abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155184657
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:54 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Dank voor je bijdrage en precies, ik begrijp dus niet dat mensen dat niet begrijpen. Excuses zijn geen excuses als de excuses ongemeend zijn.
En die tweede alinea lees je maar overheen of zo? :D.

Zolang iemand maar *iets* met je eens is.
pi_155184675
quote:
11s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je reageert echt als een 5 jarige in die app, wat is er mis met jou?
Ik ben vooral heel erg boos, maar dat is duidelijk denk ik?
pi_155184686
IK BEN BOOS, HIJ MOET BETER ZIJN BEST DOEN!!! EN ECHT EXCUSES AANBIEDEN!

--> SORRY SCHAT, IK HEB HET GEDAAN OMDAT DIT EN DAT.

NEEEEE, IK BEN BOOS WRAAAGHHH!!!
pi_155184690
quote:
11s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je reageert echt als een 5 jarige in die app, wat is er mis met jou?
Het meest tragische vind ik nog dat die arme drommel zo door het stof heen blijft kruipen onder dat gemanipuleer. Brrr.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_155184691
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:13 schreef snakelady het volgende:

[..]
Maar het is wel fout van hem dat hij 4x belt om te zeggen dat het later wordt, zeg dan meteen gewoon van begin af aan dat het een latertje gaat worden zodat jij niet thuis zit wachten op hem en ook iets kan gaan doen.
Dat is inderdaad het enige dat ik die jongen 'fout' zie doen. Dat is gewoon niet netjes en als ik het verhaal van TS lees was hij daar ook heel goed van op de hoogte. Anderzijds zou je kunnen stellen dat je het je betere helft misschien ook gewoon een keer een avondje moet gunnen, zeker als het niet een wekelijkse herhalingsoefening betreft. Soms veranderen de plannen nou eenmaal, en een avondje lallen met z'n nieuwe collega's lijkt me een prima excuus.

Maar als je een beetje dol op elkaar bent dan maak je daar toch helemaal geen punt van? Als een meisje zoiets bij mij zou doen zou ik de volgende dag tegen haar zeggen dat ik liever heb dat ze helemaal afbelt als ze weer in een soortgelijke situatie zou komen en daarmee is dan ook meteen het hele euvel opgelost.

Maar boos worden om dit? Nee meisje/TS-lief. Jij bent degene die pertinent fout zit in deze en de enige die excuses verdient in dit hele verhaal is je vriend. En ik zou heel erg oppassen met dit soort kinderlijk gedrag want ik heb om minder chicks de deur gewezen.

edit: Ik zie nu pas die whatsapp gesprekken. Wtf :') Je wilt hem echt graag kwijt of wat?
Conscience do cost.
pi_155184717
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

En die tweede alinea lees je maar overheen of zo? :D.

Zolang iemand maar *iets* met je eens is.
Ook gelezen, maar ik kan er echr niks aan doen dát ik zo boos ben. Blijkbaar ben ik fout door er zo lang mee te blijven zitten. Maar ik kan dit niet zomaar even vergeten, hoe graag ik dar ook wil. En dat komt dus ook vanwege zijn reactie.
pi_155184721
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:55 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ik ben vooral heel erg boos, maar dat is duidelijk denk ik?
Je hebt echt geen enkele reden om zo te doen. Dit is buiten alle proportie, dat zie je zelf toch ook wel?
pi_155184735
Nou, het is mij overduidelijk dat jullie niet bij elkaar passen, als jij over zoiets futiels zolang blijft doorzeuren, wat moet dat dan worden als er echte grote problemen komen?

Jij hebt iemand nodig die zichzelf compleet wegcijfert.
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 17:59:52 #109
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_155184759
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:58 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ook gelezen, maar ik kan er echr niks aan doen dát ik zo boos ben. Blijkbaar ben ik fout door er zo lang mee te blijven zitten. Maar ik kan dit niet zomaar even vergeten, hoe graag ik dar ook wil. En dat komt dus ook vanwege zijn reactie.
Nee, dat komt omdat zijn reactie niet exáct is wat jij wil, hoe jij het wil, op de manier die jij wil, wanneer jij het wil. Dát is de reden waarom je boos bent.

Dat is volslagen debiel.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_155184786
quote:

[..]

Ook gelezen, maar ik kan er echr niks aan doen dát ik zo boos ben.
Jawel, dat kun je wel.

Beseffen dat het echt nergens om gaat en niet zo janken. Serieus, dit is echt een poepreden om hem zo te behandelen.

En beseffen dat boos zijn en blijven helemaal niet helpt en het probleem alleen maar erger zal maken.

quote:
Blijkbaar ben ik fout door er zo lang mee te blijven zitten.
Ja, je bent nog steeds boos, wtf. :'). Je wil hem niet eens spreken... Succes met oplossen, dan.

quote:
Maar ik kan dit niet zomaar even vergeten, hoe graag ik dar ook wil. En dat komt dus ook vanwege zijn reactie.
Niemand zegt dat je het moet vergeten.

Je moet echter wel openstaan voor hem en op een volwassen manier een gesprek voeren. Niet met verwijten smijten, niet boos reageren, maar inhoudelijk praten waar je mee zit.

Vertel eens aan mij wat hij moet doen om het goed te maken met jou...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2015 18:01:59 ]
pi_155184811
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:55 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ik ben vooral heel erg boos
pi_155184812
quote:
11s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je hebt echt geen enkele reden om zo te doen. Dit is buiten alle proportie, dat zie je zelf toch ook wel?
Op dit moment niet, misschien ben ik volledig het spoor bijster (dat lijkt zo als ik jullie reacties lees), maar ik vind dat ik terecht boos ben ja. En mensen (vriendinnen) uit mijn omgeving vinden dat ook. Vooral omdat hij het dus niet serieus neemt. Het was goed geweest als hij echt had begrepen dat het mij echt heeft gekwetst, maar nu gooit hij het erop dat ik ruzie wil zoeken en dat iets anders mij dwars zit.
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 18:04:06 #113
16180 crew  CoolGuy
pi_155184844
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jawel, dat kun je wel.

Beseffen dat het echt nergens om gaat en niet zo janken. Serieus, dit is echt een poepreden om hem zo te behandelen.

En beseffen dat boos zijn en blijven helemaal niet helpt en het probleem alleen maar erger zal maken.

[..]

Ja, je bent nog steeds boos, wtf. :'). Je wil hem niet eens spreken... Succes met oplossen, dan.

[..]

Niemand zegt dat je het moet vergeten.

Je moet echter wel openstaan voor hem en op een volwassen manier een gesprek voeren. Niet met verwijten smijten, niet boos reageren, maar inhoudelijk praten waar je mee zit.
Gaat niet gebeuren. TS is een onvolwassen prinsesje die een vriend wil die exact die reactie geeft op die zij wil op de momenten die zij wil, op de manier die zij wil...maar hij moet het wel oprecht menen.

Nou, succes met zo'n vriend vinden TS :') Ik kan je nu al vertellen dat je die niet gaat vinden, en dus ga je elke keer tegen dit probleem aanlopen, want het gaat helemaal niet om dat hij laat is weg gebleven met zijn collega's, dit gaat er om dat jij het gevoel kreeg dat jij niet nummer 1 bent, en dat trek je niet.

De volgende keer, bij de volgende vriend, is het wat anders, en de keer daarna weer wat anders, etc etc. En in allemaal die dingen is er maar 1 gemeenschappelijke factor en dat ben jij. Maar ja, jij bent gewoon boos en dat moet hij maar begrijpen én het menen als hij sorry zegt.

8)7
pi_155184845
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:49 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Een ander vindt het misschien niet ernstig maar voor mij is het dus wel heel vervelend. We zien elkaar al vaak niet en dan hebben we een afspraak en dan komt hij niet opdagen op een vrij achterbakse manier.

Hij kan best iets goed doen door te beseffen dat het mij echt heeft geraakt, maar dat gaat hij niet doen, want hij vindt dat ik een dramaqueen ben. En dus blijf ik het boze gevoel houden al wil ik het niet eens. Ik kan er niet veel aan veranderen op dit moment, maar ben hier echt heel boos door. Ik vind afspraken niet nakomen sowieso al erg vervelend.
Ik denk dat hij ook wel beseft dat hij jou erg heeft geraakt, maar wat verwacht je nou? Dat hij een toneelstukje opvoert dat het hem echt gigantisch spijt? Dat hij een grote geste doet om jou te paaien?

Is het ook duidelijk dat je met dit krampachtig vasthouden van dit huiliegedrag je relatie op het spel zet? En dat dat wellicht meer te maken heeft met de manier waarop jij omgaat met het voorval van vrijdag, dan met het gedrag van jouw vriend?

Bied je excuses aan. Jij? Ja jij. Jij gooit steeds kolen op het vuur en laat het maar doorsudderen. Jij bent gefrustreerd en het is jouw frustratie die je relatie in gevaar brengt.

En ga geen ruzies uitpraten via geschreven media als whatsapp. Het is wel gratis, maar de pest met whatsapp (en brieven/e-mails) is dat geschreven teksten geïnterpreteerd moeten worden door de lezer en dat die interpretatie niet altijd strookt met hoe de schrijver het bedoeld heeft.

Bel, skype of zoek hem op. Niet met een emmer vol opgekropte woede en frustratie, maar zo open mogelijk.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_155184851
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:02 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Op dit moment niet, misschien ben ik volledig het spoor bijster (dat lijkt zo als ik jullie reacties lees), maar ik vind dat ik terecht boos ben ja. En mensen (vriendinnen) uit mijn omgeving vinden dat ook. Vooral omdat hij het dus niet serieus neemt. Het was goed geweest als hij echt had begrepen dat het mij echt heeft gekwetst, maar nu gooit hij het erop dat ik ruzie wil zoeken en dat iets anders mij dwars zit.
Je blijft herhalen dat hij je niet serieus neemt, maar na tig keer proberen hoeft hij je niet meer serieus te nemen, aangezien jij dat ook niet doet.

Kom ff op zeg. En dan word je zeker woedend als hij boos op je wordt omdat je hem zo behandelt? :D.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 18:04:56 #116
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155184867
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
Nou het was eventjes puzzelen maar volgens mij is het nu goed, heb niet alles maar anders bleef ik bezig.

http://m.imgur.com/1P8PAv3,8iHSyxH,WiEsFyA,0V8URMe
Godver, ik vind je nu ook wel doorzeuren hoor, ik vind hem juist heel lief en begripvol overkomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 13-08-2015 18:12:19 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 18:06:09 #117
16180 crew  CoolGuy
pi_155184882
quote:

[..]

Slimme jongen, want dat is namelijk ook zo.

Uiteraard zijn je vriendinnen het met je eens. Lekker volwassen ben jij. "Nou en mijn vriendinnen vinden dat lekker ook dus daar! jij bent een eikel en ik heb gelijk dus zeg sorry en meen het!" Jezus christus, dat is een redenering van het niveau schoolplein.

Wat jij eigenlijk wil is dat jij zegt spring, en dat hij vraagt hoe hoog. Je vriend zou er zomaar vandoor kunnen gaan (en als hij echt slim is doet hij dat). Eens kijken hoeveel troost je dan hebt van je 'maar ik en mijn vriendinnen vonden toch dat ik gelijk had'. :')
pi_155184885
quote:

[..]

Vooral omdat hij het dus niet serieus neemt. Het was goed geweest als hij echt had begrepen dat het mij echt heeft gekwetst,
Het zou nog beter zijn geweest als jij had begrepen dat gekwetst raken om niets contraproductief is voor een relatie.
quote:
maar nu gooit hij het erop dat ik ruzie wil zoeken en dat iets anders mij dwars zit.
Dat is dezelfde conclusie die ik helaas moet trekken.
Conscience do cost.
pi_155184891
Dus eh, Fotolijstjes, ik zou maar eens bedenken wat het achterliggende probleem nou eigenlijk is en waarom je nou zo boos bent.

En ja, er speelt wat meer, het is ook zo vrouwelijk om allerlei emoties erbij te slepen om vervolgens niet meer te weten waar het echt om gaat. (Vrouwen zijn gewoon complexe emotionele wezens.)

Dus, vogel even eerst uit waar je mee zit en wat je wil.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:06 schreef ems. het volgende:
Dat is dezelfde conclusie die ik helaas moet trekken.
Me three...

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2015 18:07:14 ]
pi_155184935
quote:

[..]

Hij schat het voorval anders in dan jij. Jij blijft hangen in je boosheid. Dat is emotionele onvolwassenheid.
pi_155185268
Ocharme die jongen. Hij deed 1x iets verkeerd, blijft het hem achtervolgen. Ik zou er gek van worden. ;(
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 augustus 2015 @ 18:25:02 #122
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_155185323
Zeg TS, lekker selectief blijven lezen hoor. Jij komt er wel ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 13 augustus 2015 @ 18:33:43 #123
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_155185537
Fotolijstjes (wat een naam hey), de denkstap die je nu moet maken is om je boosheid los te koppelen van je vriend. Zo heftig als jij hier reageert, dat is iets wat met jou te maken heeft, en niet per se met hem. In de app lijkt hij super volwassen te reageren, dus je hebt geluk dat hij het niet ook escaleert, maar zelfs de allerbeste man kan dat niet eeuwig volhouden.

Ik denk dat deze situatie een zwakke plek/gevoelige snaar/"trigger" bij je heeft geraakt. Jouw emotie is groter geworden dan de situatie zelf. Is het vaker gebeurd dat je zo'n heftige emotie bij iets had? Zo ja, was dat een vergelijkbare situatie waarin je het gevoel had niet serieus genomen te worden / minder waard te zijn / alleen gelaten te worden? Kan zijn dat jij daar gevoelig voor bent en dat het een punt is waar je aan moet werken.

Een gesprek hierover met je vriend is een goed begin. Als je tegen hem toegeeft dat je ook zelf verbaasd bent over je boosheid, en dit in een breder kader van jouw persoonlijkheid en gevoeligheden plaats, zonder maar op dit specifieke delict te blijven hameren, kan het een interessant gesprek worden wat misschien een doorbraak geeft.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_155185627
stop met boos zijn voordat de ruzie escaleert en je je wel voor je kop kunt slaan.
pi_155185786
quote:

[..]

En mensen (vriendinnen) uit mijn omgeving vinden dat ook.
Jouw vriendinnen zijn niet eerlijk. De Taakbeschrijving van "Vriendin zijn", is: "Aanhoren en steunen", niet: " Aanhoren en met constructieve opmerkingen proberen de situatie te verbeteren".

Je hebt goede vriendinnen (eerder lief dan eerlijk), maar dat zij het met jou eens zijn vertelt je niet zoveel over de situatie.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_155186168
TS, heb je je al beseft dat je volgende week single bent als je je huidige instelling vast blijft houden?

En zou je dat erg vinden?
pi_155187175
Mag de OP terug?
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 augustus 2015 @ 19:32:18 #128
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_155187216
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mag de OP terug?
Ik heb hem gequote op pagina 1 of 2.

EDIT: Moblo heeft hem verwijderd, jammer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_155187331
Waarom is de OP weg ?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 19:44:16 #130
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155187545
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik heb hem gequote op pagina 1 of 2.

EDIT: Moblo heeft hem verwijderd, jammer.
Wat? Maar fok! doet toch niet aan verwijderen? :?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 13 augustus 2015 @ 19:50:09 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155187711
OP is terug. TS had 'm verwijderd, MoBlo heeft 'm niet aangeraakt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 19:53:51 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155187824
Verkeerd begrepen!

OP blijft terug :+ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155187916
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:53 schreef Copycat het volgende:
Verkeerd begrepen!

OP blijft terug :+ .
Moguh Cat
pi_155188024
quote:
Nou het was eventjes puzzelen maar volgens mij is het nu goed, heb niet alles maar anders bleef ik bezig.

Zoals je vriendinnen je steunen door je wijs te maken dat je gelijk hebt wil ik je vriend graag een advies geven van man tot man: Run Forrest run!!!

Wat je nu doet is bewust dit kleine dingetje opblazen door te krijsen, te stampvoeten en de prinses uit te hangen. Je mag in je handen knijpen met deze vent, ik had niet eens meer gereageerd op dit zuigende getreiter van je..
pi_155188108
TS je zal wel eens vaker teleurgesteld worden door je vriend (als hij er nog is, want met zo'n reactie...)
Andersom geldt dat net zo goed dat jij hem teleurstelt. Dus als je een enkel keertje niet aanstaat, dan staat je nog wat te verduren.
Grote kans dat jij hem al een aantal keren hebt teleurgesteld maar dat dat hij heeft geslikt, het blijft tenslotte een man met een kindwijf. Jouw reactie is bijvoorbeeld al behoorlijk teleurstellend, want je gebruikt het zuiver als machtsmiddel. Gelukkig doet het hem niks, maar als je op die manier andere mensen bewust wil pijnigen dan is het bij jou niet honderd procent.

Daarnaast is hier boos over zijn natuurlijk onnozel, geen wonder ook dat je vriend er de ernst er niet van in ziet. Het enige wat beschadigt is, is je kleine ego verder is er niets aan de hand.

Voor een echte volwassen relatie en ook de echte dingen die het doen in het leven ben je in ieder geval niet aan toe. Je mag echt bijzonder blij zijn dat hij na die week nog niet is vertrokken want bij de volgende keer zou het niet vreemd zijn dat hij je verlaat.
pi_155188119
Moest goed kijken, maar er staan 4 screenshots. Is t niet handiger als je ze gewoon als afbeeldingen hier neerzet, nu krijgen de meeste mensen t hele gesprek niet mee denk ikk. Snap wel wat er bedoeld wordt met t gezuig en snap ook dat hij er cynisc van wordt.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:10:39 #137
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_155188364
quote:

Kijk, kijk; die haarscheur wordt nu een echte scheur. Wat ben jij ontzettend kinderachtig zeg. Waarom ga je hier niet wat luchtiger mee om? Die gozer gaat dadelijk boos worden op jou omdat je zo sneu loopt te doen en daar heeft hij dan nog groot gelijk in ook. Is dit wat je wilt?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_155188386
quote:

[..]

Ook gelezen, maar ik kan er echr niks aan doen dát ik zo boos ben.
Als je serieus genomen wil worden, dan moet je niet de verantwoording voor je emotie op een ander af blijven schuiven en zelf je handen in onschuld te wassen.

quote:
Blijkbaar ben ik fout door er zo lang mee te blijven zitten. Maar ik kan dit niet zomaar even vergeten, hoe graag ik dar ook wil.
Het is fout dat je niet duidelijk aan kan geven hoe het gefixed moet worden en je hem de schuld blijft geven van de emotie die je zelf niet denkt te kunnen fixen. In de OP geef je al aan dat je vriend niet veel meer kan doen, dus dan moet je ook realistisch zijn in je verwachtingen en die niet op hem af blijven reageren.

quote:
En dat komt dus ook vanwege zijn reactie.
Ook, dus je weet wel degelijk dat dit niet alleen aan hem ligt. Mooi.
Dan nu even over jouw reactie. Tot nu toe moet je hem kennelijk een soort van straffen, alsof hem dezelfde pijn aandoen jou beter gaat laten voelen. Na een week kun je constateren dat dit ook niet werkt, maar toch ga je ermee door. Jij weet niet wat je wil, maar je vriend moet dat dan maar automagisch gaan doen ofzo.. Onvolwassen, totaal niet constructief en weinig uitnodigend, want hij kan nu sowieso niets goeds bij je doen lijkt het en dan maakt het ook niet zoveel meer uit wat hij wel doet. Jij richt je toch liever op negatieve dan het positieve wat hij probeert te bevestigen. De volgende stap is dat hij dan ook maar niets meer doet, omdat het niet uitmaakt.

Afijn, beter geef je toe dat de boosheid die je nu blijft ervaren niet alleen zijn schuld en ook zijn pakkie-an is, zonder dat je zelf ook constructief aan een oplossing mee probeert te werken. Wees duidelijk en sta open voor wat er wel zou kunnen of maak het gewoon uit als je zelf niets bij te dragen hebt aan een eventuele oplossing. Een relatie is tweerichtingsverkeer en leren te vergeven is ook goed voor jezelf..
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:12:32 #139
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_155188414
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:02 schreef Rucola het volgende:
Moest goed kijken, maar er staan 4 screenshots. Is t niet handiger als je ze gewoon als afbeeldingen hier neerzet, nu krijgen de meeste mensen t hele gesprek niet mee denk ikk. Snap wel wat er bedoeld wordt met t gezuig en snap ook dat hij er cynisc van wordt.
Och jezus, nu lees ik ze alle vier. Dit is tenenkrommend... die chick lijkt wel 14. Haar vriend blijft bijzonder netjes.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_155188432
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:12 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Och jezus, nu lees ik ze alle vier. Dit is tenenkrommend... die chick lijkt wel 14. Haar vriend blijft bijzonder netjes.
Ik ging ook even terug om te kijken indd, zag ook net pas alle vier :')
pi_155188464
quote:

[..]

Gewoon over de zeik, kan de beste gebeuren.
pi_155188482
quote:

Hij heeft nog veel geduld met je. Hij reageert volkomen normaal.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:15:53 #143
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155188497
quote:

[..]

Inderdaad, en nog bezorgd over haar reageren ook.
Ik vind het vrij knap van hem.
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 20:17:52 #144
16180 crew  CoolGuy
pi_155188552
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad, en nog bezorgd over haar reageren ook.
Ik vind het vrij knap van hem.
Dit. Hij reageert uitstekend. TS is 'm gesmeerd, wat logisch is, want ze dacht hier bijval te krijgen, net als van haar vriendinnen, maar hier komt nu dus haar ware aard naar boven, want nu ze hier niet de reacties krijgt die ze wil horen haalt ze de OP weg en vlucht ze.

Dat laat direct ook zien dat TS niet op zoek was naar de waarheid, maar naar een bevestiging dat haar diva gedrag OK is. Zoals ik al zei; TS is een over 't paard getild meisje dat denkt dat de wereld om haar draait.
pi_155188572
Prinsesje indeed.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:21:44 #146
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_155188654
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Na wat ik daar heb gelezen ben ik niet van mening veranderd... Ik lees daar een butthurt meisje dat lekker boos blijft, die gozer kan niets goeds doen.

Hoe oud waren jullie ook alweer?
holy shit, zie die vent dan ook echt aardig blijven reageren op OP.

- Geen gescheld
- Eerlijk aangegeven hoe en wat
- Excuses aangeboden, meerder malen
- Ondanks gezeur toch beleefd blijven

Wat een bazenvent. _O_
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 20:23:59 #147
16180 crew  CoolGuy
pi_155188739
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:21 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

holy shit, zie die vent dan ook echt aardig blijven reageren op OP.

- Geen gescheld
- Eerlijk aangegeven hoe en wat
- Excuses aangeboden, meerder malen
- Ondanks gezeur toch beleefd blijven

Wat een bazenvent. _O_
Die gozer is gewoon een maximale eindbaas. Helaas dat TS daar veel te laat achter gaat komen. Over een paar jaar pas, als die gozer al een paar jaar onderdeel maakt van haar verleden :')
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:27:28 #148
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_155188850
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die gozer is gewoon een maximale eindbaas. Helaas dat TS daar veel te laat achter gaat komen. Over een paar jaar pas, als die gozer al een paar jaar onderdeel maakt van haar verleden :')
echt hoor. De gemiddelde chick wordt of helemaal emotioneel/fysiek in elkaar geschupt door vriendjelief... deze vent blijft gewoon echt best beleefd en zoekt zelfs naar mogelijke redenen waarom TS boos zou kunnen zijn, om er eventueel even bij stil te staan?

Is het onbeleefd van mij als ik vermoed dat TS binnen een zekere periode met een andere vent het bed heeft gedeeld omdat ze 'emotioneel beschadigd' is door haar boze stomme vriendje en elders 'liefde' zoekt? (zoals je die verhalen vaker hoort :')... )
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:27:38 #149
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_155188854
Je bent misschien terecht boos.
Hangt een beetje van je relatie af, maar ik ga ervan uit dat het terecht is.

Wat wil je nu van hem.

Het is zinloos om boos te zijn en er niets is wat de ander kan doen om het goed te maken.
Als dat zo is, kan je het beter uitmaken....

Ja, ik vind een week overdreven.

Mannen zijn soms niet zo goed in het begrijpen wat een vrouw wil, zo leuk uit eten gaan of iets dergelijks het oplossen? Stel dat dan voor.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_155188878
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:27 schreef DjUntzUntz het volgende:
echt hoor. De gemiddelde chick wordt of helemaal emotioneel/fysiek in elkaar geschupt door vriendjelief...
Bij dit soort situaties?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')