En die tweede alinea lees je maar overheen of zo?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:54 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Dank voor je bijdrage en precies, ik begrijp dus niet dat mensen dat niet begrijpen. Excuses zijn geen excuses als de excuses ongemeend zijn.
Ik ben vooral heel erg boos, maar dat is duidelijk denk ik?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je reageert echt als een 5 jarige in die app, wat is er mis met jou?
Het meest tragische vind ik nog dat die arme drommel zo door het stof heen blijft kruipen onder dat gemanipuleer. Brrr.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je reageert echt als een 5 jarige in die app, wat is er mis met jou?
Dat is inderdaad het enige dat ik die jongen 'fout' zie doen. Dat is gewoon niet netjes en als ik het verhaal van TS lees was hij daar ook heel goed van op de hoogte. Anderzijds zou je kunnen stellen dat je het je betere helft misschien ook gewoon een keer een avondje moet gunnen, zeker als het niet een wekelijkse herhalingsoefening betreft. Soms veranderen de plannen nou eenmaal, en een avondje lallen met z'n nieuwe collega's lijkt me een prima excuus.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar het is wel fout van hem dat hij 4x belt om te zeggen dat het later wordt, zeg dan meteen gewoon van begin af aan dat het een latertje gaat worden zodat jij niet thuis zit wachten op hem en ook iets kan gaan doen.
Ook gelezen, maar ik kan er echr niks aan doen dát ik zo boos ben. Blijkbaar ben ik fout door er zo lang mee te blijven zitten. Maar ik kan dit niet zomaar even vergeten, hoe graag ik dar ook wil. En dat komt dus ook vanwege zijn reactie.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
En die tweede alinea lees je maar overheen of zo?.
Zolang iemand maar *iets* met je eens is.
Je hebt echt geen enkele reden om zo te doen. Dit is buiten alle proportie, dat zie je zelf toch ook wel?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:55 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik ben vooral heel erg boos, maar dat is duidelijk denk ik?
Nee, dat komt omdat zijn reactie niet exáct is wat jij wil, hoe jij het wil, op de manier die jij wil, wanneer jij het wil. Dát is de reden waarom je boos bent.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:58 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ook gelezen, maar ik kan er echr niks aan doen dát ik zo boos ben. Blijkbaar ben ik fout door er zo lang mee te blijven zitten. Maar ik kan dit niet zomaar even vergeten, hoe graag ik dar ook wil. En dat komt dus ook vanwege zijn reactie.
Jawel, dat kun je wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:58 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ook gelezen, maar ik kan er echr niks aan doen dát ik zo boos ben.
Ja, je bent nog steeds boos, wtf.quote:Blijkbaar ben ik fout door er zo lang mee te blijven zitten.
Niemand zegt dat je het moet vergeten.quote:Maar ik kan dit niet zomaar even vergeten, hoe graag ik dar ook wil. En dat komt dus ook vanwege zijn reactie.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:55 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik ben vooral heel erg boos
Op dit moment niet, misschien ben ik volledig het spoor bijster (dat lijkt zo als ik jullie reacties lees), maar ik vind dat ik terecht boos ben ja. En mensen (vriendinnen) uit mijn omgeving vinden dat ook. Vooral omdat hij het dus niet serieus neemt. Het was goed geweest als hij echt had begrepen dat het mij echt heeft gekwetst, maar nu gooit hij het erop dat ik ruzie wil zoeken en dat iets anders mij dwars zit.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt echt geen enkele reden om zo te doen. Dit is buiten alle proportie, dat zie je zelf toch ook wel?
Gaat niet gebeuren. TS is een onvolwassen prinsesje die een vriend wil die exact die reactie geeft op die zij wil op de momenten die zij wil, op de manier die zij wil...maar hij moet het wel oprecht menen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel, dat kun je wel.
Beseffen dat het echt nergens om gaat en niet zo janken. Serieus, dit is echt een poepreden om hem zo te behandelen.
En beseffen dat boos zijn en blijven helemaal niet helpt en het probleem alleen maar erger zal maken.
[..]
Ja, je bent nog steeds boos, wtf.. Je wil hem niet eens spreken... Succes met oplossen, dan.
[..]
Niemand zegt dat je het moet vergeten.
Je moet echter wel openstaan voor hem en op een volwassen manier een gesprek voeren. Niet met verwijten smijten, niet boos reageren, maar inhoudelijk praten waar je mee zit.
Ik denk dat hij ook wel beseft dat hij jou erg heeft geraakt, maar wat verwacht je nou? Dat hij een toneelstukje opvoert dat het hem echt gigantisch spijt? Dat hij een grote geste doet om jou te paaien?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:49 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Een ander vindt het misschien niet ernstig maar voor mij is het dus wel heel vervelend. We zien elkaar al vaak niet en dan hebben we een afspraak en dan komt hij niet opdagen op een vrij achterbakse manier.
Hij kan best iets goed doen door te beseffen dat het mij echt heeft geraakt, maar dat gaat hij niet doen, want hij vindt dat ik een dramaqueen ben. En dus blijf ik het boze gevoel houden al wil ik het niet eens. Ik kan er niet veel aan veranderen op dit moment, maar ben hier echt heel boos door. Ik vind afspraken niet nakomen sowieso al erg vervelend.
Je blijft herhalen dat hij je niet serieus neemt, maar na tig keer proberen hoeft hij je niet meer serieus te nemen, aangezien jij dat ook niet doet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:02 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Op dit moment niet, misschien ben ik volledig het spoor bijster (dat lijkt zo als ik jullie reacties lees), maar ik vind dat ik terecht boos ben ja. En mensen (vriendinnen) uit mijn omgeving vinden dat ook. Vooral omdat hij het dus niet serieus neemt. Het was goed geweest als hij echt had begrepen dat het mij echt heeft gekwetst, maar nu gooit hij het erop dat ik ruzie wil zoeken en dat iets anders mij dwars zit.
Godver, ik vind je nu ook wel doorzeuren hoor, ik vind hem juist heel lief en begripvol overkomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
Nou het was eventjes puzzelen maar volgens mij is het nu goed, heb niet alles maar anders bleef ik bezig.
http://m.imgur.com/1P8PAv3,8iHSyxH,WiEsFyA,0V8URMe
Slimme jongen, want dat is namelijk ook zo.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:02 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Op dit moment niet, misschien ben ik volledig het spoor bijster (dat lijkt zo als ik jullie reacties lees), maar ik vind dat ik terecht boos ben ja. En mensen (vriendinnen) uit mijn omgeving vinden dat ook. Vooral omdat hij het dus niet serieus neemt. Het was goed geweest als hij echt had begrepen dat het mij echt heeft gekwetst, maar nu gooit hij het erop dat ik ruzie wil zoeken en dat iets anders mij dwars zit.
Het zou nog beter zijn geweest als jij had begrepen dat gekwetst raken om niets contraproductief is voor een relatie.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:02 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Vooral omdat hij het dus niet serieus neemt. Het was goed geweest als hij echt had begrepen dat het mij echt heeft gekwetst,
Dat is dezelfde conclusie die ik helaas moet trekken.quote:maar nu gooit hij het erop dat ik ruzie wil zoeken en dat iets anders mij dwars zit.
Me three...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:06 schreef ems. het volgende:
Dat is dezelfde conclusie die ik helaas moet trekken.
Hij schat het voorval anders in dan jij. Jij blijft hangen in je boosheid. Dat is emotionele onvolwassenheid.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:02 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Jouw vriendinnen zijn niet eerlijk. De Taakbeschrijving van "Vriendin zijn", is: "Aanhoren en steunen", niet: " Aanhoren en met constructieve opmerkingen proberen de situatie te verbeteren".quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:02 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
En mensen (vriendinnen) uit mijn omgeving vinden dat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |