quote:Fusurugi 1 jaar geleden
ach scheisse jetz krieg ich wieder bock auf WoT...
Heb je de zomer in je bolletje?quote:
Gewoon te warmquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 02:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je de zomer in je bolletje?
I know.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 02:34 schreef Impressme het volgende:
[..]
Gewoon te warm
Ik ga alleen nog maar iets met "hot" erin posten.![]()
Ik gooi er wat vrieskou in.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 02:43 schreef Impressme het volgende:
Hot Chocolate heeft nogal wat nummertjes
Blijf maar lekker hier tot je afgekoeld bent.
Whehehe, dat zei een therapeut ooit eens tegen me (long time ago, far far away). Je moet je voorstellen dat je een ijsberg bent oid.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 02:53 schreef Impressme het volgende:
[..]
Whehehe, dat zei een therapeut ooit eens tegen me (long time ago, far far away). Je moet je voorstellen dat je een ijsberg bent oid.Nah, dat ben ik immers niet. Warmbloed, deal with it
![]()
Wat een klereherrie, maar whatever rocks your boatquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 02:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]Hot beeb.
Ik kan dit album niet meer afzetten, hou zoveel van deze man.
Dit is wat mijn boot rockt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 02:58 schreef Impressme het volgende:
[..]
Wat een klereherrie, maar whatever rocks your boat![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:41 schreef Onnoman het volgende:
is je het verhaal achter deze gast kent.. ga je net als ik een traantje wegpinken
sorry dit is verneukeratief van de bovenste plankquote:
Dat kan ik me voorstellen, maar door dit nummer kende ik Rodriguez en zijn verhaal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:08 schreef Onnoman het volgende:
[..]
sorry dit is verneukeratief van de bovenste plank
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, maar door dit nummer kende ik Rodriguez en zijn verhaal.
Om het goed te maken:
geklikt voor de thumbnail, viel vies tegenquote:
Kssst. Ga lekker op je PS4 spelen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
geklikt voor de thumbnail, viel vies tegen
Hoeveel uur heb je dat nummer nu in totaal gehoord?quote:
Volgens mij is er maar een paar tiental uur bijgekomen sinds mn laatste berekeningquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je dat nummer nu in totaal gehoord?
Dus je houdt het daadwerkelijk bij?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar een paar tiental uur bijgekomen sinds mn laatste berekening
Nee, was een snelle schattingquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dus je houdt het daadwerkelijk bij?
Dat verwachte ik eigenlijk wel min of meer.
Ik heb ook de neiging om vaak naar mijn favoriete nummers te luisteren.
Hou me meestal in, omdat ik bang ben dat ik het op een gegeven moment beu ben. (ook al kan ik me dat niet voorstellen.)
Heb je nog andere nummers die je meerdere dagen aan een stuk door luistert dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, was een snelle schatting
Heb het die laatste keer toevallig een keertje uitgerekend maar normaalgesproken doe ik dat nooit.
Het was meer een eenmalige actie
Had je mijn post naar jou twee topics terug gelezen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik luister gewoon waar ik op dat moment zin in heb![]()
Het uitrekenen, nummers langere tijd op repeat doe ik wel vakerquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 02:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je nog andere nummers die je meerdere dagen aan een stuk door luistert dan?
Wat was een eenmalige actie? Het "uitrekenen" of dat nummer zo lang achter elkaar draaien?
Sorry, moest effe mn pc rebootenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 02:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Had je mijn post naar jou twee topics terug gelezen?
Je hoeft je niet te verontschuldigen voor wat je doet en wie je bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit2:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 02:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het uitrekenen, nummers langere tijd op repeat doe ik wel vaker![]()
Meestal hoor ik dan een nieuw nummer en ga hem steeds herhalen en steeds leuker vinden en voor ik t weet ben ik 2 weken verder
Edit:
[..]
Sorry, moest effe mn pc rebootenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 weken aan een stuk is wel érg lang.
Ik heb dat wel regelmatig gehad dat ik muziek in mijn hoofd hoorde wat bleef hangen en op repeat, eindeloos door, dagenlang. Vaak kwam er dan in mijn hoofd nog een eigen compositie bij gaandeweg en dat kon ook dagen, weken in mijn hoofd rondspoken.
Daar werd ik echt heel kriegelig van.
Was in een periode dat ik vrijwel geen muziek luisterde.Freestyle
Al eens een topic over gemaaktquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 02:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
2 weken aan een stuk is wel érg lang.
Ik heb dat wel regelmatig gehad dat ik muziek in mijn hoofd hoorde wat bleef hangen en op repeat, eindeloos door, dagenlang. Vaak kwam er dan in mijn hoofd nog een eigen compositie bij gaandeweg en dat kon ook dagen, weken in mijn hoofd rondspoken.
Daar werd ik echt heel kriegelig van.
Was in een periode dat ik vrijwel geen muziek luisterde.
Je edit... had je die al in je playlist staan of kwam je net op het idee?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 02:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Al eens een topic over gemaakt
MUZ / Constant muziek in mn hoofd
Dat van die eigen compositie herken ik wel een beetje, maar gewoonlijk is het bij mij meer knippen en plakken van bestaande nummers (zogezegd steeds de beste stukjes herhalen en de matige eruit knippen).
En zie mijn edit hierboven
Dat nummer heb ik zo te zien in mei 2011 al gedownload, zag de jouwe staan en dacht "hmm...heb er ook 1 van hun, weer effe luisterenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 02:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je edit... had je die al in je playlist staan of kwam je net op het idee?
Heb dat topic weleens gezien denk ik.
Heb nu weer gewoon !8/24 7/7 muziek aanstaan, dus nu heb ik er geen last meer van.
Hoop dat het zo blijft, dreef me bijna tot waanzin.
Goed geheugen heb je.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 02:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik zo te zien in mei 2011 al gedownload, zag de jouwe staan en dacht "hmm...heb er ook 1 van hun, weer effe luisteren"
Hier idem, altijd muziek opstaan, from dusk till dawn zeg maar![]()
Damn, wat mis ik dit spel..titan mode
Nee hoor, gewoon muziekbestand rechtsklikken en dan bij "eigenschappen" bij "gemaakt" kijkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 02:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Goed geheugen heb je.
Heb je dat spel niet (meer)? Is het ook niet meer verkrijgbaar?
Album wat ik op heb staan duurt nog een kwartier, luister ik nog steeds naar dus.
Je had een goed genoeg geheugen om je bij het zien van de band te herinneren dat je dat ook in je collectie had.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 02:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon muziekbestand rechtsklikken en dan bij "eigenschappen" bij "gemaakt" kijken
Had ik maar zo'n goed geheugen!![]()
Heb t spel nog wel, maar het was online en de online servers bestaan sinds een jaar niet meer, goeie herinneringen aan
Hele albums luisteren doe ik soms wel ja (meestal na een goeie tip), alleen pik ik dan snel de lekkerste nummers eruit en ga die op repeat draaien
Whow dat is weer op een hele andere toer dan gisteren.quote:
Net hoe mijn pet staat, ik hou van veel soorten muziek.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 02:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Whow dat is weer op een hele andere toer dan gisteren.
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 02:55 schreef Impressme het volgende:
[..]
Net hoe mijn pet staat, ik hou van veel soorten muziek.![]()
Wat storend dat pauw pauw poef poef door die muziek heen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 03:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
(skippen naar 45 secondes voor het deel met de muziek)
Ja klopt, maar ik filter die geluiden er soort van uit (het vermengt zich in de muziek en hoort er voor mij gewoon een beetje bij) en een andere versie is er nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 03:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat storend dat pauw pauw poef poef door die muziek heen.
Jij als gamer zal dat wel gewend zijn misschien.
Heb jij ook geluisterd wat ik luister nu?
Edit2: Doet me een beetje denken aan de OST van Sim City 4quote:
Die London Elektricity bedoel ik ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 03:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik filter die geluiden er soort van uit (het vermengt zich in de muziek en hoort er voor mij gewoon een beetje bij) en een andere versie is er niet
Ja een stukje, maar het was echt niet mijn ding, ik houd meer van melodieus
Edit:
ow deze had ik niet gezien, momentje
[..]
Drum & Bass is geen Breakbeat, Magische Koffie.quote:
Ik weet niet, muziek heb ik altijd al boeiend gevonden, maar begrijp zelf nog steeds niet waarom preciesquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 03:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Drum & Bass is geen Breakbeat, Magische Koffie.
Zijn twee verschillende dingen.
Maar is dus niet je smaak, geeft niets.
Dit is een klassieker in de D & B.
Met een enorme mooie tekst.
Alleen de poetry:
geniaal.
Ik heb dat precies zo hoor, muziek is zeer belangrijk in mijn leven en kan mijn humeur dusdanig beïnvloeden. Zowel ten goede als ten kwade.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 03:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet, muziek heb ik altijd al boeiend gevonden, maar begrijp zelf nog steeds niet waarom precies
Enige constante die ik bij mezelf heb gevonden is dat vrijwel alles wat ik luister melodieus is en ik het als sfeervol ervaar, het roept een emotie bij me op, het raakt me (maar ik weet vaak niet precies hoe en waarom).
Momentje, ff wat anders afluisterenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 03:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb dat precies zo hoor, muziek is zeer belangrijk in mijn leven en kan mijn humeur dusdanig beïnvloeden. Zowel ten goede als ten kwade.
Als ik muziek hoor waar ik niet van hou word ik tegen moorddadig aan. (in m'n hoofd dan hé.)
Als ik muziek hoor waar ik van hou word ik blij of zelfs gelukkig.
Jij bent nog jong toch?
Muzieksmaak groeit mee met leeftijd.
Deze is ehhh.. luister maar.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 03:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Volgens onderschrift is het dit nummer:
'Terra Firma (Delerium Feat. Aude) (Lara's Mix)'
Sowieso maakt de tweeling deze miniserie, geweldig acteurwerk
Edit:
[..]
Momentje, ff wat anders afluisteren
Jong? Niet echt hoorTenminste niet voor fokkiaanse begrippen geloof ik
Ik luister best wel verschillende typen muziek, ligt idd ook aan mijn stemming, meestal luister ik iets wat bij mn stemming past.
Ander keertje dan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 04:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Niet echt voor in de stemming
Ken je toevallig Aphex Twin?
Drukqs is blijkbaar geblokkeerd, dus dan maar deze:
quote:
Die vond ik ook altijd zooooooooo mooiquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door magnetronkoffie op 16-08-2015 16:58:53 ]
Teh fak, even snel doorheen geskipt en klinkt echt supernice!quote:
Ik zie qua muzieksmaak vaak dingen bij je voorbij komen die ik al enkele jaren ken (maar daarom niet minder goed zijnquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Teh fak, even snel doorheen geskipt en klinkt echt supernice!
Zit nu dit te luisteren () maar daarna zet ik de jouwe gelijk op!
Dit niet opzetten als je teveel koffie op hebt
Midnight Marauders is beter.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:05 schreef Treehut362 het volgende:
Hun tweede album "The Low End Theory" uit 1991, wordt beschouwd als een van de beste hiphop-albums aller tijden.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:40 schreef DragonFodder het volgende:
ik probeer hem in mijn vingers te krijgen, maar dat valt niet mee
Slaap lekker straks Impressme.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2015 03:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Slaap lekker straks Impressme.
En sluit je deur netjes achter je als je een nieuw deel opent?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |