Dus je geeft me gelijk. Mooi.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nu het verhaal niet blijkt te kloppen wel ja. Daarvoor had iedereen zijn mening (en de 'oplossingen') al weer klaar.
En je bent toevallig een puber?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:15 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat ik fan van hem ben? Ik ga alleen niet mee in het gebash.
Ohja, jij gaat vaak op de persoonlijke tour he?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En je bent toevallig een puber?
Ik heb maar een paar reacties uit dat topic gelezen en werd letterlijk misselijk van sommige .. ben dus maar lekker in de zon gaan zitten met een boek. Nota bene de moeder de les willen lezen omdat ze haar 6 jarige kind buiten laat spelen met het hondje, in de zomer .. idioten. Na dat gelezen te hebben wou ik al niet meer weten wat ze te zeggen hadden over die 5 jarige knul.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou eerlijk zou mij niets verbazen. Ook die reacties op die kleuter die dat hondje had vermoord laatst.
Soms wel, soms niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:17 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ohja, jij gaat vaak op de persoonlijke tour he?
Dus dat. Dus dat Efteling verhaal vond ik best geloofwaardig eigenlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:19 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik heb maar een paar reacties uit dat topic gelezen en werd letterlijk misselijk van sommige .. ben dus maar lekker in de zon gaan zitten met een boek. Nota bene de moeder de les willen lezen omdat ze haar 6 jarige kind buiten laat spelen met het hondje, in de zomer .. idioten. Na dat gelezen te hebben wou ik al niet meer weten wat ze te zeggen hadden over die 5 jarige knul.
Die amper 400.000 Marokkanen in Nederland zorgen anders wel voor heel veel problemen. De meerderheid van de Nederlanders is autochtoon, logisch dat er dan ook veel misdrijven gepleegd worden door autochtonen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:13 schreef Yi-Long het volgende:
Ach, blijkbaar willen veel mensen graag dit soort verhalen geloven, zolang ze dan maar Marokkanen kunnen bashen.
Afgelopen week ook massale knokpartijen (Hoorn, Arnhem, etc etc) elders in het land, maar dan gaat het vooral om autochtoon tuig, en dat is dan blijkbaar toch een stuk minder interessant voor veel mensen.
Ook de afgelopen dagen het nieuws over een meisje dat zogenaamd belaagd was door een groep jongeren van 50 man, waar niets van klopte (Beverwijk).
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_meidenruzie__.html
http://www.telegraaf.nl/t(...)tij_Beverwijk__.html
Sowieso, als je even google-search doet op 'vechtpartij' en selecteerd op 'laatste 7 dagen', dan zie je meer dan genoeg incidenten door het hele land heen van mongolen met losse handjes, maar zoals gezegd, veelal autochtoon, dus het haalt het landelijke nieuws blijkbaar niet...
Was er van de week trouwens ook niet een allochtone man in elkaar getrapt in het prachtdorp Urk, onder het oog van zijn vrouw en kinderen...?
Dat ontkent ook niemand. Het valt alleen op dat er nauwelijks topics worden geopend over autochtone kloppartijen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die amper 400.000 Marokkanen in Nederland zorgen anders wel voor heel veel problemen. De meerderheid van de Nederlanders is autochtoon, logisch dat er dan ook veel misdrijven gepleegd worden door autochtonen.
Dat meer dan de helft van de Marokkaanse jongeren in Nederland met de politie in aanraking is gekomen, moet toch boekdelen spreken.
Weldenkend als "iedereen die Jan Roos een eikel vindt"? Weldenkend en bashen gaat niet samen imo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.
Zie niet in waarom een welkdenkend mens Roos niet zou bashen.
Als je met een hakmes achter een stel koters aan gaat lopen als een wilde gek om er vervolgens meteen daarna op social media een compleet lulverhaal over te verzinnen, dan hoor je volgens mij wel enigzins gebashed te worden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:15 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Dus je geeft me gelijk. Mooi.
Weldenkenden kunnen niet bashen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:22 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Weldenkend als "iedereen die Jan Roos een eikel vindt"? Weldenkend en bashen gaat niet samen imo.
Tsja, Roos bleef nou eenmaal steken in vaagheden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:23 schreef luxerobots het volgende:
Kan iemand trouwens bevestigen dat het daadwerkelijk om koters gaat? Ik zie het in de topictitel opduiken, maar het wordt nergens bevestigd.
Goed argument johquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weldenkenden kunnen niet bashen?
Dan ben je echt jong.
Wat is er mis met bashen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:26 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ja leuk verhaal maar je bent het dus met me eens dat het gebash is.
Volgens mij is NWS daar niet voor bedoeld? Daarnaast, is een goede discussie niet veel leuker om te lezen?quote:
Iemand die probeert de 'volkswoede' op te wekken tegen een minderheid door valse/overdreven informatie te verstrekken verdient naar mijn mening geen medelijden. En tja, zeggen dat hij geen journalist is is geen bashen, dat is een feit, hij verdient zijn geld met mensen provoceren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:15 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat ik fan van hem ben? Ik ga alleen niet mee in het gebash.
Waarom zou NWS daar niet voor bedoeld zijn? Je komt hier nog niet zo lang zeker?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:34 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Volgens mij is NWS daar niet voor bedoeld? Daarnaast, is een goede discussie niet veel leuker om te lezen?
Als er iemand is die de volkswoede op weet te wekken zijn het die marokkaanse agressievelingen wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:34 schreef moussie het volgende:
[..]
Iemand die probeert de 'volkswoede' op te wekken tegen een minderheid door valse/overdreven informatie te verstrekken verdient naar mijn mening geen medelijden. En tja, zeggen dat hij geen journalist is is geen bashen, dat is een feit, hij verdient zijn geld met mensen provoceren.
Volgens mij is NWS meer voor inhoudelijke discussies. Misschien heel raar hoor dat ik dat denk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou NWS daar niet voor bedoeld zijn? Je komt hier nog niet zo lang zeker?
Waar wil je over discussiëren? Over of Roos wel of geen droplul is?
En die worden nooit gebashed?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:39 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Als er iemand is die de volkswoede op weet te wekken zijn het die marokkaanse agressievelingen wel.
Niemand dwingt je hier te posten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:41 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Volgens mij is NWS meer voor inhoudelijke discussies. Misschien heel raar hoor dat ik dat denk.
Ik hoef niet zo nodig nog een keer te discussiëren, nogmaals ik vroeg mij alleen af wát er nog te discussiëren was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |