Dat maakt ze zelf wel uit, oke?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:50 schreef Fylax het volgende:
Wow Kauai, kapen doen we hier niet oke?
En de volgende keer?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:50 schreef Fylax het volgende:
Ik zie het dit keer door de vingers Kauai...
Dan kan hij daar weer een mooi Xzibit plaatje van maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan stuur ik een madDM naar Specularium.
Hou je bek tegen mijn vriendin oke?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:51 schreef LTVDK het volgende:
Kapen van Yas, onbeschofte kut dat je er bent
Dit doet pijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:51 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:51 schreef LTVDK het volgende:
Ja, of je snapt er gewoon niks van zoals gewoonlijk.quote:
Is volgens mij gewoon sranang toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, of je snapt er gewoon niks van zoals gewoonlijk.
Ik sta wel achter je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ging meer over dat nummer, zoals ik al zei daar:quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is volgens mij gewoon sranang toch?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh het nummer is wel enorm kut hoor, daar niet van. Maar als je goed luistert brengt hij juist de tegenovergestelde boodschap dan wat de meeste er schijnbaar in horen. Dit gaat vooral over de sellouts die er alles aan doen om geld te verdienen door op de radio te komen. Het gaat juist totaal niet over 'ze zenden alleen de witmang op de radio uit' maar juist dat goede rap gelukkig van de radio wegblijft.
En het is natuurlijk een grote 3FM/Giel Beelen diss, en dat is altijd goed
Neequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:55 schreef sp3c het volgende:
Is het nu eens klaar met die middelmatige waar is wie topics?
zo werken e niet in nws
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik sta wel achter je.Heb zoals altijd weer veel aan je, fijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het boeit mij eigenlijk vrij weinig wat die gast te zeggen heeft :pquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ging meer over dat nummer, zoals ik al zei daar:
[..]
Ja mij ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het boeit mij eigenlijk vrij weinig wat die gast te zeggen heeft :p
Ja Fylax, gelijk op z'n pik getrapt als hij het woord witmang hoort. Sowieso ook fan van Jan Roos de droeftoeter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mij ookMaar fielaks plant het neer als 'kijk dan, een vieze zwarte racist'
Ok.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mij ookMaar fielaks plant het neer als 'kijk dan, een vieze zwarte racist'
neequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:55 schreef sp3c het volgende:
Is het nu eens klaar met die middelmatige waar is wie topics?
zo werken e niet in nws
Met zijn kapmesquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja Fylax, gelijk op z'n pik getrapt als hij het woord witmang hoort. Sowieso ook fan van Jan Roos de droeftoeter.
Donkere mensen worden ook boos als je ze nigger/nigga/neger noemt maar zelf zeggen ze ook dingen als tatta/witmang etc.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja Fylax, gelijk op z'n pik getrapt als hij het woord witmang hoort. Sowieso ook fan van Jan Roos de droeftoeter.
Ja of je luistert gewoon waar het over gaat ipv gelijk racisme te roepen, op die manier ben je geen haar beter dan Quinsyquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Donkere mensen worden ook boos als je ze nigger/nigga/neger noemt maar zelf zeggen ze ook dingen als tatta/witmang etc.
Waar zeg ik dat het nummer racisme is?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of je luistert gewoon waar het over gaat ipv gelijk racisme te roepen, op die manier ben je geen haar beter dan Quinsy
Je zegt het niet letterlijk, maar het ligt er wel dik bovenopquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het nummer racisme is?
quote:want met een whiteface kom je er wel
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zegt het niet letterlijk, maar het ligt er wel dik bovenop
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |