Dit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:45 schreef gosschalks het volgende:
Suikers en zoetstoffen zijn niet hetzelfde
Klapvee jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:46 schreef zoem het volgende:
Dat verplicht klappen bij een goed antwoord begint op een gegeven moment best wel irritant te worden.
Ze houden daar waarschijnlijk gewoon bordjes omhoog met 'Applaudisseren' o.i.d.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:46 schreef zoem het volgende:
Dat verplicht klappen bij een goed antwoord begint op een gegeven moment best wel irritant te worden.
Het lijkt elk seizoen erger te wordenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:12 schreef zoem het volgende:
Hij is inderdaad niet echt geknipt voor quizmaster.
Wat vind je zo irritant?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Philip inmiddels zo irritant worden dat ik maar stop met kijken. Ik ben me alleen nog maar aan het ergeren.
Briljant!quote:
Ik vind hem ook wel mooi. Vooral als Maarten of een kandidaat een heel verhaal vertelt en hij alleen met een korte 'ja' of 'oké' reageert en direct verder gaat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:30 schreef Jivis het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, dat warrige van 'm. Had die bij het achtuurjournaal ook al.
Uitgekauwde puberale humor. Daar wordt niemand vrolijker van. Zo simpel ook. Bah.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:08 schreef Djeez het volgende:
[..]
Briljant!
Eerder dit jaar zakenreis gehad in Duitsland, na het wegtikken van een paar biertjes 'Eins Zwei, wissen Sie wer ich bin' geroepen in de kroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |