan doen dan blijft ie heen en weer rijden.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:52 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik had je UD gister ook al aangepast
Ik pas hem wel weer aan als je met je vk in conclaaf bent geweest
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan nu rustig gaan slapen. M'n pre bevalling boodschappenlijstje is bijgewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |