quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord kampioenskandidaat en Ajax niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dan kijk naar jij Heracles-NEC.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit hele weekend is op MAN-CHE na iet echt extreem bijzonder.
Heel goed van je.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar dan kijk naar jij Heracles-NEC.
Deze zin klopt niet helemaalquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Stijn heeft er dan ook verstand vanquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:13 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk loopt Kazim tegen een lange schorsing aan ofzo
Ajax-Willem II is meestal wel goed voor een lekkere overwinningquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit hele weekend is op MAN-CHE na iet echt extreem bijzonder.
5-0 6-0 ofzo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax-Willem II is meestal wel goed voor een lekkere overwinning
Botteghin is top Europaquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:13 schreef GGMM het volgende:
Het centrale duo bestaat uti Van der heijden en Botteghin![]()
Pure middelmaat
Maar ik kijk vooral voor NEC en niet voor Heracles.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stijn heeft er dan ook verstand van
Ik hoop eropquote:
Wat is er boeiend aan NEC?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik kijk vooral voor NEC en niet voor Heracles.
Alsof nec kans maaktquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik kijk vooral voor NEC en niet voor Heracles.
Goede post Stijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord is een proletenelftal. Een combinatie van de Haagse aso-combinatie en zogenaamde snakking naar ervaring.
Zoveel mogelijk jonge potentievolle spelers verkopen om vervolgens verouderde middelmatige spelers van subtoppers te halen, op vriend Vejino na.
En Dirk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord is een proletenelftal. Een combinatie van de Haagse aso-combinatie en zogenaamde snakking naar ervaring.
Zoveel mogelijk jonge potentievolle spelers verkopen om vervolgens verouderde middelmatige spelers van subtoppers te halen, op vriend Vejino na.
Bedankt voor deze analyse.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Favoriet voor de titel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:16 schreef Badr_Harry het volgende:
Ze doen net alsof feyenoord een topclub is
Anthony Limbombe is spectaculairder dan elke linksbuiten die Ajax in de afgelopen jaren heeft gehad.quote:
Ze hebben fokking veel fans!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:16 schreef Badr_Harry het volgende:
Lachwekkond inderdaad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:16 schreef Badr_Harry het volgende:
Straight Outta Clevelandquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb vandaag een N.W.A. shirt besteld. GGMM kan dit waarderen.
Film al gezien?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb vandaag een N.W.A. shirt besteld. GGMM kan dit waarderen.
Waar hebben ze die vandaan gehaald dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anthony Limbombe is spectaculairder dan elke linksbuiten die Ajax in de afgelopen jaren heeft gehad.
Lachwekkend hoe jij nu praatquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:18 schreef Paxcon het volgende:
Feyenoord heeft met Botteghin het kampioenschap gekocht
Genkquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar hebben ze die vandaan gehaald dan?
Je moet als mod toch wel een beetje objectiever gaan posten hequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik laat me altijd een beetje gaan als FC Groningen erbij betrokken is
He bahquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik vraag me serieus af hoeveel spelers over haar heen zijn gegaan
Het best verkochte uitshirt hèquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:20 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Is inderdaad verschrikkelijk. Ik als ajacied zou nooit zo'n shirt kopen
Fantastische speler. Vrees wel dat hij het moeilijk gaat krijgen zonder de aanvoer van Jankabash, maar gaat zich wel redden.quote:
Dan zal ik voortaan eerst aan jou vragen wat ik wel en niet mag postenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je moet als mod toch wel een beetje objectiever gaan posten he
Ze hebben toch een vervanger gehaald voor Jan Bash?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Fantastische speler. Vrees wel dat hij het moeilijk gaat krijgen zonder de aanvoer van Jankabash, maar gaat zich wel redden.
Populair bij kinderen, die kleurtjes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het best verkochte uitshirt hè
Net als het uitshirt van Feyenoord wat ook walgelijk is
De smaak van mensen
het begint hier steeds meer Noord-Korea te lijkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan zal ik voortaan eerst aan jou vragen wat ik wel en niet mag posten
Nou dat zou heel verstandig zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan zal ik voortaan eerst aan jou vragen wat ik wel en niet mag posten
Als ik een kind heb krijgt hij mooi dat shirt niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Populair bij kinderen, die kleurtjes.
De Bruynequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:21 schreef Cavaliers het volgende:
Als City de Bruyne haalt worden zij kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |