ik overdrijf een beetje. Weet wel dat veel mannen wat minder bezonnen reageren bij gezeur of gedram van hun vriendin dan deze ventquote:
Sorry meid, maar je tilt er te zwaar aan.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
Nou het was eventjes puzzelen maar volgens mij is het nu goed, heb niet alles maar anders bleef ik bezig.
http://m.imgur.com/1P8PAv3,8iHSyxH,WiEsFyA,0V8URMe
Hij zegt uberschattige dingenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
Nou het was eventjes puzzelen maar volgens mij is het nu goed, heb niet alles maar anders bleef ik bezig.
1) Er gaan wel vaker dingen gebeuren die niet zoals verwacht gaan. Leer hier vrede mee te krijgen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:26 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
We hebben dus nooit gezeur (dit is de 1e x in 2 jaar) en als hij gewoon was gekomen was er geen gezeur geweest. Maar als hij steeds belooft te komen en hij komt niet, terwijl ik wacht, is het niet gek dat ik boos word.
Hij heeft die baan net pas. Het kan best goed en nuttig zijn geweest om zijn collega's beter te leren kennen en contacten op te bouwen. Het is niet per sé zo dat hij zijn collega's verkiest boven jouw gezelschap. Dat is volgens mij je onzekerheid die spreekt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ben ik echt zo'n meisje? Ik wil het niet. Ik ben heel erg boos op mijn vriend, al vanaf vrijdag, maar het begint steeds erger te worden door zijn reactie op de hele gebeurtenis. Een gebeurtenis met een nasleep dus, want we hebben eigenlijk nog nooit een ruzie en/of issue gehad. Dit is de eerste keer en ik kan het niet loslaten.
Mijn vriend en ik zien elkaar de laatste tijd niet vaak. Hij is net afgestudeerd en heeft het druk met zijn nieuwe baan. Ik vind het top voor hem, ben erg trots. Maar ik vind het erg jammer dat we elkaar minder zien en dat hij vaak moe is. Ik studeer aankomend jaar af, heb geen idee hoe het is om een vaste baan te hebben. Dus misschien kan ik mij niet goed inleven in zijn situatie? Dat zegt hij.
Het verhaal: we hebben elkaar vorige week niet vaak gezien en vooral heel vluchtig. Zondagavond spraken we af om vrijdagavond een relax avondje te houden. Dat houdt in: lekker eten, wijn drinken en praten. Ik heb de hele week uitgekeken naar vrijdag, want ik kon mijn vriend weer uitgebreid zien en lekker praten zoals ik dat alleen met mijn vriend kan. Belt hij vrijdagmiddag al dat hij later komt omdat hij nog wat gaat drinken met collega's. Prima, geen probleem (hoewel ik daar al niet blij mee was!). Belt hij na een uur dat het nog wat later wordt, daarna nog eens en daarna belt hij half dronken nog eens op dat het toch een latertje wordt. Het kan gebeuren en ik gun hem al het plezier van de wereld. Maar afspraak is afspraak...
Ik ben gaan slapen en rond middernacht is hij in mijn bed gekropen. Hij heeft volgens mij nog een paar keer sorry gezegd maar ik was te moe om er op te reageren. De volgende ochtend was ik boos, in mijn ogen terecht. Ik ben in twee jaar nog nooit boos geweest op mijn vriend. Ik heb de hele ochtend lopen zeuren en de hele ochtend verziekt met mijn boosheid. Mijn vriend heeft vaak zijn excuses aangeboden en meer kan hij ook niet doen. En ik weet niet wat ik verwacht, maar ik vind het niet genoeg. Ik ben gekwetst omdat ik het blijkbaar belangrijker vind om elkaar te zien dan hij dat vindt. Dat gevoel krijg ik erbij.
Hij ontkent dat en vind dat ik mij aan het aanstellen ben. En zo gaat het dus al de hele week. Ik was gisteravond bij hem en ik probeerde normaal te doen, maar het blijft steken. Al heeft hij tien keer zijn excuses aangeboden; ik blijf chagrijnig en ik kan niets aan dat chagrijnige geoel doen. Ik kan het niet laten om af en toe een steek onder water te geven over dat hij drinken met collega's verkiest boven mij, terwijl hij zijn collega's al iedere dag ziet (nu ik dit opschrijf raak ik chagrijniger).
Deze avond heeft geresulteerd in een ruzie omdat 'hij vindt dat ik aan het zeuren ben, hij kent mij zo niet en wordt er gek van'. En ik ben nog steeds boos, want hij vindt het allemaal niet belangrijk en begrijpt er niets van. Ik ben halsoverkop om 2 uur 's nachts weggegaan, heb nu ook niets van mij laten horen en hij ook niet. Nu ben ik weer boos dat hij niets van zich laat horen, terwijl ik boos ben weggegaan. Ik weet dat ik nu even onredelijk ben. Ik weet niet wat er sinds vrijdag mis is, maar ik ben over de zeik door alles. Ik ben bang dat ik hem kwijt aan het raken ben of dat hij mij niet meer zo belangrijk vindt als eerst.
Gedeeltelijk mijn schuld deze lange nasleep maar ik kan er echt niet meer tegen. Ik weet echt niet waarom ik zó woest ben.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik ook wegblijven.
Je hebt toch wel op z'n minst geïnsinueerd dat er ook geketst ging worden?
Iemand zei 2 jaar.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:57 schreef ChillTuup het volgende:
Ervan afgezien dat ik het een redelijk kutactie van je vriend vind, denk ik dat jezelf in deze toch meer het probleem veroorzaakt. Ik zou het niet leuk vinden, maar om zo te reageren en erover door te gaan heeft totaal geen nut. Hij heeft zijn excuses aangeboden, ziet in dat het een rotactie was, get over it. Hoe lang zijn jullie al samen? Dat heb ik hier gemist,of ik lees niet goed...
En dan pas de eerste ruzie....nou meid (TS dus), dat lukt er velen niet dus wees maar blij met die kerel.quote:
Ik zou de eerste maand al constant ruzie hebben met zo'n zeikerd als TSquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:13 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
En dan pas de eerste ruzie....nou meid (TS dus), dat lukt er velen niet dus wees maar blij met die kerel.
Dan heeft het geen kracht meer. Als hij nog luistert, dan heeft zij gewoon geluk gehad. Heel moeilijk dat hij haar nog serieus neemt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:31 schreef Tinos85 het volgende:
Pff TS, wat gebeurd er als je zometeen echt boos bent met een goede reden?
Nooit begrepen waarom je dit op whats app wil bespreken en niet in RL. Mn ex deed dit ook vaak op deze manier. Lees: exquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
Vind het ook niet bepaald netjes om een 1op1 gesprek online te gooien...van je vriend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:52 schreef jasperte het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom je dit op whats app wil bespreken en niet in RL. Mn ex deed dit ook vaak op deze manier. Lees: ex
Ook dat inderdaad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:01 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Vind het ook niet bepaald netjes om een 1op1 gesprek online te gooien...van je vriend.
Stel je even aan zeg, jezusquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:02 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Op dit moment niet, misschien ben ik volledig het spoor bijster (dat lijkt zo als ik jullie reacties lees), maar ik vind dat ik terecht boos ben ja. En mensen (vriendinnen) uit mijn omgeving vinden dat ook. Vooral omdat hij het dus niet serieus neemt. Het was goed geweest als hij echt had begrepen dat het mij echt heeft gekwetst, maar nu gooit hij het erop dat ik ruzie wil zoeken en dat iets anders mij dwars zit.
Hoe is jouw situatie met mijn situatie te vergelijken? Ik gun mijn vriend alles en heb het nooit een probleem gevonden als hij iets met vrienden of collega's doet. Dat komt wekelijks voor en dat lijkt mij alleen maar gezond. Ik vind het wel een probleem als wij al een week lang een afspraak hebben staan, we elkaar weinig hebben gezien en hij vier keer belt dat hij later komt vanwege een borrel om vervolgens midden in de nacht dronken in mijn bed te belanden.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:40 schreef Myrr het volgende:
[..]![]()
Ben jij zo makkelijk op het matje te roepen ja?
OT:
Je zeikt. Serieus. Je gedraagt je als een verwend kreng. Gun die jongen een keer een avond joh. Mijn vent is de afgelopen drie weken 6/7 dagen aan het werk geweest om gaten in het rooster op te vullen, kwam thuis, viel als een blok in slaap en ging de volgende dag weer weg. We hebben letterlijk alleen samen geslapen en meer niet. Geen tijd samen doorgebracht. Ik heb hem ontzettend gemist. Hij was een dag vrij, en kon mee naar een festival met mensen, ik heb hem overgehaald om gewoon lekker te gaan. Jong heeft gewoon volop gewerkt, ik gun hem plezier, met andere mensen dan ik. Er is nog zat tijd om samen door te brengen.
Zet je eigen behoeften af en toe even op zij voor je het plezier van je vent zeg. Doet hij vast ook voor jou.
Uiteraard kwaken je vriendinnen met je mee. Ik vind nog steeds dat je je aanstelt als een kleuter en zijn excuses niet serieus neemt die hij wel degelijk echt meent. Maar goed je wilt alleen horen wat je wilt horen en dat gebeurt nu niet. Gewoon lekker blijven mokken en dan zien we het volgende topic wel tegemoet waarin je zit ge janken omdat hij het geeft uitgemaakt. Wat natuurlijk helemaal niet aan jou ligt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:02 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Op dit moment niet, misschien ben ik volledig het spoor bijster (dat lijkt zo als ik jullie reacties lees), maar ik vind dat ik terecht boos ben ja. En mensen (vriendinnen) uit mijn omgeving vinden dat ook. Vooral omdat hij het dus niet serieus neemt. Het was goed geweest als hij echt had begrepen dat het mij echt heeft gekwetst, maar nu gooit hij het erop dat ik ruzie wil zoeken en dat iets anders mij dwars zit.
Ik vind het geen probleem. Er staan geen namen en hij is niet te herkennen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:01 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Vind het ook niet bepaald netjes om een 1op1 gesprek online te gooien...van je vriend.
En het is hier ook al vaak aangegeven dat het inderdaad geen goeie actie was van je vriend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:37 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hoe is jouw situatie met mijn situatie te vergelijken? Ik gun mijn vriend alles en heb het nooit een probleem gevonden als hij iets met vrienden of collega's doet. Dat komt wekelijks voor en dat lijkt mij alleen maar gezond. Ik vind het wel een probleem als wij al een week lang een afspraak hebben staan, we elkaar weinig hebben gezien en hij vier keer belt dat hij later komt vanwege een borrel om vervolgens midden in de nacht dronken in mijn bed te belanden.
Dat jij dat normaal vindt en jouw vriend dan schijnbaar een avond gunt in zo'n situatie is jouw reactie. Maar zo reageer ik niet als iemand mij laat wachten. Het heeft in mijn ogen ook niets met gunnen te maken, sommige dingen handel je netjes af. Wat hij heeft gedaan vind ik respectloos. Als hij onze afspraak eerder had afgezegd dan had ik het ook niet leuk gevonden, maar dan had ik het nog wel begrepen en was ik echt niet boos geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |