quote:Fusurugi 1 jaar geleden
ach scheisse jetz krieg ich wieder bock auf WoT...
Heb je de zomer in je bolletje?quote:
Gewoon te warmquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 02:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je de zomer in je bolletje?
I know.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 02:34 schreef Impressme het volgende:
[..]
Gewoon te warm
Ik ga alleen nog maar iets met "hot" erin posten.![]()
Ik gooi er wat vrieskou in.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 02:43 schreef Impressme het volgende:
Hot Chocolate heeft nogal wat nummertjes
Blijf maar lekker hier tot je afgekoeld bent.
Whehehe, dat zei een therapeut ooit eens tegen me (long time ago, far far away). Je moet je voorstellen dat je een ijsberg bent oid.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 02:53 schreef Impressme het volgende:
[..]
Whehehe, dat zei een therapeut ooit eens tegen me (long time ago, far far away). Je moet je voorstellen dat je een ijsberg bent oid.Nah, dat ben ik immers niet. Warmbloed, deal with it
![]()
Wat een klereherrie, maar whatever rocks your boatquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 02:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]Hot beeb.
Ik kan dit album niet meer afzetten, hou zoveel van deze man.
Dit is wat mijn boot rockt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 02:58 schreef Impressme het volgende:
[..]
Wat een klereherrie, maar whatever rocks your boat![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:41 schreef Onnoman het volgende:
is je het verhaal achter deze gast kent.. ga je net als ik een traantje wegpinken
sorry dit is verneukeratief van de bovenste plankquote:
Dat kan ik me voorstellen, maar door dit nummer kende ik Rodriguez en zijn verhaal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:08 schreef Onnoman het volgende:
[..]
sorry dit is verneukeratief van de bovenste plank
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, maar door dit nummer kende ik Rodriguez en zijn verhaal.
Om het goed te maken:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |