abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155224321
2015

6 augustus: Flying Fish
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
4 januari: Xanteh
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86
19 februari: Sicilia

1 maart: L0t..
3 maart: LadyBlack
14 maart: Razztwizzle
20 maart: onomatopee
24 maart: Lamb29

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag via quote of een DM :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 16-08-2015 22:46:43 ]
pi_155224479
En nog een ploatie O+

pi_155224494
Ok zeg me dat jullie niet al mn gegevens in beeld zien }:|
pi_155224498
Ik sloot 'm met:

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:05 schreef Limone het volgende:
Nice LB! *O*
Ik heb denk ik een shot hormonen gekregen toen ik sliep. Alles moet perfect schoon/opgeruimd/gepland/etc. zijn, dat ik helemaal onrustig word. In de vorige zwangerschap eindigde ik uiteindelijk in de keuken waar ik het beddengoed kookte omdat het niet wit genoeg was. ;( :')
En donderdag heb ik huilend een breiwerk uitgehaald omdat het niet perfect genoeg was. En heb ik mij daarna in slaap gehuild (!) Mijn god zeg.

Boeh! Help!
pi_155224580
Aaaw! Ligt-ie nu met het hoofd tegen de wand (?) aan?

[ Bericht 5% gewijzigd door Limone op 14-08-2015 22:14:09 (genderneutraal) ]
pi_155224676
aaahw limoentje :*
ik krijg het ook een beetje op mn heupen hier hoor :') er lagen nog 7 ongevouwen ongesorteerde schone wassen op zolder (en 4 vuile bij de wasmachine :X) dus ik heb me maar even kwaad gemaakt en alles weggeruimd. Kreeg hulp van de oudste O+ zo leuk nu, dat ze dan ook echt kunnen helpen nu ipv alles overhoop halen :D

magoed. Ik moet nog steeds een hele babykamer leeg ruimen en inrichten en weet ik veel. :X
:)
pi_155224679
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:11 schreef Limone het volgende:
Ik sloot 'm met:

[..]

Ik heb denk ik een shot hormonen gekregen toen ik sliep. Alles moet perfect schoon/opgeruimd/gepland/etc. zijn, dat ik helemaal onrustig word. In de vorige zwangerschap eindigde ik uiteindelijk in de keuken waar ik het beddengoed kookte omdat het niet wit genoeg was. ;( :')
En donderdag heb ik huilend een breiwerk uitgehaald omdat het niet perfect genoeg was. En heb ik mij daarna in slaap gehuild (!) Mijn god zeg.

Boeh! Help!
OMG!! :D

Sterkte :*
pi_155224743
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:13 schreef Limone het volgende:
Aaaw! Ligt-ie nu met het hoofd tegen de wand (?) aan?
Lijkt wel zo he :D

Hij was vooral druk om er met de beentjes ertegenaan te schoppen :')

Ik _moet_ sinds ik die echo van Sicilia heb gezien, ook zo'n 3D-echo bij vroege termijn. Potver wat vond ik dat mooi O+
pi_155224855
Ja, laten we er in hemelsnaam om lachen! :D

Lekker mignonne, zo'n helper! Ik heb dat dus niet en moet tot zeker 15 tellen om geen toddler tantrum te krijgen als zij mijn net op kleur/maat/soort gesorteerde sokken van de wasknijpers trekt. O+
pi_155224883
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:18 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Lijkt wel zo he :D

Hij was vooral druk om er met de beentjes ertegenaan te schoppen :')

Ik _moet_ sinds ik die echo van Sicilia heb gezien, ook zo'n 3D-echo bij vroege termijn. Potver wat vond ik dat mooi O+
Ja! Dat wordt vast een buikslaper. *;
pi_155224950
Weet niet waar je woont LB, maar hier doen ze dat dus bij de verloskundige praktijk, maar je kunt er ook naar toe voor pretecho's. Zit in Almere!
Maar deze is ook heel mooi O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:25:05 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155224973
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:24 schreef Sicilia het volgende:
Weet niet waar je woont LB, maar hier doen ze dat dus bij de verloskundige praktijk, maar je kunt er ook naar toe voor pretecho's. Zit in Almere!
Bij hoeveel weken was die van jou gemaakt?
pi_155225087
MB gefeliciteerd met jullie zoontje! Hopelijk mogen jullie snel naar huis.

LB wat een mooierd al! Je gegevens zijn goed weggepoetst hoor.

En sterkte met de hormonen dames :*
pi_155225316
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:21 schreef Limone het volgende:

Lekker mignonne, zo'n helper! Ik heb dat dus niet en moet tot zeker 15 tellen om geen toddler tantrum te krijgen als zij mijn net op kleur/maat/soort gesorteerde sokken van de wasknijpers trekt. O+
:D _!
pi_155225346
Limone, was koken? _O- sorry

Hier moest alleen de badkamer nog voor n grote schoonmaak beurt. Het werkte me op de zenuwen dat dat nog niet was gedaan.. En nu is t klaar! :+

Nu tot de bevalling alleen de standaard dingen nog!

(plus de verbouwing vd zolder.. Mja daar hoef ik verder in principe niet te zijn)
pi_155225452
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:24 schreef Sicilia het volgende:
Zit je ook bij het geboorteatelier?
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155225502
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:21 schreef Limone het volgende:

:D

Ik kan wel wat van die hormonen gebruiken O-)
pi_155225803
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:38 schreef Skoap het volgende:

[..]

Zit je ook bij het geboorteatelier?
Yes voor de derde keer op rij! Ik vind het een hele fijne praktijk!

Deze was met 11+4 LB!
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:51:59 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155225918
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:49 schreef Sicilia het volgende:

[..]

Deze was met 11+4 LB!
En gewoon bij de termijnecho? :o

Ik zit te kijken wat ik hier neer moet leggen voor een 3D pretecho, en dat is minstens 75 euro :'(
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:52:54 #20
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155225951
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:11 schreef LadyBlack het volgende:
En nog een ploatie O+

[ link | afbeelding ]
Dat is geen hamstertje meer!
pi_155225980
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:49 schreef Sicilia het volgende:

[..]

Deze was met 11+4 LB!
Ja ik nu voor de tweede keer. Super praktijk inderdaad. Toen ik zwanger was van Yc deden ze nog geen echo's nu gelukkig wel inderdaad. Ik kreeg bij elke echo ook even 3D echt zo gaaf O+

Ze doet nu ook iets nieuws he, dat zag ik van de week op Facebook. Waardoor de 3D nog veel duidelijker wordt.
pi_155226042
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:51 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

En gewoon bij de termijnecho? :o

Ik zit te kijken wat ik hier neer moet leggen voor een 3D pretecho, en dat is minstens 75 euro :'(
Ja! Die echoscopiste is zo een leuke vrouw! Neemt echt de tijd om mooie foto's te maken. Ze had er al 5 gemaakt ofzo voor deze, ik vond ze allemaal echt even tof, maar ze vond dat ze beter moest kunnen :D
Ik ga denk ik verder in de zwangerschap ook bij haar voor een pretecho.
pi_155226091
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:53 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ja ik nu voor de tweede keer. Super praktijk inderdaad. Toen ik zwanger was van Yc deden ze nog geen echo's nu gelukkig wel inderdaad. Ik kreeg bij elke echo ook even 3D echt zo gaaf O+

Ze doet nu ook iets nieuws he, dat zag ik van de week op Facebook. Waardoor de 3D nog veel duidelijker wordt.
Bij dochter moest ik idd ook voor de echo's naar het ziekenhuis.

Dat nieuwe heeft ze met de termijnecho gedaan, 3D in kleur. Foto staat geloof ik in het vorige topic. Echt heel erg gaaf!
pi_155226842
Ik kreeg helemaal geen 3d daar ;( maandag groeiecho, zal mij benieuwen
pi_155227690
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:57 schreef Sicilia het volgende:
Dat nieuwe heeft ze met de termijnecho gedaan, 3D in kleur. Foto staat geloof ik in het vorige topic. Echt heel erg gaaf!
O+ vet! ik zal zo eens die foto opzoeken! Ben heel benieuwd.
pi_155227721
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:55 schreef Sicilia het volgende:
Ik ga denk ik verder in de zwangerschap ook bij haar voor een pretecho.
Heb ik gedaan voor de geslachtsbepaling met 15 weken. Maar daar nam ze ook weer alle tijd voor de perfecte foto en gave 3D beelden.
pi_155228819
MB gefeliciteerd met jullie prachtige mannetje.

Lb fijn dat de echo goed was *O*
pi_155228850
Zoiets toch?

Deze is in amersfoort bij de prenatal in het gebouw gemaakt. Ook zon life-light erop, vond het zo gaaf O+ (en stom genoeg vind ik het ook al echt op Fedde nu lijken)
pi_155229888
Kan niet slapen.. Grrr
pi_155231215
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 00:48 schreef gestreeptestoel het volgende:
Kan niet slapen.. Grrr
Hier ook -O-
pi_155231438
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 00:48 schreef gestreeptestoel het volgende:
Kan niet slapen.. Grrr
Neem een flinke borrel! ;)

Ik sluit me aan bij de twee die laatst riepen dat het niet meer past. (Pinq en Skoap geloof ik.) Nog een paar gram en dan spat ik zo, flotsj, uit mekaar. (Misschien een 30+ weken dingetje, we schelen elkaar bijna niks qua termijn)
Bovendien hebben mijn interne organen mijn baarmoeder eruit gezet. "Ja, je hebt lang genoeg onze ruimte gepikt, nou opzouten. Doei." *buik flopt ineens keihard vooruit*

Baby vindt eten volgens mij geweldig. Tijdens en na het eten danst ie door mijn buik. En hij heeft echt ontiegelijk vaak de hik, gisteren 6 keer.

En nog 39 uur werken, yeah! :D
pi_155231794
Ff ook al?!

Ik heb al 100x geplast. Net hart v Nederland gekeken.. 2 broodjes op.. Kom thee op..

Ik word er ramgek van. In de ochtend slaap ik wel, mja dan is zoon weer paraat. Tussen de middag val ik om vd slaap..
pi_155231805
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 02:14 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Neem een flinke borrel! ;)

Ik sluit me aan bij de twee die laatst riepen dat het niet meer past. (Pinq en Skoap geloof ik.) Nog een paar gram en dan spat ik zo, flotsj, uit mekaar. (Misschien een 30+ weken dingetje, we schelen elkaar bijna niks qua termijn)
Bovendien hebben mijn interne organen mijn baarmoeder eruit gezet. "Ja, je hebt lang genoeg onze ruimte gepikt, nou opzouten. Doei." *buik flopt ineens keihard vooruit*

Baby vindt eten volgens mij geweldig. Tijdens en na het eten danst ie door mijn buik. En hij heeft echt ontiegelijk vaak de hik, gisteren 6 keer.

39 uur? Dan verlof?
pi_155232268
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 02:44 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ff ook al?!

Ik heb al 100x geplast. Net hart v Nederland gekeken.. 2 broodjes op.. Kom thee op..

Ik word er ramgek van. In de ochtend slaap ik wel, mja dan is zoon weer paraat. Tussen de middag val ik om vd slaap..
Het maakt tegenwoordig niet meer uit hoe ik lig, niks ligt nog fijn. En al die plaspauzes idd... Heb net wel een half uurtje kunnen pakken maar toen ging er iets piepen, en nou wil m'n been niet meer fijn liggen waardoor het bij woelen blijft om maar wel een goede ligging te vinden waarbij het niet voelt alsof hij afsterft. En vriend ligt gewoon te snurken om ook van het gepiep wakker te worden, naar de wc te gaan en weer gelijk verder te snurken. Ben jaloers!

Ach, nog maar eventjes hoop ik...
pi_155232586
Waarom ben ik altijd zo vroeg wakker! :(. Grmbl.

Hopelijk liggen de nachtbrakers nog lekker te slapen :)

Ik las iets over opruimwoede. Ik heb die opruimwoede al een poosje. Een hoop op Marktplaats gezet en en als we het daar niet kwijtraken breng ik wat spullen naar een soort pawn Shop. (Tv series op dvd). Er vanaf ik moet. :P

Vandaag 27 weken *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155232589
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 02:46 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

39 uur? Dan verlof?
Jep! (Of nou ja, vakantie en aansluitend verlof. Hoe dan ook, nog 39 uur, en dan in 2016 pas weer! *O* )
pi_155232609
En wakker..
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 07:25:53 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155232662
Not funny stoel... En FF dat klinkt behoorlijk ruk :X
pi_155232681
Wat veel slapeloze nachten! c_/ !
Ik slaap nog prima gelukkig! Word alleen wel iedere ochtend wakker van een blaas die op knappen staat. Niet heel fijn, doet zelfs zeer!
pi_155232760
morge. Slechte nacht. Check!
Nu lekker naar de kapper. Iets met blauw had mijn kapper het vorige keer over. :P
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_155232904
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 02:44 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ff ook al?!

Zo herkenbaar dit. Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik echt mijn ogen niet open kon houden 's middags en dan zet ik mijn zoontje voor de tv en val naast hem in slaap op de bank :') (voor 30 mij ofzo) Echt heel opvoedkundig verantwoord :D
pi_155232911
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 02:14 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Rot gevoel is het!

Oeh verlof! Heerlijk *O*
Ik moet nog 4 weken
pi_155233213
Ooh skoap, moet kunnen ;)

Hier slaapt zoon tussen de middag gelukkig meestal nog.
pi_155233228
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 08:12 schreef Skoap het volgende:

[..]

Zo herkenbaar dit. Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik echt mijn ogen niet open kon houden 's middags en dan zet ik mijn zoontje voor de tv en val naast hem in slaap op de bank :') (voor 30 mij ofzo) Echt heel opvoedkundig verantwoord :D
+ 1. :@
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155233251
Hier hetzelfde hoor. Dochter slaapt gelukkig nog 's middags maar zoon van zes laat ik dan vaak zichzelf even vermaken. Gelukkig kan hij prima een uur alleen beneden gaan zitten spelen. En het is ook zo'n brave die niks doet wat niet mag of het dan even komt vragen.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_155233260
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 08:12 schreef Skoap het volgende:

[..]

Heel herkenbaar :D
pi_155233278
mijn grote van bijna 6 zet ik achter netflix of youtube en de kleine van 4,5 wil vaak wel mee naar boven. Dan gaan we gewoon even een uurtje liggen hoor. Ik ben niet op mn best als ik echt moe ben dus dat is voor iedereen beter :P Niks mis mee. Je moet iets.

Hier vannacht op zich redelijk geslapen. T is alleen zo warm op zolder. Het liefst zou ik met het raam wagenwijd open slapen en dan de ventilator aan ofzoiets. Maar dan heeft B. het weer koud :') lastig zo'n man met een andere thermostaat dan ik :P
pi_155233329
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 09:04 schreef mignonne het volgende:
mijn grote van bijna 6 zet ik achter netflix of youtube en de kleine van 4,5 wil vaak wel mee naar boven. Dan gaan we gewoon even een uurtje liggen hoor. Ik ben niet op mn best als ik echt moe ben dus dat is voor iedereen beter :P Niks mis mee. Je moet iets.

Hier vannacht op zich redelijk geslapen. T is alleen zo warm op zolder. Het liefst zou ik met het raam wagenwijd open slapen en dan de ventilator aan ofzoiets. Maar dan heeft B. het weer koud :') lastig zo'n man met een andere thermostaat dan ik :P
Daar hebben ze dekens en pyjama's voor uitgevonden :P

Ik dut eigenlijk altijd smiddags mee als ik thuis ben maar dat is nooit zo lang als ik wil :O
pi_155233377
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 09:11 schreef Dot. het volgende:

[..]

Daar hebben ze dekens en pyjama's voor uitgevonden :P

Ik dut eigenlijk altijd smiddags mee als ik thuis ben maar dat is nooit zo lang als ik wil :O
ja da heeft ie al. :') zijn thermostaat is echt stuk hoor :P eeuwig probleem. In de winter heeft ie twee dekbedden en een door mij gehaakte wollen deken er overheen. En dan nog miepen dat t koud is :P
Maar goed, ik ben ook een beetje stuk, ik slaap dan onder een zomerdekbed en das precies de goeie temp voor mij.
pi_155233609
Mijn moeder heeft een snug rug (in de vorm
van een schaap O+) voor de baby gekocht. Stuurde mijn zusje gisteren deze door;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen deden al mijn hormonen een :X }:| ! Want hond op babykleed, wat doe je -O- .
Ik ben overigens gek op die hond en ik zat als kind altijd onder de hondeharen (maar care, want van mijn hond O+ ), maar nu... :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')