Hij mag zich geen journalist noemen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar waarom stuurt die man dan berichten de wereld in waarvan het waarheidsgehalte op zijn minst behoorlijk discutabel is? Daar moet toch een reden voor zijn?
Ja. Nou. Nee. Dus.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat dat die had verwacht dat iedereen hem wel zou geloven.
Dan past hij dus best wel op Fok!, me dunkt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij mag zich geen journalist noemen.
Roos is gewoon een schreeuwerig kut-mannetje.
12 man met ijzeren staven, stokken en stenen, hij vecht voor zijn leven zegt die maar heeft geen schrammetje bewijs .. tja ..quote:
Als hij echt belaagd was door 12 mensen met stokken, stalen staven en stenen had hij aangifte gedaan en was de politie er op z'n minst van op de hoogte geweest. En een beetje raar dat er werkelijk geen een getuige is die fysiek geweld bevestigd. Ik geloof helemaal niks van zijn verhaal.quote:
Geen idee. Te groot ego, te weinig hersenen is het eerste wat in me opkomt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Oh nee bedoel niet dat ik zijn verhaal geloof. Maar dat hij dit gewoon verzonnen heeft en dacht dat mensen hem toch wel geloven.
Er is in ieder geval iets gebeurd. Maar ja, we zullen wel nooit weten wat preciesquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Oh nee bedoel niet dat ik zijn verhaal geloof. Maar dat hij dit gewoon verzonnen heeft en dacht dat mensen hem toch wel geloven.
De laatste tijd wat veel van die stemmingmakers gezien die achteraf niet waar bleken te zijn, dan worden mensen wat sceptischer? Heeft de actie van die meid met haar verhaal over dat uit de boot gezette lastige kind toch nog wat opgeleverdquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Oh die van de Efteling bedoel je toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:59 schreef moussie het volgende:
[..]
De laatste tijd wat veel van die stemmingmakers gezien die achteraf niet waar bleken te zijn, dan worden mensen wat sceptischer? Heeft de actie van die meid met haar verhaal over dat uit de boot gezette lastige kind toch nog wat opgeleverd
yepquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh die van de Efteling bedoel je toch?
Steentilstraat?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
Yep.
Winkel binnenstad oost, 5x inbraak gehad
Best wel triest vind ik, als de maatschappij zover heen is dat je zo'n verhaal wel wil geloven, dat je echt denkt dat er mensen zijn die zo agressief zijn, tegenover kinderen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kansloos.Ik geloofde het wel eerst :p
Jij bent zeker puber?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:55 schreef RobbieRonald het volgende:
Hmm, blijft dus een bash-topic. Jammer
Nou eerlijk zou mij niets verbazen. Ook die reacties op die kleuter die dat hondje had vermoord laatst.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:07 schreef moussie het volgende:
[..]
Best wel triest vind ik, als de maatschappij zover heen is dat je zo'n verhaal wel wil geloven, dat je echt denkt dat er mensen zijn die zo agressief zijn, tegenover kinderen!
Pubers en paupers zijn fan van Roos.quote:
Als hier iemand gebashed wordt is het Jan Roos.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:13 schreef Yi-Long het volgende:
Ach, blijkbaar willen veel mensen graag dit soort verhalen geloven, zolang ze dan maar Marokkanen kunnen bashen.
Nu het verhaal niet blijkt te kloppen wel ja. Daarvoor had iedereen zijn mening (en de 'oplossingen') al weer klaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:13 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Als hier iemand gebashed wordt is het Jan Roos.
Waarop baseer je dat ik fan van hem ben? Ik ga alleen niet mee in het gebash.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Pubers en paupers zijn fan van Roos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |