Dat vind ik eigenlijk wel logisch. Als het over "Limburg" ging zou bij het antwoord "Nederlandse provincie" Nederlands toch ook niet goed gerekend worden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beetje raar dat ze frans fout rekenden terwijl t antwoord franse streek moest zijn bij cognac
Ik heb raardere antwoorden zien goedrekenen. Synoniemen terwijl die niet zo letterlijk genoemd werden. Dus verbaasde me hieroverquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:43 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel logisch. Als het over "Limburg" ging zou bij het antwoord "Nederlandse provincie" Nederlands toch ook niet goed gerekend worden?
Heel erg grappig is het niet, maar context betekent hier ook wel wat. De reden om dit te doen was omdat Haider, een politicus, ongekend populair was in die tijd, en veel van zijn ideeen nogal leken op die van Hitler.quote:
Nou ja, je moet wel en verschrikkelijke hekel aan kinderen hebben als je je kind Sjoerd noemt terwijl je Sjoerdsma heetquote:
Lijkt meer een naam voor een typetje uit ome Henk inderdaad.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, je moet wel en verschrikkelijke hekel aan kinderen hebben als je je kind Sjoerd noemt terwijl je Sjoerdsma heet
er gaat bij mij nog steeds geen enkel lichtje branden, ben benieuwdquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:20 schreef Szura het volgende:
Tja z'n naam, kan ie ook niks aan doen. Vind het een van de betere Kamerleden momenteel.
Oh er is weinig mis met Sjoerd inderdaad, zijn naam is enkel wat lullig.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:20 schreef Szura het volgende:
Tja z'n naam, kan ie ook niks aan doen. Vind het een van de betere Kamerleden momenteel.
Dit inderdaad. Ken hem verder niet.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, je moet wel en verschrikkelijke hekel aan kinderen hebben als je je kind Sjoerd noemt terwijl je Sjoerdsma heet
je zult zijn moeder maar zijn, dan ben je Sjoerds ma Sjoerdsma.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit. Leipe gastquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:41 schreef Monolith het volgende:
Ik kan die überdroge humor van Diederik wel waarderen.
Hij verblikt of verbloost amper.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:41 schreef Monolith het volgende:
Ik kan die überdroge humor van Diederik wel waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |