abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:29:33 #151
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_155188908
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:28 schreef Rucola het volgende:

[..]

Bij dit soort situaties?
ik overdrijf een beetje. Weet wel dat veel mannen wat minder bezonnen reageren bij gezeur of gedram van hun vriendin dan deze vent :)
pi_155189390
Je hebt alleen jezelf ermee, dus blijf vooral lekker boos... Je schiet er niets mee op, behalve dat je jezelf alleen maar meer opfokt.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_155190635
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
Nou het was eventjes puzzelen maar volgens mij is het nu goed, heb niet alles maar anders bleef ik bezig.

http://m.imgur.com/1P8PAv3,8iHSyxH,WiEsFyA,0V8URMe
Sorry meid, maar je tilt er te zwaar aan.
Die van mij zou zijn excuses niet eens aanbieden en me even laten om me daarna weer op te vrolijken.
Laat het los.
Ja het was kut dat ie je zo liet zitten, foeter hem uit, kus hem en maak een goed maak wip.
Life is a highway...let's ride it!
  donderdag 13 augustus 2015 @ 22:03:19 #154
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_155192753
quote:
Nou het was eventjes puzzelen maar volgens mij is het nu goed, heb niet alles maar anders bleef ik bezig.

Hij zegt uberschattige dingen O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 22:06:29 #155
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_155192876
Wil je een ander Ts? Zo ja, maak het uit. Zo nee, realiseer je dat het maar 1 avondje was. Leer in het vervolg aangeven dat je het niet zo tof vindt als je iets afspreekt en blaas niet elke teleurstelling zo op!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_155193974
Ik sta hier toch al bekend als feminazi en mannenhater.. Dus ik was erg benieuwd om te gaan kijken naar de berichten van die hork van je en mij mee verontwaardigd te voelen met jou.
Eerlijk? Mijn god, wat is jouw vriend een arm schaap... Echt nergens een horkerige reactie! Integendeel, die jongen doet alles om jou beter te laten voelen. Om jouw onzekerheid weg te nemen. Hij is beleefd, geduldig, wimpelt niets weg, wil er nog over praten...
Wil je weten hoe een hork is? Ik ken er wel een paar aan wie ik je kan voorstellen. Dan loop je huilend terug naar hem!
Ja het was lomp van hem. Hij had beter meteen gezegd dat hij niet op jullie afspraak zou komen maar ik denk eerlijk gezegd wel dat hij het oprecht meende dat hij dacht dat hij eerder thuis zou komen. Al die keren.
Maar je reactie is absoluut niet evenredig. Was je die voormiddag lastig geweest, tot daar aan toe.

Laat dit los ofwel laat je vriend jou een keer los. Ik denk dat hij echt wel gek op je is want anders was het nu al voorbij geweest.
Trouwens, wat al gezegd is eerder, moet je per toeval niet ongesteld worden elk moment? Want het klinkt ook wel als een erg flinke PMS aanval.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_155194745
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:26 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

We hebben dus nooit gezeur (dit is de 1e x in 2 jaar) en als hij gewoon was gekomen was er geen gezeur geweest. Maar als hij steeds belooft te komen en hij komt niet, terwijl ik wacht, is het niet gek dat ik boos word.
1) Er gaan wel vaker dingen gebeuren die niet zoals verwacht gaan. Leer hier vrede mee te krijgen.

2) Als hij vrije tijd wil doorbrengen met vrienden/collega's/familie/vreemden. Gun het hem. Daarnaast kan je gewoon ervan uit gaan dat hij die avond/dag bij hen is.

3) Leer beter communiceren waarbij het na 1x bespreken klaar is bij beide kanten.

4) Hij is niet jouw vader, hij hoort jou dit helemaal niet te leren. Dit moet je al in je bezit hebben. Of dit leer je maar elders. Als vriend zijnde hoeft hij dit helemaal niet te pikken. Jij zou je moeten schamen !

Daarnaast kan hij ook zaken anders doen, maar hier komt hij niet achter, dus vrij nutteloos om het erover te hebben. Voortaan moet hij direct afzeggen bij een partij. Na excuses met een voorstel komen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Yiwei op 13-08-2015 23:03:19 ]
pi_155195445
't Is wel schattig op zich.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_155196015
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ben ik echt zo'n meisje? Ik wil het niet. Ik ben heel erg boos op mijn vriend, al vanaf vrijdag, maar het begint steeds erger te worden door zijn reactie op de hele gebeurtenis. Een gebeurtenis met een nasleep dus, want we hebben eigenlijk nog nooit een ruzie en/of issue gehad. Dit is de eerste keer en ik kan het niet loslaten.

Mijn vriend en ik zien elkaar de laatste tijd niet vaak. Hij is net afgestudeerd en heeft het druk met zijn nieuwe baan. Ik vind het top voor hem, ben erg trots. Maar ik vind het erg jammer dat we elkaar minder zien en dat hij vaak moe is. Ik studeer aankomend jaar af, heb geen idee hoe het is om een vaste baan te hebben. Dus misschien kan ik mij niet goed inleven in zijn situatie? Dat zegt hij.

Het verhaal: we hebben elkaar vorige week niet vaak gezien en vooral heel vluchtig. Zondagavond spraken we af om vrijdagavond een relax avondje te houden. Dat houdt in: lekker eten, wijn drinken en praten. Ik heb de hele week uitgekeken naar vrijdag, want ik kon mijn vriend weer uitgebreid zien en lekker praten zoals ik dat alleen met mijn vriend kan. Belt hij vrijdagmiddag al dat hij later komt omdat hij nog wat gaat drinken met collega's. Prima, geen probleem (hoewel ik daar al niet blij mee was!). Belt hij na een uur dat het nog wat later wordt, daarna nog eens en daarna belt hij half dronken nog eens op dat het toch een latertje wordt. Het kan gebeuren en ik gun hem al het plezier van de wereld. Maar afspraak is afspraak...

Ik ben gaan slapen en rond middernacht is hij in mijn bed gekropen. Hij heeft volgens mij nog een paar keer sorry gezegd maar ik was te moe om er op te reageren. De volgende ochtend was ik boos, in mijn ogen terecht. Ik ben in twee jaar nog nooit boos geweest op mijn vriend. Ik heb de hele ochtend lopen zeuren en de hele ochtend verziekt met mijn boosheid. Mijn vriend heeft vaak zijn excuses aangeboden en meer kan hij ook niet doen. En ik weet niet wat ik verwacht, maar ik vind het niet genoeg. Ik ben gekwetst omdat ik het blijkbaar belangrijker vind om elkaar te zien dan hij dat vindt. Dat gevoel krijg ik erbij.

Hij ontkent dat en vind dat ik mij aan het aanstellen ben. En zo gaat het dus al de hele week. Ik was gisteravond bij hem en ik probeerde normaal te doen, maar het blijft steken. Al heeft hij tien keer zijn excuses aangeboden; ik blijf chagrijnig en ik kan niets aan dat chagrijnige geoel doen. Ik kan het niet laten om af en toe een steek onder water te geven over dat hij drinken met collega's verkiest boven mij, terwijl hij zijn collega's al iedere dag ziet (nu ik dit opschrijf raak ik chagrijniger).

Deze avond heeft geresulteerd in een ruzie omdat 'hij vindt dat ik aan het zeuren ben, hij kent mij zo niet en wordt er gek van'. En ik ben nog steeds boos, want hij vindt het allemaal niet belangrijk en begrijpt er niets van. Ik ben halsoverkop om 2 uur 's nachts weggegaan, heb nu ook niets van mij laten horen en hij ook niet. Nu ben ik weer boos dat hij niets van zich laat horen, terwijl ik boos ben weggegaan. Ik weet dat ik nu even onredelijk ben. Ik weet niet wat er sinds vrijdag mis is, maar ik ben over de zeik door alles. Ik ben bang dat ik hem kwijt aan het raken ben of dat hij mij niet meer zo belangrijk vindt als eerst.

Gedeeltelijk mijn schuld deze lange nasleep maar ik kan er echt niet meer tegen. Ik weet echt niet waarom ik zó woest ben.
Hij heeft die baan net pas. Het kan best goed en nuttig zijn geweest om zijn collega's beter te leren kennen en contacten op te bouwen. Het is niet per sé zo dat hij zijn collega's verkiest boven jouw gezelschap. Dat is volgens mij je onzekerheid die spreekt.
Dat het zuur voor je was is begrijpelijk. Hij heeft dan ook wel wat goed te maken. Laat hij morgenavond iets speciaals met je doen dan..
Ik snap dat je zijn aandacht hebt gemist de laatste tijd, maar een afspraak die in de soep liep is ook weer geen wereldramp. Ik zou er niet zo'n drama van maken.
pi_155196303
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:23 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja, dan zou ik ook wegblijven.

Je hebt toch wel op z'n minst geïnsinueerd dat er ook geketst ging worden?
o|O
Ben jij zo makkelijk op het matje te roepen ja? :D

OT:

Je zeikt. Serieus. Je gedraagt je als een verwend kreng. Gun die jongen een keer een avond joh. Mijn vent is de afgelopen drie weken 6/7 dagen aan het werk geweest om gaten in het rooster op te vullen, kwam thuis, viel als een blok in slaap en ging de volgende dag weer weg. We hebben letterlijk alleen samen geslapen en meer niet. Geen tijd samen doorgebracht. Ik heb hem ontzettend gemist. Hij was een dag vrij, en kon mee naar een festival met mensen, ik heb hem overgehaald om gewoon lekker te gaan. Jong heeft gewoon volop gewerkt, ik gun hem plezier, met andere mensen dan ik. Er is nog zat tijd om samen door te brengen.

Zet je eigen behoeften af en toe even op zij voor je het plezier van je vent zeg. Doet hij vast ook voor jou.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2015 00:10:47 ]
pi_155196921
TS, ik zou je gedumpt hebben... pfff
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_155197013
Ervan afgezien dat ik het een redelijk kutactie van je vriend vind, denk ik dat jezelf in deze toch meer het probleem veroorzaakt. Ik zou het niet leuk vinden, maar om zo te reageren en erover door te gaan heeft totaal geen nut. Hij heeft zijn excuses aangeboden, ziet in dat het een rotactie was, get over it. Hoe lang zijn jullie al samen? Dat heb ik hier gemist,of ik lees niet goed...
Live Chill
  donderdag 13 augustus 2015 @ 23:59:26 #163
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_155197084
Ja je mocht best boos worden om wat hij deed, maar je mag hem ook wel heel dankbaar zijn dat hij er nu geen punt achter heeft gezet :')
pi_155197361
Je vriend waardeert het voorval heel anders dan jij. Misschien hecht hij ook wat minder waarde aan het vooruitzicht van een avond samen dan jij deed. Hij lijkt te erkennen dat het, tegenover jou, niet zon hele geweldige actie was maar tegelijkertijd is het de vraag wat je hem nu precies verwijt. Natuurlijk is het niet zo dat hij zijn collega's belangrijker vindt dan jij. Dat geloof je toch zelf niet? Die conclusie is in ieder geval niet af te leiden uit het feit dat hij een avondje met zn collega's op stap gaat in plaats van in jouw gezelschap aan een wijntje gaat zitten lurken. Er zullen ook wel avondjes zijn waarin hij dat wel doet en tegen zon collega's zegt dat hij niet mee kan.

Hoe dan ook, de boosheid is gekomen doordat hij die avond bij zn collega's was en niet bij jou en de boosheid blijft omdat je vindt dat hij je niet serieus neemt.

Dat je boos of teleurgesteld bent vanwege het feit dat hij die avond bij zn collegas was en niet bij jou is wel enigszins voor te stellen, maar zoals gezegd, de conclusie dat hij liever bij zn collegas is dan bij jou is wat te voorbarig. Los daarvan valt nergens uit af te leiden dat hij jouw boosheid niet serieus neemt. Je kunt hooguit zeggen dat het voorval in zijn beleving een gepasseerd station is en dat dat ook voor jouw boosheid zou moeten gelden. En, inderdaad, het voorval rechtvaardigt op zichzelf geen wekenlange boosheid. Dus of, er is inderdaad iets anders aan de hand, of het wordt tijd om de situatie even van een afstandje te bekijken en in te zien dat je vriend heus wel het beste met je voor heeft maar soms er voor zal kiezen om zn vrije tijd met anderen door te brengen. En dat is, zeker op de lange termijn, nog best gezond ook.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_155197559
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 23:57 schreef ChillTuup het volgende:
Ervan afgezien dat ik het een redelijk kutactie van je vriend vind, denk ik dat jezelf in deze toch meer het probleem veroorzaakt. Ik zou het niet leuk vinden, maar om zo te reageren en erover door te gaan heeft totaal geen nut. Hij heeft zijn excuses aangeboden, ziet in dat het een rotactie was, get over it. Hoe lang zijn jullie al samen? Dat heb ik hier gemist,of ik lees niet goed...
Iemand zei 2 jaar.
pi_155197586
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 00:12 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Iemand zei 2 jaar.
En dan pas de eerste ruzie....nou meid (TS dus), dat lukt er velen niet dus wees maar blij met die kerel.
Live Chill
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 00:21:05 #167
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_155197806
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 00:13 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

En dan pas de eerste ruzie....nou meid (TS dus), dat lukt er velen niet dus wees maar blij met die kerel.
Ik zou de eerste maand al constant ruzie hebben met zo'n zeikerd als TS :'). Ze mag inderdaad blij zijn dat die kerel niet gillend wegrent.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 00:31:08 #168
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_155198099
Pff TS, wat gebeurd er als je zometeen echt boos bent met een goede reden? Een maand lang dit soort berichtjes sturen? Dit is niet normaal hoor. Zeker weten dat er geen andere reden achter je boosheid zit?

Ik heb dit ook wel eens met m'n vriendin. Dan laat ik weten dat ik zo en zo laat thuis zal zijn als ik met vrienden/collega's wat ga drinken. Zij weet ondertussen al wel dat ik op dat tijdstip toch nog niet thuis ben. Om daar dan zo boos over te worden? Gelukkig niet zeg.
pi_155198365
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 00:31 schreef Tinos85 het volgende:
Pff TS, wat gebeurd er als je zometeen echt boos bent met een goede reden?
Dan heeft het geen kracht meer. Als hij nog luistert, dan heeft zij gewoon geluk gehad. Heel moeilijk dat hij haar nog serieus neemt.

--------
Er kunnen best wel wat zaken zijn die anders kunnen. Je moet daar niet teveel van aantrekken en de juiste uitkiezen waar je een zaak van wilt maken. Nog in de fase van relatief weinig verplichtingen. Wacht maar totdat mensen een huis aanschaffen, een baby enzo. Elk klein dingetje wat niet volgens plan gaat, daar kan je echt niet zo'n gedrag op loslaten :{w
pi_155198674
quote:

Nooit begrepen waarom je dit op whats app wil bespreken en niet in RL. Mn ex deed dit ook vaak op deze manier. Lees: ex
pi_155198842
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 00:52 schreef jasperte het volgende:

[..]

Nooit begrepen waarom je dit op whats app wil bespreken en niet in RL. Mn ex deed dit ook vaak op deze manier. Lees: ex
Vind het ook niet bepaald netjes om een 1op1 gesprek online te gooien...van je vriend.
Live Chill
pi_155198873
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 01:01 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Vind het ook niet bepaald netjes om een 1op1 gesprek online te gooien...van je vriend.
Ook dat inderdaad.
pi_155198953
Wat een hont. Is een keer iets gezelligs doen met zijn collega's en de afspraak met jou vergeten.

Metee dumpen.
i have an approximate knowledge of many things
pi_155202043
Ik zou elke avond aan de drank zitten als mn vriendin zo zou reageren.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:33:47 #175
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_155202858
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:02 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Op dit moment niet, misschien ben ik volledig het spoor bijster (dat lijkt zo als ik jullie reacties lees), maar ik vind dat ik terecht boos ben ja. En mensen (vriendinnen) uit mijn omgeving vinden dat ook. Vooral omdat hij het dus niet serieus neemt. Het was goed geweest als hij echt had begrepen dat het mij echt heeft gekwetst, maar nu gooit hij het erop dat ik ruzie wil zoeken en dat iets anders mij dwars zit.
Stel je even aan zeg, jezus :')
Hij HEEFT in het begin toch WEL serieus zijn excuses aangeboden?
Je zegt zelf dat dit de eerste keer in twee jaar is dat hij met zijn collega's op stap gaat in plaats van naar jou komt, en dan maak jij er meteen van dat jij niet belangrijk genoeg voor hem bent!
Zie je zelf niet in dat dit gewoon helemaal nergens op slaat?
Je bent echt een enorme dramaqueen.

Het was niet tof van hem nee, hij heeft zijn excuses aangeboden en klaar.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_155202908
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 23:40 schreef Myrr het volgende:

[..]

o|O
Ben jij zo makkelijk op het matje te roepen ja? :D

OT:

Je zeikt. Serieus. Je gedraagt je als een verwend kreng. Gun die jongen een keer een avond joh. Mijn vent is de afgelopen drie weken 6/7 dagen aan het werk geweest om gaten in het rooster op te vullen, kwam thuis, viel als een blok in slaap en ging de volgende dag weer weg. We hebben letterlijk alleen samen geslapen en meer niet. Geen tijd samen doorgebracht. Ik heb hem ontzettend gemist. Hij was een dag vrij, en kon mee naar een festival met mensen, ik heb hem overgehaald om gewoon lekker te gaan. Jong heeft gewoon volop gewerkt, ik gun hem plezier, met andere mensen dan ik. Er is nog zat tijd om samen door te brengen.

Zet je eigen behoeften af en toe even op zij voor je het plezier van je vent zeg. Doet hij vast ook voor jou.
Hoe is jouw situatie met mijn situatie te vergelijken? Ik gun mijn vriend alles en heb het nooit een probleem gevonden als hij iets met vrienden of collega's doet. Dat komt wekelijks voor en dat lijkt mij alleen maar gezond. Ik vind het wel een probleem als wij al een week lang een afspraak hebben staan, we elkaar weinig hebben gezien en hij vier keer belt dat hij later komt vanwege een borrel om vervolgens midden in de nacht dronken in mijn bed te belanden.

Dat jij dat normaal vindt en jouw vriend dan schijnbaar een avond gunt in zo'n situatie is jouw reactie. Maar zo reageer ik niet als iemand mij laat wachten. Het heeft in mijn ogen ook niets met gunnen te maken, sommige dingen handel je netjes af. Wat hij heeft gedaan vind ik respectloos. Als hij onze afspraak eerder had afgezegd dan had ik het ook niet leuk gevonden, maar dan had ik het nog wel begrepen en was ik echt niet boos geweest.
pi_155202964
TS, is dit de eerste keer dat hij je het gevoel geeft dat je op de 2de/3de plaats komt?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:41:04 #178
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_155202978
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:02 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Op dit moment niet, misschien ben ik volledig het spoor bijster (dat lijkt zo als ik jullie reacties lees), maar ik vind dat ik terecht boos ben ja. En mensen (vriendinnen) uit mijn omgeving vinden dat ook. Vooral omdat hij het dus niet serieus neemt. Het was goed geweest als hij echt had begrepen dat het mij echt heeft gekwetst, maar nu gooit hij het erop dat ik ruzie wil zoeken en dat iets anders mij dwars zit.
Uiteraard kwaken je vriendinnen met je mee. Ik vind nog steeds dat je je aanstelt als een kleuter en zijn excuses niet serieus neemt die hij wel degelijk echt meent. Maar goed je wilt alleen horen wat je wilt horen en dat gebeurt nu niet. Gewoon lekker blijven mokken en dan zien we het volgende topic wel tegemoet waarin je zit ge janken omdat hij het geeft uitgemaakt. Wat natuurlijk helemaal niet aan jou ligt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_155202995
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 01:01 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Ik vind het geen probleem. Er staan geen namen en hij is niet te herkennen.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:45:01 #180
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_155203059
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:37 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Hoe is jouw situatie met mijn situatie te vergelijken? Ik gun mijn vriend alles en heb het nooit een probleem gevonden als hij iets met vrienden of collega's doet. Dat komt wekelijks voor en dat lijkt mij alleen maar gezond. Ik vind het wel een probleem als wij al een week lang een afspraak hebben staan, we elkaar weinig hebben gezien en hij vier keer belt dat hij later komt vanwege een borrel om vervolgens midden in de nacht dronken in mijn bed te belanden.

Dat jij dat normaal vindt en jouw vriend dan schijnbaar een avond gunt in zo'n situatie is jouw reactie. Maar zo reageer ik niet als iemand mij laat wachten. Het heeft in mijn ogen ook niets met gunnen te maken, sommige dingen handel je netjes af. Wat hij heeft gedaan vind ik respectloos. Als hij onze afspraak eerder had afgezegd dan had ik het ook niet leuk gevonden, maar dan had ik het nog wel begrepen en was ik echt niet boos geweest.
En het is hier ook al vaak aangegeven dat het inderdaad geen goeie actie was van je vriend.
Maar hij heeft zijn oprechte excuses aangeboden en dan moet je er ook gewoon klaar mee zijn.
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')