Ik heb denk ik een shot hormonen gekregen toen ik sliep. Alles moet perfect schoon/opgeruimd/gepland/etc. zijn, dat ik helemaal onrustig word. In de vorige zwangerschap eindigde ik uiteindelijk in de keuken waar ik het beddengoed kookte omdat het niet wit genoeg was.quote:
OMG!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:11 schreef Limone het volgende:
Ik sloot 'm met:
[..]
Ik heb denk ik een shot hormonen gekregen toen ik sliep. Alles moet perfect schoon/opgeruimd/gepland/etc. zijn, dat ik helemaal onrustig word. In de vorige zwangerschap eindigde ik uiteindelijk in de keuken waar ik het beddengoed kookte omdat het niet wit genoeg was.![]()
![]()
En donderdag heb ik huilend een breiwerk uitgehaald omdat het niet perfect genoeg was. En heb ik mij daarna in slaap gehuild (!) Mijn god zeg.
Boeh! Help!
Lijkt wel zo hequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:13 schreef Limone het volgende:
Aaaw! Ligt-ie nu met het hoofd tegen de wand (?) aan?
Ja! Dat wordt vast een buikslaper.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lijkt wel zo he
Hij was vooral druk om er met de beentjes ertegenaan te schoppen![]()
Ik _moet_ sinds ik die echo van Sicilia heb gezien, ook zo'n 3D-echo bij vroege termijn. Potver wat vond ik dat mooi
Bij hoeveel weken was die van jou gemaakt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:24 schreef Sicilia het volgende:
Weet niet waar je woont LB, maar hier doen ze dat dus bij de verloskundige praktijk, maar je kunt er ook naar toe voor pretecho's. Zit in Almere!
Maar deze is ook heel mooi
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:21 schreef Limone het volgende:
Ja, laten we er in hemelsnaam om lachen!![]()
Lekker mignonne, zo'n helper! Ik heb dat dus niet en moet tot zeker 15 tellen om geen toddler tantrum te krijgen als zij mijn net op kleur/maat/soort gesorteerde sokken van de wasknijpers trekt.
Zit je ook bij het geboorteatelier?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:24 schreef Sicilia het volgende:
Weet niet waar je woont LB, maar hier doen ze dat dus bij de verloskundige praktijk, maar je kunt er ook naar toe voor pretecho's. Zit in Almere!
Maar deze is ook heel mooi
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:21 schreef Limone het volgende:
Ja, laten we er in hemelsnaam om lachen!![]()
Lekker mignonne, zo'n helper! Ik heb dat dus niet en moet tot zeker 15 tellen om geen toddler tantrum te krijgen als zij mijn net op kleur/maat/soort gesorteerde sokken van de wasknijpers trekt.
Yes voor de derde keer op rij! Ik vind het een hele fijne praktijk!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:38 schreef Skoap het volgende:
[..]
Zit je ook bij het geboorteatelier?
En gewoon bij de termijnecho?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:49 schreef Sicilia het volgende:
[..]
Yes voor de derde keer op rij! Ik vind het een hele fijne praktijk!
Deze was met 11+4 LB!
Dat is geen hamstertje meer!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:11 schreef LadyBlack het volgende:
En nog een ploatie
[ link | afbeelding ]
Ja ik nu voor de tweede keer. Super praktijk inderdaad. Toen ik zwanger was van Yc deden ze nog geen echo's nu gelukkig wel inderdaad. Ik kreeg bij elke echo ook even 3D echt zo gaafquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:49 schreef Sicilia het volgende:
[..]
Yes voor de derde keer op rij! Ik vind het een hele fijne praktijk!
Deze was met 11+4 LB!
Ja! Die echoscopiste is zo een leuke vrouw! Neemt echt de tijd om mooie foto's te maken. Ze had er al 5 gemaakt ofzo voor deze, ik vond ze allemaal echt even tof, maar ze vond dat ze beter moest kunnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En gewoon bij de termijnecho?![]()
Ik zit te kijken wat ik hier neer moet leggen voor een 3D pretecho, en dat is minstens 75 euro
Bij dochter moest ik idd ook voor de echo's naar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:53 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja ik nu voor de tweede keer. Super praktijk inderdaad. Toen ik zwanger was van Yc deden ze nog geen echo's nu gelukkig wel inderdaad. Ik kreeg bij elke echo ook even 3D echt zo gaaf
Ze doet nu ook iets nieuws he, dat zag ik van de week op Facebook. Waardoor de 3D nog veel duidelijker wordt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:57 schreef Sicilia het volgende:
Dat nieuwe heeft ze met de termijnecho gedaan, 3D in kleur. Foto staat geloof ik in het vorige topic. Echt heel erg gaaf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |