Ik heb ze hier ook precies andersom staan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:02 schreef Reintji het volgende:
Grappig, de 360 kwam standaard in wit, komt 'ie in zwart rent iedereen daarheen. De One komt in zwart, lopen de mensen te geilen op wit.
Die witte controller ben ik overigens wel fan van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is echt met de allergrootste korrel zout. Er is maar 1 site die achter de geruchten staat, een niet al te betrouwbare Chinese site. Daarnaast is het moeilijk voor te stellen dat ze het ding veel energiezuiniger krijgen, AMD heeft vooralsnog geen enkele chip op een kleiner chipprocedé gemaakt dan degene die ze in de Xbox One gebruiken. Terwijl daar nogmaal gesproken de energiewinst vandaan komt. Dus het lijkt mij ENORM sterk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:06 schreef DKUp het volgende:
http://www.homecinemamaga(...)erevisie-in-oktober/
Ik wacht dan maar een extra maand (voor de zekerheid).
Alleen die zin maakt het hele artikel al ongeloofwaardig.quote:Zo is er een verhaal dat Microsoft alsnog de disc drive uit de console wil halen.
Er zal heus nog wel een revisie komen, maar dat is dan met het grotere blu-ray formaat en wellicht dan meteen een grotere interne drive. Maar die verwacht ik ook nog niet heel snel eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dit is echt met de allergrootste korrel zout. Er is maar 1 site die achter de geruchten staat, een niet al te betrouwbare Chinese site. Daarnaast is het moeilijk voor te stellen dat ze het ding veel energiezuiniger krijgen, AMD heeft vooralsnog geen enkele chip op een kleiner chipprocedé gemaakt dan degene die ze in de Xbox One gebruiken. Terwijl daar nogmaal gesproken de energiewinst vandaan komt. Dus het lijkt mij ENORM sterk.
Of je mediabox doorlussen door de HDMI in van je xbox?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net de witte Xbox One opgehaald. Ziet er in het echt nog mooier uit dan op de foto. Alleen baal ik er een beetje van dat mijn Sony W6 uit 2013 maar twee hdmi poorten heeft, die beiden bezet zijn(PS4 en mediabox). Denk dat ik het vanavond maar aan mijn dell ultra Sharp monitor aansluit. Alhoewel ik liever op een 42 inch TV game. Of werkt een hdmi switch prima zonder dat je daarmee verlies op het beeldkwaliteit krijgt.
Kan dat wel met een kabelbox van UPC (nu Ziggo)?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Of je mediabox doorlussen door de HDMI in van je xbox?
Ja hoor helemaal geen probleem. ik heb het al met vanalles geprobeerd icm met de oude tv waar ik hetzelfde probleem had.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kan dat wel met een kabelbox van UPC (nu Ziggo)?
Dus HDMI in van je mediabox naar de Xbox One en HDMI out van de Xbox One naar de tv? En is het beeldkwaliteit ten opzichte van de mediabox hetzelfde?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja hoor helemaal geen probleem. ik heb het al met vanalles geprobeerd icm met de oude tv waar ik hetzelfde probleem had.
Daarom zeg ik ook voor de zekerheid, ik wil niet het risico lopenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dit is echt met de allergrootste korrel zout. Er is maar 1 site die achter de geruchten staat, een niet al te betrouwbare Chinese site. Daarnaast is het moeilijk voor te stellen dat ze het ding veel energiezuiniger krijgen, AMD heeft vooralsnog geen enkele chip op een kleiner chipprocedé gemaakt dan degene die ze in de Xbox One gebruiken. Terwijl daar nogmaal gesproken de energiewinst vandaan komt. Dus het lijkt mij ENORM sterk.
Yup precies zo, maakt qua beeldkwaliteit niets uit die blijft hetzelfde (of iig bleef hetzelfde bij mij)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dus HDMI in van je mediabox naar de Xbox One en HDMI out van de Xbox One naar de tv? En is het beeldkwaliteit ten opzichte van de mediabox hetzelfde?
Zitten heel wat leuks tussenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:39 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Wit buddies.![]()
Best een aardige sale aan de gang op dit moment overigens: o.a. Life is Strange, Stealth Inc. en The Escapists voor 40-50% korting.
http://majornelson.com/20(...)d-spotlight-sale-17/
http://www.intertoys.nl//(...)146768&storeId=10153quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook voor de zekerheid, ik wil niet het risico lopen.
Ik geloof het ook niet echt, maar ik hoorde vorige week ook al zoiets.
Ik wil het liefst een Xbox One 1TB met een spel voor 400 euro, maar die aanbieding/bundel is er nog niet.
Zeker! The Swapper is bestwel uniek spel, wel iets wat je maar 1x kan spelen en wat een paar uurtjes doet.quote:
Ja for sure, uiteindelijk komen ze wel met een Slim of Mini, maar dat kan nu simpelweg nog niet. Tenzij ze een belachelijke ventilator in het ding zetten, wat ze juist niet willen omdat ze er zo prat op gaan dat de X1 stil is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Er zal heus nog wel een revisie komen, maar dat is dan met het grotere blu-ray formaat en wellicht dan meteen een grotere interne drive. Maar die verwacht ik ook nog niet heel snel eigenlijk.
LA Cops, Oddworld, The Escapists dacht ik eigenlijk meer aanquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zeker! The Swapper is bestwel uniek spel, wel iets wat je maar 1x kan spelen en wat een paar uurtjes doet.
Buyquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.intertoys.nl//(...)146768&storeId=10153
Succes
En slechts een 3 star-rep.quote:
Dat is wel slecht eigenlijkquote:
Is volgens mij gewoon een klantenservicetrutje, ik vermoed zo dat veel daarvan ook alleen maar voor de vorm een Live-account hebbenquote:
Ah kijk, hopla in winkelmandje danquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Buy
Bij andere sites is de bundel 449,99 euro.
Ik wil die Halo 5-versiequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:02 schreef Reintji het volgende:
Grappig, de 360 kwam standaard in wit, komt 'ie in zwart rent iedereen daarheen. De One komt in zwart, lopen de mensen te geilen op wit.
Die witte controller ben ik overigens wel fan van
Klopt, die vind ik ook erg mooi! Ik vond die van CoD:AW ook wel vet eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die Master Chief-controller is tof!
Ik vind die Forza-versie ook wel erg vet.
Whehe, die heb ik dus een een keer gekocht. Zag 'm in de Media Markt hangen, ¤79 inclusief downloadcode voor Advanced Warfare. Ik dacht, dat is een redelijke prijs, ¤30 voor CoD:AW (was al een tijdje uit) en een dope controller voor ¤50.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, die vind ik ook erg mooi! Ik vond die van CoD:AW ook wel vet eigenlijk.
Al die games heb ik dan weer niets mee
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Whehe, die heb ik dus een een keer gekocht. Zag 'm in de Media Markt hangen, ¤79 inclusief downloadcode voor Advanced Warfare. Ik dacht, dat is een redelijke prijs, ¤30 voor CoD:AW (was al een tijdje uit) en een dope controller voor ¤50.
Kom ik thuis, is het een downloadcode voor een ingame supply drop_! Oftewel gewoon een controller van 80 euro. Die heb ik dus even heel rap teruggebracht.
En ja ik weet 't, eigen schuld enzo voor niet goed lezen.
Damn had die case nog nooit gezien. Prettyyyyy.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]!
Veel te duur als dat zonder game is inderdaad! Maar ik bedoelde ook de console zelf.
[ afbeelding ]
Spijt van dat ik die Star Wars 360 destijds niet heb gekocht. Die vond ik echt vetjes.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]!
Veel te duur als dat zonder game is inderdaad! Maar ik bedoelde ook de console zelf.
[ afbeelding ]
Dat scheelt zooooooveel afstoffen. Ik heb hier donkerbruine meubels en zwarte apparatuurquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Niks overtreft wit.
![]()
[ afbeelding ]
ja, want een witte xbox stoot stof afquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat scheelt zooooooveel afstoffen. Ik heb hier donkerbruine meubels en zwarte apparatuur
Als je het niet kunt zien, is het er niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, want een witte xbox stoot stof af
Dat durf je niet tegen je vriendin te zeggen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je het niet kunt zien, is het er niet.
Er wonen hier enkel twee caafs inquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat durf je niet tegen je vriendin te zeggen.
Ben ook nooit zo'n fan van die custom controllers.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:05 schreef 2dope het volgende:
Bij PAX Prime worden ook weer custom controllers verloot. Vind ze wel erg schreeuwerig. En, een IGN-controller? Really?
[ afbeelding ]
Fallout 4 hebbuh!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:05 schreef 2dope het volgende:
Bij PAX Prime worden ook weer custom controllers verloot. Vind ze wel erg schreeuwerig. En, een IGN-controller? Really?
[ afbeelding ]
Ik vind die van Mirror's Edge wel gaaf. Hoewel ik die kleuren helemaal niet met de game associeer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:05 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm nogal lazy qua design, gewoon een Vault Boy-stickertje.quote:
Geef mij die PvZ GW 2 controller maarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:05 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt het op Shadow Complex?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zeker! The Swapper is bestwel uniek spel, wel iets wat je maar 1x kan spelen en wat een paar uurtjes doet.
Hier 3, en een rommel dat ze makenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er wonen hier enkel twee caafs in
Lekkere kinky kleurtjesquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geef mij die PvZ GW 2 controller maar
Nee, niet echt. Het is echt een puzzelgame waarin je kloons van jezelf maakt en daarmee switches moet overhalen. Bestwel toffe puzzels, het ziet er allemaal heel cool uit omdat het allemaal van klei gemaakt is en vervolgens ingescand, en wat ik zelf ook leuk vond was de psychologische/filosofische discussie die op de achtergrond speelt of je nu een enorme klootzak bent of niet. Je bent niet echt zuinig met je kloons namelijk.quote:
IGN-controller niet water-bestendig!? 3/10quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:05 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
Want ze komen snel ruimte tekort met blu-ray?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Er zal heus nog wel een revisie komen, maar dat is dan met het grotere blu-ray formaat en wellicht dan meteen een grotere interne drive. Maar die verwacht ik ook nog niet heel snel eigenlijk.
Er is een groter blu-ray formaat voor 4K video. Zodra de One (en de PS4) daar iets mee willen gaan doen zal die drive geupgrade moeten worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 07:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Want ze komen snel ruimte tekort met blu-ray?
Met de 360 hadden ze al snel dat probleem maar bleek prima omheen te werken te zijn...
Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren deze generatie.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Er is een groter blu-ray formaat voor 4K video. Zodra de One (en de PS4) daar iets mee willen gaan doen zal die drive geupgrade moeten worden.
Ik ben een van de luie mensen... De link werkt voor mij helaas niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
als je de beta van BO 3 wil spelen :
Go to settings, System, Set Language to Japanese.
Go to Marketplace, Download right now
En voor de luie mensen :
https://store.xbox.com/ja(...)7a-a489-c49a7b068e84
Waarschijnlijk omdat hij automatisch doorlinkt naar de Nederlandse marketplace? In incognito-mode zal die wel werken denk ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ben een van de luie mensen... De link werkt voor mij helaas niet.
Dat werkte inderdaad. Met Google Translate ernaast is het gelukt nu. Wilde toch wel zeker weten dat ik er niet voor moest betalenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:47 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij automatisch doorlinkt naar de Nederlandse marketplace? In incognito-mode zal die wel werken denk ik.
Wat een gedoe zeg, pffquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat werkte inderdaad. Met Google Translate ernaast is het gelukt nu. Wilde toch wel zeker weten dat ik er niet voor moest betalen
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat werkte inderdaad. Met Google Translate ernaast is het gelukt nu. Wilde toch wel zeker weten dat ik er niet voor moest betalen
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Anders stond er gewoon bundle only
Het is niet klikken en meteen betalen hequote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik iets uit een andere store haal. Daarnaast is mijn japans niet heel sterk. Ik ken het verschil niet tussen 唯一のバンドル en 無料で
Deze keer niet, er werd wel gevraagd om een verificatiecode en aangezien mijn creditcard eraan gekoppeld is neem ik liever het zekere voor het onzekere. Voor het kopen van DLC hoef je wel maar op een paar knopjes te klikken en dat gaat verder ook automatisch, daar komt geen handmatige betaling aan te pas. Natuurlijk is het logisch dat je voor een bèta niet hoeft te betalen maar ik ga met mijn MS account niet zomaar overal op klikken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is niet klikken en meteen betalen he
Ah je zit dus sowieso nog op de NL store?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Deze keer niet, er werd wel gevraagd om een verificatiecode en aangezien mijn creditcard eraan gekoppeld is neem ik liever het zekere voor het onzekere. Voor het kopen van DLC hoef je wel maar op een paar knopjes te klikken en dat gaat verder ook automatisch, daar komt geen handmatige betaling aan te pas. Natuurlijk is het logisch dat je voor een bèta niet hoeft te betalen maar ik ga met mijn MS account niet zomaar overal op klikken.
Via de website van xbox, hoef je in de xbox niks aan te passen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah je zit dus sowieso nog op de NL store?
Uhm oke?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:14 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Via de website van xbox, hoef je in de xbox niks aan te passen.
Je start de download dan via de site, als je bent ingelogd.
58% gedownload hier nu.
Tof he!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Ori uitgespeeld. Geweldig.
GOTY 2015 tot nu toe.
Ik ben vaker dood gegaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tof he!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2 ga ik iig nooit halen![]()
Had er eigenlijk niks van verwacht, maar was toch erg blij dat ik hem gekocht had. Hopelijk ooit een deel 2 of wat dan ook
Die laatste ook..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tof he!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had er eigenlijk niks van verwacht, maar was toch erg blij dat ik hem gekocht had. Hopelijk ooit een deel 2 of wat dan ook
Op een gegeven moment ben je ook zo vaak dood gegaan, dat wanneer het een keer tegenzit of je niet meer genoeg leven hebt je dan ook maar in de hete lava springt omdat dat het vervolg zoveel makkelijker maakt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:57 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Die laatste ook..
Ik ben 625 keer dood gegaan.. onmogelijk!
Nja soms respawn ik maar, want weet toch wel dat ik het niet ging halen. Mis iig 1 health ding, en die ligt net in een stuk waar je later niet naar toe kanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben vaker dood gegaan.Veel vaker.
Ik mis er 2. Gems mis ik meer, maar had ik nagenoeg niet nodig. Ik ben ook flink gaan backtracken. Bij de Ginso had ik maar 5 of 6 health.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja soms respawn ik maar, want weet toch wel dat ik het niet ging halen. Mis iig 1 health ding, en die ligt net in een stuk waar je later niet naar toe kan
Makers hebben tijdens de E3 gemeld bezig te zijn met een uitbereiding.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tof he!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nja weet niet of ik hem nog een keer ga doen en weer alles ga halen. Beetje jammer welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik mis er 2. Gems mis ik meer, maar had ik nagenoeg niet nodig. Ik ben ook flink gaan backtracken. Bij de Ginso had ik maar 5 of 6 health.
4 real? Dopequote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Makers hebben tijdens de E3 gemeld bezig te zijn met een uitbereiding.
YES !, daar wachte ik op.quote:
Is het ook echt een uitbreiding? Van wat ik van die Xbox interviews herinner hadden ze het over een definitive edition of iets dergelijks; dezelfde game met extra gebieden en met fixes/updates naar aanleiding van feedback van gamers. Zou tof zijn als die nieuwe gebieden ook apart als DLC uit komen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Makers hebben tijdens de E3 gemeld bezig te zijn met een uitbereiding.
Waarschijnlijk gewoon nieuwe editie voor $25 en voor degene die Ori al bezitten $10 DLC.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:40 schreef OMG het volgende:
[..]
Is het ook echt een uitbreiding? Van wat ik van die Xbox interviews herinner hadden ze het over een definitive edition of iets dergelijks; dezelfde game met extra gebieden en met fixes/updates naar aanleiding van feedback van gamers. Zou tof zijn als die nieuwe gebieden ook apart als DLC uit komen.
Dat inderdaad, althans dat werd tijdens Gamescom geroepen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:40 schreef OMG het volgende:
[..]
Is het ook echt een uitbreiding? Van wat ik van die Xbox interviews herinner hadden ze het over een definitive edition of iets dergelijks.
How to Survive 2 krijgt co-op voor 4 spelersquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:23 schreef Racerblade het volgende:
How to Survive (nu gratis met Games with Gold) heeft ook local co-op.
Vanavond gelijk even knallen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:16 schreef SolidDS het volgende:
Voor de geïnteresseerde
Review: Gears of War: Ultimate Edition
Je komt er zelf niet in voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |