dat heeft hij ook gedaan... enkel denkt TS haar vriend nog 'extra' te moeten straffen, door vervolgens heel lang chagrijnig te blijven en hem 'steken' te gevenquote:
Lijkt me overigens 100% wegjaag-gedrag... Initieel heeft TS best gelijk om goed boos te zijn, maar als ze dit gaat uitnutten om de stemming tussen hen enkel nóg slechter te maken en hem zo 'schuldig' mogelijk te doen voelen, acht ik de kans groot dat hij volgend weekend liever weer met zn collega's wat gaat drinken dan met haar een gezellige avond leuk praten.quote:Al heeft hij tien keer zijn excuses aangeboden; ik blijf chagrijnig en ik kan niets aan dat chagrijnige geoel doen. Ik kan het niet laten om af en toe een steek onder water te geven over dat hij drinken met collega’s verkiest boven mij...
Ik lees dat hij wel degelijk excuses heeft aangeboden, zelfs bij herhaling.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:01 schreef snakelady het volgende:
Het is een klote streek van je vriend, jij kijkt uit naar een fijne avond met hem en hij laat het op het laatste moment afweten en gaat liever wat drinken met collega's.
Ik zou dat ook pissig zijn.
Dat hij vind dat je zeurt, dat je eigenlijk geen recht hebt om boos te zijn en niet oprecht zijn excusses aanbied zorgt er denk ik voor dat je nog steeds boos bent? Je wilt gewoon erkenning van hem dat hij de mist in is gegaan.
Had hij zijn excusses aangeboden, aangegeven dat je gelijk hebt en het een klotestreek was van hem, eventueel een andere fijne avond plannen en dan de afspraak ook nakomen, dan was je waarschijnlijk nu ook niet meer boos geweest.
Ah ja, ik lees het nu, als het oprecht excusses waren dan gewoon je er overheen zetten, iedereen doet wel eens iets verkeerds, we zijn allemaal mensen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik lees dat hij wel degelijk excuses heeft aangeboden, zelfs bij herhaling.
Gebeurde bij mij iedere vrijdagquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:11 schreef ems. het volgende:
Als dit elke week zou gebeuren zou je reactie misschien terecht zijn. Misschien. Nu is het inderdaad aanstellerij.
QFT, ts lees dit bericht maar eens goed door en stel jezelf de vragen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:13 schreef Azreal het volgende:
Het is begrijpelijk dat je boos bent omdat je vriend een avond gaat zuipen met collega's ipv gezellig de avond met jou doorbrengen. Kanttekening daarbij is wel dat hij het meerdere malen heeft aangegeven.
Je hebt hem gemeld wat je ervan vond, hij heeft z'n excuses aangeboden, helemaal prima.
Dat je vervolgens boos blijft is vreemd. Je hele verhaal erbij geeft mij het idee dat je zelf niet echt weet waarom je boos bent. De reactie van je vriend daarop is niet handig, maar wel begrijpelijk.
Dus de vraag is: wat zit je echt dwars?
Het zuipavondje van je vriend was de druppel. Het gevoel dat je vriend jou niet zo graag ziet als jij hem ziet is een gevoel en niet perse een feit. Dit klinkt alsof je bang bent hem kwijt te raken. Aangezien je hem met je gedrag nu weg aan het jagen bent, is dat echt niet de reden waarom je boos bent.
Dus wederom: wat zit je dwars?
Dat kan overigens iets heel anders zijn dan je vriend. Denk aan stress over je studie, ongerustheid om een ziek familielid, gevoelens voor een ander die je probeert te ontkennen, etc. Ik geef maar een paar random voorbeelden.
Overigens kun je prima je vriend bellen, rustig blijven, zeggen dat je iets dwars zit en dat je daarom boos bent, maar dat je niet weet wat het is dat je dwars zit en je het vervelend vindt om je zo boos te voelen. En dat je dus ook niet weet of het aan hem ligt, maar dat vrijdagavond een beetje de trigger was.
Dan neem je misschien de spanning van de ruzie wat weg en kun je rustig nadenken over wat het echte probleem is
Dan spreek je toch af dat ze gewoon niet op je hoeft te rekenen? Waarom iedere week weer die discussie?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:14 schreef LAD-Jefferson het volgende:
[..]
Gebeurde bij mij iedere vrijdag"hoelaat ben je thuis" "blijf je nog lang weg". Ze weet ondertussen dat ik het gewoon negeer.
Hebben we ook ondertussen, ging eigenlijk over een tijd terug. Mijn excuses.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan spreek je toch af dat ze gewoon niet op je hoeft te rekenen? Waarom iedere week weer die discussie?
Ja, dan zou ik ook wegblijven.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
Zondagavond spraken we af om vrijdagavond een relax avondje te houden. Dat houdt in: lekker eten, wijn drinken en praten.
Juist niet.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik ben halsoverkop om 2 uur 's nachts weggegaan, heb nu ook niets van mij laten horen en hij ook niet. Nu ben ik weer boos dat hij niets van zich laat horen, terwijl ik boos ben weggegaan.
Je kan niet altijd op #1 staan, kwijt raken doe je hem in ieder geval wel als je je zo blijft gedragen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik ben bang dat ik hem kwijt aan het raken ben of dat hij mij niet meer zo belangrijk vindt als eerst.
Dit dus, wat fout van hem was, is om jou een paar x uit te stellen. Hij had gewoon dit meteen moeten zeggen.Jij moet er verder niet teveel aan trekken nu.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:03 schreef RM-rf het volgende:
Als hij net nieuw is in die baan, kan het erg belangrijk zijn gewoon een vrijdagmiddagborrel met zn collega's te hebben, om zo deze ook op een leuke en ontspannen manier mee te maken.
Voor hem is dit alles nieuw en belangrijk voor zn inwenning in dat nieuwe bedrijf.
Dit dus, niks meer aan toe te voegen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:56 schreef El_Thijs het volgende:
Sjezus, wat kan jij je aanstellen zeg. Ja, het is kut dat de afspraak niet is nagekomen maar dan maak je een andere. Zulke dingen gaan wel vaker voorkomen, bereid je er maar op voor. En zeker als jullie beiden een vaste baan zullen hebben.
Als je gewoon had gezegd: "Ik vind het jammer dat onze afspraak niet is door gegaan, maar heb je het wel gezellig gehad met je collega's?", was er niks aan de hand geweest.
Een beetje diva gedrag??? Ts is dr vriend gewoon aan t testen en had gewild dat hij zou komen kruipen. Toen ze door kreeg dat ze dr zin niet kreeg werd ze daar weer boos om.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:25 schreef Deshain het volgende:
[..]![]()
Beetje divagedrag van je.
[..]
Je kan niet altijd op #1 staan, kwijt raken doe je hem in ieder geval wel als je je zo blijft gedragen.
Idd, ik zie maar 1 oplossing TS: een baby.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een beetje diva gedrag??? Ts is dr vriend gewoon aan t testen en had gewild dat hij zou komen kruipen. Toen ze door kreeg dat ze dr zin niet kreeg werd ze daar weer boos om.
Ze is gewoon een over het paard getild prinsesje dat vind dat de wereld omhaar moet draaien en als ze door krijgt dat dat niet zo is wordt ze daar weer boos om.
Gedeeltelijk? Wat dacht je van 99% ? Je kan niet eens uitleggen waarom je zo kwaad bent.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ben ik echt zo'n meisje?
Gedeeltelijk mijn schuld deze lange nasleep maar ik kan er echt niet meer tegen. Ik weet echt niet waarom ik zó woest ben.
Even terug naar de feiten. Ze hadden een afspraak. Hij belde dat hij later zou komen. Toen belde hij nog een keer dat hij later zou komen. Uiteindelijk kroop hij pas 's nachts een keer dronken bij haar in bed.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een beetje diva gedrag??? Ts is dr vriend gewoon aan t testen en had gewild dat hij zou komen kruipen. Toen ze door kreeg dat ze dr zin niet kreeg werd ze daar weer boos om.
Ze is gewoon een over het paard getild prinsesje dat vind dat de wereld omhaar moet draaien en als ze door krijgt dat dat niet zo is wordt ze daar weer boos om.
Dan mag je je ook wel even verplaatsen in het feit dat hij, aan het begin van zijn carrière, iets anders opbouwt dan alleen een relatie en hij al tig keer zijn excuses heeft aangeboden. Hier boos over blijven en midden in de nacht weggaan omdat je er nog over loopt te zagen is iig een grote rode vlag.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
En iedereen die zegt dat ze niet zo moet zeiken >
Ze hebben een relatie, dan mag je toch wel verwachten dat als iemand wat gaat drinken met collega's zich in de hand houdt en al helemaal als je bijna een week ervoor iets afspreekt met je vriendin.
Waarschijnlijk is ze nu ook boos op ons. En negeert ze ons net zoals ze haar vriend nu negeert.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:48 schreef GobSmacked- het volgende:
Is dit trouwens weer een topicstarter die niet terug komt?
Vandaar even de OP gequote, je weet maar nooit.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:48 schreef GobSmacked- het volgende:
Is dit trouwens weer een topicstarter die niet terug komt?
Pardon? Lees de op nog eens. Hijheeft duizenden keren zijn excuses aangeboden. Een keer is het klaar hoor...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:01 schreef snakelady het volgende:
Het is een klote streek van je vriend, jij kijkt uit naar een fijne avond met hem en hij laat het op het laatste moment afweten en gaat liever wat drinken met collega's.
Ik zou dat ook pissig zijn.
Dat hij vind dat je zeurt, dat je eigenlijk geen recht hebt om boos te zijn en niet oprecht zijn excusses aanbied zorgt er denk ik voor dat je nog steeds boos bent? Je wilt gewoon erkenning van hem dat hij de mist in is gegaan.
Had hij zijn excusses aangeboden, aangegeven dat je gelijk hebt en het een klotestreek was van hem, eventueel een andere fijne avond plannen en dan de afspraak ook nakomen, dan was je waarschijnlijk nu ook niet meer boos geweest.
En nu lees je mn eerste post in dit topic nog een keer.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even terug naar de feiten. Ze hadden een afspraak. Hij belde dat hij later zou komen. Toen belde hij nog een keer dat hij later zou komen. Uiteindelijk kroop hij pas 's nachts een keer dronken bij haar in bed.
Hoe maak jij daarvan dat zij als een prinsesje haar zin wilde krijgen?
Dat ze nog steeds kwaad en verontwaardigd is, ja, dàt is een probleem.
Ik zeg toch nergens dat hij niet naar die borrel mag? Maar hoe moeilijk is het om als je iets afspreekt dat gewoon na te komen. Hij had ook na een paar drankjes kunnen zeggen jongens het is mooi geweest, ik ga, ik heb zus en zo beloofd. Dan had er niets aan de hand geweest waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:46 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dan mag je je ook wel even verplaatsen in het feit dat hij, aan het begin van zijn carrière, iets anders opbouwt dan alleen een relatie en hij al tig keer zijn excuses heeft aangeboden. Hier boos over blijven en midden in de nacht weggaan omdat je er nog over loopt te zagen is iig een grote rode vlag.
En zij maakt daar een gi-gan-tisch drama van epische properties van.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even terug naar de feiten. Ze hadden een afspraak. Hij belde dat hij later zou komen. Toen belde hij nog een keer dat hij later zou komen. Uiteindelijk kroop hij pas 's nachts een keer dronken bij haar in bed.
Ze WAS toch ook gepikeerd omdat ze haar zin (namelijk dat hij bij haar op de bank zou gaan zitten) niet kreeg?quote:Hoe maak jij daarvan dat zij als een prinsesje haar zin wilde krijgen?
En bij lange na niet het enige probleem.quote:Dat ze nog steeds kwaad en verontwaardigd is, ja, dàt is een probleem.
Ik zie het eerlijk gezegd ook niet als een ruzie. Dan zou er m.i. sprake moeten zijn van een geschil, maar TS en haar vriend zijn het er wel over eens dat het lullig was.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:02 schreef nietzman het volgende:
Besef je inderdaad goed dat je vriend dit hoogstwaarschijnlijk inderdaad niet als een ruzie ziet maar gewoon als gezeik. Als ik en m'n exen zouden turven over het aantal ruzies dat we gehad hebben zouden er op haar briefjes echt véel meer streepjes staan.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:56 schreef El_Thijs het volgende:
Sjezus, wat kan jij je aanstellen zeg.
lees jij ook eens verder dan.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:52 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Pardon? Lees de op nog eens. Hijheeft duizenden keren zijn excuses aangeboden. Een keer is het klaar hoor...
Lezen? Wasda?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
lees jij ook eens verder dan.
Dat heb ik geprobeerd, maar ik kan het niet zonder verwijten of boos worden. Als ik zijn gezicht zie dan weet ik dat hij vindt dat ik een drama maak om niks. En daarmee weet ik ook dat zijn excuses niet eerlijk zijn, terwijl het mij heeft gekwetst dat hij het schijnbaar belangrijker vindt om met collega's op te trekken ipv met mij.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
Probeer erover te praten met je vriend. En dan geen verwijten maken van ja maar jij, maar puur en alleen aan te geven waarom hij jou dat gevoel gaf.
En iedereen die zegt dat ze niet zo moet zeiken >
Ze hebben een relatie, dan mag je toch wel verwachten dat als iemand wat gaat drinken met collega's zich in de hand houdt en al helemaal als je bijna een week ervoor iets afspreekt met je vriendin.
Dit soort reacties houden mij niet weg, maar ze verbazen mij wel. Dit is dus niet waar. Ik ben echt gekwetst door zijn actie, volgens mij ook best wel terecht.. Nu wordt het erger omdat hij het niet serieus neemt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat dit niet de eerste keer is dat hij je op een 2de/3de plek zet...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
En daarmee weet ik ook dat zijn excuses niet eerlijk zijn, terwijl het mij heeft gekwetst dat hij het schijnbaar belangrijker vindt om met collega's op te trekken ipv met mij.
Zou het kunnen dat dat komt omdat hij wellicht gelijk heeft? Dat het inderdaad niet zo'n gigantisch probleem is en dat jij niet weet hoe je met je frustratie om moet gaan?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd, maar ik kan het niet zonder verwijten of boos worden. Als ik zijn gezicht zie dan weet ik dat hij vindt dat ik een drama maak om niks. En daarmee weet ik ook dat zijn excuses niet eerlijk zijn, terwijl het mij heeft gekwetst dat hij het schijnbaar belangrijker vindt om met collega's op te trekken ipv met mij.
Oprechte excuses aanbieden, helaas zit dat er niet in want ik weet dat hij vindt dat ik zeur. Hij neemt het niet serieus en dat maakt het nog erger. Als je partner verdrietig is dan wil je dat als het goed is toch rechtzetten? Maar hij moet er als een hork op reageren en daar ben ik ff verdrietig van nu.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:22 schreef Kreator het volgende:
Wat moet je vriend dan doen om dit gevoel bij jou weg te nemen?
Je wil dat hij het serieus neemt, maar je kunt er niet op een volwassen manier een gesprek over voeren.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:04 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Nu wordt het erger omdat hij het niet serieus neemt.
Er is geen gelijk, en gelijk hebben doet er niet eens toe in zo'n situatie.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat dat komt omdat hij wellicht gelijk heeft?
Probeer dan die boosheid onder controle te krijgen. Feit blijft dat het gebeurd is en je niets meer eraan kan veranderen dat dat zich heeft voorgedaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd, maar ik kan het niet zonder verwijten of boos worden. Als ik zijn gezicht zie dan weet ik dat hij vindt dat ik een drama maak om niks. En daarmee weet ik ook dat zijn excuses niet eerlijk zijn, terwijl het mij heeft gekwetst dat hij het schijnbaar belangrijker vindt om met collega's op te trekken ipv met mij.
Ik kan mij voorstellen dat hij in zijn enthousiastme met zijn collega's is meegegaan, dat is gezellig en leuk. Dat wil niet zeggen dat hij zijn collega's leuker vind dat jij, maar op dat moment was dat gewoon leuk, klaar, niks meer en niks minder.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ja hoor eens, na de tigste verontschuldiging en excuses is het wel mooi geweest, je zoekt het maar uit met je frustratie.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:10 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Oprechte excuses aanbieden,
En dat doe je ook, omdat je al dagenlang doorgaat... Terecht of onterecht, je zeurt.quote:helaas zit dat er niet in want ik weet dat hij vindt dat ik zeur.
Jij neemt het ook niet serieus... Als je een oplossing wil, moet je ook openstaan voor een oplossing. Weet je al wat je wil? Kun je er normaal over praten?quote:Hij neemt het niet serieus en dat maakt het nog erger.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:25 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik vind het dusdanig vervelend dat ik hem even niet meer wil zien aankomend weekend.
Je klinkt als een ex van me. Die blonk ook uit in dit soort emotionele chantage als er een keer wat tussen kwam en ze het idee had eventjes niet op nummer 1 te staan. Dodelijk vermoeiend, dat soort vreselijk aanstellerige gezeik . Kan me levendig voorstellen dat hij dat ook vindt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
terwijl het mij heeft gekwetst dat hij het schijnbaar belangrijker vindt om met collega's op te trekken ipv met mij.
We hebben dus nooit gezeur (dit is de 1e x in 2 jaar) en als hij gewoon was gekomen was er geen gezeur geweest. Maar als hij steeds belooft te komen en hij komt niet, terwijl ik wacht, is het niet gek dat ik boos word.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:23 schreef zarGon het volgende:
Lekker lol hebben met collega's of gezeur thuis...
De keuze is makkelijk gemaakt.
http://imgur.com/.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:25 schreef Fotolijstjes het volgende:
Weet alleen niet hoe ik hier screenshots kan plaatsen als voorbeeld, want dat maakt mijn verhaal denk ik wel wat duidelijker.
Het is inderdaad niet gek dat je boos wordt...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:26 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
We hebben dus nooit gezeur (dit is de 1e x in 2 jaar) en als hij gewoon was gekomen was er geen gezeur geweest. Maar als hij steeds belooft te komen en hij komt niet, terwijl ik wacht, is het niet gek dat ik boos word.
Zelfs met "over het algemeen" boven je tekst is dit...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:27 schreef Yiwei het volgende:
3) oprechte excuses valt niet te verwachten van mannen.
Hoe ga jij reageren als hij eens echt de fout ingaat? Dit is toch niet zodanig ernstig dat je er twee weken boos over moet doen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:25 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik vind het dusdanig vervelend dat ik hem even niet meer wil zien aankomend weekend. Ik word toch chagrijnig door hem vanwege dit voorval. Niet dat de relatie meteen verbroken wordt, maar ben hier wel ff klaar mee. Heb de hele week een kut gevoel gehad hierdoor. Ik heb vandaag weer via whatsapp geprobeerd om op een normale te vragen waarom hij het zo heeft aangepakt en dan krijg ik weer reacties waar ik wel uit kan opmaken dat hij het gezeik vindt. Weet alleen niet hoe ik hier screenshots kan plaatsen als voorbeeld, want dat maakt mijn verhaal denk ik wel wat duidelijker. Nu lijk ik het zeikwijf in de relatie terwijl hij toch echt reageert als een hork.
Weet je ook dat het veel anders was geweest als je gewoon gedaan had wat ik in een eerdere post aangaf? Nee hè? Omdat je selectief leest en niet hoort wat je wil horen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:25 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik vind het dusdanig vervelend dat ik hem even niet meer wil zien aankomend weekend. Ik word toch chagrijnig door hem vanwege dit voorval. Niet dat de relatie meteen verbroken wordt, maar ben hier wel ff klaar mee. Heb de hele week een kut gevoel gehad hierdoor. Ik heb vandaag weer via whatsapp geprobeerd om op een normale te vragen waarom hij het zo heeft aangepakt en dan krijg ik weer reacties waar ik wel uit kan opmaken dat hij het gezeik vindt. Weet alleen niet hoe ik hier screenshots kan plaatsen als voorbeeld, want dat maakt mijn verhaal denk ik wel wat duidelijker. Nu lijk ik het zeikwijf in de relatie terwijl hij toch echt reageert als een hork.
En dit is echt een ruzie om niets.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:26 schreef Fotolijstjes het volgende:
We hebben dus nooit gezeur (dit is de 1e x in 2 jaar) en als hij gewoon was gekomen was er geen gezeur geweest. Maar als hij steeds belooft te komen en hij komt niet, terwijl ik wacht, is het niet gek dat ik boos word.
Er is een gelijk in de mening over de nasleep van de situatie.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is geen gelijk, en gelijk hebben doet er niet eens toe in zo'n situatie.
Wut?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:27 schreef Yiwei het volgende:
3) oprechte excuses valt niet te verwachten van mannen. onrealistische doel, je kan beter letten op de kleine dingen zoals eten voor je klaarmaken, kado voor je verjaardag etc.
Ik denk dat "redelijk" zo'n beetje de beroerdste woordkeuze is die je daar had kunnen doen.quote:4) mannen kunnen af en toe reageren als een lompe hork. als iemand een lief exemplaar heeft, dan is dat gewoon de geluk van haar leven. reken er maar niet op dat mensen altijd redelijk kan zijn/blijven
Ja, ik weet niet of de modjes het plaatsen van chatlogs kunnen waarderen, maar uit deze chatlog kom jij niet zo goed uit de verf en onderstreep je alleen maar wat het merendeel van de reageerders vindt, namelijk dat jij inderdaad aan het drammen bent.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
Nou het was eventjes puzzelen maar volgens mij is het nu goed, heb niet alles maar anders bleef ik bezig.
En wat moet die precies bewijzen? Dat je een zeikwijf bent? Die kerel reageert volkomen normaal.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
Nou het was eventjes puzzelen maar volgens mij is het nu goed, heb niet alles maar anders bleef ik bezig.
http://m.imgur.com/1P8PAv3,8iHSyxH,WiEsFyA,0V8URMe
Na wat ik daar heb gelezen ben ik niet van mening veranderd... Ik lees daar een butthurt meisje dat lekker boos blijft, die gozer kan niets goeds doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
Een ander vindt het misschien niet ernstig maar voor mij is het dus wel heel vervelend. We zien elkaar al vaak niet en dan hebben we een afspraak en dan komt hij niet opdagen op een vrij achterbakse manier.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoe ga jij reageren als hij eens echt de fout ingaat? Dit is toch niet zodanig ernstig dat je er twee weken boos over moet doen?
Kijk, de meeste hier begrijpen dat je boos was dat hij zijn afspraak niet heeft gehouden, daar heeft haast iedereen begrip voor.
Maar excusses is aangeboden, hij zal het niet meer doen en toch blijf jij er nu over doorgaan, ik heb het idee dat er niks is wat hij nu kan doen om het goed te maken.
Hij vind het gezeik, dat is zijn recht om hier ook een mening over te hebben.
Je kan wel excuses aanbieden maar als dat niet gemeend is of zonder uitleg dan stelt het weinig voor. Zelfde idee als dat ik jou met vuist in je gezicht zou meppen en zou zeggen 'oh sorry' dan is dat ook niet afgedaan natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er is een gelijk in de mening over de nasleep van de situatie.
Beiden verschillen van mening over vrijdagavond. De TS vindt het verschrikkelijk, de vriend vindt het niet zo'n heel groot probleem.
Maar als haar vriend excuses aanbiedt, is dat niet genoeg. Haar vriend moet èn haar kant van het verhaal omarmen als de enige waarheid, èn het héél erg vinden dat ze daardoor gekwetst is, èn een toneelstukje opvoeren dat het hem oprecht spijt. Nu is de TS al bijna een week bezig om héél erg het slachtoffer te spelen, terwijl ze niet beseft dat haar vriend zo langzamerhand wellicht meer het slachtoffer van haar gedrag is.
En de TS verwacht inlevingsvermogen van haar vriend, maar haar vriend hoeft blijkbaar op geen greintje inlevingsvermogen van haar kant te rekenen.
Ben je volgens jezelf op dit moment geen dramaqueen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:49 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
want hij vindt dat ik een dramaqueen ben
Jij bent een aanstellerig zeikwijf, je vriend is te goed voor je en het enige wat deze screenshots doen is dat nogmaals volledig bevestigen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
WAT KAN HIJ IN GODSNAAM GOED MAKEN ALS JIJ NIET OPENSTAAT VOOR HEM?!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
In mijn ogen dat hij mij niet serieus neemt, dat komt naar voren. En dat maakt mij dus nog bozer waardoor ik dit niet zo kan loslaten. Misschien ben ik inderdaad een dramaqueen, maar hij doet er ook niet veel aan om het goed te maken. Ik ben 22, hij is 25.
Je reageert echt als een 5 jarige in die app, wat is er mis met jou?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
In mijn ogen dat hij mij niet serieus neemt, dat komt naar voren. En dat maakt mij dus nog bozer waardoor ik dit niet zo kan loslaten. Misschien ben ik inderdaad een dramaqueen, maar hij doet er ook niet veel aan om het goed te maken. Ik ben 22, hij is 25.
Dank voor je bijdrage en precies, ik begrijp dus niet dat mensen dat niet begrijpen. Excuses zijn geen excuses als de excuses ongemeend zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan wel excuses aanbieden maar als dat niet gemeend is of zonder uitleg dan stelt het weinig voor. Zelfde idee als dat ik jou met vuist in je gezicht zou meppen en zou zeggen 'oh sorry' dan is dat ook niet afgedaan natuurlijk.
Hoewel ik het eens ben dat TS ook bepaalde dingen niet goed aanpakt, echter moet het van 2 kanten komen.
Volgens de chatlog heeft haar vriend allang tekst en uitleg gegeven, alleen is de TS het blijkbaar niet met die uitleg eens...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan wel excuses aanbieden maar als dat niet gemeend is of zonder uitleg dan stelt het weinig voor. Zelfde idee als dat ik jou met vuist in je gezicht zou meppen en zou zeggen 'oh sorry' dan is dat ook niet afgedaan natuurlijk.
Precies. Haar vriend heeft al meerdere malen excuses aangeboden, wellicht dat de bal nu bij de TS ligt?quote:Hoewel ik het eens ben dat TS ook bepaalde dingen niet goed aanpakt, echter moet het van 2 kanten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |