SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die van Wazaaaaa.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
op de voorspelling van stijn en mij kun je gerust je spaarrekening op inzetten
kat in het bakkie
Drie wedstrijden worden niet meegerekend, dom deer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:10 schreef GGMM het volgende:
PSV - FC Groningen 1
SC Cambuur Leeuwarden - Feyenoord 2
FC Twente - ADO Den Haag X
Manchester City - Chelsea 2
Southampton - Everton 2
Borussia Dortmund - Borussia Mönchengladbach X
Triest.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie wedstrijden worden niet meegerekend, dom deer.
Ik stop deze discussie. Je bent duidelijk niet voor rede vatbaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Triest van je dat je mij als triest neerzet terwijl jij je voorspellingen te laat inlevert.
Tegenwoordig is er meer voetbal doordeweek. Ik pleit dan ook voor 2 toto's per week.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is er alleen op vrijdagavond.
Stuur een mailtje naar VI.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er meer voetbal doordeweek. Ik pleit dan ook voor 2 toto's per week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |