Nee dan gaat het topic dicht en het is allemaal wel vermakelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je staat niet graag in de spotlights?
Ach welnee, klein beetje offtopic mag vast wel van sp3cquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dan gaat het topic dicht en het is allemaal wel vermakelijk.
Geloof jij het verhaal van Roos?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:18 schreef RobbieRonald het volgende:
Waar kan nog over gediscussieerd worden? Het lijkt eerder een Jan Roos bash-topic.
Heb ik mij in het vorige deel al over uitgeweid en heb geen zin om dat opnieuw te doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geloof jij het verhaal van Roos?
Oh oke.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:21 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Heb ik mij in het vorige deel al over uitgeweid en heb geen zin om dat opnieuw te doen.
Die man mag dan ook best wel de wind van voren krijgen, met zijn 'journalistiek'.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:18 schreef RobbieRonald het volgende:
Waar kan nog over gediscussieerd worden? Het lijkt eerder een Jan Roos bash-topic.
Denk niet dat hij mee leest hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die man mag dan ook best wel de wind van voren krijgen, met zijn 'journalistiek'.
Ja en wacht op het bericht dat die jongens wel aangifte gaan doenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die man mag dan ook best wel de wind van voren krijgen, met zijn 'journalistiek'.
Zou mij eigenlijk niks verbazen als je zo ziet hoe hij op twitter bezig was vandaag.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:24 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Denk niet dat hij mee leest hoor.
Zou me niks verbazen dat hij dat wel doet, eerlijk gezegd. Tis een aandachtshoer, geen journalist. Als hij een journalist was, was dit bericht niet slechts naar buiten getwitterd.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:24 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Denk niet dat hij mee leest hoor.
Kun je hem beter op Twitter aanspreken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou mij eigenlijk niks verbazen als je zo ziet hoe hij op twitter bezig was vandaag.
Oh ja als je daar behoefte aan hebt. Ik niet :pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:28 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Kun je hem beter op Twitter aanspreken.
Genoeg mensen die dat al doen. Maakt het allemaal niet minder nieuwswaardig voor dit forum.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:28 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Kun je hem beter op Twitter aanspreken.
Ik heb geen behoefte om hem de wind van voren te geven.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ja als je daar behoefte aan hebt. Ik niet :p
Dat het nieuwswaardig is ontken ik ook niet alleen komt er nu niet veel meer uit dan onderbuikdiarree.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dat al doen. Maakt het allemaal niet minder nieuwswaardig voor dit forum.
Eigenlijk niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:31 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Dat het nieuwswaardig is ontken ik ook niet alleen komt er nu niet veel meer uit dan onderbuikdiarree.
Het staat je volkomen vrij om dat te doen. En met dat bedoel ik er inhoudelijk op in gaanquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:31 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Dat het nieuwswaardig is ontken ik ook niet alleen komt er nu niet veel meer uit dan onderbuikdiarree.
Ik vroeg me alleen af wat er nog te discussiëren valt hierover.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het staat je volkomen vrij om dat te doen.
Roos is geen journalist.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar waarom stuurt die man dan berichten de wereld in waarvan het waarheidsgehalte op zijn minst behoorlijk discutabel is? Daar moet toch een reden voor zijn?quote:
Denk dat dat die had verwacht dat iedereen hem wel zou geloven.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar waarom stuurt die man dan berichten de wereld in waarvan het waarheidsgehalte op zijn minst behoorlijk discutabel is? Daar moet toch een reden voor zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |