Fylax denkt dat hij zelf knap isquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Mag toch benieuwd zijn naar hoe mensen eruit zien
Kauai vindt mij ook knapquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fylax denkt dat hij zelf knap is
Het zijn de puberend hormonen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fylax denkt dat hij zelf knap is
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
Tieft op met die TT, moemoe moet terug.
soz, ik ben heet en jij nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan had je het al met mij eens moeten zijn, takkewijf.
Las over jouw bericht heen, ff dimmen ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan had je het al met mij eens moeten zijn, takkewijf.
Uh, jawel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar dat gaat dus mooi niet afgespeeld worden.
Flikker dan maar lekker op met je radio, dan draai ik er toch lekker niet.quote:
Ik hou niet van hiphop.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:35 schreef Kauai het volgende:
Fylax beter gooi je er wat hip hop of goede rock in.
Soooooooowwwwwwwwwww!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Flikker dan maar lekker op met je radio, dan draai ik er toch lekker niet.
Met je hoofd.
Ja, dit is 2 uur Adriaan grande achter elkaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Flikker dan maar lekker op met je radio, dan draai ik er toch lekker niet.
Met je hoofd.
Dat komt waarschijnlijk omdat populaire hiphop van nu gewoon shit is vergeleken met vroeger, toen ik jong was.quote:
Hij moet inderdaad niet naar die Tyga en Kid Ink dingen gaan luisteren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat populaire hiphop van nu gewoon shit is vergeleken met vroeger, toen ik jong was.
Is toch random of niet dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dit is 2 uur Adriaan grande achter elkaar.
Met je kleine piemeltje.
Al lang binnen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:38 schreef YokiKater het volgende:
Maar Fylax, wanneer krijg je die jurk en pruik binnen?
Waarom doe je het dan ook zo, oen.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hij moet inderdaad niet naar die Tyga en Kid Ink dingen gaan luisteren.
Jaaahaaa, dat gebeurt ook, maar momenteel staan er dus nog maar 100 nummer in ofzo, en dan is 20 Grande wel erg veelquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan ook zo, oen.Gooi gewoon ALLE nummers op een hoop en DIE door elkaar, niet eerst afspeellijst A en die random doen, en vervolgens afspeellijst B en die random.
Ja jongen, voeg dan wat toe joh. Luie zak.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jaaahaaa, dat gebeurt ook, maar momenteel staan er dus nog maar 100 nummer in ofzo, en dan is 20 Grande wel erg veel
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja jongen, voeg dan wat toe joh. Luie zak.
Ik ben al bezig met andere muziek hoor, kan niet alles tegelijk.
Echt wel, ik ga zo draaien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:42 schreef Fylax het volgende:
Fokker heeft gewoon geen hart voor de zaak.
Volgende week weer Fylax Friday.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:43 schreef Fokker89 het volgende:
OMdat niemand anders wil, die mensen hebben geen hart voor de zaak.
Bedankt voor de tip, dan weet ik dat ik volgende week wat anders moet plannen.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, dan weet ik dat ik volgende week wat anders moet plannen.
en jij voor muziekquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:42 schreef Fylax het volgende:
Fokker heeft gewoon geen hart voor de zaak.
Hier vliegt er de elke avond 1, constant hetzelfde 8je maakt diequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:00 schreef YokiKater het volgende:
Er vliegen vleermuizen in de tuin, best wel gaaf.
Alléquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
Airplane! (1980) - IMDb
Dit komt straks op Belgie.
Een klassieker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
Airplane! (1980) - IMDb
Dit komt straks op Belgie.
kijk even ADS.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:00 schreef YokiKater het volgende:
Er vliegen vleermuizen in de tuin, best wel gaaf.
Efteling gaat straks het hilarische grapje maken dat die vleermuis dan best hier kan posten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier vliegt er de elke avond 1, constant hetzelfde 8je maakt dieal maanden lang.
Ik dacht dat jij ging draaien? Zet ik die radio aan hoor ik gelijk een of andere kindsterretje met een irritante nasale stem jankenquote:
Ja, zo. Moet nog even wat doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ging draaien? Zet ik die radio aan hoor ik gelijk een of andere kindsterretje met een irritante nasale stem janken
Zitten allemaal in het Guttertopic.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:42 schreef d4v1d het volgende:
Leeft Fylax nog of is die overleden aan aanstelleritis?
Je ziet me toch een paar posts hierboven, blinde vink.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:42 schreef d4v1d het volgende:
Leeft Fylax nog of is die overleden aan aanstelleritis?
Sommige mensen willen sommige dingen niet zien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je ziet me toch een paar posts hierboven, blinde vink.
oh, hoiquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je ziet me toch een paar posts hierboven, blinde vink.
Jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Sommige mensen willen sommige dingen niet zien.
En dan is Yoki jarigquote:
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:19 schreef anonymoussie het volgende:
Maar ik weet niet of ik er dan nog ben, bro.
Tuurlijk ben jij er straks wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:19 schreef anonymoussie het volgende:
Maar ik weet niet of ik er dan nog ben, bro.
Ben je nou tof aan het toen jegens Yoki?quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tuurlijk ben jij er straks wel.
Alvast heel erg gefeliciteerd Yoki de beer.quote:
Thnxs man.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alvast heel erg gefeliciteerd Yoki de beer.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Volgens KNMI is het hier 16 graden, maar het voelt als 25 graden. Fucking benauwd.
SPOILER: Bonusplaatjes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:03 schreef Specularium het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD YOKI!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILER: Bonusplaatjes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILER: Bonusplaatjes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Harry +SPOILER: Bonusplaatjes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je de snackbar gaat plunderen willen we wel pics.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:27 schreef d4v1d het volgende:
fapmarathon.
Ik doe wel ff bommelding in z'n straat. Met een beetje geluk hangt de zulu dan boven je huis
Ik heb zo'n vermoeden dat ik die morgen toch wel ga zien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:27 schreef d4v1d het volgende:
fapmarathon.
Ik doe wel ff bommelding in z'n straat. Met een beetje geluk hangt de zulu dan boven je huis
Ga je de Jumbo allahu akbarren?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ik die morgen toch wel ga zien.
Ah, die komen natuurlijk allemaal langs IJmuiden, heb je wel een plekje daar waar je het goed kan zien?quote:
De hele haven ligt vol en dan is er nog het havenfestival, maar ik geef daar geen kut om. En dan de 19e geloof ik is er Sail in, dan gaan al die boten over het kanaal naar Amsterdam en dan is de kanaaldijk en al die wegen afgesloten dus kan je lekker langs de kant kijken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, die komen natuurlijk allemaal langs IJmuiden, heb je wel een plekje daar waar je het goed kan zien?
Uc ligt ergens passed out met haar fles wijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:37 schreef d4v1d het volgende:
Uccie help die jongen eens
DIG / mixxx skin maken
Vermom je dronequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De hele haven ligt vol en dan is er nog het havenfestival, maar ik geef daar geen kut om. En dan de 19e geloof ik is er Sail in, dan gaan al die boten over het kanaal naar Amsterdam en dan is de kanaaldijk en al die wegen afgesloten dus kan je lekker langs de kant kijken.
Beetje jammer dat er een algeheel droneverbod is uitgegeven, want je zou vreselijk mooie beelden kunnen maken tijdens zo'n event.
Mwa, ik snap zo'n verbod wel. Anders staan er straks 300 klapjosti's elkaars drone tegen elkaar aan het vliegen voor de mooiste shots.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De hele haven ligt vol en dan is er nog het havenfestival, maar ik geef daar geen kut om. En dan de 19e geloof ik is er Sail in, dan gaan al die boten over het kanaal naar Amsterdam en dan is de kanaaldijk en al die wegen afgesloten dus kan je lekker langs de kant kijken.
Beetje jammer dat er een algeheel droneverbod is uitgegeven, want je zou vreselijk mooie beelden kunnen maken tijdens zo'n event.
Yep, helaas wel ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa, ik snap zo'n verbod wel. Anders staan er straks 300 klapjosti's elkaars drone tegen elkaar aan het vliegen voor de mooiste shots.
Laat het dan aanvragen. Dat je dan moet aantonen dat je volwassen genoeg bent kfzo en weet wat een drone isquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa, ik snap zo'n verbod wel. Anders staan er straks 300 klapjosti's elkaars drone tegen elkaar aan het vliegen voor de mooiste shots.
Ja maar dan krijg je alsnog van die mongolen die denken van 'he, hij mag met zijn drone dan mag ik dat ook'quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Laat het dan aanvragen. Dat je dan moet aantonen dat je volwassen genoeg bent kfzo en weet wat een drone is
Neerknallenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je alsnog van die mongolen die denken van 'he, hij mag met zijn drone dan mag ik dat ook'
Ja slim, dingen uit de lucht gaan schieten boven een mensenmassaquote:
Elflettering is helemaal voor deze aanpak, het liefst door hun elleboog.quote:
Tailfoxquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:37 schreef d4v1d het volgende:
Uccie help die jongen eens
DIG / mixxx skin maken
En voor de zekerheid ook gewoon door de knieën zodat ze niet kunnen wegrennen van hun arrestatie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering is helemaal voor deze aanpak, het liefst door hun elleboog.
Kunnen ze dat ding tenminste niet meer besturen.
Die is nog korter crew geweest dan jijquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is nog korter crew geweest dan jij
Kun jij niet gewoon bij de FP terugkomen om alleen te modden, dat deed je namelijk wel altijd goedquote:
Als ze een FP mod zoeken wil ik dat best doen, maar berichten tikken is niks voor mijquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon bij de FP terugkomen om alleen te modden, dat deed je namelijk wel altijd goed
Ik zou het in ieder geval wel waarderenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als ze een FP mod zoeken wil ik dat best doen, maar berichten tikken is niks voor mij
Nouja, ik zit er niet zo om te springen ofzoquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval wel waarderenAan timmmm zul je op dit moment gezien zijn gezondheid weinig hebben, kun je denk ik het beste bij Anne zijn (die is ER voor moderaties).
Ohquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, ik zit er niet zo om te springen ofzo
Nice!quote:
Doe maar nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohik wilde al een hele aanbevelingsbrief voor je schrijven
*verwijdert lofzang*quote:
Hahahahahquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is nog korter crew geweest dan jij
Wat moet ik dan zeggen? Jij wordt godverdomme FP mod anders kun je een eind optiefen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben je ook wel, maar je moet niet beta zijn.
Nee, gewoon.:quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen? Jij wordt godverdomme FP mod anders kun je een eind optiefen.
Oke.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, gewoon.:
''Hee FP mod lul. ''
Interessant.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:28 schreef Mani89 het volgende:
Mijn benen zijn zo glad als een baby.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:50 schreef LTVDK het volgende:
Ok, leuk geweest voor vandaag
[ afbeelding ]
Niet haten op Tailfox hè? Als je handmatig de UI overtekent die de UI-politie voor je heeft gemaakt, dan ben je een eindbaas.quote:
Oh please.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 03:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet haten op Tailfox hè? Als je handmatig de UI overtekent die de UI-politie voor je heeft gemaakt, dan ben je een eindbaas.
Ik zou niet weten wat er mis is met Tailfox?quote:
Hij doet vaak echt achterlijk tegen me.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 03:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er mis is met Tailfox?
Je bent je ervan bewust dat je uit eigen vrije wil post in NWS-SC?
Dat kan natuurlijk ook niet. Ik zal hem tot de orde roepenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 03:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij doet vaak echt achterlijk tegen me.
Hoe bedoel je
Dit is hier aardig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 08:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Beetje aardig doen over je ex-medeweblogger
Is die een beetje aangebrandquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 08:10 schreef anonymoussie het volgende:
Volgens mij gaat Timmmmm vandaag BBQ- en.
Nee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 08:10 schreef anonymoussie het volgende:
Volgens mij gaat Timmmmm vandaag BBQ- en.
Was hij weblogger?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 08:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Beetje aardig doen over je ex-medeweblogger
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 08:23 schreef anonymoussie het volgende:
En o ja.
Gewoon nog een x vandaag.
[ afbeelding ]
Yoki.
Ja.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wel kut dat je je verjaardag in de cel moet vieren.
Niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben toch geen kleine dakloze 32 jarige Pool, of wel?
En wat is je pincode?quote:
Nee joh, ik had ooit een collega van 2.10m dat was pas een reus.quote:
Dat is gewoon scary. Ik heb wel eens een kerel ontmoet van 2.23m, dan weet je helemaal niet wat je meemaakt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh, ik had ooit een collega van 2.10m dat was pas een reus.
Lijkt me ook niet leuk trouwens, dan maar gewoon een midget zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is gewoon scary. Ik heb wel eens een kerel ontmoet van 2.23m, dan weet je helemaal niet wat je meemaakt.
Iedereen boven de 1.80 is voor mij een reus.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh, ik had ooit een collega van 2.10m dat was pas een reus.
Jij bent heul geen midget.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet leuk trouwens, dan maar gewoon een midget zijn.
Ik ben kleiner dan jij.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iedereen boven de 1.80 is voor mij een reus.
Wel in vergelijking met iemand van 2.23quote:
dat weet ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben kleiner dan jij.
[..]
Wel in vergelijking met iemand van 2.23
En jij groeit echt nog wel hoor.quote:
Ja ok, maar zelfs ik ben klein vergeleken met die kerel. Dat vrouwtje uit NCIS:LA, die is wel echt klein. 1.45m is ze.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:20 schreef Uccie het volgende:
Wel in vergelijking met iemand van 2.23
Hettyquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja ok, maar zelfs ik ben klein vergeleken met die kerel. Dat vrouwtje uit NCIS:LA, die is wel echt klein. 1.45m is ze.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van harte!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe weten ze dat?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:10 schreef YokiKater het volgende:
Google knows it.
[ afbeelding ]
Geweldig!
Hm, misschien weten ze dan wat dat gekke plekje op mijn hoofd is dat ik gisteren ontdekte.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Google weet alles, ook dingen die jij niet eens over jezelf weet.
Hoi Johannes, hoe is het?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Marianne, leuk dat je er weer bent!
Oh aha. Krijg je ook een cadeau van ze?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat ik ingelogd ben met 1 van mijn Gmail accounts en daar staat mijn geboortedatum in.
Ja, ik mag onbeperkt zoeken op internet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh aha. Krijg je ook een cadeau van ze?
Het gaat erg goedquote:
Dat vind ik nou sympathiek van zequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik mag onbeperkt zoeken op internet.
Mooi om te horen. Wat is een keiweek?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat erg goedAfgelopen week met de keiweek beetje meegeholpen bij een niet nader te noemen vereniging en daarvoor op vakantie naar Berlijn dus ik heb wel een goed leventje momenteel
![]()
En jij? Ik las dat je ergens op vakantie was geweest maar het is mij even ontschoten waar dat was.
http://www.keiweek.nl/quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Wat is een keiweek?
Ik ben naar Noord-Amerika geweest.
Neequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan timmmmm en de zijnen vandaag overigens nog BBQ'en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |