quote:Op maandag 19 oktober 2015 09:55 schreef ReMcOrE het volgende:
vriendin begon gisteren ineens over dat we Tweede Kerstdag niet naar familie ofzo konden, want De Tijdmachine was die avonddus ondanks dat ze het vorig jaar na 5 seconden al steenkoud had, zijn we misschien toch wel weer aanwezig
![]()
moet nog even aan haar melden dat de verkoop donderdag begint en dat we dan ook de line-up al wetenquote:
dus Wildstylez gaat de liveset van DBSTF op Q-base 2007 doen? of lees ik dat verkeerd?quote:Lose Your Mind heeft gekeken naar de grote populariteit van De Tijdmachine stage op CRAFT Festival 2015 en heeft daarom zoveel mogelijk artiesten ook op de indoor editie geprogrammeerd. De reacties waren ongekend en naar onze inschatting kwam het overgrote deel van de bezoekers voor deze stage naar het festival.
Lose Your Mind is met al deze artiesten in gesprek gegaan om de set tijdens de indoor editie in het teken te stellen van een populaire liveset uit de periode. Hoe dit vorm gaat krijgen zal nog even een verrassing blijven. Woensdag 21 oktober 2015 om 19:00 zal de line up bekend worden gemaakt.
Nou zeg, wat een drukte daar.quote:Lose Your Mind heeft gekeken naar de grote populariteit van De Tijdmachine stage op CRAFT Festival 2015
Het liep stormquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:51 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Nou zeg, wat een drukte daar.
Mehhquote:
Lekker ja, maakt me aan het twijfelen.quote:Op [quote]
[b]Op woensdag 21 oktober 2015 19:03 schreef mstx het volgende:
Tijdmachine line-up is ook heerlijk
die is echt f*cking nice!quote:
Ik hoorde 3 donkere mannen. Titan, Jason Payne en?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
wie zijn 3 The Hard Way?
en uiteraard denk je dan aan:
hier ook, vriendin en kameraad gaan meequote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:54 schreef mstx het volgende:
Kaartje voor De Tijdmachine in de pocket![]()
![]()
Kut, nou moet ik wel in mijn thermo ondergoed komen... ik wou niet gaan, maar dit is toch een puike line up!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is echt f*cking nice!met ook veel grote namen
al zal dat vast wel terug te zien zijn in de prijs van de kaartjes
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kut, nou moet ik wel in mijn thermo ondergoed komen... ik wou niet gaan, maar dit is toch een puike line up!
Op Hardtraxx postte iemand deze:quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik hoorde 3 donkere mannen. Titan, Jason Payne en?
niks stiekem, dat is gewoon een top trackquote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wellicht kaas voor de meesten hier, maar stiekem vind ik dit een heerlijk nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |