quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord kampioenskandidaat en Ajax niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dan kijk naar jij Heracles-NEC.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit hele weekend is op MAN-CHE na iet echt extreem bijzonder.
Heel goed van je.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar dan kijk naar jij Heracles-NEC.
Deze zin klopt niet helemaalquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Stijn heeft er dan ook verstand vanquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:13 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk loopt Kazim tegen een lange schorsing aan ofzo
Ajax-Willem II is meestal wel goed voor een lekkere overwinningquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit hele weekend is op MAN-CHE na iet echt extreem bijzonder.
5-0 6-0 ofzo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax-Willem II is meestal wel goed voor een lekkere overwinning
Botteghin is top Europaquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:13 schreef GGMM het volgende:
Het centrale duo bestaat uti Van der heijden en Botteghin![]()
Pure middelmaat
Maar ik kijk vooral voor NEC en niet voor Heracles.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stijn heeft er dan ook verstand van
Ik hoop eropquote:
Wat is er boeiend aan NEC?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik kijk vooral voor NEC en niet voor Heracles.
Alsof nec kans maaktquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik kijk vooral voor NEC en niet voor Heracles.
Goede post Stijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord is een proletenelftal. Een combinatie van de Haagse aso-combinatie en zogenaamde snakking naar ervaring.
Zoveel mogelijk jonge potentievolle spelers verkopen om vervolgens verouderde middelmatige spelers van subtoppers te halen, op vriend Vejino na.
En Dirk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord is een proletenelftal. Een combinatie van de Haagse aso-combinatie en zogenaamde snakking naar ervaring.
Zoveel mogelijk jonge potentievolle spelers verkopen om vervolgens verouderde middelmatige spelers van subtoppers te halen, op vriend Vejino na.
Bedankt voor deze analyse.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Favoriet voor de titel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:16 schreef Badr_Harry het volgende:
Ze doen net alsof feyenoord een topclub is
Anthony Limbombe is spectaculairder dan elke linksbuiten die Ajax in de afgelopen jaren heeft gehad.quote:
Ze hebben fokking veel fans!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:16 schreef Badr_Harry het volgende:
Lachwekkond inderdaad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:16 schreef Badr_Harry het volgende:
Straight Outta Clevelandquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb vandaag een N.W.A. shirt besteld. GGMM kan dit waarderen.
Film al gezien?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb vandaag een N.W.A. shirt besteld. GGMM kan dit waarderen.
Waar hebben ze die vandaan gehaald dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anthony Limbombe is spectaculairder dan elke linksbuiten die Ajax in de afgelopen jaren heeft gehad.
Lachwekkend hoe jij nu praatquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:18 schreef Paxcon het volgende:
Feyenoord heeft met Botteghin het kampioenschap gekocht
Genkquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar hebben ze die vandaan gehaald dan?
Je moet als mod toch wel een beetje objectiever gaan posten hequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik laat me altijd een beetje gaan als FC Groningen erbij betrokken is
He bahquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik vraag me serieus af hoeveel spelers over haar heen zijn gegaan
Het best verkochte uitshirt hèquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:20 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Is inderdaad verschrikkelijk. Ik als ajacied zou nooit zo'n shirt kopen
Fantastische speler. Vrees wel dat hij het moeilijk gaat krijgen zonder de aanvoer van Jankabash, maar gaat zich wel redden.quote:
Dan zal ik voortaan eerst aan jou vragen wat ik wel en niet mag postenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je moet als mod toch wel een beetje objectiever gaan posten he
Ze hebben toch een vervanger gehaald voor Jan Bash?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Fantastische speler. Vrees wel dat hij het moeilijk gaat krijgen zonder de aanvoer van Jankabash, maar gaat zich wel redden.
Populair bij kinderen, die kleurtjes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het best verkochte uitshirt hè
Net als het uitshirt van Feyenoord wat ook walgelijk is
De smaak van mensen
het begint hier steeds meer Noord-Korea te lijkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan zal ik voortaan eerst aan jou vragen wat ik wel en niet mag posten
Nou dat zou heel verstandig zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik een kind heb krijgt hij mooi dat shirt niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Populair bij kinderen, die kleurtjes.
De Bruynequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:21 schreef Cavaliers het volgende:
Als City de Bruyne haalt worden zij kampioen.
Dat zou heel verstandig zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Krijgen wel een heerlijke voorhoede zo, verdediging is alleen wat magerquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:21 schreef Cavaliers het volgende:
Kevin mist de uitstraling voor een topclub.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:21 schreef Cavaliers het volgende:
Maar ze hebben ook nog steeds de Messi van Opheusden die woensdag een deksels goede goal maakte. Verder nog een Christian Santos, doelpuntenmachine. Hebben de IJslandse keeper Hannes Halldorsson, vaste keeper bij nationaal elftal. Janio Bikel, gratis tip, heerlijke speler en ook nog Gregor Breinburg. Sterk middenveld.quote:
Daar loop ik verder niet allemaal warm voorquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ze hebben ook nog steeds de Messi van Opheusden die woensdag een deksels goede goal maakte. Verder nog een Christian Santos, doelpuntenmachine. Hebben de IJslandse keeper Hannes Halldorsson, vaste keeper bij nationaal elftal. Janio Bikel, gratis tip, heerlijke speler en ook nog Gregor Breinburg. Sterk middenveld.
Mensen met een Dirk Kuyt UI moet je niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:22 schreef hafcfan het volgende:
Als ik Stijn zo over nec hoor krijgen we zondag te maken met een sub topper jezus
Dat zeg ik helemaal niet. Dat maak jij er van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:22 schreef hafcfan het volgende:
Als ik Stijn zo over nec hoor krijgen we zondag te maken met een sub topper jezus
Ach, jij loopt warm voor Liverpool.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar loop ik verder niet allemaal warm voor
Zeker niet voor een IJslander die een vaste basisplek heeft in het nationale team. Dat had onze grote vriend Kolbeinn ook
daar heb je een punt die vindt ook alles geweldig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Mensen met een Dirk Kuyt UI moet je niet serieus nemen.
Niks mis met Liverpoolquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij loopt warm voor Liverpool.
Net een FOK!'erquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker achter de bank verstoppen als er bezoek is
Gijp is een FOK!ker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker achter de bank verstoppen als er bezoek is
dat is het Elfstedentocht-syndroomquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe langer je het schreeuwt, hoe dichterbij het komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
Interviewverbod geven die manquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie dezelfde teksten voorbijkomen als bij de MOTM-award bij FEY-UTR.
Van Liedeke?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:30 schreef Evertjan het volgende:
Je kan beter de Gouden Mossel winnen
Misschien krijg je als maandelijkse prijs de Gouden Reetveterquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:30 schreef Rabieluh het volgende:
Dit zou een maandelijks ding moeten zijn, niet wekelijks.
Goede spelers kraak ik niet af.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Beetje zoals jij iedereen afkraakt bij haxball altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stond Heeinz op kool?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat wij met z'n 2en van 7 man wonnen.Oh wat waren we goed.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:31 schreef hafcfan het volgende:
PLStrootmannetje bij de selectie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als zelfs Mario Been die prijs kan winnen moet het wel een belangrijke prijs zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:30 schreef Evertjan het volgende:
Je kan beter de Gouden Mossel winnen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:31 schreef hafcfan het volgende:
PLRoma en Sevilla spelen niet in de Premier LeagueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Zijn zeker in skyboxje geweest met een paar lekkere wijvenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat Derksen en van der Gijp zijn omgekocht door Salomon en van Geel
Koud broodje kroket erbij. Lekker manquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn zeker in skyboxje geweest met een paar lekkere wijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Dat mag Johan niet, dan komt hij meteen 15 kilo aanquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Koud broodje kroket erbij. Lekker man
doe mij maar een paar warme balletjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Koud broodje kroket erbij. Lekker man
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balletjes van de koningin?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doe mij maar een paar warme balletjes
dat is toch alleen bij bananen schuimpjes?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mag Johan niet, dan komt hij meteen 15 kilo aan
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat Seth daar minimale inbreng heeft. Je merkt het gelijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
American Dad dan, vind ik nog beter.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]mwaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
En trekdropquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat is toch alleen bij bananen schuimpjes?
Minder random shit, wat meer verhaal. Ik weet slechts 2 kutafleveringen uit m'n hoofd, rest is top.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat Seth daar minimale inbreng heeft. Je merkt het gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Samen met Kees Kwakgod.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
goede zet van Jantje Smit om die terug te halen naar de Dijk
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
JanCees slaat met de deurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Niemand mag promoverenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dordrecht is ook dood. NAC gaat het dit seizoen niet bolwerken.
Hoezo"? Trekken wel 8.000 man als het beetje draaitquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
FC Emmen heeft echt geen reet te zoeken in de Eredivisie
Stijn en ik vinden van welquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Vinden jullie ook dat JanCees terug moet komen. Dit forum heeft meer Volendam hoolies nodig.
Weinigquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo"? Trekken wel 8.000 man als het beetje draait
NACquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weinig
NAC moet gewoon terug. En het liefst Sparta ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
Vertel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:41 schreef hafcfan het volgende:
Stijn heeft mij zojuist iets heel anders verteld
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goed team dit dat. Johan zegt een wonder als ze erin blijven.
Eens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel meer vertrouwen in jouw voetbalverstand dan in die van Johan
Johan Derksen pikt alleen de samenvattingen van de Jupiler League mee. Ik zou het verbazingwekkend vinden als je dan toch kunt weten of NEC het wel of niet gaat bolwerken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel meer vertrouwen in jouw voetbalverstand dan in die van Johan
Hij weet niet eens dat Limbombe er vorig jaar er ook al zat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens.
Al weet hij over zijn eigen club nog wel wat mag ik aan nemen.
Weet niet hoeveel hij zich daarin verdieptquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens.
Al weet hij over zijn eigen club nog wel wat mag ik aan nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |