SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die van Wazaaaaa.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
op de voorspelling van stijn en mij kun je gerust je spaarrekening op inzetten
kat in het bakkie
Drie wedstrijden worden niet meegerekend, dom deer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:10 schreef GGMM het volgende:
PSV - FC Groningen 1
SC Cambuur Leeuwarden - Feyenoord 2
FC Twente - ADO Den Haag X
Manchester City - Chelsea 2
Southampton - Everton 2
Borussia Dortmund - Borussia Mönchengladbach X
Triest.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie wedstrijden worden niet meegerekend, dom deer.
Ik stop deze discussie. Je bent duidelijk niet voor rede vatbaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Triest van je dat je mij als triest neerzet terwijl jij je voorspellingen te laat inlevert.
Tegenwoordig is er meer voetbal doordeweek. Ik pleit dan ook voor 2 toto's per week.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is er alleen op vrijdagavond.
Stuur een mailtje naar VI.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er meer voetbal doordeweek. Ik pleit dan ook voor 2 toto's per week.
of coursequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:34 schreef GlennQuagmire het volgende:
Shit, te laatHoop dat ie alsnog mee mag doen als ik Manchester - Newcastle eruit haal
sc Heerenveen - PSV 2
PEC Zwolle - FC Twente 1
NEC - Ajax 2
Feyenoord - Vitesse X
Athletic de Bilbao - Barcelona 2
Verplichte vakantie = detentie?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:58 schreef onlogisch het volgende:
IVM een verplichte vakantie kon ik niet voor de deadline posten.
Oh je was de eerste keer het vergeten. Arme zie.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een beetje jammer dat je me uit de scorelijst bant.
Shit happens, ik heb het voor je aangepast.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was op vakantie he. En dan niet zoals onlo, maar echt op vakantie
Inderdaad, echt een baasquote:Op maandag 31 augustus 2015 11:09 schreef Tarado het volgende:
dit is geen toeval meer die Wazaaaaa heeft echt talent
Nederland wint, dus dan heb ik alles goedquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen nog winst voor Turkije en ik heb de volle score.
GENOT.
Dat zou een teleurstelling zijn. Gelukkig heb ik als tegenbod dat ik in de top van het algemeen klassement meedoe.quote:Op zondag 6 september 2015 08:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nederland wint, dus dan heb ik alles goed
ik een gelijkspel!quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen nog winst voor Turkije en ik heb de volle score.
GENOT.
2-0 IN JE HOLquote:Op zondag 6 september 2015 08:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nederland wint, dus dan heb ik alles goed
In de voorgaande twee edities vaak genoeg. Maar de wedstrijden worden met de week spannender en knotsgekker waardoor deze minder voorspelbaar zijn. Makkelijke kaarten blijken opeens een zware beproeving.quote:Op maandag 7 september 2015 10:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe vaak is dit al gebeurd?
De 1e editie deed ik niet mee, vorig jaar kan ik me 1x herinneren.. Derksen had toen alles goed en hier waren er ook een paarquote:Op maandag 7 september 2015 10:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe vaak is dit al gebeurd?
Het gaat niet verkeerd tot nu toe, lijkt alleen of er steeds minder mensen meedoen. Das wel een beetje jammerquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vinnut gezellig @Wazaaaaa, @Pleun2011
dankje en ik houd me rustig vanavondquote:Op maandag 12 oktober 2015 13:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gefeliciteerdals je het maar niet TE ordinair maakt
Met 15 inzendingen heeft deze speelronde het minst aantal deelnemers in de geschiedenis van FOK! VI Toto. #leukefeitjesquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het gaat niet verkeerd tot nu toe, lijkt alleen of er steeds minder mensen meedoen. Das wel een beetje jammer
FOK! wordt dus echt rustigerquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:12 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Met 15 inzendingen heeft deze speelronde het minst aantal deelnemers in de geschiedenis van FOK! VI Toto. #leukefeitjes
Ik was deze ronde helaas vergeten in te vullen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:12 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Met 15 inzendingen heeft deze speelronde het minst aantal deelnemers in de geschiedenis van FOK! VI Toto. #leukefeitjes
Klinkt logisch.. Die odd betekent dat Tsjechie ongeveer 10% kans heeft om te winnenquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:13 schreef Fokker101 het volgende:
Pfff heb op Tsjechie gegokt maar odd is 6,95 dus zie Tjsechie wel winnen
Hoe bereken je zoiets?quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klinkt logisch.. Die odd betekent dat Tsjechie ongeveer 10% kans heeft om te winnen
100/odd = percentage, maar dan zit er nog een marge in van de bookmaker anders maken ze geen winst. Dus een odd van 2 is geen 50% kans maar iets lager. Als je 100/6,95 doet komt er 14% uit maar met de marge van de bookmaker is de kans dus rond de 10%. Exacte berekening heb ik ff nietquote:
Jammer, ben wel geïnteresseerd in de wiskunde achter zoiets.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
100/odd = percentage, maar dan zit er nog een marge in van de bookmaker anders maken ze geen winst. Dus een odd van 2 is geen 50% kans maar iets lager. Als je 100/6,95 doet komt er 14% uit maar met de marge van de bookmaker is de kans dus rond de 10%. Exacte berekening heb ik ff niet
Dan moet je de marge van de bookmaker weten en die weet ik niet. Bij een kans van 50% is de odd vaak 1,85. Die 0,15 is dus de marge van de bookmaker.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer, ben wel geïnteresseerd in de wiskunde achter zoiets.
Wil je in de week en totaalscore Johan voortaan dik drukken?quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vinnut gezellig @Wazaaaaa, @Pleun2011
Oké meneer melkboer.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je in de week en totaalscore Johan voortaan dik drukken?
Dank je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |