Mehhquote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:48 schreef robuust89 het volgende:
Isaac,
bass modulators,
atmozfearz,
noisecontrollers & wildstylez
ran-d & brannan heart,
zatox & Adaro
Frequencerz
deetox
en the playah
Niet gek die lineup, 4 Melodieuze acts, 4 harde acts en eentje tussenin
Waarom Villian eigenlijk?
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:48 schreef robuust89 het volgende:
Isaac,
bass modulators,
atmozfearz,
ran-d & brannan heart,
zatox & Adaro
Frequencerz
deetox
en the playah
lijkt inderdaad een logische volgordequote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:52 schreef mstx het volgende:
Prima line-up lijkt me
Ook voor het eerst dat ze meteen de goede volgorde zeggen?
"Mag ik een half kaartje alstublieft?"quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
lijkt inderdaad een logische volgordetot en met Ran-D & Brennan Heart wel leuk, daarna niet
Volgens mij heb ik wast gemist, over wat gaat dit?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:48 schreef robuust89 het volgende:
Isaac,
bass modulators,
atmozfearz,
ran-d & brannan heart,
zatox & Adaro
Frequencerz
deetox
en the playah
klaaimeksquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:39 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wast gemist, over wat gaat dit?
quote:Gefeliciteerd! Jij bent geselecteerd als één van de twee winnaar van de Noisecontrollers heineken bottle.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 09:55 schreef ReMcOrE het volgende:
vriendin begon gisteren ineens over dat we Tweede Kerstdag niet naar familie ofzo konden, want De Tijdmachine was die avonddus ondanks dat ze het vorig jaar na 5 seconden al steenkoud had, zijn we misschien toch wel weer aanwezig
![]()
moet nog even aan haar melden dat de verkoop donderdag begint en dat we dan ook de line-up al wetenquote:
dus Wildstylez gaat de liveset van DBSTF op Q-base 2007 doen? of lees ik dat verkeerd?quote:Lose Your Mind heeft gekeken naar de grote populariteit van De Tijdmachine stage op CRAFT Festival 2015 en heeft daarom zoveel mogelijk artiesten ook op de indoor editie geprogrammeerd. De reacties waren ongekend en naar onze inschatting kwam het overgrote deel van de bezoekers voor deze stage naar het festival.
Lose Your Mind is met al deze artiesten in gesprek gegaan om de set tijdens de indoor editie in het teken te stellen van een populaire liveset uit de periode. Hoe dit vorm gaat krijgen zal nog even een verrassing blijven. Woensdag 21 oktober 2015 om 19:00 zal de line up bekend worden gemaakt.
Nou zeg, wat een drukte daar.quote:Lose Your Mind heeft gekeken naar de grote populariteit van De Tijdmachine stage op CRAFT Festival 2015
Het liep stormquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:51 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Nou zeg, wat een drukte daar.
Mehhquote:
Lekker ja, maakt me aan het twijfelen.quote:Op [quote]
[b]Op woensdag 21 oktober 2015 19:03 schreef mstx het volgende:
Tijdmachine line-up is ook heerlijk
die is echt f*cking nice!quote:
Ik hoorde 3 donkere mannen. Titan, Jason Payne en?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
wie zijn 3 The Hard Way?
en uiteraard denk je dan aan:
hier ook, vriendin en kameraad gaan meequote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:54 schreef mstx het volgende:
Kaartje voor De Tijdmachine in de pocket![]()
![]()
Kut, nou moet ik wel in mijn thermo ondergoed komen... ik wou niet gaan, maar dit is toch een puike line up!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is echt f*cking nice!met ook veel grote namen
al zal dat vast wel terug te zien zijn in de prijs van de kaartjes
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kut, nou moet ik wel in mijn thermo ondergoed komen... ik wou niet gaan, maar dit is toch een puike line up!
Op Hardtraxx postte iemand deze:quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik hoorde 3 donkere mannen. Titan, Jason Payne en?
niks stiekem, dat is gewoon een top trackquote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wellicht kaas voor de meesten hier, maar stiekem vind ik dit een heerlijk nummer
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kut, nou moet ik wel in mijn thermo ondergoed komen... ik wou niet gaan, maar dit is toch een puike line up!
Ik hoor het meeste Jason Payne, Requiem en Regain rondgaan. Er kan in ieder geval weer genoeg gespeculeerd worden. G4H en NCBM had ik al wel een beetje verwacht, ben benieuwd naar Mean Machine! Daarnaast Radical in team geel, als het zo doorgaat dan denk ik dat Main Concern/Freakshow mag openen in 2018?..quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
wie zijn 3 The Hard Way?
en uiteraard denk je dan aan:
wat een verschrikkelijke bagger zeg, godallemachtig!quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:05 schreef robuust89 het volgende:
https://soundcloud.com/pa(...)-those-summer-nights
Die kicks![]()
Wat is dit?quote:
Waar stond je bij Sound Rush? Ik stond echt in het midden vlak vooraan.. ik was zo ongeveer de kleinste in de zaal op dat moment denk ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:14 schreef StM het volgende:
Hehe, voor mij ook ja. Nu ben ik wel benieuwd wie jij bent, zo leeg is het ...
quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:04 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Waar stond je bij Sound Rush? Ik stond echt in het midden vlak vooraan.. ik was zo ongeveer de kleinste in de zaal op dat moment denk iksamen met een wat vollere jongen met een wit shirt aan.
Lol, de reus en de dwergquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:20 schreef StM het volgende:
TC shirtje? :p Ik was wel zo ongeveer de langste die er was, liep een beetje rondjes voornamelijk aan de linkerkant.
Ik zag t voorbij schuiven op imgur, weet niet de context erachter. Duidelijk is wel dat iemand dat verzonnen heeft, en ik vond het wel grappigquote:
Kan, heb niet echt lang op dezelfde plek gestaan omdat ik aan het wachten was op wat mensenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:56 schreef sandertjuh het volgende:
Joh voor mij is iedereen bijna een reus, met mijn 1,60m![]()
Ben niet echt aan de linkerkant geweest, stond wel echt pal vooraan in het midden een jongen van minimaal 2 meter. Maar dat was jij dus niet?
Zelf had ik een zwart shirt aan met een lichte spijkerbroek.
En overal worden precies dezelfe tracks gedraaidquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Langzaam worden we er mee dood gegooid....
Hard Classics - Nostalgia - Tijdmachine - Previous
[ afbeelding ]
Ikkequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Och alles beter dan die hardstyle van tegenwoordig toch?
Waarschijnlijk voor tijdmachine kaartjes halen, wie gaan er sws van de Fok groep?
Ik sws, eindelijk naar de tijdmachinequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Waarschijnlijk voor tijdmachine kaartjes halen, wie gaan er sws van de Fok groep?
Ik loop dan nog steeds niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Die waren wel baas op Wastedquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:38 schreef DannyDeko het volgende:
Ben wel benieuwd naar Low-E vs Alter Egosz eerlijk gezegd.
Eens, ondanks die kut MC staat het setje redelijk vaak aan onderwegquote:Op woensdag 28 oktober 2015 07:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Die waren wel baas op Wasted
En tenminste ook een hele andere stijl dan de rest en verfrissende nummers
Zo in LQ klinkt die plaat echt bijna hetzelfde als Fucking Posers.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 07:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Die waren wel baas op Wasted
En tenminste ook een hele andere stijl dan de rest en verfrissende nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |