Ik heb hem gequote op pagina 1 of 2.quote:
Wat? Maar fok! doet toch niet aan verwijderen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb hem gequote op pagina 1 of 2.
EDIT: Moblo heeft hem verwijderd, jammer.
Moguh Catquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:53 schreef Copycat het volgende:
Verkeerd begrepen!
OP blijft terug.
Zoals je vriendinnen je steunen door je wijs te maken dat je gelijk hebt wil ik je vriend graag een advies geven van man tot man: Run Forrest run!!!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
Nou het was eventjes puzzelen maar volgens mij is het nu goed, heb niet alles maar anders bleef ik bezig.
http://m.imgur.com/1P8PAv3,8iHSyxH,WiEsFyA,0V8URMe
Kijk, kijk; die haarscheur wordt nu een echte scheur. Wat ben jij ontzettend kinderachtig zeg. Waarom ga je hier niet wat luchtiger mee om? Die gozer gaat dadelijk boos worden op jou omdat je zo sneu loopt te doen en daar heeft hij dan nog groot gelijk in ook. Is dit wat je wilt?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
Nou het was eventjes puzzelen maar volgens mij is het nu goed, heb niet alles maar anders bleef ik bezig.
Als je serieus genomen wil worden, dan moet je niet de verantwoording voor je emotie op een ander af blijven schuiven en zelf je handen in onschuld te wassen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:58 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ook gelezen, maar ik kan er echr niks aan doen dát ik zo boos ben.
Het is fout dat je niet duidelijk aan kan geven hoe het gefixed moet worden en je hem de schuld blijft geven van de emotie die je zelf niet denkt te kunnen fixen. In de OP geef je al aan dat je vriend niet veel meer kan doen, dus dan moet je ook realistisch zijn in je verwachtingen en die niet op hem af blijven reageren.quote:Blijkbaar ben ik fout door er zo lang mee te blijven zitten. Maar ik kan dit niet zomaar even vergeten, hoe graag ik dar ook wil.
Ook, dus je weet wel degelijk dat dit niet alleen aan hem ligt. Mooi.quote:En dat komt dus ook vanwege zijn reactie.
Och jezus, nu lees ik ze alle vier. Dit is tenenkrommend... die chick lijkt wel 14. Haar vriend blijft bijzonder netjes.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:02 schreef Rucola het volgende:
Moest goed kijken, maar er staan 4 screenshots. Is t niet handiger als je ze gewoon als afbeeldingen hier neerzet, nu krijgen de meeste mensen t hele gesprek niet mee denk ikk. Snap wel wat er bedoeld wordt met t gezuig en snap ook dat hij er cynisc van wordt.
Ik ging ook even terug om te kijken indd, zag ook net pas alle vierquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:12 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Och jezus, nu lees ik ze alle vier. Dit is tenenkrommend... die chick lijkt wel 14. Haar vriend blijft bijzonder netjes.
Gewoon over de zeik, kan de beste gebeuren.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:12 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Och jezus, nu lees ik ze alle vier. Dit is tenenkrommend... die chick lijkt wel 14. Haar vriend blijft bijzonder netjes.
Hij heeft nog veel geduld met je. Hij reageert volkomen normaal.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
Inderdaad, en nog bezorgd over haar reageren ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:12 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dit. Hij reageert uitstekend. TS is 'm gesmeerd, wat logisch is, want ze dacht hier bijval te krijgen, net als van haar vriendinnen, maar hier komt nu dus haar ware aard naar boven, want nu ze hier niet de reacties krijgt die ze wil horen haalt ze de OP weg en vlucht ze.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, en nog bezorgd over haar reageren ook.
Ik vind het vrij knap van hem.
holy shit, zie die vent dan ook echt aardig blijven reageren op OP.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Na wat ik daar heb gelezen ben ik niet van mening veranderd... Ik lees daar een butthurt meisje dat lekker boos blijft, die gozer kan niets goeds doen.
Hoe oud waren jullie ook alweer?
Die gozer is gewoon een maximale eindbaas. Helaas dat TS daar veel te laat achter gaat komen. Over een paar jaar pas, als die gozer al een paar jaar onderdeel maakt van haar verledenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:21 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
holy shit, zie die vent dan ook echt aardig blijven reageren op OP.
- Geen gescheld
- Eerlijk aangegeven hoe en wat
- Excuses aangeboden, meerder malen
- Ondanks gezeur toch beleefd blijven
Wat een bazenvent.
echt hoor. De gemiddelde chick wordt of helemaal emotioneel/fysiek in elkaar geschupt door vriendjelief... deze vent blijft gewoon echt best beleefd en zoekt zelfs naar mogelijke redenen waarom TS boos zou kunnen zijn, om er eventueel even bij stil te staan?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die gozer is gewoon een maximale eindbaas. Helaas dat TS daar veel te laat achter gaat komen. Over een paar jaar pas, als die gozer al een paar jaar onderdeel maakt van haar verleden
Bij dit soort situaties?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:27 schreef DjUntzUntz het volgende:
echt hoor. De gemiddelde chick wordt of helemaal emotioneel/fysiek in elkaar geschupt door vriendjelief...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |