abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155193985
[Dieetclub] is bedoeld voor mannen en vrouwen met (ex)overgewicht die nog steeds moeite hebben met wat ze wel of niet willen/moeten/kunnen eten.

Hallo allemaal! Wees welkom en post zoals je altijd gedaan hebt :-)

Lijstjes, slechte dagen en momenten waarop je trots bent op jezelf, bjna alles mag. Ook je nieuwe huis, je lieve kat en je toffe buurman kan besproken worden, als het belangrijkste onderwerp maar het gezamenlijke afvaldoel is.

Mensen die denken dat ze dé manier gevonden hebben en geen ruimte laten voor andere interpretaties/fouten/mislukkingen lezen we hier liever niet.

We adoreren jullie wel in [lif]the GYM, op [spt]BODYBUILDING of bij [gc]VOORBEELDMENSENVOORIEDEREEN
Einde dienstmededeling.

Laten we het gezellig houden! Dit topic is bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld of ideale levenswijze.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155193993
Ha, did it anyway.
pi_155194016
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:28 schreef Spiegelei het volgende: [..] Je hoeft je wat mij betreft niet te verontschuldigen hoor. :) Wees maar kritisch. Ik zal het niet altijd met je eens zijn. Maar he, dat zou ook saai zijn toch? :)
Gelukkig :)
pi_155194018
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik slik magnesium als supp, omdat ik zoveel sport en het m'n spieren helpt.
Same en geregeld zo'n vitaminepilletje voor de zekerheid. :D
Vandaag weer even wezen hardlopen en dat ging best aardig, qua voeding heerlijk 'gezond' bezig geweest, tosti's, broodjes ei en pannenkoeken met spek met wat ijsjes en aardbeien als tussendoortjes.

Schade qua kcal inname +/- 2800, uitgaand 3.700 en counting. :+
pi_155194057
quote:
17s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:35 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Same en geregeld zo'n vitaminepilletje voor de zekerheid. :D
Vandaag weer even wezen hardlopen en dat ging best aardig, qua voeding heerlijk 'gezond' bezig geweest, tosti's, broodjes ei en pannenkoeken met spek met wat ijsjes en aardbeien als tussendoortjes.

Schade qua kcal inname +/- 2800, uitgaand 3.700 en counting. :+
Hier inname 1800, uitgaand +/- 2800. :7

Maar goed, ik moet dan ook nog steeds een shitload vet kwijt. :P
pi_155194311
Lief zijn voor je lichaam is ook het enige zinnige om te doen, Lonaa. Helaas vergeet ik dat zelf nog wel eens :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155194328
Ik 'moet' terug de 70 in, 78 is m'n streefgewicht (zit nu op 84 en een beetje) dus het komt in zicht. Begon ooit ruim boven de 100, nu weer het afvallen (lees: anders leren leven) opgepakt toen ik zo'n 93 kilo woog enkele maanden geleden dus ik ben zeer tevreden. :D

Alleen een complete verandering in voeding gaat hier niet lukken, ik kan me prima houden aan het meer bewegen/ondernemen, beter op m'n voeding letten (qua porties/kcal) en drink geen zoete zooi meer met bergen suikers maar de producten zelf blijven praktisch gelijk voor de echte maaltijden, alleen de tussendoortjes/snacks zijn wat gezonder geworden. _O-

En als ik eenmaal op dat gewicht zit weer proberen wat meer echt in shape te komen, zie wel in de spiegel de verschillen maar het is nog steeds te 'vormloos' eigenlijk. _O-
pi_155194339
Oh das ook wel een leuke:
Inname 1750 / uitgaand 2200 :)
  donderdag 13 augustus 2015 @ 22:46:06 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_155194362
Maar dat is ook prima toch lastpost? Als je het verbruikt, maakt het niet uit. Supergoed!
disclaimer
pi_155194383
Uitgaand heb ik geen idee van....is ook minder nu in de zomerstop
Intake rond de 1500/1600kcal
  donderdag 13 augustus 2015 @ 22:47:53 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_155194409
Ik heb geen idee wat ik verbruikt heb. Bmr is 1600, dan nog 5,5 km wandelen, halve dag met kind en huishouden in de weer en drie borstvoedingen gegeven. Inname zit nu op 2000 per dag.
disclaimer
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2015 @ 23:16:05 #12
43556 miss_dynastie
pi_155195371
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nee mag hoor,anders post ik het niet op een forum inderdaad.

Maar ik kan wel raden wat het zou kunnen zijn (veel carbs veel vlees vaak smoesjes, vaak slechte keuzes, en slechte verantwoordingen daarvoor etc.) Ik denk niet dat je me iets nieuws gaat vertellen.
Nee, wat ik eigenlijk vaak denk bij jouw planning: daar zou ik het niet op redden/volhouden. En dan blijkt vervolgens vaak dat dat ook niet lukt, maar ik vind dat dan ook niet zo gek, omdat het gewoon lastig is om de dag door te komen als je begint met één boterham met beleg of twee beschuiten of rijstwafels met beleg en twee boterhammen met beleg als lunch. Volgens mij heb je als je ons postuur hebt, al gauw wat meer 'echt' eten nodig om de verleidingen van stroopwafels en andere lekkere dingen te kunnen weerstaan. Misschien hou je daar wel expres ruimte voor, maar ik zou liever vullen met echt voedsel en dan ruimte houden voor één stroopwafel. Just my 2 cents hoor :)
pi_155195654
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 23:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, wat ik eigenlijk vaak denk bij jouw planning: daar zou ik het niet op redden/volhouden. En dan blijkt vervolgens vaak dat dat ook niet lukt, maar ik vind dat dan ook niet zo gek, omdat het gewoon lastig is om de dag door te komen als je begint met één boterham met beleg of twee beschuiten of rijstwafels met beleg en twee boterhammen met beleg als lunch. Volgens mij heb je als je ons postuur hebt, al gauw wat meer 'echt' eten nodig om de verleidingen van stroopwafels en andere lekkere dingen te kunnen weerstaan. Misschien hou je daar wel expres ruimte voor, maar ik zou liever vullen met echt voedsel en dan ruimte houden voor één stroopwafel. Just my 2 cents hoor :)
Het is een soort mislukte combi vam die twee opties denk ik.

Je hebt wel een punt, ik ben alleen bang dat ik dan 1800 kcal inplan en eet em dan alsnog de mist in ga... lastig om om te schakelen...
Kwak
pi_155195963
O: hard broodje hagelslag
L: hard broodje hagelslag
T: beetje couscoussalade met broccoli en feta + een beker melk
S: ruim een uur bodypump :% O+
D: zelfgemaakte fish pie met 'n zoete aardappeltopping + een beker melk
T: raketijsje

De hagelslag was natuurlijk niet helemaal netjes, maar ach. Denk dat ik stiekem toch nog steeds te weinig Kcal op heb -O- :X Morgen ga ik dat wel goed maken met wat pints :@ :)
Ja doei.
pi_155196104
Genieten jullie nu nog wel eens van het eten :? Ik zie af en toe dodelijk saaie lijstjes voorbij komen.

Ik snap wel dat je na een flinke tijd je inspiratie een beetje kwijt bent hoor. Dat had ik ook met enige regelmaat :@ Op een gegeven moment blijf je hangen in zo'n ritme van meer van hetzelfde. Dat is voor mij het moeilijkste moment. En ik raak dan ook het plezier in eten een beetje kwijt. Terwijl het voor mij toch best belangrijk is :@ Misschien iets te ongezond belangrijk.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 13 augustus 2015 @ 23:43:15 #16
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_155196429
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dat is ook prima toch lastpost? Als je het verbruikt, maakt het niet uit. Supergoed!
Ja, zo zie ik het ook. :D
Op die manier is het voor mij ook makkelijker vol te houden, door meer te verbruiken dan voorheen kan ik gewoon genoeg blijven eten (zonder hongergevoel en constant op de klok te kijken) en zijn verleidingen niet gelijk fataal voor een goede afval-dag. Moet alleen opletten dat ik wel genoeg binnen krijg, dat is gek genoeg nog het lastigste omdat ik niet echt dagplanningen heb en zodoende net zo goed op 2500 kcal of 4000 kcal uit kan komen aan het eind van de dag. _O-

Ik haal ook dagelijks (lopend) de boodschappen voor de dag zelf en het ontbijt van de volgende ochtend en kijk dan vaak pas wat ik al gedaan heb (verbruikt dus), hoeveel ik nog van plan ben te gaan doen en welke marge ik heb qua avondmaaltijd en beslis dan pas. :')

Qua eten werk ik gewoon de dingen naar binnen die ik lekker vind, let nu alleen op hoeveel dat eigenlijk is (qua kcal, rest qua vetten/suikers boeit me niet zoveel) en probeer het te verdelen over de week. Gisteren nog lekker spareribs op, vandaag aan de pannenkoeken en morgen steak. Zou persoonlijk gek worden van de gerechten die ik hier soms voorbij zie komen. Wel knap overigens om dat zo consequent te blijven eten en andere lekkernijen te vermijden. Ik wandel er graag een uurtje extra voor met de honden om eind van de avond wat lekkers bij een wijntje te hebben. :9~
pi_155196605
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
Genieten jullie nu nog wel eens van het eten :? Ik zie af en toe dodelijk saaie lijstjes voorbij komen.
Geen structuur + geen kinderen thuis = geen trek. Eten moet maar is niet leuk ofzo. Ik heb wil zin om te snaaien, maar dat doe ik niet omdat een lager getal op de weegschaal leuker is dan snaaien lekker.
Prrrrr
pi_155197719
quote:
Mwah. Ik geniet eerder van een moment waarbij het moment misschien eens vergezeld is met een glas wijn of een goed biertje, dan van eten zelf. Meerendeel van mijn eten is toch echt functioneel als voedingsstof bedoeld.
pi_155198117
Ik houd van eten O+

Ook al lijken mijn lijstjes op elkaar, zeker voor O en L, ik probeer ze altijd net wat anders te maken

Koken O+
Ja doei.
pi_155201490
quote:

Ik snap wel dat je na een flinke tijd je inspiratie een beetje kwijt bent hoor. Dat had ik ook met enige regelmaat :@ Op een gegeven moment blijf je hangen in zo'n ritme van meer van hetzelfde. Dat is voor mij het moeilijkste moment. En ik raak dan ook het plezier in eten een beetje kwijt. Terwijl het voor mij toch best belangrijk is :@ Misschien iets te ongezond belangrijk.
Dodelijk saai is juist goed voor de lijn :6 Door steeds hetzelfde te eten, krijg je minder trek en eet je uiteindelijk minder. Variatie zet er namelijk toe aan dat je ergens meer van eet (daarom komen M&M's ook in allerlei kleurtjes).

Dit is geen pleidooi voor saai eten, maar meer een verdediging van de mensen die dat doen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155201501
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 07:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dodelijk saai is juist goed voor de lijn :6 Door steeds hetzelfde te eten, krijg je minder trek en eet je uiteindelijk minder. Variatie zet er namelijk toe aan dat je ergens meer van eet (daarom komen M&M's ook in allerlei kleurtjes).

Dit is geen pleidooi voor saai eten, maar meer een verdediging van de mensen die dat doen :D
Verdediging is niet nodig hoor :P
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 07:48:47 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_155201508
Ik geniet zeker nog wel van eten. Alleen is dat niet mijn dagelijkse hogere doel zeg maar ;) dat is zo'n westerse luxe-misvatting, dat het leven een aaneenschakeling van #genieten zou moeten zijn :D

Maar de dingen die ik eet vind ik wel lekker. En soms heb ik telvrije dagen. Maar dat eten vooral om genieten zou draaien heb ik nooit echt gehad :)
disclaimer
pi_155201530
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik geniet zeker nog wel van eten. Alleen is dat niet mijn dagelijkse hogere doel zeg maar ;) dat is zo'n westerse luxe-misvatting, dat het leven een aaneenschakeling van #genieten zou moeten zijn :D

Maar de dingen die ik eet vind ik wel lekker. En soms heb ik telvrije dagen. Maar dat eten vooral om genieten zou draaien heb ik nooit echt gehad :)
Eten zou vooral je lichaam gezond moeten voeden, in wat voor vorm dan ook. Genieten vind ik heel belangrijk in gezelschap O+ altijd kerstmis is nooit kerstmis
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155201840
Ik geniet van mijn eten. Probeer nog steeds nieuwe dingen. Ik heb al eens gezegd dat ik het echt niet zou redden als ik alleen maar 'saai' mag eten. Of zo'n dietistenlijstje. ;(

Trainer kwam ook met een eetlijstvoorstel. Rijst + kip en witvis. Ja, nee, dat ga ik dus niet doen, dat gaat niet goed.
pi_155202041
spierpijn in mn rug. ;(
pi_155202084
Extra rustdag van de gym vandaag. Gaan vanavond weg, en sporten kwam niet zo lekker uit, dus zou ik eerst vanochtend gaan, maar heb gisteravond nog tot na 7-en gesport, en het voelt nog vrij zwaar. Denk niet dat het heel goed gaat zijn/veel op gaat leveren als ik alsnog ga vanochtend.

Dus dan tussen de middag maar wat bodyweight training en yoga hier thuis O+

Lijstje zo even bedenken.

Eerst zo even zorgen dat onze 'marktplaats' ads beantwoord worden. Gisteren 'nieuwe' tafel gekocht (130gbp) via die site, en daarna onze IKEA meuk erop gezet. Gisteravond om 10 uur ofzo. Met 'ruime' prijzen, zodat we hopelijk op onze doelprijzen uit zouden komen. En wat denk je, toen ik wakker werd 2 reacties, exact de juiste prijs voor de stoelen, en exact de juiste prijs voor de tafel! O+ 8-) totaal: 110 pond. Dus de 'nieuwe' tafel kost ons maar 20gbp _O-

Ik houd van de tweedehandsmarkt O+
Ja doei.
pi_155202088
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 08:44 schreef Lonaa het volgende:
spierpijn in mn rug. ;(
Hier in mijn onderrug en onderbuik. In mijn benen is het stukken minder. En vanmorgen weer een lichtelijk lager getalletje op de weegschaal. *O*
  Licht Ontvlambaar vrijdag 14 augustus 2015 @ 08:48:01 #28
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155202091
:* Loontje

Ik geniet nog altijd van mijn standaard dubbele boterham met pindakaas die ik al eeuwen door de week als ontbijt heb :@ :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_155202104
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 08:47 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Hier in mijn onderrug en onderbuik. In mijn benen is het stukken minder. En vanmorgen weer een lichtelijk lager getalletje op de weegschaal. *O*
Ja, m'n onderrug. En m'n schouders voel ik ook wel. Ik ga zo op de weegschaal, ben benieuwd.

En straks een uurtje zwemmen. *O*
pi_155202180
quote:

Ik heb op het moment drie soorten O en 2 soorten L (en heel veel D's).
Waar ik mee varieer over een maandje of 2 zullen het weer net andere maaltijden zijn.
Zo wordt het ook niet saai.
pi_155202317
Met O en L varieer ik ook weinig, geen behoefte aan.

En jullie hadd gelijkz, vandaag was t gewicht van de chinees uitspatting en nog iets extra eraf :@ ik weeeeet t ook wel.
Kwak
pi_155202381
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:02 schreef kwakz0r het volgende:

En jullie hadd gelijkz, vandaag was t gewicht van de chinees uitspatting en nog iets extra eraf :@ ik weeeeet t ook wel.
Altijd fijn als je het uiteindelijk zelf inziet toch? :)

Kun je je niet eerst gewoon een tijdje aan de eetlijst van je behandeling houden? Ik val daar nog steeds wel regelmatig op terug(al moet ik zeggen dat ik de soep en de koeken dan niet meer doe), en dat geeft wel een gevoel van rust, ik ben daar al eens mee afgevallen zeg maar..
pi_155202475
Mijn bikini broekje is te groot *O* En mijn bovenstukje lijkt eindelijk beter te zitten in de cup, maar is in omvang ook wat ruim. *O*
pi_155202751
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:10 schreef Lonaa het volgende:
Mijn bikini broekje is te groot *O* En mijn bovenstukje lijkt eindelijk beter te zitten in de cup, maar is in omvang ook wat ruim. *O*
*O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155202767
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:02 schreef kwakz0r het volgende:

:* Mooi toch *O* Vandaag geen stroopwafels he :P Of misschien dan die ene ;)
pi_155202812
Gisteren trouwens That Sugar Film (2014) - IMDb gezien

Niet echt nieuwe info denk ik voor de meeste hier maar wel weer interessant om te zien
Wel bijzonder dat voor hem dus wel uitmaakte hoe hij zijn kcal invulde.
pi_155202813
Daar zakt mijn broek vanaf, Lonaa, de jouwe ook.
Ja doei.
pi_155203001
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:05 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Altijd fijn als je het uiteindelijk zelf inziet toch? :)

Kun je je niet eerst gewoon een tijdje aan de eetlijst van je behandeling houden? Ik val daar nog steeds wel regelmatig op terug(al moet ik zeggen dat ik de soep en de koeken dan niet meer doe), en dat geeft wel een gevoel van rust, ik ben daar al eens mee afgevallen zeg maar..
Ja dat is dus wat ik nu al probeer :')

Ik heb zo'n lange dieetgeschiedenis, die eerste strenge weken dat zit er gewoon al niet meer in. Maar t gaat per saldo prima nu, en ik weet wanneer ik de mist in ga en waarom.
Kwak
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:42:59 #39
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_155203012
Zo we zijn weer aan het werk en we gaan extra hard.
Dagelijks 1800 inname en dan elke dag 18000 stappen door mn werk en 4 dagen in de week 2 uur fietsen.
Gelukkig heb ik pas tegen 22 u weer trek en neem ik kwark met fruit.
Ben stiekem wel een beetje trots.
pi_155203015
Go Lonaa! *O*
Kwak
pi_155203094
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

*O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ben ik van jou inmiddels wel gewend.
pi_155203108
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Noem je P nou wanhopig? ;(
Ja doei.
pi_155203138
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik heb zo'n lange dieetgeschiedenis, die eerste strenge weken dat zit er gewoon al niet meer in. Maar t gaat per saldo prima nu, en ik weet wanneer ik de mist in ga en waarom.
misschien moet je niet meer diëten maar gezond gaan leven. Als je, met jouw gewicht, 1800 kcal zou eten val je nog steeds af en voelt het minder als een dieet. Je valt pas bij 1800 niet meer af als je verbruik daaronder zit. En daarvoor moet je licht en inactief zijn.
pi_155203174
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Maar meestal zit je toch wel gewoon binnen de kcal die je mag?
Dus echt de mist in gaan doe je niet.
Tuurlijk kan het altijd strenger, maar of het daar beter van wordt...
pi_155203224
Goeiemorgen!!
De wandeling van huis naar kantoor net viel me stiekem toch een stuk zwaarder dan het tochtje gistermiddag. Liep ik gister gemiddeld 5,9km/h, was het net maar 5,1km/h. Maar kortere route, dus even lang onderweg geweest ;) Nu mijn best doen dat ik vandaag niet meer ga eten omdat 'het kan'...

Mijn O en L variëren ook niet zo veel, of zelfs vrijwel niet. Zeker in de winter niet, aangezien ik dan vrijwel dagelijks ontbijt met brintapap :@ :9

Kwak :*
pi_155203342
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Noem je P nou wanhopig? ;(
noem je mij nou dik? ;(
pi_155203345
#viesdik
Ja doei.
pi_155203349
:*
Ja doei.
pi_155203378
Ik zeg al niks meer.
pi_155203390
En ga taart eten tegen mn verdriet.
pi_155203435
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:01 schreef Lonaa het volgende:
En ga taart eten tegen mn verdriet.
}:|
pi_155203486
Lijst:

O: ats (snap je'm? Snap je'm?)
T: gekookt eitje
L: hard broodje hummus
T: -
S: half uur bodyweight KT, half uurtje yoga
D: ? Even kijken zo op de website van de pub. Briljant, trouwens: http://www.jdwetherspoon.co.uk/home/food/dietary-requirements
T: paar pints ale
Ja doei.
pi_155203509
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
Lijst:

O: ats (snap je'm? Snap je 'm?)
Nee.
pi_155203523
oats!
pi_155203538
Hmm morgen tussen het verhuizen door moet ik alleen eten en ik heb geen zin om dan echt te gaan koken.
Eens kijken of Jumbo nog wat gezonde 1 persoons K&Kmaaltijden heeft.
pi_155203655
*O* wéér geen grammetje opgeschoten *O* gaat lekker hier :+

Lonaa wat goed van je bikini ^O^

En Pee: ik geniet enorm van eten :Y (dat is ook mijn grootste probleem natuurlijk) Maar gelukkig ook van gezond eten ;)
pi_155203855
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]

*)
pi_155203879
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:52 schreef Shandaly het volgende:
Goeiemorgen!!
De wandeling van huis naar kantoor net viel me stiekem toch een stuk zwaarder dan het tochtje gistermiddag. Liep ik gister gemiddeld 5,9km/h, was het net maar 5,1km/h. Maar kortere route, dus even lang onderweg geweest ;) Nu mijn best doen dat ik vandaag niet meer ga eten omdat 'het kan'...

Mijn O en L variëren ook niet zo veel, of zelfs vrijwel niet. Zeker in de winter niet, aangezien ik dan vrijwel dagelijks ontbijt met brintapap :@ :9

Kwak :*
Kwam ik jou nou ook net tegen op FB? :o
pi_155203888
Ik stond vanmorgen op de weegschaal en de daling was verder :o Ik zou bijna blij worden :o O+
pi_155203938
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kwam ik jou nou ook net tegen op FB? :o
Denk het wel ja... :W
pi_155203940
quote:
Ik stond vanmorgen op de weegschaal en de daling was verder :o Ik zou bijna blij worden :o O+
Je bent ook goed bezig de laatste tijd *O*
pi_155203978
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:08 schreef Shandaly het volgende:
oats!
Door voor de koelkast.
Ja doei.
pi_155204058
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Door voor de koelkast.
*O* *O* (een gevulde? ;) )
pi_155204081
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Door voor de koelkast.
En dan nog wilde ik gaan vragen waarom zonder O _O-
Duurt een beetje lang maar ik snap heb /blont
pi_155204217
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

misschien moet je niet meer diëten maar gezond gaan leven. Als je, met jouw gewicht, 1800 kcal zou eten val je nog steeds af en voelt het minder als een dieet. Je valt pas bij 1800 niet meer af als je verbruik daaronder zit. En daarvoor moet je licht en inactief zijn.
Ja dieet schmieet, jongens, die hele riedel ken ik. Ben geen afvalnewbie, ik ken alle rationele verhalen.

"Gewoon gezond eten" is idd wat ik mijn hele leven moet doen. Voelt nu nog als een dieet, kan er niks anders van maken. ;) of het nu 1800 kcal alleen gezonde vullende dingen is of 1500 kcal met ruimte voor 300 kcal shit wat ik eet. Niet eten wat er elk moment van de dag in me opkomt zal de komende maanden echt nog als een dieet voelen.

Met dieetgeschiedenis bedoel ik dus alles wat ik heb gedaan aan mijn gewicht tussen mijn zevende en nu.

Mijn uitgangspunt is nog steeds de lijst van de dietiste met af en toe iets extra. En dat zal met vallen en opstaan gaan.
Kwak
pi_155204242
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar meestal zit je toch wel gewoon binnen de kcal die je mag?
Dus echt de mist in gaan doe je niet.
Tuurlijk kan het altijd strenger, maar of het daar beter van wordt...
Nou ja, wanneer ik keuzes maak die ik rationeel gezien niet zou willen en noeten maken als ik gezond wil leven en af wil vallen. Maar dat typt zo lang. :+
Kwak
pi_155204256
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:34 schreef Shandaly het volgende:

[..]

*O* *O* (een gevulde? ;) )
Neen.
Ja doei.
pi_155204302
Anywhat, we zijn op weg naar friggin Anna Paulowna voor bezoek aan tante, daarna terug langs ouders die yerug zijn van vakantie. Fijne dag allemaal!
Kwak
pi_155204312
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:44 schreef kwakz0r het volgende:
Anywhat, we zijn op weg naar friggin Anna Paulowna voor bezoek aan tante, daarna terug langs ouders die yerug zijn van vakantie. Fijne dag allemaal!
Fijn gehucht is dat.. sterkte :')
  † In Memoriam † vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:48:03 #71
43556 miss_dynastie
pi_155204367
quote:
Niet doen joh, straks moet je het vieren met taart c_/

Nee hoor, goed bezig *O*
pi_155204398
Taart! :Y)

Ik loop al sinds gisteravond aan allerlei lekkere dingen te denken :X Ik doe het niet }:|
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:52:47 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_155204446
Goei bezig jongens!
Hier weer een omlaagschieter vandaag, 81,2 :o ik ben er twaalf keer opnieuw op gaan staan :')
Als ik nu de bbq van vanavond binnen de perken kan houden... Oh boy O+ het getal met een 7 is dan deze maand nog haalbaar!
disclaimer
pi_155204494
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Goei bezig jongens!
Hier weer een omlaagschieter vandaag, 81,2 :o ik ben er twaalf keer opnieuw op gaan staan :')
Als ik nu de bbq van vanavond binnen de perken kan houden... Oh boy O+ het getal met een 7 is dan deze maand nog haalbaar!
Gewoon niet bbq-en! Neem je eigen schaaltje komkommer mee!

/gezellig
pi_155204499
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Taart! :Y)

Ik loop al sinds gisteravond aan allerlei lekkere dingen te denken :X Ik doe het niet }:|
Maar taart is dan weer net niet lekker :P
pi_155204515
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:14 schreef Sunnythesun het volgende:
*O* wéér geen grammetje opgeschoten *O* gaat lekker hier :+

Lonaa wat goed van je bikini ^O^

En Pee: ik geniet enorm van eten :Y (dat is ook mijn grootste probleem natuurlijk) Maar gelukkig ook van gezond eten ;)
Ik 1 ons haha :P
My salvation lies in your love..
pi_155204516
quote:
Goei bezig jongens!
Wow dat is echt bijna in de 70 *O*
pi_155204526
Yay SQ! *O*

Jemig, jij gaat hard.. het was toch pas vorige maand ofzo dat je met foon net niet meer onder de 90 zat?
pi_155204529
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mwoah.. zo'n grote slagroompunt zou ik best lusten :@
pi_155204546
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:56 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Mwoah.. zo'n grote slagroompunt zou ik best lusten :@
:D
niet meer aan denken
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:57:54 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_155204567
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:56 schreef Shandaly het volgende:
Yay SQ! *O*

Jemig, jij gaat hard.. het was toch pas vorige maand ofzo dat je met foon net niet meer onder de 90 zat?
ja nee dat was mei :P
disclaimer
pi_155204577
quote:
Goei bezig jongens!
Wh00000t! Good busy! :D
  † In Memoriam † vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:58:40 #83
43556 miss_dynastie
pi_155204582
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja nee dat was mei :P
Ik lolde _O-
Goed bezig lady!
pi_155204598
Ik heb trouwens ontdekt dat een glazen weegschaal geen voor internet geschikte foto's oplevert...
#ongewenste weerspiegeling ;)
pi_155204626
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:59 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb trouwens ontdekt dat een glazen weegschaal geen voor internet geschikte foto's oplevert...
_O-
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:00:30 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_155204634
quote:
tetten!
disclaimer
pi_155204653
quote:
:D wel goed dat je het in de gaten had
pi_155204761
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Niet doen joh, straks moet je het vieren met taart c_/

Nee hoor, goed bezig *O*
Taart doe ik vandaag niet aan :{w Collega en ik hebben net wel besloten dat het krokettendag is *)
pi_155204772
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mijn zelfgebakken chocotaart en lemon merenque pie wel hoor :9~
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:06:27 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_155204778
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Taart doe ik vandaag niet aan :{w Collega en ik hebben net wel besloten dat het krokettendag is *)
_O- doe dat nou niet :D
disclaimer
pi_155204782
quote:
:D _O-
pi_155204789
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jawel....heb er rekening mee gehouden in de planning voor vandaag ;)
pi_155204890
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mijn zelfgebakken chocotaart en lemon merenque pie wel hoor :9~
Die laatste zou ik wel willen proberen :9 verder ben ik niet zo van taart.
Geef me een stokbrood en ik ben happy.
pi_155204957
Ik heb vanavond een verjaardag en denk dat ik daar wel een stukje taart eet (ze bakt volgens mij een soort millionaire's shortbread) en misschien een paar chipjes.

Verder zit ik vandaag in de bieb en is dit mijn lijstje

O: 2 babybel, 1 mini krentenbolletje
T: zachtfruitmix (frambozen, bramen, bosbessen)
L: kornbol zachte geitenkaas, optimel drink
T: banaan
D: fusilisalade van Sonja Bakker http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=73989
T: wat lekkers op de verjaardag
  Moderator vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:09:53 #95
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155206180
De weegschaal zat eindelijk weer onder de 85 vandaag *O* *84,8 *) Dat geeft de burger weer moed en kan ik door met hoe ik bezig ben momenteel :s)

Lijstje:

O: Yoghurt met blauwe bessen, frambozen en honing, kop koffie (ook altijd hetzelfde :D)
T: Kiwi
L: 2 boterhammen met light mayo en kipfilet
T: Paar blokjes kaas, colaatje
D: Orzosalade met radicchio en gebakken maïskolf (dit Hello Fresh gerecht hik ik al de hele week tegenaan en heb er eigenlijk geen zin in :X)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_155206304
Het waren geen bosbessen, maar blauwe bessen (is dat hetzelfde?) en ik vind ze dus niet lekker :o blijkbaar had ik nog nooit een blauwe bes op. In mijn gedachten wel en daarin smaakten ze heel anders :')
  † In Memoriam † vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:15:20 #97
43556 miss_dynastie
pi_155206311
Wat moet ik me precies voorstellen bij orzo eigenlijk? Zie het regelmatig voorbij komen bij Hello Fresh, maar geen idee wat het is...
pi_155206350
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat moet ik me precies voorstellen bij orzo eigenlijk? Zie het regelmatig voorbij komen bij Hello Fresh, maar geen idee wat het is...
Het is een thuisbezorgd voedselpakket voor je avondeten, inclusief menu's :)

Best prijzig, wel leuke dingen geloof ik, makkelijk voor werkende mensen zonder tijd en inspiratie, en de producten schijnen wel OK te zijn (slagersvlees, groenteboergroenten, dat soort dingen).
Ja doei.
pi_155206366
En die orzosalade klinkt heerlijk :9
Ja doei.
pi_155206375
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het is een thuisbezorgd voedselpakket voor je avondeten, inclusief menu's :)

Best prijzig, wel leuke dingen geloof ik, makkelijk voor werkende mensen zonder tijd en inspiratie, en de producten schijnen wel OK te zijn (slagersvlees, groenteboergroenten, dat soort dingen).
Niet wat Hello Fresh is, wat Orzo is :P
pi_155206414
Oh :') verkeerd gelezen.

Orzo is een pastasoort: https://en.wikipedia.org/wiki/Orzo_%28pasta%29

offffff: Barley O+ https://en.wikipedia.org/wiki/Orzo

Ik gok dat hier Barley bedoeld wordt. Nomnomnom.
Ja doei.
pi_155206438
Ik heb de pastasoort in huis en dat is ook erg lekker :9 Eet lekker weg met een stoofsausje oid :9
  Moderator vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:48:19 #103
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155207133
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
En die orzosalade klinkt heerlijk :9
Ik zal het vanavond laten weten. Zou niet de eerste keer zijn dat iets me helemaal niks lijkt en het uiteindelijk hartstikke lekker is :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
Oh :') verkeerd gelezen.

Orzo is een pastasoort: https://en.wikipedia.org/wiki/Orzo_%28pasta%29

offffff: Barley O+ https://en.wikipedia.org/wiki/Orzo

Ik gok dat hier Barley bedoeld wordt. Nomnomnom.
Inderdaad dat rijstachtige spul :Y
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:49:27 #104
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155207165
En wij gebruiken Hello Fresh vooral om nieuwe inspiratie op te doen, we zaten een beetje vast in hetzelfde eetpatroon de hele tijd :') En zo leer ik nieuwe dingen kennen, zoals orzo :D Maar ook rettich bijvoorbeeld, en bataat aardappelen :9
pi_155207196
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:09 schreef MaJo het volgende:
De weegschaal zat eindelijk weer onder de 85 vandaag *O* *84,8 *) Dat geeft de burger weer moed en kan ik door met hoe ik bezig ben momenteel :s)

Lijstje:

O: Yoghurt met blauwe bessen, frambozen en honing, kop koffie (ook altijd hetzelfde :D)
T: Kiwi
L: 2 boterhammen met light mayo en kipfilet
T: Paar blokjes kaas, colaatje
D: Orzosalade met radicchio en gebakken maïskolf (dit Hello Fresh gerecht hik ik al de hele week tegenaan en heb er eigenlijk geen zin in :X)
Radicchio :r heb je dat wel eens gegeten?
  Moderator vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:51:16 #106
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155207224
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:50 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Radicchio :r heb je dat wel eens gegeten?
Als dat hetzelfde is als die rode stukken sla uit een sla melange dan vrees ik het ergste :'( Die vis ik er dan ook altijd uit :X
pi_155207327
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

Als dat hetzelfde is als die rode stukken sla uit een sla melange dan vrees ik het ergste :'( Die vis ik er dan ook altijd uit :X
Het is de bittere variant witlof.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:56:36 #108
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155207370
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:54 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Het is de bittere variant witlof.
Dan zal het inderdaad hetzelfde zijn als in een slamelange, erg bitter. Witlof heb ik inmiddels leren eten en ik zal dit vanavond ook proberen maar ben bang dat het niet mijn favoriet gaat worden zeg maar ;)
pi_155207411
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dan zal het inderdaad hetzelfde zijn als in een slamelange, erg bitter. Witlof heb ik inmiddels leren eten en ik zal dit vanavond ook proberen maar ben bang dat het niet mijn favoriet gaat worden zeg maar ;)
Succes.
pi_155207494
Ik maak nooit meer normale risotto met rijst, maar altijd barleyrisotto. Echt heerlijke smaak en textuur O+
Ja doei.
pi_155207813
O - yoghurt met cruesli
L - Boerensalade van de Jumbo
T - schaaltje plofrijst
T - appel
D - meergranen pistoletje rosbief, mgp halvajam, gekookt eitje, sinaasappelsap

B - lopend naar kantoor, plus lunchwandeling
Misschien vanmiddag nog met een omweg naar huis fietsen zoals vorige week, maar da's weersafhankelijk
pi_155207819
Collega is vandaag voor het laatst en heeft gister een halve dag vrij gehad om te koken voor zijn borrel :') Het vervelende is dat hij dezelfde smaak heeft als ik en dus allerlei hartige lekkere dingen heeft gemaakt :o

Lijstje:
O: Flinke bak yoghurt met muesli
T Gekookt ei
L: Gerookte kip, een kom tomatensoep, rijstwafels met pindakaas.
T: Banaan
D: Nog geen idee, maar we gaan vanavond nog op verjaardagsvisite om 18u dus zal daarna worden.

Borrel probeer ik te weerstaan.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_155208319
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Niet gedaan idd -O- Wel een cheeseburger gehaald :9~ Echt....zo lekker he :9 Geen McDonalds maar eentje bij de snackbar :9
pi_155210185
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 13:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Niet gedaan idd -O- Wel een cheeseburger gehaald :9~ Echt....zo lekker he :9 Geen McDonalds maar eentje bij de snackbar :9
Ja dat is idd een veel betere keuze :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155210221
quote:

[..]

Wel lekkerder maar ben bang dat het ook meer kcal heeft......
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:34:59 #116
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_155210267
quote:

[..]

je moet ook niet naar de mac maar naar kfc voor de brazer dat is pas lekker man :)
#team-anti-that-what-will-not-be-named
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:36:10 #117
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_155210310
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 13:12 schreef Unfckingtitled het volgende:

Borrel probeer ik te weerstaan.
Verzet is zinloos. :D
pi_155210500
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 14:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja dat is idd een veel betere keuze :')
_O-
pi_155210516
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 14:36 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Verzet is zinloos. :D
;( ja maar..
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:44:50 #120
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_155210625
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 14:41 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

;( ja maar..
je kan toch gewoon gaan en gewoon wat laag in de kcal drinken en of eten dan maakt het geen reet uit ;)
pi_155210724
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 14:44 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

je kan toch gewoon gaan en gewoon wat laag in de kcal drinken en of eten dan maakt het geen reet uit ;)
Het is bij mij op de afdeling _O- En klopt, maar ben bang dat het hek gelijk van de dam is als ik 1 ding pak.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:52:15 #122
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_155210842
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Het is bij mij op de afdeling _O- En klopt, maar ben bang dat het hek gelijk van de dam is als ik 1 ding pak.
meestal als je bang bent om te vallen dan val je juist ;)
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:00:55 #123
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155211071
oh HOOOOI! wasabi bites! :o :o :o :o :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155211144
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:00 schreef Barreltje het volgende:
Hot?
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:04:00 #125
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155211170
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hot?
de teeeehhheeeeeering! :o :o :o

het is WEL goed voor de water consumptie :) :Y
pi_155211180
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 14:52 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

meestal als je bang bent om te vallen dan val je juist ;)
true.
pi_155211202
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:04 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Met barrels tegelijkertijd?
pi_155211203
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:04 schreef Barreltje het volgende:

[..]

:D melk helpt volgens mij beter
pi_155211336
Melk of zoete limonade. Maar dat is weer niet zo goed.

Ik heb ook mijn eerste bites gekregen. Volgens de site (ben niet thuis) de hide n seek almonds, salt & sweet, chilli mix en salty nuts. Ben heel benieuwd!!

Ik heb er een aantal uitgeschakeld want houd niet van droge vruchten enzo. Wel een aantal daarmee open laten staan want wil t wel proberen.
Kwak
pi_155211339
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:00 schreef Barreltje het volgende:
Die had ik maandag. Ben er een middag zoetpittig mee geweest :P maar ze zijn wel lekker
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:11:08 #131
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155211380
ik ben er ook nog wel de rest van de middag bezig jah :Y

en ik hou niet van melk :@
pi_155211480
Het is te warm/benauwd om te eten.. :{

Heb wel mijn O en L gewoon naar binnen gewerkt hoor, maar voor T's heb ik geen trek. Meh..
pi_155211494
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:09 schreef kwakz0r het volgende:
hide n seek almonds
Gechocolateerde gezouten amandelen, dat klinkt wel erg goed :9
pi_155211512
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is te warm/benauwd om te eten.. :{

Heb wel mijn O en L gewoon naar binnen gewerkt hoor, maar voor T's heb ik geen trek. Meh..
Herkenbaar :Y
Is het alweer bijna herfst?
pi_155211542
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Herkenbaar :Y
Is het alweer bijna herfst?
Nou, dat hoeft van mij ook weer niet meteen, maar de benauwdheid trek ik slecht.. koppijn, misselijk.. Doe maar gewoon 20-24 graden, zonnetje, briesje, frisse lucht (vooral 'snachts) :Y
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:18:33 #136
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155211596
hier ( Den Haag) is het 20 graden en heb ik het koud :@
pi_155211598
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nou, dat hoeft van mij ook weer niet meteen, maar de benauwdheid trek ik slecht.. koppijn, misselijk.. Doe maar gewoon 20-24 graden, zonnetje, briesje, frisse lucht (vooral 'snachts) :Y
Vies weer is het nu :Y nog geeneens heel warm maar benauwd inderdaad.
pi_155211615
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:18 schreef Barreltje het volgende:
hier ( Den Haag) is het 20 graden en heb ik het koud :@
Ik wil wel ruilen :D 27 graden hier -O-
pi_155211631
Het is echt vies benauwd. En ik hoopte op onweer vanmiddag, maar alle weersvoorspellingen zeggen van niet. Vanavond is de planning om te gaan skaten, maar met dit weer heb ik er nog niet heel veel zin in.
pi_155211645
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gechocolateerde gezouten amandelen, dat klinkt wel erg goed :9
Die heb ik expres op 1 hartje staan, want die zijn veul te lekker om vaker dan de rest te krijgen denk ik :+
Kwak
pi_155211726
Ik heb het ook benauwd en geen honger. Oh en mijn lijf voelt alsof er een vrachtwagen overheen gereden is.
pi_155212004
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 14:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wel lekkerder maar ben bang dat het ook meer kcal heeft......
En die ruimte was er nog :D *O* Zoals ik al zei: ik had er rekening mee gehouden ;)
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:33:07 #143
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_155212025
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat weer pls. O+

Voordeel van dit weer: alleen maar zin in frisse dingen. Fruit. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_155212046
quote:
Ik heb ook mijn eerste bites gekregen. Volgens de site (ben niet thuis) de hide n seek almonds, salt & sweet, chilli mix en salty nuts. Ben heel benieuwd!!
Wat zijn dat voor dingen :? En wat voor site?
pi_155212120
Om de hamburger te compenseren trouwens ook gelijk 3 bakken aardbeien voor 5 EUR gekocht op de markt in Bleiswijk (1 heel kraampje :+ )
pi_155212143
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

http://www.biteswelove.nl/

Beetje zoals hello fresh maar dan voor tussendoortjes
pi_155212177
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

http://www.biteswelove.nl/

Beetje zoals hello fresh maar dan voor tussendoortjes
Ja. Had het net gevonden :D Grappig wel. Maar is dus wel een aanrader? Beetje lekker enzo?
pi_155212227
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. Had het net gevonden :D Grappig wel. Maar is dus wel een aanrader? Beetje lekker enzo?
Persoonlijk geen ervaring mee, ik ben van de Mani berry & nuts O+ O+ :9
Maar die omschrijvingen klinken wel erg goed.
pi_155212294
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Www.biteswelove.nl

Soort abonnement op kleine nootjessnacks. Als je t leuk vindt heb ik een kortingscode :P
Kwak
pi_155212524
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Www.biteswelove.nl

Soort abonnement op kleine nootjessnacks. Als je t leuk vindt heb ik een kortingscode :P
Stuur maar door :P
pi_155212636
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Stuur maar door :P
Je moet dan voor twee weken nemen en betaalt voor een week, en t kan elke week stopgezet worden.

Dm je mail even anders :+ (en anderen die ook willen)
Kwak
pi_155213299
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Je moet dan voor twee weken nemen en betaalt voor een week, en t kan elke week stopgezet worden.

Dm je mail even anders :+ (en anderen die ook willen)
Done :)
pi_155214449
ZO, vanavond eten we 'fish 'n chips' :Y)
Ofwel: ovenfrietjes met vissticks en sperzieboontjes :9 en een klein dotje mayo en een beetje HPsaus :9~

En ik mag 2 flesjes Vedett witbier. Want ik heb het warm. En ik had een sollicitatiegesprek wat goed ging :Y (uitslag merk ik nog wel, gevoel is het belangrijkste nu) Dus ik mag bier *) :+

(en als ik het daar bij laat vandaag zit ik nog maar op 1600kcal :Y mag dus zelfs nog íets bij)
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 17:23:45 #154
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155215622
quote:
Melk of zoete limonade. Maar dat is weer niet zo goed.

Ik heb er een aantal uitgeschakeld want houd niet van droge vruchten enzo. Wel een aantal daarmee open laten staan want wil t wel proberen.
*glij*
Prrrrr
pi_155225830
Wat is het stil hier vanavond!

Ik heb mijn beweging weer gehad. Lekker stukje geskate. Tijdens de pauze kwamen ze tot de ontdekking dat er een flinke onweersbui aankwam, dus toen zo snel mogelijk terug naar de startplek. Alsnog heb ik ruim 17 kilometer gereden, dus lekker! En onderweg naar huis niet bij de McDrek gestopt, maar thuis braaf een appel gepakt.
pi_155225909
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:49 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wat is het stil hier vanavond!

Ik heb mijn beweging weer gehad. Lekker stukje geskate. Tijdens de pauze kwamen ze tot de ontdekking dat er een flinke onweersbui aankwam, dus toen zo snel mogelijk terug naar de startplek. Alsnog heb ik ruim 17 kilometer gereden, dus lekker! En onderweg naar huis niet bij de McDrek gestopt, maar thuis braaf een appel gepakt.
_O_ 17km skaten. Wauw :D
pi_155226706
Mijn moeder zei dat ze aan mn gezicht kon zien dat ik was afgevallen *O*

Ik had in mn biteswelove box een zakje waarop stond; garlic explosion. Ik helemaal blij want ik wacht daar al op vanaf t begin, maar was t m helemaal niet! T was denk salty and sweet, met vandie zoete cashews erin.
pi_155233142
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O_ 17km skaten. Wauw :D
De tocht stond op 27 km gepland. Mijn langste tocht dit seizoen was 43,5 km. Alleen jammer dat ik nu wel weer last heb van die stomme bilspier..
pi_155233155
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 08:46 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

De tocht stond op 27 km gepland. Mijn langste tocht dit seizoen was 43,5 km. Alleen jammer dat ik nu wel weer last heb van die stomme bilspier..
Tijd voor een bilspiermassage? :D

Maar netjes :o 26km wandelen vind ik niet zo'n probleem maar skeeleren lijkt me echt zwaar :o
pi_155233233
Ik vind het allebei fors klinken. Mijn gammele lijf zou waarschijnlijk na een kilometer of 5, 10 uit elkaar vallen.

Lijf noog niet bijgetrokken van bevalling dik 4 jaar geleden. Daarom :r Pilates :r ik nu, in de hoop dat dat wel helpt
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_155233381
Goedemorgen. :)

Gisteren nog op het terras gezeten en 2 ijsthee + een stukje cheesecake gehad. Dagtotaal was 1980, ik vind het prima. :+

Vandaag zou ik eigenlijk sporten maar ik heb nog best wel belachelijk veel spierpijn, dus misschien doe ik het niet.
pi_155233433
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 09:18 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen. :)

Gisteren nog op het terras gezeten en 2 ijsthee + een stukje cheesecake gehad. Dagtotaal was 1980, ik vind het prima. :+

Vandaag zou ik eigenlijk sporten maar ik heb nog best wel belachelijk veel spierpijn, dus misschien doe ik het niet.
Is juist lekker tegen de spierpijn (ik typte sierpijn :+ )
Lekker loswerken met een low-impact activiteit..
pi_155233441
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 09:23 schreef Sunnythesun het volgende:

Is juist lekker tegen de spierpijn (ik typte sierpijn :+ )
Lekker loswerken met een low-impact activiteit..
:Y eens! Lekker gaan wandelen of fietsen, Lonaa.
pi_155233453
Ik ga vandaag hard aan de studie, dus qua stappen zal het niet opschieten vandaag vrees ik. Maar morgen gaan we lekker een stuk wandelen op de Veluwe ^O^ Kan ik me nu al erg op verheugen.
pi_155233465
Oh, ik ga ook wel iets rustigs doen vandaag, maar eigenlijk was ik van plan deel 2 van mijn schema te doen. Met o.a. Kettlebellswings met 16 kg, shoulderpresses, burpees en meer van die ellende. Dat ga ik geloof ik niet doen :P
pi_155233558
Nou, verjaardag + borrel gisteren goed doorstaan. D werd roti (Surinaamse verjaardagen O+) alleen met de alcohol een beetje uitgeschoten :') 3 wijntjes en 2,5 rosé als ik t me goed herinner :')

Vandaag op bezoek bij de bio oom en tante van mijn vriend die op het moment ook op hun gewicht aan het letten zijn, dus geen valkuilen gelukkig!
pi_155233621
O: 2 harde broodjes met kaas
L: hapjes op een receptie
D: pastasalade van de jumbo
T: misschien nog een wijntje
B: met de oude vaatwasser en tv sjouwen :D
pi_155233961
Als beweging ga ik zo van Assen naar Anloo wandelen met Isa. Ik mag hopen dat het droog wordt :P
pi_155234302
Het is nu droog in Assen. Veel plezier. En ik moet er weer niet aan denken om 26 kilometer te wandelen.

Ik ga vandaag maar eens bezig met mijn werk. Dingen naar de repro mailen, lessen voorbereiden, laatste losse eindjes van vorig schooljaar afwerken. Het moet er nu toch maar eens van komen...
pi_155235180
Toch naar de sportschool geweest. Het was druk en het deed zeer, dus na een half uur had ik het wel gezien.

Ik ga vanmiddag toch nog een vriendin verhuizen. Eigenlijk had ze zat mensen, maar ze stuurt net een berichtje dat haar moeder in het ziekenhuis ligt omdat die net een enorme hersenbloeding heeft gehad. :{ Dus ik ga toch maar even een paar keer op en neer met de auto. Kijken of we haar spul vandaag toch kunnen verhuizen, zodat wanneer ze bij haar moeder weggaat, ze toch in haar nieuwe huis kan slapen. :{
pi_155237037
Dat is schrikken voor haar. Wat fijn dat je haar zo een beetje kan helpen.
  Moderator zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:50:08 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155238183
Weer een halve kilo eraf *O* vandaag 84,4 :s)

Qua lijstje geen idee vandaag. We hebben een bbq bij vrienden. Ik ben de Bob dus moet vooral niet teveel colaatjes drinken :D bbq zelf maak ik me geen zorgen over, eet daar altijd heel weinig van (niet echt mijn ding).
pi_155238979
*O* Majo, goed bezig!

Succes met sjouwen vandaag, Lonaa. Lief dat je helpt. Wat k** voor je vriendin zeg, alsof verhuizen an sich al niet stressvol genoeg is.. Hopelijk knapt haar moeder snel op.

Voor de beweging van vandaag ga ik maar eens aan het huishouden beginnen. Moet ook gebeuren, goed voor de lijn, en als ik nu begin met de bovenverdieping kan ik ook meteen even wat afstand creëeren tussen mij en mijn schaduw... (Peuterdochter heeft weer een plakbui :{ )
pi_155240089
hehe beweging is waardeloos hier.. zit al vanaf 10 uur achter de laptop. Voordeel is wel dat ik ook vergeet te eten, dus heb alleen een lunchsalade gehad vandaag :')
Nu even pauze, ik zie scheel van de data en zo.. Biertje drinken :+

Edit: goed, dat duurde nog een half uur.. 'éven nog dit, dat..' :+

[ Bericht 16% gewijzigd door Sunnythesun op 15-08-2015 16:51:08 ]
pi_155241563
Zo. Vriendin is verhuist!

Lijstje :
O : roggebrood met rauwe ham
S: half uurtje sportschool
T: kwark, whey, 2 nectarine
B: verhuizen :+
L: verhuislunch (2 bolletjes met ham en kaas)
D: koolrabi, champignons, champignonssaus, kipfilet
T: biertje op het terras
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 17:32:02 #176
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155241568
Pff ik heb die wasoyi maar even uitgezet bij BWL. Ik heb al een half uur een loopneus.

Goed geregeld Lonaa. Hoe is het met haar moeder?
Prrrrr
pi_155241780
Wel ok. De bloeding had plaats op een plek waar het vrij makkelijk weg kan lopen. Ze is niet buiten bewustzijn geweest dus dat is positief :)
pi_155242631
Ik had de chilli mix vandaag, erg lekker maar op een hartje gezet want wel erg calorierijk (425 voor een zakje ongeveer)...
Kwak
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 18:24:45 #179
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155242749
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 18:20 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had de chilli mix vandaag, erg lekker maar op een hartje gezet want wel erg calorierijk (425 voor een zakje ongeveer)...
249, staat op de site.
Prrrrr
pi_155242811
Teveel lekkere middeleeuwse dingen op Etsdag :9 En nu richting huis. Heb net een patatje op in Assen en sta ergens aan de rand om een marktplaats-verkoop af te ronden. Trein gaat om 19:02, ondervindt hinder van wisselstoringen en alle winkels op Assen zijn dicht. Heb 7 minuten overstaptijd op Leiden en hoop rond 21:30 in Delft te zijn :P Eens kijken wat ik dan nog voor verantwoorde maaltijd kan opduiken :P
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 18:53:50 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_155243437
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 18:20 schreef kwakz0r het volgende:
briefje klopt niet, ze hebben een drukfout er in zitten :)

26 km wandelen is echt topsport hoor :D meeste wat ik ooit op 1 dag heb gedaan is 20 ofzo en dat vond ik prima zat. Respect dus, ook voor de skatetocht!

Fijn van de afvals, majo!

Wij hadden gisteren BBQ, dus weer een pondje zwaarder vanmorgen. Niet eens echt uit de band gesprongen en alleen water gedronken, maar ik was gisterochtend zó licht dat ik wist dat het vandaag weer iets meer zou gaan zijn.
Vandaag weer een goed dagje!

O: kwark, kiwi, muesli, lijnzaad
T: drie rijstwafels smeerkaas
L: twee boterhammen smeerkaas, twee boterhammen pindakaas
D: drie kleine volkoren wraps met biefstukreepjes, kidneybonen, paprika, tomaten, sla, volle kwark en hot salsa
T: raketje :9
Bewegen wat minder vandaag, fietsen naar de praxis en drie uur muurtjes schilderen ;)
disclaimer
  Licht Ontvlambaar zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:54:10 #182
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155248657
Ik heb een aantal keer 4 dagen 40 km per dag gelopen. Daar word je helaas niet lichter van...

Morgen eens kijken hoe het effect van de vakantie is geweest.
pi_155249213
Vandaag:

O: kwark met muesli en een beker melk
T1: starbucks cappucino en blueberry muffin
T2: koffie met sausijzenbroodje
L: halve beker slemp, half appelmoestaart-achtig iets, halve plak krentenbrood, broodje steak, pannekoek met stroop en een glaasje vlierbloesemlimonade
T3: lekker koud glas cola :9~
D: patatje.....omdat werkelijk alles om onmogelijke tijden dicht was op station Assen :{ en zo nog wat versgebakken brood met kruidenboter :@
S: Wandeling van 12.7km (inclusief een flink stuk over de Baloeer-velden, dus zand :{ :P )
S2: Dagtotaal van 26000 stappen.

Morgen wordt qua eten een aanzienlijk rustiger dagje denk ik. Nou ja, weet ik wel zeker :D
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 22:19:19 #184
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155249381
Slemp?
Prrrrr
pi_155249602
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:19 schreef mrspoeZ het volgende:
Slemp?
Ja. Iets met melk, kruiden en honing geloof ik. Warm geserveerd.
https://nl.m.wikibooks.org/wiki/Kookboek/Slemp

Kregen we bij een historisch evenementje vandaag :D
pi_155251441
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 18:27 schreef PdeHoog het volgende:
Teveel lekkere middeleeuwse dingen op Etsdag :9 En nu richting huis. Heb net een patatje op in Assen en sta ergens aan de rand om een marktplaats-verkoop af te ronden. Trein gaat om 19:02, ondervindt hinder van wisselstoringen en alle winkels op Assen zijn dicht. Heb 7 minuten overstaptijd op Leiden en hoop rond 21:30 in Delft te zijn :P Eens kijken wat ik dan nog voor verantwoorde maaltijd kan opduiken :P
Geen tijd om even langs de Jumbo of de YuMe(Sushi) te gaan? Zijn niet zover bij het station vandaan, en vast wel open.
pi_155252447
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 23:22 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Geen tijd om even langs de Jumbo of de YuMe(Sushi) te gaan? Zijn niet zover bij het station vandaan, en vast wel open.
Helaas. Ik ken de weg niet in Assen EN ik moest nog drie uur terug. Dus nee....geen tijd :)
pi_155258054
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 18:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

briefje klopt niet, ze hebben een drukfout er in zitten :)

26 km wandelen is echt topsport hoor :D meeste wat ik ooit op 1 dag heb gedaan is 20 ofzo en dat vond ik prima zat. Respect dus, ook voor de skatetocht!

Fijn van de afvals, majo!

Wij hadden gisteren BBQ, dus weer een pondje zwaarder vanmorgen. Niet eens echt uit de band gesprongen en alleen water gedronken, maar ik was gisterochtend zó licht dat ik wist dat het vandaag weer iets meer zou gaan zijn.
Vandaag weer een goed dagje!

O: kwark, kiwi, muesli, lijnzaad
T: drie rijstwafels smeerkaas
L: twee boterhammen smeerkaas, twee boterhammen pindakaas
D: drie kleine volkoren wraps met biefstukreepjes, kidneybonen, paprika, tomaten, sla, volle kwark en hot salsa
T: raketje :9
Bewegen wat minder vandaag, fietsen naar de praxis en drie uur muurtjes schilderen ;)
Raar is dat he? Die eeuwige pond omhoog als je IETS doet. Gelukkig vaak snel weer eraf ook.

Oh enneh die drukfout, wat moet t wel zijn? O-) want lekkerrrrr...
Kwak
pi_155258077
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 18:24 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

249, staat op de site.
Ah fijn!
En SQ ook :)
Kwak
  zondag 16 augustus 2015 @ 09:30:34 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_155258213
Da's een bijzonder lijstje, P :)

Pondje was hier ook meteen weer weg vanmorgen. Lang leve geen alcohol :')
disclaimer
pi_155258246
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 23:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Helaas. Ik ken de weg niet in Assen EN ik moest nog drie uur terug. Dus nee....geen tijd :)
Voor een volgende keer dus. :)
pi_155258330
Morgen. Ik heb de bites ook besteld.

Lijstje
O: roggebrood met kaas
L: of een broodje in de stad of iets met courgette en tonijn
D: biefstukpuntjes met champignons en boontjes

Geen sport en verder vrij luie dag voor de boeg. Als T eet ik nog wat druiven en verder moet ik het nog even bekijken.
  zondag 16 augustus 2015 @ 10:47:04 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_155259181
Oooh roggebrood! Dat ga ik zo kopen :9
disclaimer
  Licht Ontvlambaar zondag 16 augustus 2015 @ 10:58:07 #194
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155259333
6 ons zwaarder, waarvan nog wel wat vocht gok ik zo.

Loona, je diner klinkt heerlijk!
pi_155259548
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 10:58 schreef Sjeen het volgende:
6 ons zwaarder, waarvan nog wel wat vocht gok ik zo.

Das netjes na een vakantie :)
  zondag 16 augustus 2015 @ 11:40:56 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_155260117
Valt idd mee toch, Sjeen!

Ik heb lekkere yoghurt van de natuurvoedingswinkel, denk dat ik die vaker ga halen :9 Vaak vind ik yoghurt een beetje zurig, maar deze is lekker!

Tevens: vakantie! *O* Paar daagjes Engeland komende week, dus ws. veel lopen en cream tea / scones. *balans* :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_155260151
Ik ben binnen 1 dag 2 kilo zwaarder. Heel gek.. Gelukkig net wel een taartje afgeslagen op m'n werk, gaat de goede kant op dus :+ Heb zin in haring op de een of andere gekke manier :')
pi_155261154
Tof Maria! Veel plezier!

Wij zijn terug uit Oost Groningen, mezelf onderweg in de auto wakker gehouden met rauwkost eten maar ook een kitkat chunky. Vanavond eten we soep zonder ballen, dus licht.

Weekend met eeuwig klagende vriendin van schoonvader weer overleefd *O* en achtentwintig muggenbulten rijker :+
Kwak
  zondag 16 augustus 2015 @ 14:01:38 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_155263400
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 11:43 schreef Rucola het volgende:
Ik ben binnen 1 dag 2 kilo zwaarder. Heel gek.. Gelukkig net wel een taartje afgeslagen op m'n werk, gaat de goede kant op dus :+ Heb zin in haring op de een of andere gekke manier :')
veel alcohol gedronken vrijdag?
disclaimer
pi_155263799
Lijstje:
O: meergranentriangel met humus en magere kaas
S: uurtje in de regen door een bos gebanjerd.. planning was 2 uur maar dat vonden we te nat
L: meergranentriangel met een kroketje
T: crackertje met het een of ander..
D: pho
T: meloen of berry and nuts als ik nog trek heb..
  zondag 16 augustus 2015 @ 14:26:14 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_155264155
Wat is pho?

Ik liep net een jeanswinkel binnen. En kocht gewoon een jeans. Geen plussize winkel, gewoon normale maten. Mijn weekend is gemaakt :')
disclaimer
pi_155264227
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is pho?

Ik liep net een jeanswinkel binnen. En kocht gewoon een jeans. Geen plussize winkel, gewoon normale maten. Mijn weekend is gemaakt :')
_O_ _O_

Pho is Vietnamese soep, in dit geval gekruide bouillon met daarin noodles, hele dunne reepjes biefstuk, taugé, bosui, koriander, basilicum en peper. Heel licht en heel lekker :9
  zondag 16 augustus 2015 @ 14:33:43 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_155264339
Klinkt goed! Vult dat genoeg als maaltijd?
disclaimer
pi_155264367
Oh ja, ik wil ook nog een keer pho maken. :Y

SQ normalewinkelmatenboks!

Ik heb net in de stad gegeten. Clubsandwich met gerookte zalm, tonijnsalade, komkommer en heksenkaas. Met daarbij een ijsthee. Was jummie. :9
pi_155264393
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt goed! Vult dat genoeg als maaltijd?
Ja op zich wel. :Y Ondanks dat mijn versie op nog geen 400kcal komt. :) Ik gebruik een liter bouillon voor twee kommen en dat krijgen we meestal niet helemaal op (is ook niet de bedoeling per se van pho). De vulling lepelen we er dan lekker uit. Het is ook lekker pittig te maken (naar smaak) waardoor het ook meer 'vult' gevoelsmatig.
pi_155264441
Ik ben recepten aan het verzamelen en bijbehorende boodschappenlijstjes aan het maken. Voor als ik weer boodschappen mag doen, volgende week. :')

Tot die tijd moet het grotendeels met de dingen in huis #armesloeber.
pi_155264451
Klinkt lekker sunny!

En je moet t uitspreken als Fuh, dat maakt t nog leuker :')

Wat supertof SQ, je zag er op de meet laatst en op foto's ook echt slank uit.

Lijstje hier vandaag is gek, morgen weer een normale dag...
O boterham met tevredenheid en twee crackers met pindakaas
T groene paprika en wortels, kitkat chunky XL
L broodje gehaktbal
T appel ofzo
D tomatensoep met vermicelli, geroosterd brood, zoetzure komkommer.
Kwak
  zondag 16 augustus 2015 @ 14:37:49 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_155264459
Klinkt als een goede lunch lonaa :9
disclaimer
pi_155264483
En dan wel uit lunchen gaan. :') Prioriteiten.
pi_155264484
Was het ook SQ :9
pi_155264493
quote:
2s.gif Op zondag 16 augustus 2015 14:38 schreef Lonaa het volgende:
En dan wel uit lunchen gaan. :') Prioriteiten.
Ik denk ik zeg niets O-)
pi_155264522
quote:
10s.gif Op zondag 16 augustus 2015 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik denk ik zeg niets O-)
:P Toen ik het las dacht ik ook :')

Maar ik heb nog wel 24 euro, tot uh, volgende week maandag. :') En een vriezer vol met dingen, dus het komt wel goed. :P
  zondag 16 augustus 2015 @ 14:41:13 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_155264538
Wat is een boterham tevredenheid?
disclaimer
pi_155264547
quote:
2s.gif Op zondag 16 augustus 2015 14:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maar ik heb nog wel 24 euro, tot uh, volgende week maandag. :') En een vriezer vol met dingen, dus het komt wel goed. :P
Daar kom je een heel eind mee. Ga er vanuit dat jij ook aardig wat standaard ingrediënten op voorraad hebt :)
pi_155264564
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moest googlen, maar wiki zegt een boterham zonder beleg.
pi_155264583
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 14:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Daar kom je een heel eind mee. Ga er vanuit dat jij ook aardig wat standaard ingrediënten op voorraad hebt :)
:Y

Zoals het er nu uitziet moet ik morgen even 2 broden kopen, zoete aardappels bij de Dirk (want aanbieding) en waarschijnlijk later in de week nog wat groentes. :)
  zondag 16 augustus 2015 @ 14:52:09 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_155264817
Bij Pho denk ik altijd aan Po O+

Klinkt wel lekker trouwens!
pi_155264927
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Met niks jonguh!
Kwak
pi_155266264
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 14:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

veel alcohol gedronken vrijdag?
Geen alcohol gehad.. Vreemd dus. Naja zal wel weer weggaan.
pi_155266499
quote:
17s.gif Op zondag 16 augustus 2015 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bij Pho denk ik altijd aan Po O+

[ afbeelding ]

Klinkt wel lekker trouwens!
OMG die wil ik als UI :D
pi_155266563
Ik zit erover na te denken om gewoon 1 cheatday per maand in te stellen; de dag voor ik ongesteld word. Eten waar ik zin in heb en dan de rest vd maand normaal :') Kan niet veel kwaad. Behalve dan dat het toch weer gewenning blijft.
  † In Memoriam † zondag 16 augustus 2015 @ 16:16:59 #222
43556 miss_dynastie
pi_155267465
quote:
2s.gif Op zondag 16 augustus 2015 14:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oooh, dat moet te doen zijn :Y

Ik doe pogingen mijn voorraden op te maken, want nieuwe keuken binnenkort dus ruimte nodig, maar het wil nog niet echt lukken... Gelukkig is de groente uit de moestuin van een bekende eind van deze week op, dus dan kan ik wat meer recepten uitzoeken die de voorraden aanspreken /luxeprobleem

quote:
Wat is pho?

_O_
Foto?
pi_155267697
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 15:49 schreef Rucola het volgende:
Ik zit erover na te denken om gewoon 1 cheatday per maand in te stellen; de dag voor ik ongesteld word. Eten waar ik zin in heb en dan de rest vd maand normaal :') Kan niet veel kwaad. Behalve dan dat het toch weer gewenning blijft.
Ik doe 1 per twee weken. Het moeilijkste vind ik om de dag daarna weer netjes te eten.
pi_155267743
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:22 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik doe 1 per twee weken. Het moeilijkste vind ik om de dag daarna weer netjes te eten.
Nou dat idd! Zodra ik eenmaal in het ritme zit dan snaai ik echt helemaal niet. Maar als ik dan eenmaal begin... :% :X
pi_155267781
quote:
Wat is pho?

_O_ _O_
  zondag 16 augustus 2015 @ 16:25:05 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_155267788
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:22 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

beide eens. En dat laatste is ook precies de reden waarom je het niet vaker moet doen :D :')
disclaimer
pi_155267821
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

beide eens. En dat laatste is ook precies de reden waarom je het niet vaker moet doen :D :')
Ja true! Ook als ik merk dat ik er op de geplande dag helemaal niet zoveel behoefte aan heb, dan doe ik het gewoon niet.
  zondag 16 augustus 2015 @ 16:27:23 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_155267855
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oooh, dat moet te doen zijn :Y

Ik doe pogingen mijn voorraden op te maken, want nieuwe keuken binnenkort dus ruimte nodig, maar het wil nog niet echt lukken... Gelukkig is de groente uit de moestuin van een bekende eind van deze week op, dus dan kan ik wat meer recepten uitzoeken die de voorraden aanspreken /luxeprobleem

[..]

_O_
Foto?
Oooh nieuwe keuken, leuk!! Wat voor model??

En:

disclaimer
pi_155267967
Jaaa goeie broek!! Goeie benen ^O^ *O*
  † In Memoriam † zondag 16 augustus 2015 @ 16:33:23 #230
43556 miss_dynastie
pi_155268047
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oooh nieuwe keuken, leuk!! Wat voor model??

En:

[ afbeelding ]
Wow O+

Een Ikea metod in grevsta (rvs), met een op maat gemaakt houten aanrechtblad en m system 90 cm fornuis. Echt een droom die uitkomt O+ Zodra het nieuwe dak erop ligt dan, hij ligt nu heel gezellig met de halve inhoud van mijn zolder in de kamer die onze slaapkamer gaat worden. Verbouwen :') :D
pi_155268118
Leuke sokken, SQ!
  zondag 16 augustus 2015 @ 17:45:54 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_155269704
Oe, nice SQ! Als gegoten of nie! *O*

quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 15:47 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

OMG die wil ik als UI :D
Do iiit! :D
  zondag 16 augustus 2015 @ 17:59:08 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_155270059
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:35 schreef Isabeau het volgende:
Leuke sokken, SQ!
echt Hema :7
disclaimer
  zondag 16 augustus 2015 @ 18:05:39 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_155270201
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wow O+

Een Ikea metod in grevsta (rvs), met een op maat gemaakt houten aanrechtblad en m system 90 cm fornuis. Echt een droom die uitkomt O+ Zodra het nieuwe dak erop ligt dan, hij ligt nu heel gezellig met de halve inhoud van mijn zolder in de kamer die onze slaapkamer gaat worden. Verbouwen :') :D
klinkt goed zeg O+ ben benieuwd!!
disclaimer
  zondag 16 augustus 2015 @ 18:43:55 #235
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155271116
Woeiii SQ, goeie broek.

Ik doe niet aan cheatdagen. Als een zakje chips in mijn hoeveelheid past en ik heb er zin in, dan eet ik een zakje chips. Gaat prima, voorlopig (al is het pas sinds het begin van de vakantie, dus vier weken dat het zo goed gaat hoor).

Morgen ga ik naar België. Vier dagen wandelen, in mijn alleentje. Kinderen blijven thuis met een megavoorraad groenten, kip, gehakt, biefreepjes en ander vlees plus een bende zelfgemaakte pasta- en rijstsauzen in de vriezer. Best spannend.
Prrrrr
  zondag 16 augustus 2015 @ 19:01:13 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_155271551
Oh wat spannend poez! En ook lekker! Mentale energie opdoen?
disclaimer
pi_155271662
Dat klinkt fijn poez :Y
pi_155271841
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, nice SQ! Als gegoten of nie! *O*

[..]

Do iiit! :D
Moet zo even zoeken. Jouw gif was te groot ;(
pi_155271919
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 09:42 schreef Lonaa het volgende:

Lijstje
T: Mineola
L: clubsandwich met zalm en tonijnsalade
T: 20 gram gerookte amandelen. :9
D: biefstukpuntjes met champignons en boontjes
T: 2 of 3 minifrikandelletjes met mayo want muziekquiz. :9

Aangepast lijstje, nog steeds onder de 1800 kcal. :7
  zondag 16 augustus 2015 @ 19:17:55 #240
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155272796
pi_155273101
Toch even,

was vandaag maar weer eens aan het trainen, (en gelukkig ging dat goed, ben bijna 3 uur bezig geweest). Komt er op de duur iemand naar me toe om te zeggen dat het zo knap is dat ik zoveel ben afgevallen de laatste maanden. Terwijl het er volgens de weegschaal alleen maar aankomt (ook mijn broeken zitten weer wat strakker). Dat irriteert dan dus.

Hebben jullie dat ook wel eens? :@
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 16 augustus 2015 @ 20:10:51 #243
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155273350
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D O+
Eigenlijk moest dat zijn: asje, isje. :)
Prrrrr
pi_155273450
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
Toch even,

was vandaag maar weer eens aan het trainen, (en gelukkig ging dat goed, ben bijna 3 uur bezig geweest). Komt er op de duur iemand naar me toe om te zeggen dat het zo knap is dat ik zoveel ben afgevallen de laatste maanden. Terwijl het er volgens de weegschaal alleen maar aankomt (ook mijn broeken zitten weer wat strakker). Dat irriteert dan dus.

nee! Maar super om te horen toch? En hoe kan het dat je aankomt? Heb wel eens dat er iemand naar mij toe komt om te zeggen dat ik de oefening verkeerd doe :') :P
  † In Memoriam † zondag 16 augustus 2015 @ 20:16:47 #245
43556 miss_dynastie
pi_155273500
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:43 schreef mrspoeZ het volgende:
Woeiii SQ, goeie broek.

Ik doe niet aan cheatdagen. Als een zakje chips in mijn hoeveelheid past en ik heb er zin in, dan eet ik een zakje chips. Gaat prima, voorlopig (al is het pas sinds het begin van de vakantie, dus vier weken dat het zo goed gaat hoor).

Morgen ga ik naar België. Vier dagen wandelen, in mijn alleentje. Kinderen blijven thuis met een megavoorraad groenten, kip, gehakt, biefreepjes en ander vlees plus een bende zelfgemaakte pasta- en rijstsauzen in de vriezer. Best spannend.
Gaaf, voor jou, maar ook voor de kinderen, lijkt me tof om het huis voor jezelf te hebben! Ben benieuwd of ze voor koken of opwarmen gaan (Of toch pizza :+ )
pi_155273672
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
Toch even,

Misschien dat je ondertussen toch meer spiermassa opbouwt en je lichaamsvormen wel veranderen? Maar ik kan mij goed voorstellen dat het verder erg frusterend is.
pi_155276729
pi_155277474
dus, ik fiets in de zeikregen naar de kroeg voor de muziekquiz. Hebben we ons een week vergist. :')
Geen frituur op tafel dus (of kaasplankje) maar ipv de geplande spa rood een glas Liquor 43 gehad en een shotje fireball ( :r )

Totaal vandaag 1733 kcal, ik vind het mooi.

Zo lekker slapen en morgen weer dagje PT. O+
  zondag 16 augustus 2015 @ 23:21:50 #249
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155280529
Oh fuckingteringgodverdoriestinkrosé.
Prrrrr
pi_155284828
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:21 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh fuckingteringgodverdoriestinkrosé.
_O-
pi_155284830
Officieel weegmomentje van de week: 0.9 kilo afgevallen. In totaal nu -3.6 kilo ^O^ *O*
  maandag 17 augustus 2015 @ 07:06:27 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_155284833
Yay paarsbeestje! Heerlijk! Da's al een pasgeboren baby, die je kwijt bent. Of 72 marsen (mijn favoriete weightloss vergelijkmateriaal :'))
disclaimer
pi_155284871
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 07:06 schreef Stormqueen het volgende:
Yay paarsbeestje! Heerlijk! Da's al een pasgeboren baby, die je kwijt bent. Of 72 marsen (mijn favoriete weightloss vergelijkmateriaal :'))
Marsen _O-

Dat kan ik maar beter niet aan denken :') Ik denk in waterflessen of pakken melk die ik niet meer hoef mee te sleuren.
pi_155284887
Pakken ossewit :+
Kwak
pi_155284941
Onze kutkat weegt ook 3,6 kg. :7
pi_155285513
Lijstje?

S: Uur met PT
T: Shake met eiwit, kwark, nectarine
L: Courgette/tonijnpannenkoekjes
T: Gerookte kipfilet
D: Zoete aardappelfriet, boontjes, champignonsaus, schnitzel
T: Druiven.
pi_155285683
Nog even 4 dagen normaal en gezond eten en dan een lang weekend iets minder :+
Even bedenken wat ik voor lunchsalade zal maken deze week.. Iemand leuke tips? Liefst iets wat ik kan mason jarren ;) Maak ik vandaag voor de rest van de week, weet ik zeker dat ik het eet.

En het lijkt, met de nadruk op lijkt, er op dat ik nu ein-de-lijk naar beneden aan het schommelen ben qua gewicht.. in grammen, het zijn nog geen kilo's :+
pi_155285728
Deze salade eet ik volgende week, hij lijkt me goddelijk: http://www.cottercrunch.com/moroccan-salad-gluten-free/
pi_155285763
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:18 schreef Lonaa het volgende:
Deze salade eet ik volgende week, hij lijkt me goddelijk: http://www.cottercrunch.com/moroccan-salad-gluten-free/
Interessant :Y Op de shortlist ^O^
  maandag 17 augustus 2015 @ 09:25:27 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_155285800
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog even 4 dagen normaal en gezond eten en dan een lang weekend iets minder :+
Even bedenken wat ik voor lunchsalade zal maken deze week.. Iemand leuke tips? Liefst iets wat ik kan mason jarren ;) Maak ik vandaag voor de rest van de week, weet ik zeker dat ik het eet.

En het lijkt, met de nadruk op lijkt, er op dat ik nu ein-de-lijk naar beneden aan het schommelen ben qua gewicht.. in grammen, het zijn nog geen kilo's :+
mason jarren?
Ik voel me soms zo'n culin00b hier :D
disclaimer
pi_155285856
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

mason jarren?
Ik voel me soms zo'n culin00b hier :D
:D Mason Jars zijn grote potten, ik heb 'nepperds'. Begin van de week voor 4 dagen salade maken en in zo'n pot stoppen en in de koelkast bewaren. Even uit de pot schudden en klaar is lunch ^O^
  maandag 17 augustus 2015 @ 09:30:38 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_155285875
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:29 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D Mason Jars zijn grote potten, ik heb 'nepperds'. Begin van de week voor 4 dagen salade maken en in zo'n pot stoppen en in de koelkast bewaren. Even uit de pot schudden en klaar is lunch ^O^
ah maar da's salade zonder sla dan?
disclaimer
pi_155285879
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ah maar da's salade zonder sla dan?
Nee hoor, met. :)

Van dit soort: http://letslassothemoon.com/2014/12/20/mason-jar-recipes/
  maandag 17 augustus 2015 @ 09:34:06 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_155285934
quote:
oh hip!
disclaimer
pi_155285951
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh hip!
Ja verschrikkelijk hip. :X
Maar wel handig :D :D ;) Zorgt er voor dat ik maar 1 dag bezig ben met bedenken, kopen, bereiden. Scheelt me tijd en gedoe ^O^
pi_155285954
Misschien ga ik je wel volgen (maar dan in lelijke yoghurtemmers want daar heb ik er meer van in huis). Misschien stimuleert het een beetje.

Ik ben nu sinds 2 weken weer een beetje bezig, vind zelf ddat ik best mijn best doe, maar er gebeurt bar weinig. Uiteten zaterdag kostte me denk ik al mijn winst.
Mason jars dus, kijken of t helpt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_155285971
Ik merk dat het iig voorkomt dat ik voor een makkelijke snelle boterham kies. Zonde om die mooie, frisse, vrolijk gekleurde salade te laten verpieteren ^O^ O-)
pi_155286094
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik merk dat het iig voorkomt dat ik voor een makkelijke snelle boterham kies. Zonde om die mooie, frisse, vrolijk gekleurde salade te laten verpieteren ^O^ O-)
Met een makkelijke snelle boterham is ook niets mis toch ;) :P
  maandag 17 augustus 2015 @ 09:48:14 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_155286144
Boterhammen O+
disclaimer
pi_155286145
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:44 schreef Rucola het volgende:

[..]

Met een makkelijke snelle boterham is ook niets mis toch ;) :P
Voor de meeste mensen niet nee. Ik voel me beter bij weinig brood. Ik ga er te veel van eten en krijg last van mijn darmen ;)
  † In Memoriam † maandag 17 augustus 2015 @ 10:02:36 #271
43556 miss_dynastie
pi_155286367
Lijstje dus?!

O: kokosamandelmelk met zakje oats express kaneel
L: 100 gram gemengde sla met 1/2 blikje tonijn, 1 1/2 ei, likje fritessaus
D: wortel koolrabi schotel

En ja, dat is dus veel te weinig, dus ik denk dat ik vanille-ijs maak en wat stoofpeertjes uit de vriezer haal, past wel bij het druilerige weer :P

Ik eet vrijwel alleen nog maar desembrood trouwens, maar de bakker is tot morgen met vakantie, dus mijn voorraden zijn op, vandaar de lunchsalade _O-
  Licht Ontvlambaar maandag 17 augustus 2015 @ 10:07:22 #272
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155286436
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:48 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Voor de meeste mensen niet nee. Ik voel me beter bij weinig brood. Ik ga er te veel van eten en krijg last van mijn darmen ;)
ik alleen tijdens een vakantie met teveel stokbrood... Normaal hier in huis alleen desembrood O+
  maandag 17 augustus 2015 @ 10:20:43 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_155286634
Ik eet nooit desembrood. Zal het eens proberen :)

Lijstje vandaag:

O: kwark, muesli, lijnzaad, aardbeien
T: Appel
L: vier boterhammen gerookte kip
T: Snaaigroenten, bites we love papaya power
D: Pasta of couscous. Keuzes keuzes...
disclaimer
pi_155287400
Zo, ik ben weer terug van vakantie. Schade: 1,7 kilo. Wel veel goede voornemens rijker, as usual O-)

Lijstje:
O: smoothie
B: dag 1 van 30 dagen yoga
T: eierkoek
L: peulvruchtensalade met geitenkaas
T: gekookt ei, bakje kwark, BWL
A: haricots verts, gedroogde tomaat, kabeljauwburger, schupfnudeln
Spoilers!
  maandag 17 augustus 2015 @ 11:16:08 #275
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155287549
ik was van het weekend onder de 95 kilo..
*O*

daar kan het gerommel in mijn buik aan meewerken.. maar vooruit ;)
vanavond weegmoment op de sportschool en ik kijk er een beetje tegenop.. heb niet het gevoel dat ik heel veel progressie heb gemaakt :o -O-
  maandag 17 augustus 2015 @ 11:16:45 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_155287561
quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:16 schreef Barreltje het volgende:
*O*

vanavond weegmoment op de sportschool en ik kijk er een beetje tegenop.. heb niet het gevoel dat ik heel veel progressie heb gemaakt :o -O-
Maar je hebt je toch gewogen? Dan weet je het toch? :D
disclaimer
  maandag 17 augustus 2015 @ 11:24:35 #277
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155287701
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maar je hebt je toch gewogen? Dan weet je het toch? :D
jah maar 's avonds met kleren aan etc wegen is iets anders dan 's ochtends wegen naakt en na de eerste ehh..ochtendkak? :)
  maandag 17 augustus 2015 @ 11:26:54 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_155287743
quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:24 schreef Barreltje het volgende:

[..]

jah maar 's avonds met kleren aan etc wegen is iets anders dan 's ochtends wegen naakt en na de eerste ehh..ochtendkak? :)
ja dat is waar :D
Nou, hopelijk toch een beetje in de -!
disclaimer
pi_155287880
quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:16 schreef Barreltje het volgende:
*O*

*jelly.

Ik wil maar niet onder de 95. :')
pi_155287890
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:34 schreef Lonaa het volgende:

Je komt vanzelf langs dat plateautje :*
  maandag 17 augustus 2015 @ 11:35:12 #281
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155287899
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:34 schreef Lonaa het volgende:

[..]

*jelly.

ghehe maar bij mij is dat pas -2.. jij bent al bij -20!! :P
pi_155287903
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je komt vanzelf langs dat plateautje :*
Dat :Y En in jouw geval is misschien het verschil in vetpercentage interessanter *) Met al je krachttraining :D
pi_155287918
quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:35 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ghehe maar bij mij is dat pas -2.. jij bent al bij -20!! :P
- 30 :') :P
pi_155287924
Ja, vettechnisch gebeurd er wel het e.e.a. Minder centimeters overal :P

Maar kilo's zijn ook leuk. :')
  maandag 17 augustus 2015 @ 11:40:13 #285
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155287991
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

- 30 :') :P
kijk! nog Beter!!
_O_

daar vallen die schramele -2 van mij toch echt wel bij in het niet :P
pi_155288022
quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:40 schreef Barreltje het volgende:

[..]

kijk! nog Beter!!
_O_

daar vallen die schramele -2 van mij toch echt wel bij in het niet :P
Ik heb het gewoon meer uit de hand laten lopen. :')

Vanochtend overigens 96,1. Lekker schommelen tussen de 95 en 97. :P
pi_155288046
Ik was vanmorgen ook bijna een kilo zwaarder dan gisteren en heb niets raars gegeten of gedronken, niet veel gesport, niet veel zout gehad etc. Ach ja, de weegschaal :+
  maandag 17 augustus 2015 @ 11:44:06 #288
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155288089
77.1 Precies 5 sinds het begin van de vakantie. Ondanks die @#¤&%¤*rosé.
Prrrrr
pi_155288104
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:36 schreef Lonaa het volgende:
Ja, vettechnisch gebeurd er wel het e.e.a. Minder centimeters overal :P

Maar kilo's zijn ook leuk. :')
Helemaal mee eens :D

Ik was 1.2 kg zwaarder dan gister -O- Maar dat komt vermoedelijk door die pizza die ik gister bestelde :')
pi_155288128
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Helemaal mee eens :D

Ik was 1.2 kg zwaarder dan gister -O- Maar dat komt vermoedelijk door die pizza die ik gister bestelde :')
Die ben je morgen weer kwijt.

Ik heb wel het idee dat ik langzaam maar zeker ietsje omlaag schommel, zeg maar. *O*

Deze week eens netjes eten en in plaats van voornemen niet meer de stad in te gaan dat ook daadwerkelijk doen, kijken of dat helpt :P
  maandag 17 augustus 2015 @ 11:50:41 #291
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155288226
ik heb deze week ook goede hoop :)
O+ is weg op training deze en volgende week, dus ik kan even alles doen zoals IK het wil ;)
di en do eten bij vriendinnen die ook letten op de kcals dus dat gaat helemaal goed komen :)
vanavond iets lichts om de weegschaal van de sportschool op te lichten O-) de tablouleh van verleden week was erg lekker :Y) .
woensdag ook iets bedenken en vrijdag wordt een snelle hap want ehbo avond bij de reddingsbrigade :)
en dan het sporten nog inplannen :P

ik ben veel te chaotisch om af te vallen joh! ~O>
pi_155288269
Ik zit eens naar mijn maattabel te kijken, volgens mij bijgehouden vanaf 2006 met zeer onregelmatige tussenpozen. En dan meet ik bijv mijn bovenbeen links, bovenbeen rechts of onderarm links, onderarm rechts. Tussen zwaarst en lichtst zitten heel wat cm's, logisch. Maar zo'n bovenbeen links, bovenbeen rechts is wel bijna altijd hetzelfde getal. Hoe weet mijn lijf eigenlijk welke vetcellen leeg gehaald moeten worden om het allemaal fijn symmetrisch te houden. Of wordt er standaard uit elke vetcel evenveel gehaald, dus dat elke cel nu niet 100% gevuld is, maar 90%. Nu moet ik het weten :+
pi_155288301
quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:50 schreef Barreltje het volgende:
vanavond iets lichts om de weegschaal van de sportschool op te lichten de tablouleh van verleden week was erg lekker .
Mijn eerste 'afslankclubje' herinner ik me nog wel. Eerste paar keer heen in spijkerbroek, toen in katoenen broek en toen in een rok :|W Op een gegeven moment houdt het op hoor (aan naturistische stijl deden ze niet) :D (pas op dat je niet besluit 'niets te eten' voor het weegmoment...)
  maandag 17 augustus 2015 @ 11:59:56 #294
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155288447
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn eerste 'afslankclubje' herinner ik me nog wel. Eerste paar keer heen in spijkerbroek, toen in katoenen broek en toen in een rok :|W Op een gegeven moment houdt het op hoor (aan naturistische stijl deden ze niet) :D (pas op dat je niet besluit 'niets te eten' voor het weegmoment...)
ik vind mezelf vooral grappig :P

ik heb geen enorme eetissues geloof ik ;) wel kleine natuurlijk .. bovendien ben ik er idd altijd zelf bij, want je licht uiteindelijk de weegschaal niet op maar vooral jezelf :Y
  maandag 17 augustus 2015 @ 12:00:42 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_155288459
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb wel het idee dat ik langzaam maar zeker ietsje omlaag schommel, zeg maar. *O*

Deze week eens netjes eten en in plaats van voornemen niet meer de stad in te gaan dat ook daadwerkelijk doen, kijken of dat helpt :P
Nou ja, niet als je dagelijks uitstapjes maakt naar pizza, friet, kroketten en shoarma natuurlijk ;)

Lonaa, volgende week schiet je ineens keihard onder die 95 door! Plateautjes zijn stom, maar ze duren vaak korter dan het lijkt :D
(hier lijken ze soms maaaanden te duren en als ik dan mijn grafiekjes zie, is het meestal maar 2-3 weken :D)
disclaimer
pi_155288508
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou ja, niet als je dagelijks uitstapjes maakt naar pizza, friet, kroketten en shoarma natuurlijk ;)

Lonaa, volgende week schiet je ineens keihard onder die 95 door! Plateautjes zijn stom, maar ze duren vaak korter dan het lijkt :D
(hier lijken ze soms maaaanden te duren en als ik dan mijn grafiekjes zie, is het meestal maar 2-3 weken :D)
Nee, ok, true :P

En ach, ik schommel vanzelf langzaam om laag, ik vind het prima. :Y
pi_155288518
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik gooi er gewoon veel water in vandaag :P Helpt vast met het doorspoelen en de hoeveelheid zout wegkrijgen :P
pi_155288533
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit eens naar mijn maattabel te kijken, volgens mij bijgehouden vanaf 2006 met zeer onregelmatige tussenpozen. En dan meet ik bijv mijn bovenbeen links, bovenbeen rechts of onderarm links, onderarm rechts. Tussen zwaarst en lichtst zitten heel wat cm's, logisch. Maar zo'n bovenbeen links, bovenbeen rechts is wel bijna altijd hetzelfde getal. Hoe weet mijn lijf eigenlijk welke vetcellen leeg gehaald moeten worden om het allemaal fijn symmetrisch te houden. Of wordt er standaard uit elke vetcel evenveel gehaald, dus dat elke cel nu niet 100% gevuld is, maar 90%. Nu moet ik het weten :+
Ik dacht dat ik erg was met statistiekjes bijhouden _O-
  maandag 17 augustus 2015 @ 12:04:30 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_155288556
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Laat je het antwoord weten? :D
disclaimer
pi_155288583
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:03 schreef PdeHoog het volgende:
Ik gooi er gewoon veel water in vandaag :P Helpt vast met het doorspoelen en de hoeveelheid zout wegkrijgen :P
Al dat vet en de kcal van die pizza spoel je er niet mee weg hoor :P

Kan je niet beter wat kcal-arme kant en klaar maaltijden in huis hebben voor de momenten dat je weet dat je het te druk gaat krijgen voor boodschappen en koken? Er zijn best redelijke (stoom)maaltijden met minder dan 500 kcal te krijgen. Altijd nog beter en gezonder dan een pizza, toch?
pi_155288586
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:04 schreef Stormqueen het volgende:

Laat je het antwoord weten? :D
Ik zal er vannacht op mijn werk eens naar zoeken :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')