SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Deuce92 op 14-08-2015 18:22:20 ]
Ambtenaar hier maar, ik moet toch echt gewoon 40 uur in de week maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:34 schreef fathank het volgende:
Jailbreak
lekker hoor die ambtenarenuurtjes in de bouwvak. En zelf buiten de bouwvak op vakantie gaan. Dat is dus eignelijk dubbel vakantie.
go-getter voor vrije uurtjes ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:35 schreef Awesome_ het volgende:
Henk, waar is die go-getter mentaliteit gebleven man. Ben je nu een seal of wat
met een 36-urig contract zeker en 80 vrije dagen per jaar ofzo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Ambtenaar hier maar, ik moet toch echt gewoon 40 uur in de week maken.
10 weken vakantie per jaar ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:40 schreef fathank het volgende:
overheid doet toch niks
[..]
met een 36-urig contract zeker en 80 vrije dagen per jaar ofzo.
Als ik een buffe opa zie lopen denk ik ook altijd "Hey Cor".quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[..]
Precies deze. Heb ook altijd een gezonde paranoia als ik me begeef in de randstad. Je pikt mij er echt zo uit qua woordkeuze volgens mij. Een groot wandelend cliché.
hey Seto, ik ga je grootouders bezoeken in Myanmar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:44 schreef seto het volgende:
hey quest waar ga je heen op vakantie
groetjes de belastingdienst
ok doe ze de groentenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:48 schreef Questular het volgende:
[..]
hey Seto, ik ga je grootouders bezoeken in Myanmar.
werkelijk hilarischquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:50 schreef Questular het volgende:
np, zn Oma maakt de bestel sambal in het hele drop
[ afbeelding ]
2e van links wonen ze.
Yes, niet kapot te krijgen. En ook gewoon geen roest hè. Ga er zeker mee in naar de meet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:47 schreef fathank het volgende:
dus nu ga je honda'tje weer als een vliegend tapijt. Mooi man
meeste credit is voor setoquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Verklein hem ff ossum. Ik vind wel dat ik Beach z'n kunsten kan erkennen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Verklein hem ff ossum. Ik vind wel dat ik Beach z'n kunsten kan erkennen.
met maken bedoel je zeker de prikklok volmakenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Ambtenaar hier maar, ik moet toch echt gewoon 40 uur in de week maken.
Nee dan was ik wel voor een grote bank gaan "werken"quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
met maken bedoel je zeker de prikklok volmaken
Zeker MinEZ?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Nee dan was ik wel voor een grote bank gaan "werken"
quote:The owner of the home got a big kitchen knife and asked his guest to stab him in the stomach. He refused at first, saying he was afraid he would kill the host. However, the host said that in his childhood he was involved in martial arts and the knife could not penetrate his abs.
Zou ik niet snel doen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hallo ik had een vraagje. Is het verstandig om meer dan 3 keer te trainen zonder dat je steroids gebruikt?
meer dan 3 keer wat? per dag, week, maand?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zou ik niet snel doen!
Gewoon 3 keer totaal!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:49 schreef Beach het volgende:
[..]
meer dan 3 keer wat? per dag, week, maand?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:37 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
hee jognse hier ftootje van mij
Je had op Discovery Channel ook zo'n fight "science" programma met allemaal bullshidoquote:
Yellow Bamboo FTW!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Je had op Discovery Channel ook zo'n fight "science" programma met allemaal bullshido![]()
Was een of andere pen silak meester die z'n huid van staal zou kunnen maken. Dus wat doet die man, pakt een machette en na wat toverspreuken hakt ie vol vertrouwen een (paar) keer op zn arm in.
Daarna met een ambulance afgevoerd.
en langzaam? Kan langzaam wel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zou ik niet snel doen!
Ik bedoelde een pic waar je jezelf mee kan vergelijken, beetje kutquote hahaha excuus!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat zeker ook wel hoor.
Voor meer: http://loldutchpeople.nl/quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh doen we foto's delen. Heb er ook eentje gemaakt vandaag voor me schatje.
[ afbeelding ]
Klinkt als een hoop werk, broeder Melk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Maak er een goede collage van broeder
ik hou echt van die website hequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Voor meer: http://loldutchpeople.nl/
Had achter jou geen brildrager gezochtquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:32 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Klinkt als een hoop werk, broeder Melk.
[..]
ik hou echt van die website he[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |