abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155186168
TS, heb je je al beseft dat je volgende week single bent als je je huidige instelling vast blijft houden?

En zou je dat erg vinden?
pi_155187175
Mag de OP terug?
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 augustus 2015 @ 19:32:18 #128
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_155187216
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mag de OP terug?
Ik heb hem gequote op pagina 1 of 2.

EDIT: Moblo heeft hem verwijderd, jammer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_155187331
Waarom is de OP weg ?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 19:44:16 #130
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155187545
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik heb hem gequote op pagina 1 of 2.

EDIT: Moblo heeft hem verwijderd, jammer.
Wat? Maar fok! doet toch niet aan verwijderen? :?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 13 augustus 2015 @ 19:50:09 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155187711
OP is terug. TS had 'm verwijderd, MoBlo heeft 'm niet aangeraakt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 19:53:51 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155187824
Verkeerd begrepen!

OP blijft terug :+ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155187916
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:53 schreef Copycat het volgende:
Verkeerd begrepen!

OP blijft terug :+ .
Moguh Cat
pi_155188024
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
Nou het was eventjes puzzelen maar volgens mij is het nu goed, heb niet alles maar anders bleef ik bezig.

http://m.imgur.com/1P8PAv3,8iHSyxH,WiEsFyA,0V8URMe
Zoals je vriendinnen je steunen door je wijs te maken dat je gelijk hebt wil ik je vriend graag een advies geven van man tot man: Run Forrest run!!!

Wat je nu doet is bewust dit kleine dingetje opblazen door te krijsen, te stampvoeten en de prinses uit te hangen. Je mag in je handen knijpen met deze vent, ik had niet eens meer gereageerd op dit zuigende getreiter van je..
pi_155188108
TS je zal wel eens vaker teleurgesteld worden door je vriend (als hij er nog is, want met zo'n reactie...)
Andersom geldt dat net zo goed dat jij hem teleurstelt. Dus als je een enkel keertje niet aanstaat, dan staat je nog wat te verduren.
Grote kans dat jij hem al een aantal keren hebt teleurgesteld maar dat dat hij heeft geslikt, het blijft tenslotte een man met een kindwijf. Jouw reactie is bijvoorbeeld al behoorlijk teleurstellend, want je gebruikt het zuiver als machtsmiddel. Gelukkig doet het hem niks, maar als je op die manier andere mensen bewust wil pijnigen dan is het bij jou niet honderd procent.

Daarnaast is hier boos over zijn natuurlijk onnozel, geen wonder ook dat je vriend er de ernst er niet van in ziet. Het enige wat beschadigt is, is je kleine ego verder is er niets aan de hand.

Voor een echte volwassen relatie en ook de echte dingen die het doen in het leven ben je in ieder geval niet aan toe. Je mag echt bijzonder blij zijn dat hij na die week nog niet is vertrokken want bij de volgende keer zou het niet vreemd zijn dat hij je verlaat.
pi_155188119
Moest goed kijken, maar er staan 4 screenshots. Is t niet handiger als je ze gewoon als afbeeldingen hier neerzet, nu krijgen de meeste mensen t hele gesprek niet mee denk ikk. Snap wel wat er bedoeld wordt met t gezuig en snap ook dat hij er cynisc van wordt.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:10:39 #137
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_155188364
quote:
Nou het was eventjes puzzelen maar volgens mij is het nu goed, heb niet alles maar anders bleef ik bezig.

Kijk, kijk; die haarscheur wordt nu een echte scheur. Wat ben jij ontzettend kinderachtig zeg. Waarom ga je hier niet wat luchtiger mee om? Die gozer gaat dadelijk boos worden op jou omdat je zo sneu loopt te doen en daar heeft hij dan nog groot gelijk in ook. Is dit wat je wilt?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_155188386
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:58 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ook gelezen, maar ik kan er echr niks aan doen dát ik zo boos ben.
Als je serieus genomen wil worden, dan moet je niet de verantwoording voor je emotie op een ander af blijven schuiven en zelf je handen in onschuld te wassen.

quote:
Blijkbaar ben ik fout door er zo lang mee te blijven zitten. Maar ik kan dit niet zomaar even vergeten, hoe graag ik dar ook wil.
Het is fout dat je niet duidelijk aan kan geven hoe het gefixed moet worden en je hem de schuld blijft geven van de emotie die je zelf niet denkt te kunnen fixen. In de OP geef je al aan dat je vriend niet veel meer kan doen, dus dan moet je ook realistisch zijn in je verwachtingen en die niet op hem af blijven reageren.

quote:
En dat komt dus ook vanwege zijn reactie.
Ook, dus je weet wel degelijk dat dit niet alleen aan hem ligt. Mooi.
Dan nu even over jouw reactie. Tot nu toe moet je hem kennelijk een soort van straffen, alsof hem dezelfde pijn aandoen jou beter gaat laten voelen. Na een week kun je constateren dat dit ook niet werkt, maar toch ga je ermee door. Jij weet niet wat je wil, maar je vriend moet dat dan maar automagisch gaan doen ofzo.. Onvolwassen, totaal niet constructief en weinig uitnodigend, want hij kan nu sowieso niets goeds bij je doen lijkt het en dan maakt het ook niet zoveel meer uit wat hij wel doet. Jij richt je toch liever op negatieve dan het positieve wat hij probeert te bevestigen. De volgende stap is dat hij dan ook maar niets meer doet, omdat het niet uitmaakt.

Afijn, beter geef je toe dat de boosheid die je nu blijft ervaren niet alleen zijn schuld en ook zijn pakkie-an is, zonder dat je zelf ook constructief aan een oplossing mee probeert te werken. Wees duidelijk en sta open voor wat er wel zou kunnen of maak het gewoon uit als je zelf niets bij te dragen hebt aan een eventuele oplossing. Een relatie is tweerichtingsverkeer en leren te vergeven is ook goed voor jezelf..
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:12:32 #139
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_155188414
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:02 schreef Rucola het volgende:
Moest goed kijken, maar er staan 4 screenshots. Is t niet handiger als je ze gewoon als afbeeldingen hier neerzet, nu krijgen de meeste mensen t hele gesprek niet mee denk ikk. Snap wel wat er bedoeld wordt met t gezuig en snap ook dat hij er cynisc van wordt.
Och jezus, nu lees ik ze alle vier. Dit is tenenkrommend... die chick lijkt wel 14. Haar vriend blijft bijzonder netjes.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_155188432
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:12 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Och jezus, nu lees ik ze alle vier. Dit is tenenkrommend... die chick lijkt wel 14. Haar vriend blijft bijzonder netjes.
Ik ging ook even terug om te kijken indd, zag ook net pas alle vier :')
pi_155188464
quote:

[..]

Gewoon over de zeik, kan de beste gebeuren.
pi_155188482
quote:

Hij heeft nog veel geduld met je. Hij reageert volkomen normaal.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:15:53 #143
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155188497
quote:

[..]

Inderdaad, en nog bezorgd over haar reageren ook.
Ik vind het vrij knap van hem.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 20:17:52 #144
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_155188552
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad, en nog bezorgd over haar reageren ook.
Ik vind het vrij knap van hem.
Dit. Hij reageert uitstekend. TS is 'm gesmeerd, wat logisch is, want ze dacht hier bijval te krijgen, net als van haar vriendinnen, maar hier komt nu dus haar ware aard naar boven, want nu ze hier niet de reacties krijgt die ze wil horen haalt ze de OP weg en vlucht ze.

Dat laat direct ook zien dat TS niet op zoek was naar de waarheid, maar naar een bevestiging dat haar diva gedrag OK is. Zoals ik al zei; TS is een over 't paard getild meisje dat denkt dat de wereld om haar draait.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_155188572
Prinsesje indeed.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:21:44 #146
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_155188654
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Na wat ik daar heb gelezen ben ik niet van mening veranderd... Ik lees daar een butthurt meisje dat lekker boos blijft, die gozer kan niets goeds doen.

Hoe oud waren jullie ook alweer?
holy shit, zie die vent dan ook echt aardig blijven reageren op OP.

- Geen gescheld
- Eerlijk aangegeven hoe en wat
- Excuses aangeboden, meerder malen
- Ondanks gezeur toch beleefd blijven

Wat een bazenvent. _O_
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 20:23:59 #147
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_155188739
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:21 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

holy shit, zie die vent dan ook echt aardig blijven reageren op OP.

- Geen gescheld
- Eerlijk aangegeven hoe en wat
- Excuses aangeboden, meerder malen
- Ondanks gezeur toch beleefd blijven

Wat een bazenvent. _O_
Die gozer is gewoon een maximale eindbaas. Helaas dat TS daar veel te laat achter gaat komen. Over een paar jaar pas, als die gozer al een paar jaar onderdeel maakt van haar verleden :')
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:27:28 #148
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_155188850
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die gozer is gewoon een maximale eindbaas. Helaas dat TS daar veel te laat achter gaat komen. Over een paar jaar pas, als die gozer al een paar jaar onderdeel maakt van haar verleden :')
echt hoor. De gemiddelde chick wordt of helemaal emotioneel/fysiek in elkaar geschupt door vriendjelief... deze vent blijft gewoon echt best beleefd en zoekt zelfs naar mogelijke redenen waarom TS boos zou kunnen zijn, om er eventueel even bij stil te staan?

Is het onbeleefd van mij als ik vermoed dat TS binnen een zekere periode met een andere vent het bed heeft gedeeld omdat ze 'emotioneel beschadigd' is door haar boze stomme vriendje en elders 'liefde' zoekt? (zoals je die verhalen vaker hoort :')... )
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:27:38 #149
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_155188854
Je bent misschien terecht boos.
Hangt een beetje van je relatie af, maar ik ga ervan uit dat het terecht is.

Wat wil je nu van hem.

Het is zinloos om boos te zijn en er niets is wat de ander kan doen om het goed te maken.
Als dat zo is, kan je het beter uitmaken....

Ja, ik vind een week overdreven.

Mannen zijn soms niet zo goed in het begrijpen wat een vrouw wil, zo leuk uit eten gaan of iets dergelijks het oplossen? Stel dat dan voor.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_155188878
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:27 schreef DjUntzUntz het volgende:
echt hoor. De gemiddelde chick wordt of helemaal emotioneel/fysiek in elkaar geschupt door vriendjelief...
Bij dit soort situaties?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')