Dat is geen geld! Ik had de SJCAM mee op vakantie maar niet gebruikt. Alles met de mobiel gedaanquote:
meelectronics m6, in de bulkverpakking voor een dumpprijs te koopquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:32 schreef Questular het volgende:
Ik zit op http://www.mp4nation.net/ te kijken voor een IEM setje voor mn vriendin. Hoeft niks speciaals te zijn 20/30 euro. Nu heb ik zelf een Brainwavz en weet dat deze prima zijn. Nu zie ik wel nog een aantal andere merken in de zelfde prijsrange. Zijn er in de prijsklasse andere merken die het overwegen waard zijn of moet ik gewoon op safe spelen en Brainwavz bestellen?
Ja, ik ging uit van een SJCAM 1080p, maar het was natuurlijk een no-name 720p rip-off.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is geen geld! Ik had de SJCAM mee op vakantie maar niet gebruikt. Alles met de mobiel gedaan(zo'n spannend was het allemaal niet).
Zover ik begrijp hebben die een tikkie meer bass omdat het de sport uitvoering is. Dat motiveert blijkbaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:50 schreef shiznuts het volgende:
Klinken die hetzelfde als de S6? Want die vond ik nou niet heel bijzonder ofzo.
Allemaal kapot. 2011quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:58 schreef shiznuts het volgende:
Hopelijk geen oldschool Fuze. Die zijn baas.
Ja, al een jaartje of 2 niet meer te vindenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:08 schreef shiznuts het volgende:
Oh noes.![]()
Vroeger stond eBay nog vol met van die factory refurbished dingen, zijn ze zeker mee opgehouden inmiddels?
subtiele topic titelquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:01 schreef monkeybrain het volgende:
GC / Chinese Webshops topic #177 Waar doctorstarbucks eens de eer heeft!
Ook nog niet gevonden.. Zou er toch moeten zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:26 schreef marco_sire het volgende:
Pfffff, na het afstandsbedieningdebacle (dagen gezocht maar niets kunnen vinden behalve de hele mooie, maar veel te dure Kickstarter Neeo) ben ik nu op zoek naar een Chinees alternatief voor de Secrid: een metalen-uitwerp-pasjes-houder. Iemand een betaalbare oplossing uit China met het uitwerpmechanisme?
Ik had verwacht dat China het inmiddels wel ge-copy-cat zou hebben. Er zijn zeker wel alternatieven voor die Secrid (ook Kickstarter-dingen) maar die zijn nog veel duurder......ons bin zuunigquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:58 schreef shiznuts het volgende:
Hoezo zou dat er moeten zijn? Als het er al was... dan was het Kickstarter-idee ook een beetje overbodig, niet?
Verder heb je wel tig oplossingen, hoor. Begin eens op AliExpress. Of andere Kickstarters/Indiegogo's.
Ga je altijd hebben, de dag nadat je d'r wat van zegt komt d'r beweging in de zaak.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:39 schreef Lazvic het volgende:
Het lijkt dat Swedenpost of Gearbest mijn geklaag heeft gelezen. Want ik zie net dat mijn pakket na 14 dagen op de zelfde plek nu in Nederland is, nu maar voor mij zelf hopen dat ik het snel krijg.
Ik heb ook zo beetje alles wat ik op mijn verlanglijstje stond gekocht. Misschien dat ik een Xiaomi MI5 of MI5 pro ga halen wanneer het is en nog een Xiaomi koptelefoon misschien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:08 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ga je altijd hebben, de dag nadat je d'r wat van zegt komt d'r beweging in de zaak.
Zo freakin' herkenbaar
Ik zit nu eigenlijk nog te kijken wat ik eventueel nog zou Chinashoppen. 't Laatste ding wat er echt op een verlanglijstje stond was een Android mediaplayer, en de Minix bevalt me erg goed.
Misschien nog een upgrade voor m'n Xiaoyi Smart Ants, maar wat ik momenteel tegenkom spreekt me niet echt aan.
Jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:38 schreef EvilBIG het volgende:
Helaas nog geen Minix voor mij... In de PostNL app blijft de bezorgdag maar opgeschoven worden. Status is nu "zending gesorteerd voor het land van bestemming". Iemand enig idee wat dit inhoudt? Is het pakketje nog in China?
In het kader hiervan moet ik er dan misschien maar wat van zeggen. Waarom heeft iedereen zijn Minix al en ik nog niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:08 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ga je altijd hebben, de dag nadat je d'r wat van zegt komt d'r beweging in de zaak.
Zo freakin' herkenbaar
Stukje terug in het vorige topic heb ik er wat over geschrevenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:38 schreef EvilBIG het volgende:
Helaas nog geen Minix voor mij... In de PostNL app blijft de bezorgdag maar opgeschoven worden. Status is nu "zending gesorteerd voor het land van bestemming". Iemand enig idee wat dit inhoudt? Is het pakketje nog in China?
Hier ook niet want ik kreeg een brief of ik de waarde wil invullen en douanekosten moet aftikken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:38 schreef EvilBIG het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |