Dat maakt ze zelf wel uit, oke?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:50 schreef Fylax het volgende:
Wow Kauai, kapen doen we hier niet oke?
En de volgende keer?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:50 schreef Fylax het volgende:
Ik zie het dit keer door de vingers Kauai...
Dan kan hij daar weer een mooi Xzibit plaatje van maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan stuur ik een madDM naar Specularium.
Hou je bek tegen mijn vriendin oke?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:51 schreef LTVDK het volgende:
Kapen van Yas, onbeschofte kut dat je er bent
Dit doet pijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:51 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:51 schreef LTVDK het volgende:
Ja, of je snapt er gewoon niks van zoals gewoonlijk.quote:
Is volgens mij gewoon sranang toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, of je snapt er gewoon niks van zoals gewoonlijk.
Ik sta wel achter je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ging meer over dat nummer, zoals ik al zei daar:quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is volgens mij gewoon sranang toch?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh het nummer is wel enorm kut hoor, daar niet van. Maar als je goed luistert brengt hij juist de tegenovergestelde boodschap dan wat de meeste er schijnbaar in horen. Dit gaat vooral over de sellouts die er alles aan doen om geld te verdienen door op de radio te komen. Het gaat juist totaal niet over 'ze zenden alleen de witmang op de radio uit' maar juist dat goede rap gelukkig van de radio wegblijft.
En het is natuurlijk een grote 3FM/Giel Beelen diss, en dat is altijd goed
Neequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:55 schreef sp3c het volgende:
Is het nu eens klaar met die middelmatige waar is wie topics?
zo werken e niet in nws
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik sta wel achter je.Heb zoals altijd weer veel aan je, fijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het boeit mij eigenlijk vrij weinig wat die gast te zeggen heeft :pquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ging meer over dat nummer, zoals ik al zei daar:
[..]
Ja mij ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het boeit mij eigenlijk vrij weinig wat die gast te zeggen heeft :p
Ja Fylax, gelijk op z'n pik getrapt als hij het woord witmang hoort. Sowieso ook fan van Jan Roos de droeftoeter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mij ookMaar fielaks plant het neer als 'kijk dan, een vieze zwarte racist'
Ok.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mij ookMaar fielaks plant het neer als 'kijk dan, een vieze zwarte racist'
neequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:55 schreef sp3c het volgende:
Is het nu eens klaar met die middelmatige waar is wie topics?
zo werken e niet in nws
Met zijn kapmesquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja Fylax, gelijk op z'n pik getrapt als hij het woord witmang hoort. Sowieso ook fan van Jan Roos de droeftoeter.
Donkere mensen worden ook boos als je ze nigger/nigga/neger noemt maar zelf zeggen ze ook dingen als tatta/witmang etc.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja Fylax, gelijk op z'n pik getrapt als hij het woord witmang hoort. Sowieso ook fan van Jan Roos de droeftoeter.
Ja of je luistert gewoon waar het over gaat ipv gelijk racisme te roepen, op die manier ben je geen haar beter dan Quinsyquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Donkere mensen worden ook boos als je ze nigger/nigga/neger noemt maar zelf zeggen ze ook dingen als tatta/witmang etc.
Waar zeg ik dat het nummer racisme is?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of je luistert gewoon waar het over gaat ipv gelijk racisme te roepen, op die manier ben je geen haar beter dan Quinsy
Je zegt het niet letterlijk, maar het ligt er wel dik bovenopquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het nummer racisme is?
quote:want met een whiteface kom je er wel
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zegt het niet letterlijk, maar het ligt er wel dik bovenop
[..]
Het is Fred Emmel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:43 schreef Specularium het volgende:
Ik ga de naam Fred dus niet gebruiken.
Verzin maar iets dat wel ergens op slaat.
Fylax een vriendin?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hou je bek tegen mijn vriendin oke?
Ik ben er voor je, Elf.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meteen weer een dooie boel ja. Volgens mij is het een vooropgezet plan.
Ja duh, printers == problemsquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:31 schreef YokiKater het volgende:
Godver ik lees dat verhaal over die printer en nu heb ik een beetje aids.
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:31 schreef YokiKater het volgende:
Godver ik lees dat verhaal over die printer en nu heb ik een beetje aids.
Is dat niet gewoon een T-72?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vraag me namelijk af welke tank dat is in deze screenshot, iemand een idee?
[ afbeelding ]
Nou, het is echt een beetje in de catagorie meganoob .. van die mensen die nog net niet hun muis over het beeldscherm heen bewegen weetje wel. Maar verder wel een mooie printer en zeker voor die prijs.quote:
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit met deze vraag. Ze doen hier alleen aan iSketch en zo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vraag me namelijk af welke tank dat is in deze screenshot, iemand een idee?
[ afbeelding ]
Dat zijn wij toch ook?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, het is echt een beetje in de catagorie meganoob .. van die mensen die nog net niet hun muis over het beeldscherm heen bewegen weetje wel. Maar verder wel een mooie printer en zeker voor die prijs.
Noem je LTVKD nou een meganoob?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, het is echt een beetje in de catagorie meganoob .. van die mensen die nog net niet hun muis over het beeldscherm heen bewegen weetje wel. Maar verder wel een mooie printer en zeker voor die prijs.
Hell yeah, give me the fakkin link!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit met deze vraag. Ze doen hier alleen aan iSketch en zo.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat niet echt een bestaande vlagquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet
Ik dacht dat ie van het land was wat deze vlag voert
[ afbeelding ]
Dan blijf ik!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent hier met ons op de juiste weg
Je bent een aardige user hoor en je hebt alles in je om ooit NWS-mod te worden, maar je kunt Antoine natuurlijk geen "vreemdeling" gaan noemen hier.quote:
Klopt, komt volgens mij hier vandaan http://battlefield.wikia.com/wiki/European_Unionquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet echt een bestaande vlag
Geen idee. Kennelijk vindt NWS dat niet boeiend?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je leeft nog steeds
Maar waarom is er geen jumbo topic in NWS
Je snapt nu natuurlijk wel dat Harry een gevatte opmerking gaat maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hier zijn tenminste nog vrouwen in de zaal!
Sluit maar lekker achteraan danquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hier zijn tenminste nog vrouwen in de zaal!
Ik weet niet of men Antoine wil als mod. Die wordt denk ik gevreesd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent een aardige user hoor en je hebt alles in je om ooit NWS-mod te worden, maar je kunt Antoine natuurlijk geen "vreemdeling" gaan noemen hier.
Wat vreemd is. Politie maakt deel van het dossier bekend. Lijkt me toch een boeiend onderwerp.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Kennelijk vindt NWS dat niet boeiend?
Antoine ben jij (toch?)quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet niet of men Antoine wil als mod. Die wordt denk ik gevreesd.
Ik vroeg ook al af waar ie bleef.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je snapt nu natuurlijk wel dat Harry een gevatte opmerking gaat maken.
Dan heb ik even een beter plaatje van die tank nodig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet
Ik dacht dat ie van het land was wat deze vlag voert
[ afbeelding ]
Ik woon erg dicht bij een Jumbo. Op het dak van een aangrenzend pand staat sinds vorige week ineens een camera. Dat heeft absoluut met deze zaak te maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wat vreemd is. Politie maakt deel van het dossier bekend. Lijkt me toch een boeiend onderwerp.
Hierzo is een beter plaatje (kon niet zo snel een betere screenshot vinden in mn BF2 screenshot directory)quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan heb ik even een beter plaatje van die tank nodig.
En heet je nu gewoon echt "YouTouchMyTralala"?![]()
Denk dat Danny himself dat gaat veto-enquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:44 schreef Webschip het volgende:
Ow , ik las je niet goed, Elfje.
Je bedoelde dat Magnetronkoffie alles in zich heeft om mod te worden. En ik geloof dat ook wel.
Zou het?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk dat Danny himself dat gaat veto-en
Jij zou het ook wel kunnen. Niet dat er een functie vacant is, maar toch.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:44 schreef Webschip het volgende:
Ow , ik las je niet goed, Elfje.
Je bedoelde dat Magnetronkoffie alles in zich heeft om mod te worden. En ik geloof dat ook wel.
Oh, dat zijn geen bestaande types.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hierzo is een beter plaatje (kon niet zo snel een betere screenshot vinden in mn BF2 screenshot directory)
http://guides.gamepressure.com/battlefield2142/guide.asp?ID=1667
Ehh...ja hoor![]()
Heb ook andere namen gehad
Nee klopt, de screenshots zijn gemaakt in Battlefield 2quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, dat zijn geen bestaande types.
Je kunt ook gewoon wachten tot er geen topic over komt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wat vreemd is. Politie maakt deel van het dossier bekend. Lijkt me toch een boeiend onderwerp.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon wachten tot er geen topic over komt.
Ik heb 2142 nooit leuk gevonden. Beste mod voor BF2 vind ik POE.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Takkewerk was het trouwens om die BF2142 zooi in BF2 te krijgen
Tot Sint juttemus wachten kan ook inderdaad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon wachten tot er geen topic over komt.
Verwacht jij dat anderen het voor jou doen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Tot Sint juttemus wachten kan ook inderdaad.
Ik AIX2, heb gewoon de F22 uit POE in AIX2 geportquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb 2142 nooit leuk gevonden. Beste mod voor BF2 vind ik POE.
Beste tactiek toch? Klagen dat er nog geen topic is in de hoop dat iemand het voor hem opent.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verwacht jij dat anderen het voor jou doen?
BEDANKT HARRY.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
DAT IE DAN ZELF EEN TOPIC MOET OPENEN.
Nou niet voor mij. Maar ik had inderdaad gehoopt dat iemand het topic zou openen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verwacht jij dat anderen het voor jou doen?
Kan het allemaal wat minder cryptischquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik AIX2, heb gewoon de F22 uit POE in AIX2 geport
Joh, heb al meerdere plaatjes gepost, hoe makkelijk wil je t hebben?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan het allemaal wat minder cryptischArabisch is nog beter te begrijpen
Ik snap je verbazing. We kunnen ook gewoon hier in NWS-SC over de Jumbo gaan praten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:00 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou niet voor mij. Maar ik had inderdaad gehoopt dat iemand het topic zou openen.
Ik had het topic inderdaad ook zelf kunnen openen.
Maar ik was verbaasd waarom niemand anders het topic heeft geopend.
Ik was gisteren bij de Jumbo, ze hadden geen plastic tasjes meer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:00 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou niet voor mij. Maar ik had inderdaad gehoopt dat iemand het topic zou openen.
Ik had het topic inderdaad ook zelf kunnen openen.
Maar ik was verbaasd waarom niemand anders het topic heeft geopend.
Gewoon mods voor BF2. En een F22 is een vliegtuig, jongen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De afperser wil het in bitcoins he.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap je verbazing. We kunnen ook gewoon hier in NWS-SC over de Jumbo gaan praten.
De blauwe reiger is in het tuinhuis. Ik herhaal: de blauwe reiger is in het tuinhuis.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik AIX2, heb gewoon de F22 uit POE in AIX2 geport
In dat gevalquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
He gatver, dat is kut!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij de Jumbo, ze hadden geen plastic tasjes meer.
Gewoon alles op. Moest ik al mijn zooi los meenemen.
Zou dat er iets mee te maken hebben?
Ach, ze krijgen die afperser echt wel te pakken. Het net sluit zich vanzelf.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De afperser wil het in bitcoins he.
Ja salaam aleikumquote:
Sowieso raar dat je dit doet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, ze krijgen die afperser echt wel te pakken. Het net sluit zich vanzelf.
Nee, zat wel een lege bananendoos achter de kassa.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He gatver, dat is kut!
Hadden ze ook geen lege bananendozen meer? (jeweet, die dozen met een groot gat in het midden?)
Niet haten op die mooie taal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is dat voor remspoor?
Hehe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is dat voor remspoor?
Ow naou bedank ze maar voor die F22, die heb ik lekker naar AIX2 gepost, net zoals wat spul uit Forgotten Hopequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon mods voor BF2. En een F22 is een vliegtuig, jongen!
POE 2 Ik ken 2 jongens die hier aan hebben meegewerkt.
Ik heb Battlefield nooit gespeeld, ben niet zo van de shooters.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon mods voor BF2. En een F22 is een vliegtuig, jongen!
POE 2 Ik ken 2 jongens die hier aan hebben meegewerkt.
Mietjequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb Battlefield nooit gespeeld, ben niet zo van de shooters.
quote:
Dan had je je boodschappen daar in kunnen stoppen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, zat wel een lege bananendoos achter de kassa.
Unreal Tournament!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
GoldenEye64 en Unreal Tournament wel trouwens
Fokker en ik zijn heel goed in karaoke.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vroeger, toen er nog échte FOK! karaoke meets waren
Die krijg ik niet want ik ben een voorbeeldige userquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Weekbansgeen permban gehad hebben
Haha, nee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die krijg ik niet want ik ben een voorbeeldige user
Jij kiest altijd Biscaya van James Last en Children van Robert Miles.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fokker en ik zijn heel goed in karaoke.
Jumbo-incidenten, zo noemen ze dat als de moede... nee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:52 schreef Fokker89 het volgende:
NWS / Afpersing Jumbo filialen
Goed topic.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jumbo-incidenten, zo noemen ze dat als de moede... nee.
Wie immer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fylax had niks, alleen aandacht nodig.
Is een beetje net als met vrouwen in 't verkeer. "Ja, nee, ik doe niets verkeerd, heb nog nooit 'n ongeluk veroorzaakt!!!", terwijl iedereen om ze heen allerlei kapriolen uit moet halen om er ongeschonden vanaf te komenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:57 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat zo een beetje de helft van mijn notes aan Fylax te wijten zijn
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:57 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat zo een beetje de helft van mijn notes aan Fylax te wijten zijn
Mooi.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Toen ik wakker werd had ik nog steeds pijn maar het is nu weg.
Hebben ze nog wat gevonden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Moest vandaag ook naar tandarts.
Nee. Was wel blij dat ik na 5 minuten weer buiten stond.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vond je het jammer dat hij niet in je mond geboord heeft?
Que?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:18 schreef Specularium het volgende:
Ik ga binnenkort een show doen met Babewatcher.
Ik kreeg 400 euro toe mensen, ik zweer het.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Theatershow.
Elflettering heeft al kaartjes.
Que?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:32 schreef Kauai het volgende:
Fylax je topic is nogal verneukt door de reacties vrees ik
Met of zonder AT?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:52 schreef Fokker89 het volgende:
Wajooo net een vet spectaculaire aanhouding live vanaf het balkon
Ah, spannend!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een winkeldief die weggerend was ofzo
The sound of music.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:31 schreef Specularium het volgende:
Welke film moet ik straks kijken?
Kingsman.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:31 schreef Specularium het volgende:
Welke film moet ik straks kijken?
quote:
Fylaxquote:The lives of a young couple intertwine with a much older man, as he reflects back on a past love.
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:53 schreef Specularium het volgende:
Straight Outta Compton (2015) - IMDb
Deze wil ik wel zien.
Ik wil Kauai wel zien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:53 schreef Specularium het volgende:
Straight Outta Compton (2015) - IMDb
Deze wil ik wel zien.
Is dit sarcasme ofquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zie Kauai elke dag, echt een beauty.
Had je hem al geslagen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem had weggedaan?
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nog niet, ben jij dat waard dan?
-2quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wanneer weer snapchatten, you're pretty as fuck.
Ik wil eens een keer groot worden, net als fylax.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net 5 minuten volgehouden zonder opgevreten te worden.
Niet danquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:02 schreef Kauai het volgende:
[..]
Want mensen zijn altijd serieus op fok!
Fylax denkt dat iemand zien snapchatten is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wanneer weer snapchatten, you're pretty as fuck.
Ik weet tenminste hoe ze er uit ziet, jij niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fylax denkt dat iemand zien snapchatten is.
Er is ook iets als de echte wereld jongen.
Ik lurk ook gewoon in US hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet tenminste hoe ze er uit ziet, jij niet.
Ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heeft Kauai daar een foto geplaatst?
Dat is waardeloos, kun je 5 seconden een foto van iemand zien, en dan is hij weer wegquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:08 schreef Specularium het volgende:
Ik weet helemaal niet wat snapchat is en ben bang dat ik het straks wel weet.
Oh, maar dat is bijna hetzelfde als je foto na 5 seconden editten in US.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is waardeloos, kun je 5 seconden een foto van iemand zien, en dan is hij weer weg
Ohhquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:10 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik had een maand geleden ofzo een foto gepost maar de dag erna weggehaald.
Rambi.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja daar lijk ik precies op.![]()
Alleen 2 x zo breed.
Maar dan minder moeite dan dat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, maar dat is bijna hetzelfde als je foto na 5 seconden editten in US.
Ja, maar dan moet je ook vrienden hebben die je toe willen voegenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, maar dat is bijna hetzelfde als je foto na 5 seconden editten in US.
Heb jij eigenlijk ooit een foto gepost?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je ook vrienden hebben die je toe willen voegen
Ja. Maar niet in USquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:14 schreef Kauai het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ooit een foto gepost?
dank voor de erkenningquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je bent de eerste vrouw die dat zegt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd.
Naar iedereen hier eigenlijk
je t gezien?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Weet ik, dat zou fantastisch zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |