*Luuk de Jongquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:41 schreef TC03 het volgende:
#teamgeenvanbeide. Het is niet zwart of wit. Van Geel heeft goede en minder goede dingen gedaan.
Goed:
- Clasie en Boëtius verkocht. Ik wil jullie er nog even aan herinneren dat Van Geel de eerste TD is die voor fatsoenlijke bedragen heeft verkocht sinds jaren. Laatste grote verkoop voor Van Geel was Drenthe en daarvoor Kuijt en Kalou. Het feit dat dit lijstje 10 jaar terug gaat zegt genoeg.
- Vejinovic. Lijkt me een goede vervanger van Clasie.
- Transfervrij Kuijt, Elia en Van der Heijden opgepikt.
Minder goed:
- De scouts niet ontslagen. Volgens mij is een abo op FOX Eredivisie genoeg à ¤20 per maand.
- Het middenveld is nu wel heel dik bezet, mede door een aankoop van ¤1,5 miljoen en één van ¤4 miljoen vorig jaar, die beide geen gegarandeerde basisplaats hebben.
- Geen goede LB.
- Geen goede spits. Wazige houding t.o.v. Kramer.
De minpunten vind ik wel enigszins te verklaren. Een speler uit de eredivisie draagt nou eenmaal minder risico en dat is wel lekker als je niet zo heel veel geld hebt. Daarnaast lopen er in de eredivisie op zich goede betaalbare spelers rond. Een goede spits vinden is verder ook makkelijker gezegd dan gedaan. PSV had vorig jaar Siem de Jong nodig voor veel geld om kampioen te worden. Het gebrek aan een goede LB begint wel schrijnend te worden. De interesse voor Dijks gaf aan dat ze wel inzien, maar blijkbaar is het niet gelukt om een fatsoenlijk alternatief in lijven. Een beetje raar als je wel een driedubbel bezet middenveld hebt.
Al met al moeten we gewoon afwachten. Als we niet in de top drie eindigen heet Van Geel het slecht gedaan, denk ik.
quote:Feyenoord heeft zich per direct versterkt met Eric Botteghin. De Rotterdammers hebben met FC Groningen een akkoord bereikt over de komst van de Braziliaanse verdediger, die zelf nog wel tot overeenstemming moet komen.
Als dat is gebeurd, is het de bedoeling dat Botteghin, die Groningen naar verluidt tussen de twee en drie miljoen euro oplevert, vrijdag al meetraint bij Feyenoord en vervolgens gepresenteerd wordt.
Tweede versterking
Gisteravond kwam Botteghin nog gewoon voor FC Groningen uit in het competitieduel met FC Twente (1-1).
Na die wedstrijd ging het al over de interesse van Feyenoord en nam de verdediger uitgebreid de tijd om het publiek te bedanken in een soort afscheidsronde.
Doe weg danquote:
Ach, lag nog een paar jaar vast, was 24 en was voor Utrecht gewoon een heel belangrijke kracht. Vond hem zijn transfersom in zijn eerste halfjaar ook zeker waard. Was toen zelfs blij dat we hem hadden gehaald ipv Ziyech. Daar ben ik inmiddels wel van afgestaptquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:55 schreef Henrys het volgende:
Nu je terugkijkt was 3,5 miljoen eigenlijk best veel voor Toornstra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |