abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155219200
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, nou ja ik ben nog nooit voor "kaaskop" uitgemaakt. En dat heeft wmb ook niet dezelfde lading.
Maar als een Amerikaan cheesehead zou zeggen, dan heeft-ie absoluut geen idee waar het op slaat en of dit gevoelig ligt wel of niet.
Wij weten natuurlijk wel dat het woord nigger not done is in VS en dat negers onderling dit idd wel tegenover elkaar gebruiken.
Het Nederlandse "nikker" is ook not done in Nederland, omdat het woord met een haat werd uitgesproken of als zodanig ervaren werd. Daarom oa, gelijk met het uitbannen van het woord ( sixties, Martin :Luther King, rassenrellen in de USA) in Amerika werd het steeds minder gebruikt in Nederland.
Daarom zijn de jongeren van nu in Nederland er niet mee opgegroeid en beseffen de impact ervan niet. Ook omdat zwarte jongeren zelf het in de muziek gebruiken als geuzennaam
De NRC gedraagt zich tres lullo. Trecht dat de krant op de vingers wordt getikt.
pi_155219366
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 19:11 schreef Weltschmerz het volgende:

Het racisme neemt ook gewoon weer toe. Ik lees hier dagelijks dingen waar ik 20 of 30 jaar geleden steil van achterover was geslagen. Mensen die doodleuk beweren dat 'ze het er zelf naar maken' bijvoorbeeld. Het idee dat je een individu mag afrekenen op wat mensen met dezelfde huidskleur of afkomst hebben gedaan is echt nog niet heel lang zodanig acceptabel dat mensen dat zonder enige schroom of terughoudendheid uiten.

In real life kom ik het niet tegen. Niet dat openlijk discriminerend gedoe grapje-grapje op het internet. Is het dan een internetthing? Dat mensen anoniem veel eerder hufterige dingen zeggen/schrijven ? Tot voor een paar jaar , vooral sinds 2002 waren moslims en marokkanen de steen des aanstoots. Maar sinds het ZP- oproer is de agressie meer racistisch....meer openlijker,maar nog steeds niet het gewoon openlijk toegeven van mensen.
pi_155219436
quote:

[..]

Ja, nou ja ik ben nog nooit voor "kaaskop" uitgemaakt. En dat heeft wmb ook niet dezelfde lading.
Maar als een Amerikaan cheesehead zou zeggen, dan heeft-ie absoluut geen idee waar het op slaat en of dit gevoelig ligt wel of niet.
Wij weten natuurlijk wel dat het woord nigger not done is in VS en dat negers onderling dit idd wel tegenover elkaar gebruiken.
In de VS ligt de term Cheesehead niet echt gevoelig, sterker nog, in Green Bay dragen ze hem met trots.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_155219734
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 19:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

In de VS ligt de term Cheesehead niet echt gevoelig, sterker nog, in Green Bay dragen ze hem met trots.
Misschien moeten wij als Nederlanders dan maar eens wat van Yankees gaan vinden...
pi_155219785
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 19:42 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het Nederlandse "nikker" is ook not done in Nederland, omdat het woord met een haat werd uitgesproken of als zodanig ervaren werd. Daarom oa, gelijk met het uitbannen van het woord ( sixties, Martin :Luther King, rassenrellen in de USA) in Amerika werd het steeds minder gebruikt in Nederland.
Daarom zijn de jongeren van nu in Nederland er niet mee opgegroeid en beseffen de impact ervan niet. Ook omdat zwarte jongeren zelf het in de muziek gebruiken als geuzennaam
De NRC gedraagt zich tres lullo. Trecht dat de krant op de vingers wordt getikt.
Werkelijk waar? Dat hele stuk van haar draagt precies 0 argumenten aan.
De NRC onderbouwd haar keuze goed, verder is het een quote uit het boek.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 20:07:16 #56
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155219911
Overgevoelige amerikaantjes.
pi_155219925
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 20:00 schreef AchJa het volgende:

[..]

Misschien moeten wij als Nederlanders dan maar eens wat van Yankees gaan vinden...
Zijn die vooroordelen er al niet dan? Ze zijn dom, dik, arrogant...zijn er nog dingen die ik vergeet?
pi_155220052
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 20:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zijn die vooroordelen er al niet dan? Ze zijn dom, dik, arrogant...zijn er nog dingen die ik vergeet?
1 Van de theorieen is dat het woord Yankees komt van Jan Kaas... En ik wens uiteraard niet als Yankee bestempeld te worden.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 20:15:07 #59
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_155220129
Je beledigd voelen. Over wat dan ook. :')
pi_155220168
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 19:42 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Begrijp ik nu goed dat zwarte jongeren die het woord NIGGER gebruiken geen lullo's zijn, maar blanke journalisten wel? Je ziet je eigen racisme blijkbaar niet meer, dit is namelijk onderscheid maken gebaseerd op ras.
60 HRC
pi_155220200
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 20:12 schreef AchJa het volgende:

[..]

1 Van de theorieen is dat het woord Yankees komt van Jan Kaas... En ik wens uiteraard niet als Yankee bestempeld te worden.
Die theorie ken ik, was min of meer een scheldnaam die de Britten voor de Hollanders hadden. Dat daar de verbastering "yankees" vandaan komt is op zich best grappig.
pi_155220248
De schrijver is helaas iemand die zelf waarschijnlijk niet inziet dat haar huidskleur de enige reden is dat ze daar op de redactie opiniestukjes mag typen. Over racisme gesproken.

Neemt overigens niet weg dat ik niet zozeer de titel, maar wel de afbeeldingen opmerkelijk gekozen vind. Verder past de commotie rondom het N-woord ( :') ) prima bij een land waar niet mag worden gescholden op tv en waar onrust ontstaat als er een stukje borst op tv te zien is. Je zou je maar richten op echte problemen...
pi_155220257
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 20:12 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zeik niet zo, je lijkt wel een neger die zeurt om het woord nigger.
60 HRC
pi_155220341
quote:

[..]

Even afgezien van de extra impact door het verleden van dat woord is het in essentie wel hetzelfde. Het wordt zelf geregeld aangegeven als een van de grootste irritaties, dat ge-pssst en de 'kankerkaas, wat moet je hier'

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:23 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Dan is dat ineens heel erg? :?
Volgens velen wel, ik heb het hier op Fok! iig vaker dan eens gelezen.
pleased to meet you
pi_155220482
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 20:22 schreef moussie het volgende:

[..]

Even afgezien van de extra impact door het verleden van dat woord is het in essentie wel hetzelfde. Het wordt zelf geregeld aangegeven als een van de grootste irritaties, dat ge-pssst en de 'kankerkaas, wat moet je hier'

[..]

Volgens velen wel, ik heb het hier op Fok! iig vaker dan eens gelezen.
Ik vind toch wel dat er een wezenlijk verschil zit tussen kaaskop en kankerkaas, dat eerste kan zelfs nog een grappige lading hebben.
pi_155220635
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 20:16 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Begrijp ik nu goed dat zwarte jongeren die het woord NIGGER gebruiken geen lullo's zijn, maar blanke journalisten wel? Je ziet je eigen racisme blijkbaar niet meer, dit is namelijk onderscheid maken gebaseerd op ras.
Ik heb toch niet geschreven dat de verantwoordelijke NRC redacteur een racist is. ?
Je denkt mijn verhaal te vernietigen door mij te etiketteren Je ziet je eigen kromme en ongezonde redenering niet meer
Ik zou niet weten of die redacteur blank is. Dat doet er niet toe. De man of vrouw is een lullo.
Een journalist heeft een extra verantwoordelijkheid wbt rustige berichtgeving .

Zwarte jongeren die muziek maken hebben ook wel een extra verantwoordelijkheid.
Ze gingen het woord als geuzennaam gebruikt, terwijl ze weten dat veel zwarte ouderen de zenuwen krijgen van dat woord. Jij mag hen ook lullo noemen. Dat doen veel van die ouderen ook.
Ik noem ze dombo's .
pi_155221051
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 20:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die theorie ken ik, was min of meer een scheldnaam die de Britten voor de Hollanders hadden. Dat daar de verbastering "yankees" vandaan komt is op zich best grappig.
Precies, en als we er dan dezelfde bekrompen kleinzielige gedachtengang op na gaan houden zou "Yankee" wel eens beledigend kunnen zijn voor de Nederlanders...
pi_155221086
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 20:44 schreef AchJa het volgende:

[..]

Precies, en als we er dan dezelfde bekrompen kleinzielige gedachtengang op na gaan houden zou "Yankee" wel eens beledigend kunnen zijn voor de Nederlanders...
Ik mag toch hopen dat de meerderheid niet zulke lange tenen heeft, ik ga me er in ieder geval niet druk om maken.
pi_155221129
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 20:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat de meerderheid niet zulke lange tenen heeft, ik ga me er in ieder geval niet druk om maken.
Überhaupt je gekwetst voelen vanwege een quote uit een boekrecensie :')
pi_155221210
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 20:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik iig ook niet. Maar ja, het is natuurlijk een beetje van hetzelfde laken een pak, misschien zien die figuren dan in hoe stompzinnig ze eigenlijk bezig zijn.
pi_155221691
Die negers zeggen ook zelf nigger tegen elkaar.
Ура для россии
pi_155221863
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:03 schreef Woestijnvos het volgende:
Pas wakker of zo?
pi_155222734
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 14:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Gezien de context lijkt het me meer dan duidelijk dat dit niet beledigend bedoeld is. Die Amerikanen projecteren hun eigen culturele waarden op een Nederlandse krant. Ironisch, aangezien het vast dezelfde mensen zijn die zo vaak klagen over cultural appropriation.
pi_155222882
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:03 schreef Woestijnvos het volgende:
Toen ik in New York was raakte ik ook bevriend met een neger die mij constant neger noemde. Op een gegeven moment maar de sprong gewaagd en hem ook 'nigga' gekroond. Vond hij helemaal prima.

Flink veel genigga'd die avond. Goede tijden. Heerlijk woord.
Conscience do cost.
pi_155223627
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 20:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik heb toch niet geschreven dat de verantwoordelijke NRC redacteur een racist is. ?
Ik ook niet.
Je denkt mijn verhaal te vernietigen door mij te etiketteren Je ziet je eigen kromme en ongezonde redenering niet meer
Ik zou niet weten of die redacteur blank is. Ik eigenlijk ook niet :@ Dat doet er niet toe. Idd.
De man of vrouw is een lullo.
Kijk je uit, wie weet is er een groep lullo's of anderen die gemakkelijk beledigd zijn als ze vergeleken worden met journalisten.
Een journalist heeft een extra verantwoordelijkheid wbt rustige berichtgeving.
Nee hoor, een journalist mag schrijven en quoten wat hij of zij wil, zolang hij of zij de wet niet overtreedt.

Zwarte jongeren die muziek maken hebben ook wel een extra verantwoordelijkheid.
Ze gingen het woord als geuzennaam gebruikt, terwijl ze weten dat veel zwarte ouderen de zenuwen krijgen van dat woord.
Je moest eens weten waar ik allemaal de zenuwen van krijg. Lelijke vrouwen op straat, een rij bij de kassa, file's, enz. enz. Laten we die shit allemaal bannen, dan wordt het leven voor mij een stuk aangenamer. Jammer voor lelijke vrouwen.
Jij mag hen ook lullo noemen. Dat doen veel van die ouderen ook.
Yep, ik zou ze jonge zwarte muzikanten noemen.... alhoewel.. zwarte, kan dat nog? Ehhh.... Jonge negroïde muzikanten..... Hè, dat gaat ook al niet ... negroïde --> negro... dat schijnt dus ook niet gepast te zijn..... Ah, ik weet het al..... Jonge muzikanten.... Gewoon het wat niet benoemd mag worden niet benoemen..... simpel.
Ik noem ze dombo's .
Creatief.
Ok, dat is dus allemaal erg rechtlijnig en over de top aangezet, maar waar het om draait is dat van elk woord iemand op deze aardbol beledigd kan zijn. Als we iedereen rekening gaan houden is het einde zoek en krijgen figuren die in een Nelson Mandela pop gemaakt door overwegend gekleurde kinderen nog racistische motieven weten te vinden een mandaat om censuur toe te passen. Nu al worden acties van een kaasproducent afgelast, omdat een of andere vrouw zich .... Let op..... beledigd voelde om de term "Black Bastard" in combinatie met een bbq. :+
60 HRC
pi_155224144
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:49 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Ok, dat is dus allemaal erg rechtlijnig en over de top aangezet, maar waar het om draait is dat van elk woord iemand op deze aardbol beledigd kan zijn.
Je moet even oefenen met quoten en hoe te antwoorden tussen de deelquotes.
Het woord nigger wordt alom ervaren als hatelijk, beledigend, kwetsend, a-sociaal . In Amerika en in Nederland en nog heel veel meer landen in de wereld 5 miljard mensen ofzo
Het is dus niet een paar mensen die zich onnodig druk maken.
Misschien weet je dat idd niet , dat is mogelijk. Maar verdiep je er dan in.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:03:56 #77
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_155224255
Voor dom rechts is een deur al erg snel open, en is 'ie 't niet, dan stampen ze 'm wel open.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_155224320
Al die domme Amerikanen met een stok in hun reet als het om politiek correct zijn gaat :')
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:05:59 #79
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_155224322
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:42 schreef HardMetal het volgende:
Als ik het goed begrijp is het geen enkel probleem als een neger de term Nigger gebruikt, maar o wee als een blanke het woord nigger gebruikt, dan zijn de rapen gaar.
Ik ben zo'n recalcitrante eikel dat zoiets JUIST een aanleiding is om het woord te gebruiken. Vrij racistisch namelijk als bepaalde rassen bepaalde woorden mogen gebruiken en andere rassen niet.

Vandaar:
NIGGER, NIGGAH, NIKKER, NIGGA. Gewoon om dat het kan en mag.
Dat is niet zo zeer recalcitrant als wel kinderachtig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_155224373
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat is niet zo zeer recalcitrant als wel kinderachtig.
Het is vooral hypocriet van de niggers en de blanken die hiertegen ageren. Iedereen mag het woord gebruiken of niemand mag het woord gebruiken, zo simpel is het.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:09:17 #81
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_155224419
Toch wel frappant...

Gaat het om de Nederlandse bozeblankman zelf, is 'ie er als de kippen bij om te preken over de individualiteit van de persoon, en dat de één de ander niet is. Vooral niet over kolonialisme, Indonesië en de NSB beginnen, want 'ik was heel geen NSB-er!!!!' Dat moet je zien in zijn tijd en daarbij, 'ík ben heel nog nooit in India geweest!'

Bij dit soort topics verworden negers en moslims daarentegen een monolithisch geheel dat helemaal hetzelfde denkt, voelt, zegt en wat dies meer zij.

Zat Afro-Amerikanen die dat woord helemaal niet gebruiken en zich doodergeren aan gangsta rap.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_155224465
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Toch wel frappant...

Gaat het om de Nederlandse bozeblankman zelf, is 'ie er als de kippen bij om te preken over de individualiteit van de persoon, en dat de één de ander niet is. Vooral niet over kolonialisme, Indonesië en de NSB beginnen, want 'ik was heel geen NSB-er!!!!' Dat moet je zien in zijn tijd en daarbij, 'ík ben heel nog nooit in India geweest!'

Bij dit soort topics verworden negers en moslims daarentegen een monolithisch geheel dat helemaal hetzelfde denkt, voelt, zegt en wat dies meer zij.

Zat Afro-Amerikanen die dat woord helemaal niet gebruiken en zich doodergeren aan gangsta rap.
Leuk verhaal, maar het doet niks af aan de hypocrisie van Amerikanen.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:11:47 #83
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_155224503
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Leuk verhaal, maar het doet niks af aan de hypocrisie van Amerikanen.
Ook niet aan dezelfde hypocrisie hier in NWS.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_155224519
Terechte kritiek. Dat rappers het wel mogen zeggen is echt een retarded argument.
DolphinScreensaver.exe
pi_155224552
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is vooral hypocriet van de niggers en de blanken die hiertegen ageren. Iedereen mag het woord gebruiken of niemand mag het woord gebruiken, zo simpel is het.
Je gebruikt hier het woord "niggers" zogenaamd omdat je denkt dat het een normaal woord is?
of doe je het met opzet om mensen te provoceren.?
Je weet toch dat het een uiting is van donkere mensen haten? Of daar kick je juist op .
pi_155224576
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:13 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je gebruikt hier het woord "niggers" zogenaamd omdat je denkt dat het een normaal woord is?
Je weet toch dat het een uiting is van donkere mensen haten? Of daar kick je juist op .
Jij bent precies het probleem.
pi_155224660
quote:
Je weet toch dat het een uiting is van donkere mensen haten?
Niet alle donkere mensen haten het woord. Sterker nog, een significant deel gebruikt het zelf ook. Niet alle donkere mensen denken overal hetzelfde over. Sterker nog, dat te denken is nogal racistisch.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:16:37 #88
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_155224683
quote:

[..]

Ja, want "the N-word" zeggen in plaats van "nigger", daar wordt de betekenis ineens heel anders van ja :')
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:16:53 #89
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_155224689
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:16 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Niet alle donkere mensen haten het woord. Sterker nog, een significant deel gebruikt het zelf ook. Niet alle donkere mensen denken overal hetzelfde over. Sterker nog, dat te denken is nogal racistisch.
Een significant deel ja?

NWS-antropologie 101: zwarten zijn gangsta rappers, moslims zijn extremisten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_155224696
quote:

[..]

Dat hij nu racistisch bezig is heeft hij echt niet door hoor.
pi_155224723
quote:

[..]

En dit slaat nergens op. Significant van wat, wat is de totaalpopulatie? Doel je op Afro-Amerikanen alleen of tel je ook Afrikaanse donkerlingen?
DolphinScreensaver.exe
pi_155224736
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Een significant deel ja?

NWS-antropologie 101: zwarten zijn gangsta rappers, moslims zijn extremisten.
Stroman.
pi_155224769
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:17 schreef lDDQD het volgende:

[..]

En dit slaat nergens op. Significant van wat, wat is de totaalpopulatie? Doel je op Afro-Amerikanen alleen of tel je ook Afrikaanse donkerlingen?
Maakt het de bewering dat het behoorlijk racistisch is om te denken dat alle gekleurde mensen aanstoot zouden nemen aan dat woord ook maar iets minder waar? Nee.
pi_155224770
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, want "the N-word" zeggen in plaats van "nigger", daar wordt de betekenis ineens heel anders van ja :')
Ja.... In Amerika doet men dat... men zegt dan al bij het begin dat je het woord zelf liever niet gebruikt,maar in deze context moet je er wel naar verwijzen.
De betekenis is dus anders.
pi_155224786
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:17 schreef lDDQD het volgende:

[..]

Donkergetinten in het Westen, ik denk niet dat het woord echt leeft in sub-Sahara Afrika.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:20:16 #96
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_155224795
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:19 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Donkergetinten in het Westen, ik denk niet dat het woord echt leeft in sub-Sahara Afrika.
Zo, toe maar... wat een brede academische verhandeling.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_155224805
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:19 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ja.... In Amerika doet men dat... men zegt dan al bij het begin dat je het woord zelf liever niet gebruikt,maar in deze context moet je er wel naar verwijzen.
Scheer je nu alle Amerikanen over 1 kam? Dat is behoorlijk racistisch bluesdude.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2015 22:20:39 ]
pi_155224811
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Kom jij voor brede academische verhandelingen naar Fok! :')
  Moderator vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:20:50 #99
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_155224817
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:19 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ach hou toch op. Als men daar letterlijk zegt "The N-Word" dan weet iedereen dat ze het woord "nigger" bedoelen. De betekenis achter dat woord verandert er echt niet van als je zogenaamd politiek correct gaat lopen doen hoor.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_155224844
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ad hominem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')