abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:17:41 #251
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155203730
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:12 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Want als de kansenpareltjes het zeggen, is het zo.

En dat er een foto is met, dat is helemaal the smoking gun :z

Komop zeg;

Komt neer op: wie gun je het voordeel van de twijfel.

En zeg dan gewoon eerlijk: "IK GUN DE KANSENPARELTJES ALTIJD HET VOORDEEL VAN DE TWIJFEL!!!!1 *)".

Want daar hebben we het over.

"Feiten" :') :') :')
Sorry hoor, maar jij kiest er voor om Jan Roos zijn verhaal te geloven. Daar zal je vast je redenen voor hebben. Als ik je reactie zo lees zal dat vast te maken hebben met je afkeer voor allochtone jongeren uit achterstandswijken. Dat is jouw recht.

Ik kies ervoor het verhaal wat geloofwaardiger en door meer getuigen verteld wordt te geloven. Dat is mijn recht.

Dan snap ik niet waarom je zo respectloos en kinderachtig moet reageren. :')
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_155203794
quote:
_O-
pi_155203877
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:15 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Komt op hetzelfde neer als "als Marokkanen in een nieuwsbericht staan, ga ik er altijd vanuit dat zij de daders zijn en de blanke man het slachtoffer, want Marokkanen zijn per definitie tuig".

Feiten :') .
Maar het verschil is dat ik hier niet pontificeer dat het "zo en zo is gegaan, want feiten". Moet je bij iemand anders zijn.

En waarom ga je eigenlijk niet bij die iemand anders zeiken? Want blijkbaar is vrij blind meegaan met de kansenpareltjes geen probleem, maar is het dat wel als je dat met de andere kant doet? :')

Ik ben me er prima van bewust dat we het waarschijnlijk nooit gaan weten. Maar ik laat me niet verleiden tot de door mij gewenste uitkomst proberen op te poetsen tot de "feitelijke waarheid".

Ow, en je bent nog vergeten mij voor racist uit te maken. :') Want nee, marokkanen zijn niet per definitie tuig, maar dat ze dat maar al te vaak wel zijn behoeft geen betoog.
Seculier-Fundamentalistisch
pi_155203919
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:26 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Maar het verschil is dat ik hier niet pontificeer dat het "zo en zo is gegaan, want feiten". Moet je bij iemand anders zijn.

En waarom ga je eigenlijk niet bij die iemand anders zeiken? Want blijkbaar is vrij blind meegaan met de kansenpareltjes geen probleem, maar is het dat wel als je dat met de andere kant doet? :')

Ik ben me er prima van bewust dat we het waarschijnlijk nooit gaan weten. Maar ik laat me niet verleiden tot de door mij gewenste uitkomst proberen op te poetsen tot de "feitelijke waarheid".

Ow, en je bent nog vergeten mij voor racist uit te maken. :')
Goeie Calimero weer van de blanke boze man die zogenaamd onrecht aan is gedaan.
pi_155203924
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:17 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar jij kiest er voor om Jan Roos zijn verhaal te geloven. Daar zal je vast je redenen voor hebben. Als ik je reactie zo lees zal dat vast te maken hebben met je afkeer voor allochtone jongeren uit achterstandswijken.
Nee, zal dat te maken hebben met de reputatie van die jongeren? :') :O
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:29:48 #256
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155203941
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:28 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Nee, zal dat te maken hebben met de reputatie van die jongeren? :') :O
Je kent ze persoonlijk? :')
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_155203945
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Goeie Calimero weer van de blanke boze man die zogenaamd onrecht aan is gedaan.
Ik ben geen partij in dit hele gebeuren.

Jezelf zielig vinden, laat ik aan jou over ;)
pi_155203990
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:30 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ik ben geen partij in dit hele gebeuren.
Dat sowieso inderdaad.
pi_155204005
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat sowieso inderdaad.
En hoe was het om belaagd te worden door Jan Roos? :{
Naturheilmittel
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:33:01 #260
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155204011

_O- _O- _O- _O- wát een jankebal die kneus.
pi_155204027
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:29 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Je kent ze persoonlijk? :')
Ow, want ik ken de kansenpareltjes niet persoonlijk! :')

Dus zijn de structurele problemen onder met name marokkanen ineens niet meer relevant! Want daarvoor moet je ze persoonlijk kennen!

:O
pi_155204028
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:26 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ow, en je bent nog vergeten mij voor racist uit te maken. :') Want nee, marokkanen zijn niet per definitie tuig, maar dat ze dat maar al te vaak wel zijn behoeft geen betoog.
Racist!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_155204054
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:33 schreef Smack-a-jack het volgende:
[ afbeelding ]

Hij gedraagt zich als een dramaqueen met al zijn tweets.
pi_155204066
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Racist!
Kijk. Tenminste consequent! :s)
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:35:55 #265
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155204091
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:33 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ow, want ik ken de kansenpareltjes niet persoonlijk! :')

Dus zijn de structurele problemen onder met name marokkanen ineens niet meer relevant! Want daarvoor moet je ze persoonlijk kennen!

:O
Jij spreekt over de reputatie van deze jongens. Ik ben niet bekend met de jongens. Blijkbaar weet jij van hun reputatie?

Of ben je aan het generaliseren? :')
pi_155204124
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:35 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Jij spreekt over de reputatie van deze jongens. Ik ben niet bekend met de jongens. Blijkbaar weet jij van hun reputatie?

Nee de reputatie van Marokkanen, dit zijn Marokkanen dus.... :p
pi_155204126
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:35 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Ow, de foute lijstjes zijn bij deze teruggebracht tot "generalisaties" :')
pi_155204149
quote:
[ afbeelding ]

Heheh.

Mooie soap geworden dit.
Naturheilmittel
pi_155204165
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:24 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

En wie vermeld dat feit? De kansenparels zelf?
Dat is waar je op uitkomt als je kijkt naar de punten waarop de verklaringen van de kinderen en Roos overeenstemmen, en dan bedoel ik niet diens initiele verklaring, maar wat hij stukje bij beetje heeft moeten erkennen.

quote:
Er werd in het originele bericht, voor jou natuurlijk volstrekt niet nuttig om in de OP te zetten, liever zetten we er een bericht in dat wel naadloos in je straatje past, gesproken over een lang zwart object. Uit wiens koker komt 'het feit' dat het ineens een machete bleek te zijn?
Het originele bericht kwam van Roos via Twitter, daarin werd zijn wapengebruik verzwegen. Later moest hij toegeven dat hij een wapen had gepakt, als je dan kijkt naar wat de getuigen daarover gezegd hebben dan lijkt het toch wel verdomd veel op het kapmes waarmee hij eerder op straat is gesignaleerd. Maar het kan natuurlijk zijn dat hij dat kapmes heeft ingeruild voor een goedendag, een ploertendoder, een morgenster of een ander knuppelachtig voorwerp. De verlekkerde blik waarmee hij naar het kapmes kijkt zou erop kunnen duiden dat hij een wapenliefhebber is en een keus moest maken uit alle wapens in zijn kofferbak. Dat is alleen wel erg onwaarschijnlijk vind je niet?

Niettemin ben ik met je eens dat de politie maar eens even moet aanbellen om de aard van het wapengebruik op te helderen.

quote:
Lijkt me vrij simpel; wie is er begonnen?
Waarmee? Met verbaal agressief zijn? Met naar wapens grijpen? Met geweld plegen?

quote:
En jij vertelt jezelf vast :') dat de lieve kansenpareltjes begonnen met ' meneer, mogen we u wat vragen?' , maar neem je het me kwalijk dat ik dat vrij ongeloofwaardig vind?
Ik wil best geloven dat hij opdringerig, onbeschoft, vervelend en verbaal agressief is aangesproken. Dat zou dan ook weer overeenstemmen met de getuigenverklaring van de kinderen die zeiden dat ze hem op de Powned manier gingen interviewen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_155204175
quote:
[ afbeelding ]

De tyfus, wat een standaard-PVV'er.

'Dit doodzieke land'... :')
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:40:32 #271
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155204191
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:37 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ow, de foute lijstjes zijn bij deze teruggebracht tot "generalisaties" :')
Niet dan? Jij baseert jouw mening op deze jongens hun achtergrond.

Wie zegt dat het niet marokkaanse VWO studenten zijn die nooit een vlieg kwaad hebben gedaan?

Je praat de hele tijd wel over feiten, maar ik zou eerst even in de spiegel kijken.
pi_155204199
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:40 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Niet dan? Jij baseert jouw mening op deze jongens hun achtergrond.

Wie zegt dat het niet marokkaanse VWO studenten zijn die nooit een vlieg kwaad hebben gedaan?

Je praat de hele tijd wel over feiten, maar ik zou eerst even in de spiegel kijken.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:49:46 #273
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_155204396
Hoe heet die andere kerel van Pownews? Die vond ik zo af en toe nog wel grappig. Jan Roos komt echt over als een incapabel/agressief mannetje.
pi_155204402
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is waar je op uitkomt als je kijkt...
Duidelijk.

Maar het lijkt mij erop neer te komen dat je dat niet kan opdissen als feitelijkheden. Het komt erop neer dat jij die kant van het verhaal gelooft.

quote:
Waarmee? Met verbaal agressief zijn? Met naar wapens grijpen? Met geweld plegen?
Met de schermutseling.

Oorzaak -> gevolg. Dat lijkt me wel zo eerlijk.

Want anders eindigen we natuurlijk razendsnel bij: " Wat? Kansenpareltjes misdragen zich weer eens??? Shhhhht. Niet meer over hebben ;) *) Wat, pakt iemand een wapen om zich te verdedigen? OPKNOPEN AAN DE ALLERHOOGSTE BOOM! *) *) *) ".

Niet dat het wenselijk is dat iemand met een knuppel rondloopt, zeker niet. Kapmes idem. En in geval dat waar is mag de gewezen heer die wmb prima inleveren en de stompzinnig lage boete die daar op staat betalen.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:53:03 #275
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_155204449
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:50 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Duidelijk.

Maar het lijkt mij erop neer te komen dat je dat niet kan opdissen als feitelijkheden. Het komt erop neer dat jij die kant van het verhaal gelooft.

[..]

Met de schermutseling.

Oorzaak -> gevolg. Dat lijkt me wel zo eerlijk.

Want anders eindigen we natuurlijk razendsnel bij: " Wat? Kansenpareltjes misdragen zich weer eens??? Shhhhht. Niet meer over hebben ;) *) Wat, pakt iemand een wapen om zich te verdedigen? OPKNOPEN AAN DE ALLERHOOGSTE BOOM! *) *) *) ".

Niet dat het wenselijk is dat iemand met een knuppel rondloopt, zeker niet. Kapmes idem. En in geval dat waar is mag de gewezen heer die wmb prima inleveren en de stompzinnig lage boete die daar op staat betalen.
Nogmaals, hoe weet jij zo zeker dat dit "kansenpareltjes" zijn? ken je ze? Of ga je af op de getuigenverklaring van Jan Roos, net zoals sommigen hier op de getuigenverklaringen van de rest van de getuigen afgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')