abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155177067
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
Zondagavond spraken we af om vrijdagavond een relax avondje te houden. Dat houdt in: lekker eten, wijn drinken en praten.
Ja, dan zou ik ook wegblijven.

Je hebt toch wel op z'n minst geïnsinueerd dat er ook geketst ging worden?
pi_155177094
Wat de fuck.
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 augustus 2015 @ 13:24:58 #28
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_155177102
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:24 schreef Scorpie het volgende:
Wat de fuck.
Juist niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_155177114
quote:
Ik ben halsoverkop om 2 uur 's nachts weggegaan, heb nu ook niets van mij laten horen en hij ook niet. Nu ben ik weer boos dat hij niets van zich laat horen, terwijl ik boos ben weggegaan.
|:(

Beetje divagedrag van je.
quote:
Ik ben bang dat ik hem kwijt aan het raken ben of dat hij mij niet meer zo belangrijk vindt als eerst.
Je kan niet altijd op #1 staan, kwijt raken doe je hem in ieder geval wel als je je zo blijft gedragen.
pi_155177231
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:03 schreef RM-rf het volgende:
Als hij net nieuw is in die baan, kan het erg belangrijk zijn gewoon een vrijdagmiddagborrel met zn collega's te hebben, om zo deze ook op een leuke en ontspannen manier mee te maken.
Voor hem is dit alles nieuw en belangrijk voor zn inwenning in dat nieuwe bedrijf.
Dit dus, wat fout van hem was, is om jou een paar x uit te stellen. Hij had gewoon dit meteen moeten zeggen.Jij moet er verder niet teveel aan trekken nu.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:34:15 #31
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_155177291
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:56 schreef El_Thijs het volgende:
Sjezus, wat kan jij je aanstellen zeg. Ja, het is kut dat de afspraak niet is nagekomen maar dan maak je een andere. Zulke dingen gaan wel vaker voorkomen, bereid je er maar op voor. En zeker als jullie beiden een vaste baan zullen hebben.

Als je gewoon had gezegd: "Ik vind het jammer dat onze afspraak niet is door gegaan, maar heb je het wel gezellig gehad met je collega's?", was er niks aan de hand geweest.
Dit dus, niks meer aan toe te voegen.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_155177318
Ach ja, dit soort dingen gebeuren nu eenmaal.
Soms is je hormonenhuishouding de boosdoener om hierin te overdrijven, soms omdat je als vrouw nu gewoon eenmaal kunt drammen.
Het vervelende is om nu even weer een klik te maken om weer oprecht gezellig te doen. Dit kan je misschien keren door zelf sorry te zeggen over je gedrag.
Dikke knuffel en klaar. Híj zal waarschijnlijk niet zo drammen :)

En het is niet leuk wat hij heeft gedaan maar als het niet wekelijks is zou ik het gewoon vergeten.
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 13:37:14 #33
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_155177363
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:25 schreef Deshain het volgende:

[..]

|:(

Beetje divagedrag van je.

[..]

Je kan niet altijd op #1 staan, kwijt raken doe je hem in ieder geval wel als je je zo blijft gedragen.
Een beetje diva gedrag??? Ts is dr vriend gewoon aan t testen en had gewild dat hij zou komen kruipen. Toen ze door kreeg dat ze dr zin niet kreeg werd ze daar weer boos om.

Ze is gewoon een over het paard getild prinsesje dat vind dat de wereld omhaar moet draaien en als ze door krijgt dat dat niet zo is wordt ze daar weer boos om.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_155177428
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Een beetje diva gedrag??? Ts is dr vriend gewoon aan t testen en had gewild dat hij zou komen kruipen. Toen ze door kreeg dat ze dr zin niet kreeg werd ze daar weer boos om.

Ze is gewoon een over het paard getild prinsesje dat vind dat de wereld omhaar moet draaien en als ze door krijgt dat dat niet zo is wordt ze daar weer boos om.
Idd, ik zie maar 1 oplossing TS: een baby.
pi_155177454
Hahaha, jij hebt ruzie, voor hem is het gezeur (en dus geen ruzie).

Wat een wijvengedrag ook, blijven doorgaan terwijl het al lang en breed klaar is en nergens meer over gaat.

Zie nou in dat het voor hem niet boeiend genoeg is om er ruzie over te maken en dat hij best wil praten, maar geen zin heeft in gezeur.

Oplossing? Zeg tegen hem hoe jij je erbij voelt en wat zijn gedrag op die ene dag met jou doet, geef vervolgens aan hoe jij het zou willen zien, geef hem een kus en een knuffel, en klaar.

Mannen kunnen meer met constructieve feedback dan zichzelfherhalend gezeur.
pi_155177458
quote:
Ben ik echt zo'n meisje?

Gedeeltelijk mijn schuld deze lange nasleep maar ik kan er echt niet meer tegen. Ik weet echt niet waarom ik zó woest ben.
Gedeeltelijk? Wat dacht je van 99% ? Je kan niet eens uitleggen waarom je zo kwaad bent.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:42:39 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155177491
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Even terug naar de feiten. Ze hadden een afspraak. Hij belde dat hij later zou komen. Toen belde hij nog een keer dat hij later zou komen. Uiteindelijk kroop hij pas 's nachts een keer dronken bij haar in bed.

Hoe maak jij daarvan dat zij als een prinsesje haar zin wilde krijgen?

Dat ze nog steeds kwaad en verontwaardigd is, ja, dàt is een probleem.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:43:01 #38
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155177505
Probeer erover te praten met je vriend. En dan geen verwijten maken van ja maar jij, maar puur en alleen aan te geven waarom hij jou dat gevoel gaf.

En iedereen die zegt dat ze niet zo moet zeiken > :')
Ze hebben een relatie, dan mag je toch wel verwachten dat als iemand wat gaat drinken met collega's zich in de hand houdt en al helemaal als je bijna een week ervoor iets afspreekt met je vriendin.
pi_155177519
Je bent woest omdat hij zoiets van /care heeft en wel verder is gegaan met zijn leven. Ziet hij dan niet hoeveel pijn hij jou aandoet?!?!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2015 13:44:37 ]
pi_155177521
Niet netjes dat de afspraak niet doorging maar jeetje wat een hels sujet ben jij zeg! :o je verpest nu echt alles door je onredelijke opstelling.
Geen interesse.
pi_155177588
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
En iedereen die zegt dat ze niet zo moet zeiken > :')
Ze hebben een relatie, dan mag je toch wel verwachten dat als iemand wat gaat drinken met collega's zich in de hand houdt en al helemaal als je bijna een week ervoor iets afspreekt met je vriendin.
Dan mag je je ook wel even verplaatsen in het feit dat hij, aan het begin van zijn carrière, iets anders opbouwt dan alleen een relatie en hij al tig keer zijn excuses heeft aangeboden. Hier boos over blijven en midden in de nacht weggaan omdat je er nog over loopt te zagen is iig een grote rode vlag.
pi_155177647
Is dit trouwens weer een topicstarter die niet terug komt?
Geen interesse.
pi_155177679
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:48 schreef GobSmacked- het volgende:
Waarschijnlijk is ze nu ook boos op ons. En negeert ze ons net zoals ze haar vriend nu negeert.

Maar ik begrijp TS wel. Nooit heeft ie tijd voor je en dan spreek je iets af, maar dan heeft ie opeens wel tijd om met z'n collega's te gaan zuipen. Waarschijnlijk heeft hij een lekkere vrouwelijke collega die zijn penis wilt. Mijn advies voor TS: dump hem.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 augustus 2015 @ 13:50:08 #44
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_155177684
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:48 schreef GobSmacked- het volgende:
Vandaar even de OP gequote, je weet maar nooit.

Maar ik vermoed dat TS boos is en nu is weggelopen van haar PC, ook al is het niet midden in de nacht.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_155177698
-nee-

[ Bericht 99% gewijzigd door motorbloempje op 13-08-2015 15:07:12 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 13:52:49 #46
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_155177771
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:01 schreef snakelady het volgende:
Het is een klote streek van je vriend, jij kijkt uit naar een fijne avond met hem en hij laat het op het laatste moment afweten en gaat liever wat drinken met collega's.
Ik zou dat ook pissig zijn.

Dat hij vind dat je zeurt, dat je eigenlijk geen recht hebt om boos te zijn en niet oprecht zijn excusses aanbied zorgt er denk ik voor dat je nog steeds boos bent? Je wilt gewoon erkenning van hem dat hij de mist in is gegaan.
Had hij zijn excusses aangeboden, aangegeven dat je gelijk hebt en het een klotestreek was van hem, eventueel een andere fijne avond plannen en dan de afspraak ook nakomen, dan was je waarschijnlijk nu ook niet meer boos geweest.
Pardon? Lees de op nog eens. Hijheeft duizenden keren zijn excuses aangeboden. Een keer is het klaar hoor...
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 13:53:01 #47
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_155177777
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Even terug naar de feiten. Ze hadden een afspraak. Hij belde dat hij later zou komen. Toen belde hij nog een keer dat hij later zou komen. Uiteindelijk kroop hij pas 's nachts een keer dronken bij haar in bed.

En nu lees je mn eerste post in dit topic nog een keer.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:54:38 #48
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155177831
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:46 schreef Deshain het volgende:

[..]

Dan mag je je ook wel even verplaatsen in het feit dat hij, aan het begin van zijn carrière, iets anders opbouwt dan alleen een relatie en hij al tig keer zijn excuses heeft aangeboden. Hier boos over blijven en midden in de nacht weggaan omdat je er nog over loopt te zagen is iig een grote rode vlag.
Ik zeg toch nergens dat hij niet naar die borrel mag? Maar hoe moeilijk is het om als je iets afspreekt dat gewoon na te komen. Hij had ook na een paar drankjes kunnen zeggen jongens het is mooi geweest, ik ga, ik heb zus en zo beloofd. Dan had er niets aan de hand geweest waarschijnlijk.

En TS heeft er ook een aandeel aan in hoe die situatie dan verder vordert echter door zijn excuses is het niet meteen afgedaan en is niet meteen haar gevoel opgelost wat aan zijn actie hangt.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:55:04 #49
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_155177854
TS zien we nooit meer terug _O- :W
pi_155177917
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En zij maakt daar een gi-gan-tisch drama van epische properties van.

quote:
Ze WAS toch ook gepikeerd omdat ze haar zin (namelijk dat hij bij haar op de bank zou gaan zitten) niet kreeg?

quote:
En bij lange na niet het enige probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')