Gelukkigquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:28 schreef Spiegelei het volgende: [..] Je hoeft je wat mij betreft niet te verontschuldigen hoor.
Wees maar kritisch. Ik zal het niet altijd met je eens zijn. Maar he, dat zou ook saai zijn toch?
![]()
Same en geregeld zo'n vitaminepilletje voor de zekerheid.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik slik magnesium als supp, omdat ik zoveel sport en het m'n spieren helpt.
Hier inname 1800, uitgaand +/- 2800.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Same en geregeld zo'n vitaminepilletje voor de zekerheid.![]()
Vandaag weer even wezen hardlopen en dat ging best aardig, qua voeding heerlijk 'gezond' bezig geweest, tosti's, broodjes ei en pannenkoeken met spek met wat ijsjes en aardbeien als tussendoortjes.
Schade qua kcal inname +/- 2800, uitgaand 3.700 en counting.
Nee, wat ik eigenlijk vaak denk bij jouw planning: daar zou ik het niet op redden/volhouden. En dan blijkt vervolgens vaak dat dat ook niet lukt, maar ik vind dat dan ook niet zo gek, omdat het gewoon lastig is om de dag door te komen als je begint met één boterham met beleg of twee beschuiten of rijstwafels met beleg en twee boterhammen met beleg als lunch. Volgens mij heb je als je ons postuur hebt, al gauw wat meer 'echt' eten nodig om de verleidingen van stroopwafels en andere lekkere dingen te kunnen weerstaan. Misschien hou je daar wel expres ruimte voor, maar ik zou liever vullen met echt voedsel en dan ruimte houden voor één stroopwafel. Just my 2 cents hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee mag hoor,anders post ik het niet op een forum inderdaad.
Maar ik kan wel raden wat het zou kunnen zijn (veel carbs veel vlees vaak smoesjes, vaak slechte keuzes, en slechte verantwoordingen daarvoor etc.) Ik denk niet dat je me iets nieuws gaat vertellen.
Het is een soort mislukte combi vam die twee opties denk ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, wat ik eigenlijk vaak denk bij jouw planning: daar zou ik het niet op redden/volhouden. En dan blijkt vervolgens vaak dat dat ook niet lukt, maar ik vind dat dan ook niet zo gek, omdat het gewoon lastig is om de dag door te komen als je begint met één boterham met beleg of twee beschuiten of rijstwafels met beleg en twee boterhammen met beleg als lunch. Volgens mij heb je als je ons postuur hebt, al gauw wat meer 'echt' eten nodig om de verleidingen van stroopwafels en andere lekkere dingen te kunnen weerstaan. Misschien hou je daar wel expres ruimte voor, maar ik zou liever vullen met echt voedsel en dan ruimte houden voor één stroopwafel. Just my 2 cents hoor
Ja, zo zie ik het ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dat is ook prima toch lastpost? Als je het verbruikt, maakt het niet uit. Supergoed!
Geen structuur + geen kinderen thuis = geen trek. Eten moet maar is niet leuk ofzo. Ik heb wil zin om te snaaien, maar dat doe ik niet omdat een lager getal op de weegschaal leuker is dan snaaien lekker.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
Genieten jullie nu nog wel eens van het etenIk zie af en toe dodelijk saaie lijstjes voorbij komen.
Mwah. Ik geniet eerder van een moment waarbij het moment misschien eens vergezeld is met een glas wijn of een goed biertje, dan van eten zelf. Meerendeel van mijn eten is toch echt functioneel als voedingsstof bedoeld.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
Genieten jullie nu nog wel eens van het etenIk zie af en toe dodelijk saaie lijstjes voorbij komen.
Dodelijk saai is juist goed voor de lijnquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ik snap wel dat je na een flinke tijd je inspiratie een beetje kwijt bent hoor. Dat had ik ook met enige regelmaatOp een gegeven moment blijf je hangen in zo'n ritme van meer van hetzelfde. Dat is voor mij het moeilijkste moment. En ik raak dan ook het plezier in eten een beetje kwijt. Terwijl het voor mij toch best belangrijk is
Misschien iets te ongezond belangrijk.
Verdediging is niet nodig hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 07:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dodelijk saai is juist goed voor de lijnDoor steeds hetzelfde te eten, krijg je minder trek en eet je uiteindelijk minder. Variatie zet er namelijk toe aan dat je ergens meer van eet (daarom komen M&M's ook in allerlei kleurtjes).
Dit is geen pleidooi voor saai eten, maar meer een verdediging van de mensen die dat doen
Eten zou vooral je lichaam gezond moeten voeden, in wat voor vorm dan ook. Genieten vind ik heel belangrijk in gezelschapquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik geniet zeker nog wel van eten. Alleen is dat niet mijn dagelijkse hogere doel zeg maardat is zo'n westerse luxe-misvatting, dat het leven een aaneenschakeling van #genieten zou moeten zijn
Maar de dingen die ik eet vind ik wel lekker. En soms heb ik telvrije dagen. Maar dat eten vooral om genieten zou draaien heb ik nooit echt gehad
Hier in mijn onderrug en onderbuik. In mijn benen is het stukken minder. En vanmorgen weer een lichtelijk lager getalletje op de weegschaal.quote:
Ja, m'n onderrug. En m'n schouders voel ik ook wel. Ik ga zo op de weegschaal, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:47 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Hier in mijn onderrug en onderbuik. In mijn benen is het stukken minder. En vanmorgen weer een lichtelijk lager getalletje op de weegschaal.
Ik heb op het moment drie soorten O en 2 soorten L (en heel veel D's).quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ik snap wel dat je na een flinke tijd je inspiratie een beetje kwijt bent hoor. Dat had ik ook met enige regelmaatOp een gegeven moment blijf je hangen in zo'n ritme van meer van hetzelfde. Dat is voor mij het moeilijkste moment. En ik raak dan ook het plezier in eten een beetje kwijt. Terwijl het voor mij toch best belangrijk is
Misschien iets te ongezond belangrijk.
Altijd fijn als je het uiteindelijk zelf inziet toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:02 schreef kwakz0r het volgende:
Met O en L varieer ik ook weinig, geen behoefte aan.
En jullie hadd gelijkz, vandaag was t gewicht van de chinees uitspatting en nog iets extra erafik weeeeet t ook wel.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:10 schreef Lonaa het volgende:
Mijn bikini broekje is te grootEn mijn bovenstukje lijkt eindelijk beter te zitten in de cup, maar is in omvang ook wat ruim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:02 schreef kwakz0r het volgende:
Met O en L varieer ik ook weinig, geen behoefte aan.
En jullie hadd gelijkz, vandaag was t gewicht van de chinees uitspatting en nog iets extra erafik weeeeet t ook wel.
Ja dat is dus wat ik nu al probeerquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:05 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Altijd fijn als je het uiteindelijk zelf inziet toch?
Kun je je niet eerst gewoon een tijdje aan de eetlijst van je behandeling houden? Ik val daar nog steeds wel regelmatig op terug(al moet ik zeggen dat ik de soep en de koeken dan niet meer doe), en dat geeft wel een gevoel van rust, ik ben daar al eens mee afgevallen zeg maar..
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
dat ben ik van jou inmiddels wel gewend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Noem je P nou wanhopig?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
dat ben ik van jou inmiddels wel gewend.
misschien moet je niet meer diëten maar gezond gaan leven. Als je, met jouw gewicht, 1800 kcal zou eten val je nog steeds af en voelt het minder als een dieet. Je valt pas bij 1800 niet meer af als je verbruik daaronder zit. En daarvoor moet je licht en inactief zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja dat is dus wat ik nu al probeer
Ik heb zo'n lange dieetgeschiedenis, die eerste strenge weken dat zit er gewoon al niet meer in. Maar t gaat per saldo prima nu, en ik weet wanneer ik de mist in ga en waarom.
Maar meestal zit je toch wel gewoon binnen de kcal die je mag?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja dat is dus wat ik nu al probeer
Ik heb zo'n lange dieetgeschiedenis, die eerste strenge weken dat zit er gewoon al niet meer in. Maar t gaat per saldo prima nu, en ik weet wanneer ik de mist in ga en waarom.
Nee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
Lijst:
O: ats (snap je'm? Snap je 'm?)
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
dat ben ik van jou inmiddels wel gewend.
Kwam ik jou nou ook net tegen op FB?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:52 schreef Shandaly het volgende:
Goeiemorgen!!
De wandeling van huis naar kantoor net viel me stiekem toch een stuk zwaarder dan het tochtje gistermiddag. Liep ik gister gemiddeld 5,9km/h, was het net maar 5,1km/h. Maar kortere route, dus even lang onderweg geweestNu mijn best doen dat ik vandaag niet meer ga eten omdat 'het kan'...
Mijn O en L variëren ook niet zo veel, of zelfs vrijwel niet. Zeker in de winter niet, aangezien ik dan vrijwel dagelijks ontbijt met brintapap![]()
![]()
Kwak
Denk het wel ja...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kwam ik jou nou ook net tegen op FB?
Je bent ook goed bezig de laatste tijdquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik stond vanmorgen op de weegschaal en de daling was verderIk zou bijna blij worden
![]()
Ja dieet schmieet, jongens, die hele riedel ken ik. Ben geen afvalnewbie, ik ken alle rationele verhalen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
misschien moet je niet meer diëten maar gezond gaan leven. Als je, met jouw gewicht, 1800 kcal zou eten val je nog steeds af en voelt het minder als een dieet. Je valt pas bij 1800 niet meer af als je verbruik daaronder zit. En daarvoor moet je licht en inactief zijn.
Nou ja, wanneer ik keuzes maak die ik rationeel gezien niet zou willen en noeten maken als ik gezond wil leven en af wil vallen. Maar dat typt zo lang.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar meestal zit je toch wel gewoon binnen de kcal die je mag?
Dus echt de mist in gaan doe je niet.
Tuurlijk kan het altijd strenger, maar of het daar beter van wordt...
Fijn gehucht is dat.. sterktequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:44 schreef kwakz0r het volgende:
Anywhat, we zijn op weg naar friggin Anna Paulowna voor bezoek aan tante, daarna terug langs ouders die yerug zijn van vakantie. Fijne dag allemaal!
Niet doen joh, straks moet je het vieren met taartquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik stond vanmorgen op de weegschaal en de daling was verderIk zou bijna blij worden
![]()
Gewoon niet bbq-en! Neem je eigen schaaltje komkommer mee!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Goei bezig jongens!
Hier weer een omlaagschieter vandaag, 81,2ik ben er twaalf keer opnieuw op gaan staan
Als ik nu de bbq van vanavond binnen de perken kan houden... Oh boyhet getal met een 7 is dan deze maand nog haalbaar!
Maar taart is dan weer net niet lekkerquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Taart!
Ik loop al sinds gisteravond aan allerlei lekkere dingen te denkenIk doe het niet
Ik 1 ons hahaquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:14 schreef Sunnythesun het volgende:
wéér geen grammetje opgeschoten
gaat lekker hier
![]()
Lonaa wat goed van je bikini![]()
En Pee: ik geniet enorm van eten(dat is ook mijn grootste probleem natuurlijk) Maar gelukkig ook van gezond eten
Wow dat is echt bijna in de 70quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Goei bezig jongens!
Hier weer een omlaagschieter vandaag, 81,2ik ben er twaalf keer opnieuw op gaan staan
Als ik nu de bbq van vanavond binnen de perken kan houden... Oh boyhet getal met een 7 is dan deze maand nog haalbaar!
Mwoah.. zo'n grote slagroompunt zou ik best lustenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar taart is dan weer net niet lekker
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Mwoah.. zo'n grote slagroompunt zou ik best lusten
ja nee dat was meiquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:56 schreef Shandaly het volgende:
Yay SQ!
Jemig, jij gaat hard.. het was toch pas vorige maand ofzo dat je met foon net niet meer onder de 90 zat?
Wh00000t! Good busy!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Goei bezig jongens!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:59 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb trouwens ontdekt dat een glazen weegschaal geen voor internet geschikte foto's oplevert...
#ongewenste weerspiegeling
tetten!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:59 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb trouwens ontdekt dat een glazen weegschaal geen voor internet geschikte foto's oplevert...
Taart doe ik vandaag niet aanquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet doen joh, straks moet je het vieren met taart![]()
Nee hoor, goed bezig
Mijn zelfgebakken chocotaart en lemon merenque pie wel hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar taart is dan weer net niet lekker
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Taart doe ik vandaag niet aanCollega en ik hebben net wel besloten dat het krokettendag is
Jawel....heb er rekening mee gehouden in de planning voor vandaagquote:
Die laatste zou ik wel willen proberenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn zelfgebakken chocotaart en lemon merenque pie wel hoor
Het is een thuisbezorgd voedselpakket voor je avondeten, inclusief menu'squote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat moet ik me precies voorstellen bij orzo eigenlijk? Zie het regelmatig voorbij komen bij Hello Fresh, maar geen idee wat het is...
Niet wat Hello Fresh is, wat Orzo isquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is een thuisbezorgd voedselpakket voor je avondeten, inclusief menu's
Best prijzig, wel leuke dingen geloof ik, makkelijk voor werkende mensen zonder tijd en inspiratie, en de producten schijnen wel OK te zijn (slagersvlees, groenteboergroenten, dat soort dingen).
Ik zal het vanavond laten weten. Zou niet de eerste keer zijn dat iets me helemaal niks lijkt en het uiteindelijk hartstikke lekker isquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
En die orzosalade klinkt heerlijk
Inderdaad dat rijstachtige spulquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ohverkeerd gelezen.
Orzo is een pastasoort: https://en.wikipedia.org/wiki/Orzo_%28pasta%29
offffff: Barleyhttps://en.wikipedia.org/wiki/Orzo
Ik gok dat hier Barley bedoeld wordt. Nomnomnom.
Radicchioquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:09 schreef MaJo het volgende:
De weegschaal zat eindelijk weer onder de 85 vandaag*84,8
Dat geeft de burger weer moed en kan ik door met hoe ik bezig ben momenteel
Lijstje:
O: Yoghurt met blauwe bessen, frambozen en honing, kop koffie (ook altijd hetzelfde)
T: Kiwi
L: 2 boterhammen met light mayo en kipfilet
T: Paar blokjes kaas, colaatje
D: Orzosalade met radicchio en gebakken maïskolf (dit Hello Fresh gerecht hik ik al de hele week tegenaan en heb er eigenlijk geen zin in)
Als dat hetzelfde is als die rode stukken sla uit een sla melange dan vrees ik het ergstequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Radicchioheb je dat wel eens gegeten?
Het is de bittere variant witlof.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als dat hetzelfde is als die rode stukken sla uit een sla melange dan vrees ik het ergsteDie vis ik er dan ook altijd uit
Dan zal het inderdaad hetzelfde zijn als in een slamelange, erg bitter. Witlof heb ik inmiddels leren eten en ik zal dit vanavond ook proberen maar ben bang dat het niet mijn favoriet gaat worden zeg maarquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is de bittere variant witlof.
Succes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan zal het inderdaad hetzelfde zijn als in een slamelange, erg bitter. Witlof heb ik inmiddels leren eten en ik zal dit vanavond ook proberen maar ben bang dat het niet mijn favoriet gaat worden zeg maar
Niet gedaan iddquote:
Ja dat is idd een veel betere keuzequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet gedaan iddWel een cheeseburger gehaald
Echt....zo lekker he
Geen McDonalds maar eentje bij de snackbar
Wel lekkerder maar ben bang dat het ook meer kcal heeft......quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt....zo lekker he
je moet ook niet naar de mac maar naar kfc voor de brazer dat is pas lekker manquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt....zo lekker he
Verzet is zinloos.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Borrel probeer ik te weerstaan.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja dat is idd een veel betere keuze
je kan toch gewoon gaan en gewoon wat laag in de kcal drinken en of eten dan maakt het geen reet uitquote:
Het is bij mij op de afdelingquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:44 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
je kan toch gewoon gaan en gewoon wat laag in de kcal drinken en of eten dan maakt het geen reet uit
meestal als je bang bent om te vallen dan val je juistquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het is bij mij op de afdelingEn klopt, maar ben bang dat het hek gelijk van de dam is als ik 1 ding pak.
de teeeehhheeeeeering!quote:
true.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:52 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
meestal als je bang bent om te vallen dan val je juist
Met barrels tegelijkertijd?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de teeeehhheeeeeering!![]()
![]()
het is WEL goed voor de water consumptie![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de teeeehhheeeeeering!![]()
![]()
het is WEL goed voor de water consumptie![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is te warm/benauwd om te eten..![]()
Heb wel mijn O en L gewoon naar binnen gewerkt hoor, maar voor T's heb ik geen trek. Meh..
Nou, dat hoeft van mij ook weer niet meteen, maar de benauwdheid trek ik slecht.. koppijn, misselijk.. Doe maar gewoon 20-24 graden, zonnetje, briesje, frisse lucht (vooral 'snachts)quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Herkenbaar
Is het alweer bijna herfst?
Vies weer is het nuquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft van mij ook weer niet meteen, maar de benauwdheid trek ik slecht.. koppijn, misselijk.. Doe maar gewoon 20-24 graden, zonnetje, briesje, frisse lucht (vooral 'snachts)
Ik wil wel ruilenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:18 schreef Barreltje het volgende:
hier ( Den Haag) is het 20 graden en heb ik het koud
Die heb ik expres op 1 hartje staan, want die zijn veul te lekker om vaker dan de rest te krijgen denk ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gechocolateerde gezouten amandelen, dat klinkt wel erg goed
En die ruimte was er nogquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel lekkerder maar ben bang dat het ook meer kcal heeft......
Dat weer pls.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft van mij ook weer niet meteen, maar de benauwdheid trek ik slecht.. koppijn, misselijk.. Doe maar gewoon 20-24 graden, zonnetje, briesje, frisse lucht (vooral 'snachts)
Wat zijn dat voor dingenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:09 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb ook mijn eerste bites gekregen. Volgens de site (ben niet thuis) de hide n seek almonds, salt & sweet, chilli mix en salty nuts. Ben heel benieuwd!!
http://www.biteswelove.nl/quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor dingenEn wat voor site?
Ja. Had het net gevondenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
http://www.biteswelove.nl/
Beetje zoals hello fresh maar dan voor tussendoortjes
Persoonlijk geen ervaring mee, ik ben van de Mani berry & nutsquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Had het net gevondenGrappig wel. Maar is dus wel een aanrader? Beetje lekker enzo?
Www.biteswelove.nlquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor dingenEn wat voor site?
Stuur maar doorquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Www.biteswelove.nl
Soort abonnement op kleine nootjessnacks. Als je t leuk vindt heb ik een kortingscode
Je moet dan voor twee weken nemen en betaalt voor een week, en t kan elke week stopgezet worden.quote:
Donequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Je moet dan voor twee weken nemen en betaalt voor een week, en t kan elke week stopgezet worden.
Dm je mail even anders(en anderen die ook willen)
*glij*quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:09 schreef kwakz0r het volgende:
Melk of zoete limonade. Maar dat is weer niet zo goed.
Ik heb ook mijn eerste bites gekregen. Volgens de site (ben niet thuis) de hide n seek almonds, salt & sweet, chilli mix en salty nuts. Ben heel benieuwd!!
Ik heb er een aantal uitgeschakeld want houd niet van droge vruchten enzo. Wel een aantal daarmee open laten staan want wil t wel proberen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:49 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wat is het stil hier vanavond!
Ik heb mijn beweging weer gehad. Lekker stukje geskate. Tijdens de pauze kwamen ze tot de ontdekking dat er een flinke onweersbui aankwam, dus toen zo snel mogelijk terug naar de startplek. Alsnog heb ik ruim 17 kilometer gereden, dus lekker! En onderweg naar huis niet bij de McDrek gestopt, maar thuis braaf een appel gepakt.
De tocht stond op 27 km gepland. Mijn langste tocht dit seizoen was 43,5 km. Alleen jammer dat ik nu wel weer last heb van die stomme bilspier..quote:
Tijd voor een bilspiermassage?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 08:46 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
De tocht stond op 27 km gepland. Mijn langste tocht dit seizoen was 43,5 km. Alleen jammer dat ik nu wel weer last heb van die stomme bilspier..
Is juist lekker tegen de spierpijn (ik typte sierpijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:18 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
Gisteren nog op het terras gezeten en 2 ijsthee + een stukje cheesecake gehad. Dagtotaal was 1980, ik vind het prima.
Vandaag zou ik eigenlijk sporten maar ik heb nog best wel belachelijk veel spierpijn, dus misschien doe ik het niet.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Is juist lekker tegen de spierpijn (ik typte sierpijn)
Lekker loswerken met een low-impact activiteit..
249, staat op de site.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:20 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had de chilli mix vandaag, erg lekker maar op een hartje gezet want wel erg calorierijk (425 voor een zakje ongeveer)...
briefje klopt niet, ze hebben een drukfout er in zittenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:20 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had de chilli mix vandaag, erg lekker maar op een hartje gezet want wel erg calorierijk (425 voor een zakje ongeveer)...
Ja. Iets met melk, kruiden en honing geloof ik. Warm geserveerd.quote:
Geen tijd om even langs de Jumbo of de YuMe(Sushi) te gaan? Zijn niet zover bij het station vandaan, en vast wel open.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:27 schreef PdeHoog het volgende:
Teveel lekkere middeleeuwse dingen op EtsdagEn nu richting huis. Heb net een patatje op in Assen en sta ergens aan de rand om een marktplaats-verkoop af te ronden. Trein gaat om 19:02, ondervindt hinder van wisselstoringen en alle winkels op Assen zijn dicht. Heb 7 minuten overstaptijd op Leiden en hoop rond 21:30 in Delft te zijn
Eens kijken wat ik dan nog voor verantwoorde maaltijd kan opduiken
Helaas. Ik ken de weg niet in Assen EN ik moest nog drie uur terug. Dus nee....geen tijdquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:22 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Geen tijd om even langs de Jumbo of de YuMe(Sushi) te gaan? Zijn niet zover bij het station vandaan, en vast wel open.
Raar is dat he? Die eeuwige pond omhoog als je IETS doet. Gelukkig vaak snel weer eraf ook.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
briefje klopt niet, ze hebben een drukfout er in zitten
26 km wandelen is echt topsport hoormeeste wat ik ooit op 1 dag heb gedaan is 20 ofzo en dat vond ik prima zat. Respect dus, ook voor de skatetocht!
Fijn van de afvals, majo!
Wij hadden gisteren BBQ, dus weer een pondje zwaarder vanmorgen. Niet eens echt uit de band gesprongen en alleen water gedronken, maar ik was gisterochtend zó licht dat ik wist dat het vandaag weer iets meer zou gaan zijn.
Vandaag weer een goed dagje!
O: kwark, kiwi, muesli, lijnzaad
T: drie rijstwafels smeerkaas
L: twee boterhammen smeerkaas, twee boterhammen pindakaas
D: drie kleine volkoren wraps met biefstukreepjes, kidneybonen, paprika, tomaten, sla, volle kwark en hot salsa
T: raketje
Bewegen wat minder vandaag, fietsen naar de praxis en drie uur muurtjes schilderen
Voor een volgende keer dus.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas. Ik ken de weg niet in Assen EN ik moest nog drie uur terug. Dus nee....geen tijd
Das netjes na een vakantiequote:Op zondag 16 augustus 2015 10:58 schreef Sjeen het volgende:
6 ons zwaarder, waarvan nog wel wat vocht gok ik zo.
veel alcohol gedronken vrijdag?quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:43 schreef Rucola het volgende:
Ik ben binnen 1 dag 2 kilo zwaarder. Heel gek.. Gelukkig net wel een taartje afgeslagen op m'n werk, gaat de goede kant op dusHeb zin in haring op de een of andere gekke manier
quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is pho?
Ik liep net een jeanswinkel binnen. En kocht gewoon een jeans. Geen plussize winkel, gewoon normale maten. Mijn weekend is gemaakt
Ja op zich wel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt goed! Vult dat genoeg als maaltijd?
Ik denk ik zeg nietsquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:38 schreef Lonaa het volgende:
En dan wel uit lunchen gaan.Prioriteiten.
quote:
Daar kom je een heel eind mee. Ga er vanuit dat jij ook aardig wat standaard ingrediënten op voorraad hebtquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]Toen ik het las dacht ik ook
![]()
Maar ik heb nog wel 24 euro, tot uh, volgende week maandag.En een vriezer vol met dingen, dus het komt wel goed.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar kom je een heel eind mee. Ga er vanuit dat jij ook aardig wat standaard ingrediënten op voorraad hebt
Geen alcohol gehad.. Vreemd dus. Naja zal wel weer weggaan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
veel alcohol gedronken vrijdag?
OMG die wil ik als UIquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bij Pho denk ik altijd aan Po![]()
[ afbeelding ]
Klinkt wel lekker trouwens!
Oooh, dat moet te doen zijnquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]Toen ik het las dacht ik ook
![]()
Maar ik heb nog wel 24 euro, tot uh, volgende week maandag.En een vriezer vol met dingen, dus het komt wel goed.
Wat is pho?
Ik liep net een jeanswinkel binnen. En kocht gewoon een jeans. Geen plussize winkel, gewoon normale maten. Mijn weekend is gemaakt
Ik doe 1 per twee weken. Het moeilijkste vind ik om de dag daarna weer netjes te eten.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:49 schreef Rucola het volgende:
Ik zit erover na te denken om gewoon 1 cheatday per maand in te stellen; de dag voor ik ongesteld word. Eten waar ik zin in heb en dan de rest vd maand normaalKan niet veel kwaad. Behalve dan dat het toch weer gewenning blijft.
Nou dat idd! Zodra ik eenmaal in het ritme zit dan snaai ik echt helemaal niet. Maar als ik dan eenmaal begin...quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:22 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik doe 1 per twee weken. Het moeilijkste vind ik om de dag daarna weer netjes te eten.
Wat is pho?
beide eens. En dat laatste is ook precies de reden waarom je het niet vaker moet doenquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:22 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik doe 1 per twee weken. Het moeilijkste vind ik om de dag daarna weer netjes te eten.
Ja true! Ook als ik merk dat ik er op de geplande dag helemaal niet zoveel behoefte aan heb, dan doe ik het gewoon niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beide eens. En dat laatste is ook precies de reden waarom je het niet vaker moet doen![]()
Oooh nieuwe keuken, leuk!! Wat voor model??quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooh, dat moet te doen zijn
Ik doe pogingen mijn voorraden op te maken, want nieuwe keuken binnenkort dus ruimte nodig, maar het wil nog niet echt lukken... Gelukkig is de groente uit de moestuin van een bekende eind van deze week op, dus dan kan ik wat meer recepten uitzoeken die de voorraden aanspreken /luxeprobleem
[..]
Foto?
Wowquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oooh nieuwe keuken, leuk!! Wat voor model??
En:
[ afbeelding ]
klinkt goed zegquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wow
Een Ikea metod in grevsta (rvs), met een op maat gemaakt houten aanrechtblad en m system 90 cm fornuis. Echt een droom die uitkomtZodra het nieuwe dak erop ligt dan, hij ligt nu heel gezellig met de halve inhoud van mijn zolder in de kamer die onze slaapkamer gaat worden. Verbouwen
![]()
Moet zo even zoeken. Jouw gif was te grootquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, nice SQ! Als gegoten of nie!
[..]
Do iiit!
Aangepast lijstje, nog steeds onder de 1800 kcal.quote:Op zondag 16 augustus 2015 09:42 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje
O: roggebrood met kaas
T: Mineola
L: clubsandwich met zalm en tonijnsalade
T: 20 gram gerookte amandelen.
D: biefstukpuntjes met champignons en boontjes
T: 2 of 3 minifrikandelletjes met mayo want muziekquiz.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:17 schreef mrspoeZ het volgende:
Asje: http://i.imgur.com/dlwQ9gm.gif of http://i.imgur.com/yxepUVq.gif
nee! Maar super om te horen toch? En hoe kan het dat je aankomt? Heb wel eens dat er iemand naar mij toe komt om te zeggen dat ik de oefening verkeerd doequote:Op zondag 16 augustus 2015 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
Toch even,
was vandaag maar weer eens aan het trainen, (en gelukkig ging dat goed, ben bijna 3 uur bezig geweest). Komt er op de duur iemand naar me toe om te zeggen dat het zo knap is dat ik zoveel ben afgevallen de laatste maanden. Terwijl het er volgens de weegschaal alleen maar aankomt (ook mijn broeken zitten weer wat strakker). Dat irriteert dan dus.
Hebben jullie dat ook wel eens?
Gaaf, voor jou, maar ook voor de kinderen, lijkt me tof om het huis voor jezelf te hebben! Ben benieuwd of ze voor koken of opwarmen gaan (Of toch pizzaquote:Op zondag 16 augustus 2015 18:43 schreef mrspoeZ het volgende:
Woeiii SQ, goeie broek.
Ik doe niet aan cheatdagen. Als een zakje chips in mijn hoeveelheid past en ik heb er zin in, dan eet ik een zakje chips. Gaat prima, voorlopig (al is het pas sinds het begin van de vakantie, dus vier weken dat het zo goed gaat hoor).
Morgen ga ik naar België. Vier dagen wandelen, in mijn alleentje. Kinderen blijven thuis met een megavoorraad groenten, kip, gehakt, biefreepjes en ander vlees plus een bende zelfgemaakte pasta- en rijstsauzen in de vriezer. Best spannend.
Misschien dat je ondertussen toch meer spiermassa opbouwt en je lichaamsvormen wel veranderen? Maar ik kan mij goed voorstellen dat het verder erg frusterend is.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
Toch even,
was vandaag maar weer eens aan het trainen, (en gelukkig ging dat goed, ben bijna 3 uur bezig geweest). Komt er op de duur iemand naar me toe om te zeggen dat het zo knap is dat ik zoveel ben afgevallen de laatste maanden. Terwijl het er volgens de weegschaal alleen maar aankomt (ook mijn broeken zitten weer wat strakker). Dat irriteert dan dus.
Hebben jullie dat ook wel eens?
Thanksquote:Op zondag 16 augustus 2015 19:17 schreef mrspoeZ het volgende:
Asje: http://i.imgur.com/dlwQ9gm.gif of http://i.imgur.com/yxepUVq.gif
Marsenquote:Op maandag 17 augustus 2015 07:06 schreef Stormqueen het volgende:
Yay paarsbeestje! Heerlijk! Da's al een pasgeboren baby, die je kwijt bent. Of 72 marsen (mijn favoriete weightloss vergelijkmateriaal)
Interessantquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:18 schreef Lonaa het volgende:
Deze salade eet ik volgende week, hij lijkt me goddelijk: http://www.cottercrunch.com/moroccan-salad-gluten-free/
mason jarren?quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog even 4 dagen normaal en gezond eten en dan een lang weekend iets minder![]()
Even bedenken wat ik voor lunchsalade zal maken deze week.. Iemand leuke tips? Liefst iets wat ik kan mason jarrenMaak ik vandaag voor de rest van de week, weet ik zeker dat ik het eet.
En het lijkt, met de nadruk op lijkt, er op dat ik nu ein-de-lijk naar beneden aan het schommelen ben qua gewicht.. in grammen, het zijn nog geen kilo's
quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mason jarren?
Ik voel me soms zo'n culin00b hier
ah maar da's salade zonder sla dan?quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Mason Jars zijn grote potten, ik heb 'nepperds'. Begin van de week voor 4 dagen salade maken en in zo'n pot stoppen en in de koelkast bewaren. Even uit de pot schudden en klaar is lunch
Nee hoor, met.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah maar da's salade zonder sla dan?
oh hip!quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee hoor, met.
Van dit soort: http://letslassothemoon.com/2014/12/20/mason-jar-recipes/
Ja verschrikkelijk hip.quote:
Met een makkelijke snelle boterham is ook niets mis tochquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik merk dat het iig voorkomt dat ik voor een makkelijke snelle boterham kies. Zonde om die mooie, frisse, vrolijk gekleurde salade te laten verpieteren![]()
Voor de meeste mensen niet nee. Ik voel me beter bij weinig brood. Ik ga er te veel van eten en krijg last van mijn darmenquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:44 schreef Rucola het volgende:
[..]
Met een makkelijke snelle boterham is ook niets mis toch![]()
ik alleen tijdens een vakantie met teveel stokbrood... Normaal hier in huis alleen desembroodquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen niet nee. Ik voel me beter bij weinig brood. Ik ga er te veel van eten en krijg last van mijn darmen
Maar je hebt je toch gewogen? Dan weet je het toch?quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:16 schreef Barreltje het volgende:
ik was van het weekend onder de 95 kilo..
daar kan het gerommel in mijn buik aan meewerken.. maar vooruit
vanavond weegmoment op de sportschool en ik kijk er een beetje tegenop.. heb niet het gevoel dat ik heel veel progressie heb gemaakt![]()
jah maar 's avonds met kleren aan etc wegen is iets anders dan 's ochtends wegen naakt en na de eerste ehh..ochtendkak?quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je hebt je toch gewogen? Dan weet je het toch?
ja dat is waarquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jah maar 's avonds met kleren aan etc wegen is iets anders dan 's ochtends wegen naakt en na de eerste ehh..ochtendkak?
*jelly.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:16 schreef Barreltje het volgende:
ik was van het weekend onder de 95 kilo..
daar kan het gerommel in mijn buik aan meewerken.. maar vooruit
vanavond weegmoment op de sportschool en ik kijk er een beetje tegenop.. heb niet het gevoel dat ik heel veel progressie heb gemaakt![]()
Je komt vanzelf langs dat plateautjequote:
ghehe maar bij mij is dat pas -2.. jij bent al bij -20!!quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
*jelly.
Ik wil maar niet onder de 95.
Datquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je komt vanzelf langs dat plateautje
- 30quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ghehe maar bij mij is dat pas -2.. jij bent al bij -20!!
kijk! nog Beter!!quote:
Ik heb het gewoon meer uit de hand laten lopen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kijk! nog Beter!!
![]()
daar vallen die schramele -2 van mij toch echt wel bij in het niet
Helemaal mee eensquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:36 schreef Lonaa het volgende:
Ja, vettechnisch gebeurd er wel het e.e.a. Minder centimeters overal![]()
Maar kilo's zijn ook leuk.
Die ben je morgen weer kwijt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Ik was 1.2 kg zwaarder dan gisterMaar dat komt vermoedelijk door die pizza die ik gister bestelde
Mijn eerste 'afslankclubje' herinner ik me nog wel. Eerste paar keer heen in spijkerbroek, toen in katoenen broek en toen in een rokquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:50 schreef Barreltje het volgende:
vanavond iets lichts om de weegschaal van de sportschool op te lichten de tablouleh van verleden week was erg lekker .
ik vind mezelf vooral grappigquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn eerste 'afslankclubje' herinner ik me nog wel. Eerste paar keer heen in spijkerbroek, toen in katoenen broek en toen in een rokOp een gegeven moment houdt het op hoor (aan naturistische stijl deden ze niet)
(pas op dat je niet besluit 'niets te eten' voor het weegmoment...)
Nou ja, niet als je dagelijks uitstapjes maakt naar pizza, friet, kroketten en shoarma natuurlijkquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die ben je morgen weer kwijt.
Ik heb wel het idee dat ik langzaam maar zeker ietsje omlaag schommel, zeg maar.
Deze week eens netjes eten en in plaats van voornemen niet meer de stad in te gaan dat ook daadwerkelijk doen, kijken of dat helpt
Nee, ok, truequote:Op maandag 17 augustus 2015 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, niet als je dagelijks uitstapjes maakt naar pizza, friet, kroketten en shoarma natuurlijk
Lonaa, volgende week schiet je ineens keihard onder die 95 door! Plateautjes zijn stom, maar ze duren vaak korter dan het lijkt
(hier lijken ze soms maaaanden te duren en als ik dan mijn grafiekjes zie, is het meestal maar 2-3 weken)
Ik gooi er gewoon veel water in vandaagquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die ben je morgen weer kwijt.
Ik heb wel het idee dat ik langzaam maar zeker ietsje omlaag schommel, zeg maar.
Deze week eens netjes eten en in plaats van voornemen niet meer de stad in te gaan dat ook daadwerkelijk doen, kijken of dat helpt
Ik dacht dat ik erg was met statistiekjes bijhoudenquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit eens naar mijn maattabel te kijken, volgens mij bijgehouden vanaf 2006 met zeer onregelmatige tussenpozen. En dan meet ik bijv mijn bovenbeen links, bovenbeen rechts of onderarm links, onderarm rechts. Tussen zwaarst en lichtst zitten heel wat cm's, logisch. Maar zo'n bovenbeen links, bovenbeen rechts is wel bijna altijd hetzelfde getal. Hoe weet mijn lijf eigenlijk welke vetcellen leeg gehaald moeten worden om het allemaal fijn symmetrisch te houden. Of wordt er standaard uit elke vetcel evenveel gehaald, dus dat elke cel nu niet 100% gevuld is, maar 90%. Nu moet ik het weten
Laat je het antwoord weten?quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit eens naar mijn maattabel te kijken, volgens mij bijgehouden vanaf 2006 met zeer onregelmatige tussenpozen. En dan meet ik bijv mijn bovenbeen links, bovenbeen rechts of onderarm links, onderarm rechts. Tussen zwaarst en lichtst zitten heel wat cm's, logisch. Maar zo'n bovenbeen links, bovenbeen rechts is wel bijna altijd hetzelfde getal. Hoe weet mijn lijf eigenlijk welke vetcellen leeg gehaald moeten worden om het allemaal fijn symmetrisch te houden. Of wordt er standaard uit elke vetcel evenveel gehaald, dus dat elke cel nu niet 100% gevuld is, maar 90%. Nu moet ik het weten
Al dat vet en de kcal van die pizza spoel je er niet mee weg hoorquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:03 schreef PdeHoog het volgende:
Ik gooi er gewoon veel water in vandaagHelpt vast met het doorspoelen en de hoeveelheid zout wegkrijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |