abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155176380
Ben ik echt zo'n meisje? Ik wil het niet. Ik ben heel erg boos op mijn vriend, al vanaf vrijdag, maar het begint steeds erger te worden door zijn reactie op de hele gebeurtenis. Een gebeurtenis met een nasleep dus, want we hebben eigenlijk nog nooit een ruzie en/of issue gehad. Dit is de eerste keer en ik kan het niet loslaten.

Mijn vriend en ik zien elkaar de laatste tijd niet vaak. Hij is net afgestudeerd en heeft het druk met zijn nieuwe baan. Ik vind het top voor hem, ben erg trots. Maar ik vind het erg jammer dat we elkaar minder zien en dat hij vaak moe is. Ik studeer aankomend jaar af, heb geen idee hoe het is om een vaste baan te hebben. Dus misschien kan ik mij niet goed inleven in zijn situatie? Dat zegt hij.

Het verhaal: we hebben elkaar vorige week niet vaak gezien en vooral heel vluchtig. Zondagavond spraken we af om vrijdagavond een relax avondje te houden. Dat houdt in: lekker eten, wijn drinken en praten. Ik heb de hele week uitgekeken naar vrijdag, want ik kon mijn vriend weer uitgebreid zien en lekker praten zoals ik dat alleen met mijn vriend kan. Belt hij vrijdagmiddag al dat hij later komt omdat hij nog wat gaat drinken met collega's. Prima, geen probleem (hoewel ik daar al niet blij mee was!). Belt hij na een uur dat het nog wat later wordt, daarna nog eens en daarna belt hij half dronken nog eens op dat het toch een latertje wordt. Het kan gebeuren en ik gun hem al het plezier van de wereld. Maar afspraak is afspraak...

Ik ben gaan slapen en rond middernacht is hij in mijn bed gekropen. Hij heeft volgens mij nog een paar keer sorry gezegd maar ik was te moe om er op te reageren. De volgende ochtend was ik boos, in mijn ogen terecht. Ik ben in twee jaar nog nooit boos geweest op mijn vriend. Ik heb de hele ochtend lopen zeuren en de hele ochtend verziekt met mijn boosheid. Mijn vriend heeft vaak zijn excuses aangeboden en meer kan hij ook niet doen. En ik weet niet wat ik verwacht, maar ik vind het niet genoeg. Ik ben gekwetst omdat ik het blijkbaar belangrijker vind om elkaar te zien dan hij dat vindt. Dat gevoel krijg ik erbij.

Hij ontkent dat en vind dat ik mij aan het aanstellen ben. En zo gaat het dus al de hele week. Ik was gisteravond bij hem en ik probeerde normaal te doen, maar het blijft steken. Al heeft hij tien keer zijn excuses aangeboden; ik blijf chagrijnig en ik kan niets aan dat chagrijnige geoel doen. Ik kan het niet laten om af en toe een steek onder water te geven over dat hij drinken met collega's verkiest boven mij, terwijl hij zijn collega's al iedere dag ziet (nu ik dit opschrijf raak ik chagrijniger).

Deze avond heeft geresulteerd in een ruzie omdat 'hij vindt dat ik aan het zeuren ben, hij kent mij zo niet en wordt er gek van'. En ik ben nog steeds boos, want hij vindt het allemaal niet belangrijk en begrijpt er niets van. Ik ben halsoverkop om 2 uur 's nachts weggegaan, heb nu ook niets van mij laten horen en hij ook niet. Nu ben ik weer boos dat hij niets van zich laat horen, terwijl ik boos ben weggegaan. Ik weet dat ik nu even onredelijk ben. Ik weet niet wat er sinds vrijdag mis is, maar ik ben over de zeik door alles. Ik ben bang dat ik hem kwijt aan het raken ben of dat hij mij niet meer zo belangrijk vindt als eerst.

Gedeeltelijk mijn schuld deze lange nasleep maar ik kan er echt niet meer tegen. Ik weet echt niet waarom ik zó woest ben.

[ Bericht 100% gewijzigd door Copycat op 13-08-2015 19:47:13 (OP teruggezet) ]
pi_155176427
Het probleem is een ruzie is niet slecht. Het zo oplossen wel
pi_155176485
Ik vind het eigenlijk ook wel een klote actie van je vriend.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:56:25 #4
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_155176511
heb je geen vriendinnen waar je tijd kan besteden
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 augustus 2015 @ 12:56:28 #5
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_155176512
Sjezus, wat kan jij je aanstellen zeg. Ja, het is kut dat de afspraak niet is nagekomen maar dan maak je een andere. Zulke dingen gaan wel vaker voorkomen, bereid je er maar op voor. En zeker als jullie beiden een vaste baan zullen hebben.

Als je gewoon had gezegd: "Ik vind het jammer dat onze afspraak niet is door gegaan, maar heb je het wel gezellig gehad met je collega's?", was er niks aan de hand geweest.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 12:57:57 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_155176561
Jezus tering zeg. Goed, je vriend wel rekening met je kunnen houden en niet sronken worden, dus excuses daarvoor zijn wel op hun plaats maar je maakt er wel een enorm drama van.

Je bent een zeikwijf.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_155176603
Je bent gewoon een verwend nest dat een keer haar zin niet krijgt. Vooral zo doorgaan, dan ben je zo van je vent af.
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 augustus 2015 @ 13:00:15 #8
Brabo Bastard
pi_155176611
-nee-

[ Bericht 99% gewijzigd door motorbloempje op 13-08-2015 15:06:21 ]
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:01:01 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155176625
Mijn advies: zet je eroverheen, want hier los je niks mee op.
The love you take is equal to the love you make.
pi_155176640
Het is een klote streek van je vriend, jij kijkt uit naar een fijne avond met hem en hij laat het op het laatste moment afweten en gaat liever wat drinken met collega's.
Ik zou dat ook pissig zijn.

Dat hij vind dat je zeurt, dat je eigenlijk geen recht hebt om boos te zijn en niet oprecht zijn excusses aanbied zorgt er denk ik voor dat je nog steeds boos bent? Je wilt gewoon erkenning van hem dat hij de mist in is gegaan.
Had hij zijn excusses aangeboden, aangegeven dat je gelijk hebt en het een klotestreek was van hem, eventueel een andere fijne avond plannen en dan de afspraak ook nakomen, dan was je waarschijnlijk nu ook niet meer boos geweest.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155176650
Al blijf je tien jaar chagrijnig, het feit dat hij die avond is gaan stappen met collega's en dronken in bed belandde, maak je niet ongedaan.
Zet jezelf eroverheen, je hebt alleen jezelf er mee.

Want als er ooit echte problemen komen, zal je toch ook moeten blijven ademen en doorgaan met je leven.
pi_155176680
Als hij net nieuw is in die baan, kan het erg belangrijk zijn gewoon een vrijdagmiddagborrel met zn collega's te hebben, om zo deze ook op een leuke en ontspannen manier mee te maken.
Voor hem is dit alles nieuw en belangrijk voor zn inwenning in dat nieuwe bedrijf.

Natuurlijk heeft hij zn afspraak met jou gebroken, maar daarvoor bied hij ook zn excuses aan en dat moet je vooral afvragen wat je verder wilt,
Stel hem voor hoe hij het goed kan maken en hoe je voortaan met zulk een situatie omgaat (kan best nogmaals gebeuren);
dan kan je uiteindelijk constructief ermee omgaan en naar voren kijken.
Maak hem ook duidelijk dat jij niet 'op de tweede plek' ergens wil komen, en braaf thuis op hem wilt blijven wachten

Wat je echter beschrijft is enkel een hoop 'boos-zijn-om-het-boos-zijn' en hardnekkig chagrijnig blijven.
Tja, als je zelf het zo belangrijk vind om ook een beetje 'kwaliteitstijd' met elkaar door te brengen, verpest je het zelf ook weer als je vervolgens een heel weekend met hem verpest en/of hem de hele tijd steken onder water gaat geven.

Dat je Boos bent is heel terecht, maar die manier gaan uiten op een lange chagrijnige en 'steken-gevende' manier is gewoon nog veel irritanter dan zijn keuze om een vrijdagmiddag met zn collega's te blijven borrelen

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:01 schreef snakelady het volgende:
Had hij zijn excusses aangeboden
dat heeft hij ook gedaan... enkel denkt TS haar vriend nog 'extra' te moeten straffen, door vervolgens heel lang chagrijnig te blijven en hem 'steken' te geven

quote:
Al heeft hij tien keer zijn excuses aangeboden; ik blijf chagrijnig en ik kan niets aan dat chagrijnige geoel doen. Ik kan het niet laten om af en toe een steek onder water te geven over dat hij drinken met collega’s verkiest boven mij...
Lijkt me overigens 100% wegjaag-gedrag... Initieel heeft TS best gelijk om goed boos te zijn, maar als ze dit gaat uitnutten om de stemming tussen hen enkel nóg slechter te maken en hem zo 'schuldig' mogelijk te doen voelen, acht ik de kans groot dat hij volgend weekend liever weer met zn collega's wat gaat drinken dan met haar een gezellige avond leuk praten.

Hooguit maakt hij dan ook gelijk de afspraak met zn collega's en niet met haar, en zit zij alsnog de vrijdagavond alleen thuis.

[ Bericht 35% gewijzigd door RM-rf op 13-08-2015 13:10:34 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:03:52 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155176682
quote:
Het is een klote streek van je vriend, jij kijkt uit naar een fijne avond met hem en hij laat het op het laatste moment afweten en gaat liever wat drinken met collega's.

Dat hij vind dat je zeurt, dat je eigenlijk geen recht hebt om boos te zijn en niet oprecht zijn excusses aanbied zorgt er denk ik voor dat je nog steeds boos bent? Je wilt gewoon erkenning van hem dat hij de mist in is gegaan.
Had hij zijn excusses aangeboden, aangegeven dat je gelijk hebt en het een klotestreek was van hem, eventueel een andere fijne avond plannen en dan de afspraak ook nakomen, dan was je waarschijnlijk nu ook niet meer boos geweest.
Ik lees dat hij wel degelijk excuses heeft aangeboden, zelfs bij herhaling.
pi_155176690
Laat hem lekker wat met collega's gaan drinken.... wat een drama. Je krijgt nog genoeg momenten om wel iets met zn 2-en te doen.
pi_155176739
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik lees dat hij wel degelijk excuses heeft aangeboden, zelfs bij herhaling.
Ah ja, ik lees het nu, als het oprecht excusses waren dan gewoon je er overheen zetten, iedereen doet wel eens iets verkeerds, we zijn allemaal mensen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:06:46 #16
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_155176747
Tering Jantje, een week lang boos blijven?

Goed bezig man. Uiteindelijk weet jij straks precies hoe de kapitein van de Titanic zich voelde over de beslissing om een tandje bij te zetten door dat mistige stuk.
Ik ga naar huis.
pi_155176782
Ik heb dit vaak met mijn vriendin gehad. Na vele ruzie's weet ze gewoon dat ze op vrijdag middag/avond tot een uur of 9/10 niet op me hoeft te rekenen. Ik vind dat je vrijdag gewoon het weekend moet vieren met collega's. Als je leuke heb uiteraard!

Zou je er overheen zetten, chagerijnig blijven lost niets op.
pi_155176808
Snel kappen met dit gedrag. Je vriend heeft je teleurgesteld, eat it and go on. Hij heeft z'n excuses aangeboden meermaals zeg je, meer kan hij idd niet doen. Plan een vervolg afspraak in.

Ik heb ook een keer in die zelfde situatie gezeten, en je wordt er inderdaad leip van als iemand daarover door blijft zeveren. Til er niet zo zwaar aan dat hij een keer bezopen wordt met z'n maten, ook niet als het "die ene dag in de week was dat je m zou zien".

Vervolgafspraak plannen, en uitpraten.
Lambo of Rekt
pi_155176843
Als dit elke week zou gebeuren zou je reactie misschien terecht zijn. Misschien. Nu is het inderdaad aanstellerij.
Conscience do cost.
pi_155176877
Het is begrijpelijk dat je boos bent omdat je vriend een avond gaat zuipen met collega's ipv gezellig de avond met jou doorbrengen. Kanttekening daarbij is wel dat hij het meerdere malen heeft aangegeven.
Je hebt hem gemeld wat je ervan vond, hij heeft z'n excuses aangeboden, helemaal prima.

Dat je vervolgens boos blijft is vreemd. Je hele verhaal erbij geeft mij het idee dat je zelf niet echt weet waarom je boos bent. De reactie van je vriend daarop is niet handig, maar wel begrijpelijk.

Dus de vraag is: wat zit je echt dwars?
Het zuipavondje van je vriend was de druppel. Het gevoel dat je vriend jou niet zo graag ziet als jij hem ziet is een gevoel en niet perse een feit. Dit klinkt alsof je bang bent hem kwijt te raken. Aangezien je hem met je gedrag nu weg aan het jagen bent, is dat echt niet de reden waarom je boos bent.

Dus wederom: wat zit je dwars?
Dat kan overigens iets heel anders zijn dan je vriend. Denk aan stress over je studie, ongerustheid om een ziek familielid, gevoelens voor een ander die je probeert te ontkennen, etc. Ik geef maar een paar random voorbeelden.

Overigens kun je prima je vriend bellen, rustig blijven, zeggen dat je iets dwars zit en dat je daarom boos bent, maar dat je niet weet wat het is dat je dwars zit en je het vervelend vindt om je zo boos te voelen. En dat je dus ook niet weet of het aan hem ligt, maar dat vrijdagavond een beetje de trigger was.
Dan neem je misschien de spanning van de ruzie wat weg en kun je rustig nadenken over wat het echte probleem is ;)
pi_155176909
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:11 schreef ems. het volgende:
Als dit elke week zou gebeuren zou je reactie misschien terecht zijn. Misschien. Nu is het inderdaad aanstellerij.
Gebeurde bij mij iedere vrijdag :D "hoelaat ben je thuis" "blijf je nog lang weg". Ze weet ondertussen dat ik het gewoon negeer.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:17:45 #22
447181 royzegthoi
my point of view
pi_155176971
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:13 schreef Azreal het volgende:
Het is begrijpelijk dat je boos bent omdat je vriend een avond gaat zuipen met collega's ipv gezellig de avond met jou doorbrengen. Kanttekening daarbij is wel dat hij het meerdere malen heeft aangegeven.
Je hebt hem gemeld wat je ervan vond, hij heeft z'n excuses aangeboden, helemaal prima.

Dat je vervolgens boos blijft is vreemd. Je hele verhaal erbij geeft mij het idee dat je zelf niet echt weet waarom je boos bent. De reactie van je vriend daarop is niet handig, maar wel begrijpelijk.

Dus de vraag is: wat zit je echt dwars?
Het zuipavondje van je vriend was de druppel. Het gevoel dat je vriend jou niet zo graag ziet als jij hem ziet is een gevoel en niet perse een feit. Dit klinkt alsof je bang bent hem kwijt te raken. Aangezien je hem met je gedrag nu weg aan het jagen bent, is dat echt niet de reden waarom je boos bent.

Dus wederom: wat zit je dwars?
Dat kan overigens iets heel anders zijn dan je vriend. Denk aan stress over je studie, ongerustheid om een ziek familielid, gevoelens voor een ander die je probeert te ontkennen, etc. Ik geef maar een paar random voorbeelden.

Overigens kun je prima je vriend bellen, rustig blijven, zeggen dat je iets dwars zit en dat je daarom boos bent, maar dat je niet weet wat het is dat je dwars zit en je het vervelend vindt om je zo boos te voelen. En dat je dus ook niet weet of het aan hem ligt, maar dat vrijdagavond een beetje de trigger was.
Dan neem je misschien de spanning van de ruzie wat weg en kun je rustig nadenken over wat het echte probleem is ;)
QFT, ts lees dit bericht maar eens goed door en stel jezelf de vragen.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:17:51 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155176974
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:14 schreef LAD-Jefferson het volgende:

[..]

Gebeurde bij mij iedere vrijdag :D "hoelaat ben je thuis" "blijf je nog lang weg". Ze weet ondertussen dat ik het gewoon negeer.
Dan spreek je toch af dat ze gewoon niet op je hoeft te rekenen? Waarom iedere week weer die discussie?
pi_155176998
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan spreek je toch af dat ze gewoon niet op je hoeft te rekenen? Waarom iedere week weer die discussie?
Hebben we ook ondertussen, ging eigenlijk over een tijd terug. Mijn excuses.
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 augustus 2015 @ 13:22:30 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_155177056
Wat moet je vriend dan doen om dit gevoel bij jou weg te nemen?
pi_155177067
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
Zondagavond spraken we af om vrijdagavond een relax avondje te houden. Dat houdt in: lekker eten, wijn drinken en praten.
Ja, dan zou ik ook wegblijven.

Je hebt toch wel op z'n minst geïnsinueerd dat er ook geketst ging worden?
pi_155177094
Wat de fuck.
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 augustus 2015 @ 13:24:58 #28
Brabo Bastard
pi_155177102
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:24 schreef Scorpie het volgende:
Wat de fuck.
Juist niet.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_155177114
quote:
Ik ben halsoverkop om 2 uur 's nachts weggegaan, heb nu ook niets van mij laten horen en hij ook niet. Nu ben ik weer boos dat hij niets van zich laat horen, terwijl ik boos ben weggegaan.
|:(

Beetje divagedrag van je.
quote:
Ik ben bang dat ik hem kwijt aan het raken ben of dat hij mij niet meer zo belangrijk vindt als eerst.
Je kan niet altijd op #1 staan, kwijt raken doe je hem in ieder geval wel als je je zo blijft gedragen.
pi_155177231
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:03 schreef RM-rf het volgende:
Als hij net nieuw is in die baan, kan het erg belangrijk zijn gewoon een vrijdagmiddagborrel met zn collega's te hebben, om zo deze ook op een leuke en ontspannen manier mee te maken.
Voor hem is dit alles nieuw en belangrijk voor zn inwenning in dat nieuwe bedrijf.
Dit dus, wat fout van hem was, is om jou een paar x uit te stellen. Hij had gewoon dit meteen moeten zeggen.Jij moet er verder niet teveel aan trekken nu.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:34:15 #31
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_155177291
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:56 schreef El_Thijs het volgende:
Sjezus, wat kan jij je aanstellen zeg. Ja, het is kut dat de afspraak niet is nagekomen maar dan maak je een andere. Zulke dingen gaan wel vaker voorkomen, bereid je er maar op voor. En zeker als jullie beiden een vaste baan zullen hebben.

Als je gewoon had gezegd: "Ik vind het jammer dat onze afspraak niet is door gegaan, maar heb je het wel gezellig gehad met je collega's?", was er niks aan de hand geweest.
Dit dus, niks meer aan toe te voegen.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_155177318
Ach ja, dit soort dingen gebeuren nu eenmaal.
Soms is je hormonenhuishouding de boosdoener om hierin te overdrijven, soms omdat je als vrouw nu gewoon eenmaal kunt drammen.
Het vervelende is om nu even weer een klik te maken om weer oprecht gezellig te doen. Dit kan je misschien keren door zelf sorry te zeggen over je gedrag.
Dikke knuffel en klaar. Híj zal waarschijnlijk niet zo drammen :)

En het is niet leuk wat hij heeft gedaan maar als het niet wekelijks is zou ik het gewoon vergeten.
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 13:37:14 #33
16180 crew  CoolGuy
pi_155177363
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:25 schreef Deshain het volgende:

[..]

|:(

Beetje divagedrag van je.

[..]

Je kan niet altijd op #1 staan, kwijt raken doe je hem in ieder geval wel als je je zo blijft gedragen.
Een beetje diva gedrag??? Ts is dr vriend gewoon aan t testen en had gewild dat hij zou komen kruipen. Toen ze door kreeg dat ze dr zin niet kreeg werd ze daar weer boos om.

Ze is gewoon een over het paard getild prinsesje dat vind dat de wereld omhaar moet draaien en als ze door krijgt dat dat niet zo is wordt ze daar weer boos om.
pi_155177428
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Een beetje diva gedrag??? Ts is dr vriend gewoon aan t testen en had gewild dat hij zou komen kruipen. Toen ze door kreeg dat ze dr zin niet kreeg werd ze daar weer boos om.

Ze is gewoon een over het paard getild prinsesje dat vind dat de wereld omhaar moet draaien en als ze door krijgt dat dat niet zo is wordt ze daar weer boos om.
Idd, ik zie maar 1 oplossing TS: een baby.
pi_155177454
Hahaha, jij hebt ruzie, voor hem is het gezeur (en dus geen ruzie).

Wat een wijvengedrag ook, blijven doorgaan terwijl het al lang en breed klaar is en nergens meer over gaat.

Zie nou in dat het voor hem niet boeiend genoeg is om er ruzie over te maken en dat hij best wil praten, maar geen zin heeft in gezeur.

Oplossing? Zeg tegen hem hoe jij je erbij voelt en wat zijn gedrag op die ene dag met jou doet, geef vervolgens aan hoe jij het zou willen zien, geef hem een kus en een knuffel, en klaar.

Mannen kunnen meer met constructieve feedback dan zichzelfherhalend gezeur.
pi_155177458
quote:
Ben ik echt zo'n meisje?

Gedeeltelijk mijn schuld deze lange nasleep maar ik kan er echt niet meer tegen. Ik weet echt niet waarom ik zó woest ben.
Gedeeltelijk? Wat dacht je van 99% ? Je kan niet eens uitleggen waarom je zo kwaad bent.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:42:39 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155177491
quote:

[..]

Even terug naar de feiten. Ze hadden een afspraak. Hij belde dat hij later zou komen. Toen belde hij nog een keer dat hij later zou komen. Uiteindelijk kroop hij pas 's nachts een keer dronken bij haar in bed.

Hoe maak jij daarvan dat zij als een prinsesje haar zin wilde krijgen?

Dat ze nog steeds kwaad en verontwaardigd is, ja, dàt is een probleem.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:43:01 #38
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155177505
Probeer erover te praten met je vriend. En dan geen verwijten maken van ja maar jij, maar puur en alleen aan te geven waarom hij jou dat gevoel gaf.

En iedereen die zegt dat ze niet zo moet zeiken > :')
Ze hebben een relatie, dan mag je toch wel verwachten dat als iemand wat gaat drinken met collega's zich in de hand houdt en al helemaal als je bijna een week ervoor iets afspreekt met je vriendin.
pi_155177519
Je bent woest omdat hij zoiets van /care heeft en wel verder is gegaan met zijn leven. Ziet hij dan niet hoeveel pijn hij jou aandoet?!?!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2015 13:44:37 ]
pi_155177521
Niet netjes dat de afspraak niet doorging maar jeetje wat een hels sujet ben jij zeg! :o je verpest nu echt alles door je onredelijke opstelling.
Geen interesse.
pi_155177588
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
Ze hebben een relatie, dan mag je toch wel verwachten dat als iemand wat gaat drinken met collega's zich in de hand houdt en al helemaal als je bijna een week ervoor iets afspreekt met je vriendin.
Dan mag je je ook wel even verplaatsen in het feit dat hij, aan het begin van zijn carrière, iets anders opbouwt dan alleen een relatie en hij al tig keer zijn excuses heeft aangeboden. Hier boos over blijven en midden in de nacht weggaan omdat je er nog over loopt te zagen is iig een grote rode vlag.
pi_155177647
Is dit trouwens weer een topicstarter die niet terug komt?
Geen interesse.
pi_155177679
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:48 schreef GobSmacked- het volgende:
Waarschijnlijk is ze nu ook boos op ons. En negeert ze ons net zoals ze haar vriend nu negeert.

Maar ik begrijp TS wel. Nooit heeft ie tijd voor je en dan spreek je iets af, maar dan heeft ie opeens wel tijd om met z'n collega's te gaan zuipen. Waarschijnlijk heeft hij een lekkere vrouwelijke collega die zijn penis wilt. Mijn advies voor TS: dump hem.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 augustus 2015 @ 13:50:08 #44
Brabo Bastard
pi_155177684
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:48 schreef GobSmacked- het volgende:
Vandaar even de OP gequote, je weet maar nooit.

Maar ik vermoed dat TS boos is en nu is weggelopen van haar PC, ook al is het niet midden in de nacht.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_155177698
-nee-

[ Bericht 99% gewijzigd door motorbloempje op 13-08-2015 15:07:12 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155177771
quote:

Pardon? Lees de op nog eens. Hijheeft duizenden keren zijn excuses aangeboden. Een keer is het klaar hoor...
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 13:53:01 #47
16180 crew  CoolGuy
pi_155177777
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Even terug naar de feiten. Ze hadden een afspraak. Hij belde dat hij later zou komen. Toen belde hij nog een keer dat hij later zou komen. Uiteindelijk kroop hij pas 's nachts een keer dronken bij haar in bed.

En nu lees je mn eerste post in dit topic nog een keer.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:54:38 #48
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155177831
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:46 schreef Deshain het volgende:

[..]

Dan mag je je ook wel even verplaatsen in het feit dat hij, aan het begin van zijn carrière, iets anders opbouwt dan alleen een relatie en hij al tig keer zijn excuses heeft aangeboden. Hier boos over blijven en midden in de nacht weggaan omdat je er nog over loopt te zagen is iig een grote rode vlag.
Ik zeg toch nergens dat hij niet naar die borrel mag? Maar hoe moeilijk is het om als je iets afspreekt dat gewoon na te komen. Hij had ook na een paar drankjes kunnen zeggen jongens het is mooi geweest, ik ga, ik heb zus en zo beloofd. Dan had er niets aan de hand geweest waarschijnlijk.

En TS heeft er ook een aandeel aan in hoe die situatie dan verder vordert echter door zijn excuses is het niet meteen afgedaan en is niet meteen haar gevoel opgelost wat aan zijn actie hangt.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:55:04 #49
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_155177854
TS zien we nooit meer terug _O- :W
pi_155177917
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En zij maakt daar een gi-gan-tisch drama van epische properties van.

quote:
Ze WAS toch ook gepikeerd omdat ze haar zin (namelijk dat hij bij haar op de bank zou gaan zitten) niet kreeg?

quote:
En bij lange na niet het enige probleem.
  roze donderdag 13 augustus 2015 @ 13:59:14 #51
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_155177968
Ik snap dat je het niet leuk vind dat hij jullie afspraak had afgezegd maar om er dan het hele weekend over door te blijven gaan? Kan mij goed voorstellen dat hij dat irritant vindt ja.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:01:34 #52
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_155178022
Gefeliciteerd TS, je hebt zojuist de eerste haarscheur in je relatie veroorzaakt door als een kleuter een hele fucking week lang door te zeuren in plaats van na de eerste ochtend excuses relaxt te doen. Als je dit gedrag vol blijft houden dan bereik je precies waar je bang voor bent: hij zal inderdaad vertrekken, en jij hebt de randvoorwaarden voor dit vertrek mogelijk gemaakt.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:02:14 #53
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_155178048
Besef je inderdaad goed dat je vriend dit hoogstwaarschijnlijk inderdaad niet als een ruzie ziet maar gewoon als gezeik. Als ik en m'n exen zouden turven over het aantal ruzies dat we gehad hebben zouden er op haar briefjes echt véel meer streepjes staan.
Ik ga naar huis.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:04:46 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155178112
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:02 schreef nietzman het volgende:
Besef je inderdaad goed dat je vriend dit hoogstwaarschijnlijk inderdaad niet als een ruzie ziet maar gewoon als gezeik. Als ik en m'n exen zouden turven over het aantal ruzies dat we gehad hebben zouden er op haar briefjes echt véel meer streepjes staan.
Ik zie het eerlijk gezegd ook niet als een ruzie. Dan zou er m.i. sprake moeten zijn van een geschil, maar TS en haar vriend zijn het er wel over eens dat het lullig was.
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 14:15:04 #55
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155178336
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:56 schreef El_Thijs het volgende:
Sjezus, wat kan jij je aanstellen zeg.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_155179565
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:52 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Pardon? Lees de op nog eens. Hijheeft duizenden keren zijn excuses aangeboden. Een keer is het klaar hoor...
lees jij ook eens verder dan. ;)
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:33:35 #57
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_155180331
Dat je boos bent op je vriend is normaal, jullie hadden een afspraak staan en daar hield hij zich niet aan.
Maar om zo door te blijven draven in je boosheid is niet gezond, en kan er voor zorgen dat hij alleen maar meer afstand gaat creëren wat echt niet gezond is in een relatie.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_155181319
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:03 schreef snakelady het volgende:

[..]

lees jij ook eens verder dan. ;)
Lezen? Wasda? :?
pi_155181601
TS, ik denk dat je goed voor jezelf moet nadenken waarom je boos BLIJFT op je vriend. Natuurlijk is het niet netjes geweest van hem en ik kan me ook goed voorstellen dat je boos bent geworden dat het uiteindelijk zo gelopen is, maar je vriend heeft zich meerdere malen (!) verontschuldigd. Wat verwacht je nu precies van hem?

Mijns inziens is het niet constructief om boos te blijven en je zo te gedragen. Als je je vriend iets duidelijks wilt maken, denk ik niet dat dit de manier is. Ben je boos dat hij wel tijd heeft gemaakt voor zijn collega's en niet voor jou? Ben je boos omdat hij zich niet aan zijn afspraak heeft gehouden? Ben je boos omdat je bang bent dat hij jou minder graag wilt zien dan jij hem? Etc. Denk goed bij jezelf na wat het is dat je zo boos maakt.

Besef ook dat veranderingen in het leven vaak de balans in een relatie ''verstoren''. Het is aan jullie samen om de balans weer te herstellen zoals beide daar blij mee kunnen zijn. Dus bijv. nieuwe baan = minder tijd voor elkaar? > communiceren om tot een oplossing te komen zodat beide zich prettig voelen in de relatie mét de veranderingen. En dat lukt je niet door boos te blijven.
pi_155181951
Kijk, ik snap dat het kut is dat hij je zo liet zitten (helemaal omdat je hem al zo weinig ziet, etc) en ik vind het van hem dan ook een kutactie.....maar jij maakt het er niet echt beter op. Je had het recht om even boos te zijn, maar hij heeft zijn excuses aangeboden...meer kan hij niet doen. Je had beter aan kunnen geven na zijn eerste excuses of hij er in het vervolg meer rekening mee wil houden omdat jij je zo afgewezen voelt en/of minder belangrijk dan zijn vrienden voelt. Als hij dat beloofd...laat het dan gaan. Doet hij het nog eens...kijk, dan mag je weer boos worden. Maar om nu de hele tijd te zeiken en zijn excuses niet te accepteren vind ik ietwat overdreven..
pi_155182345
Kan het zijn dat je het gevoel hebt dat hij vanaf het begin al vond dat je zeurt en dat zijn excuses meer waren om er maar vanaf te zijn?

Dan kan ik me namelijk best voorstellen dat je met een knagend gevoel blijft zitten.

Als dat niet het geval is zou het best wel eens hormonaal kunnen zijn. Is het niet toevallig die tijd van de maand? :+
pi_155182419
Wat een wijven reactie ook weer op je vriend, tering...
No Guts, No Glory
pi_155182663
Je moet het òf normaal uitpraten òf er gierende schreeuwende pestpokketyfusruzie over maken, maar daarna moet de lucht wel geklaard zijn.

Je zegt dat hij meer dan eens excuses gemaakt heeft, dan is het nu jouw beurt om hem ook te vergeven en het achter je te laten. Hij kan de tijd niet terugdraaien en hij kan niet meer doen dan zijn excuses aanbieden. Ik begrijp dat het heel frustrerend is dat jouw vriend er niet op dezelfde manier tegenaan kijkt als jij, maar mensen verschillen nou eenmaal van gedachten.

Maar door die frustratie is het wel zo dat jij degene bent die boos blijft, blijft drammen en met een hellige kop op een achterlijk tijdstip bent weggevlucht èn niks van je laat horen.

Die nasleep is niet gedeeltelijk jouw schuld, het is gewoon jouw schuld.

Bied je excuses aan voor je gedrag en ga normaal doen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_155182751
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
Probeer erover te praten met je vriend. En dan geen verwijten maken van ja maar jij, maar puur en alleen aan te geven waarom hij jou dat gevoel gaf.

Dat heb ik geprobeerd, maar ik kan het niet zonder verwijten of boos worden. Als ik zijn gezicht zie dan weet ik dat hij vindt dat ik een drama maak om niks. En daarmee weet ik ook dat zijn excuses niet eerlijk zijn, terwijl het mij heeft gekwetst dat hij het schijnbaar belangrijker vindt om met collega's op te trekken ipv met mij.
pi_155183165
quote:

[..]

Dit soort reacties houden mij niet weg, maar ze verbazen mij wel. Dit is dus niet waar. Ik ben echt gekwetst door zijn actie, volgens mij ook best wel terecht.. Nu wordt het erger omdat hij het niet serieus neemt.
pi_155183178
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
En daarmee weet ik ook dat zijn excuses niet eerlijk zijn, terwijl het mij heeft gekwetst dat hij het schijnbaar belangrijker vindt om met collega's op te trekken ipv met mij.
Ik heb zo het idee dat dit niet de eerste keer is dat hij je op een 2de/3de plek zet...
En dat het misschien niet zo zeer dit akkefietje is wat je boos maakt, maar dat alle frustratie er nu opeens uitkomt
pi_155183300
quote:

[..]

Dat heb ik geprobeerd, maar ik kan het niet zonder verwijten of boos worden. Als ik zijn gezicht zie dan weet ik dat hij vindt dat ik een drama maak om niks. En daarmee weet ik ook dat zijn excuses niet eerlijk zijn, terwijl het mij heeft gekwetst dat hij het schijnbaar belangrijker vindt om met collega's op te trekken ipv met mij.
Zou het kunnen dat dat komt omdat hij wellicht gelijk heeft? Dat het inderdaad niet zo'n gigantisch probleem is en dat jij niet weet hoe je met je frustratie om moet gaan?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_155183352
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:22 schreef Kreator het volgende:
Wat moet je vriend dan doen om dit gevoel bij jou weg te nemen?
Oprechte excuses aanbieden, helaas zit dat er niet in want ik weet dat hij vindt dat ik zeur. Hij neemt het niet serieus en dat maakt het nog erger. Als je partner verdrietig is dan wil je dat als het goed is toch rechtzetten? Maar hij moet er als een hork op reageren en daar ben ik ff verdrietig van nu.
pi_155183432
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:04 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Nu wordt het erger omdat hij het niet serieus neemt.
Je wil dat hij het serieus neemt, maar je kunt er niet op een volwassen manier een gesprek over voeren.

Denk je serieus dat hij zin heeft om allerlei verwijten te horen? Of trek heeft in een boze vriendin? Zolang jij al op voorhand laat merken dat je eigenlijk vooral boos wil zijn en geen zin heb in een oplossing (dat is wat ik haal uit je houding) kun je een serieus gesprek ook vergeten.

Jij blijft al dagenlang op dezelfde manier doorgaan, het heeft geen nut meer om *op dit moment* hierover te praten. Je bent gefrustreerd en je kan niet loslaten, ook niet eens een beetje nadat hij zich al tig keren heeft verontschuldigd.

Wat het geheel erger maakt is dat jij eigenlijk zelf ook niet weet wat je precies wil horen, je wil alleen even aandacht en begrip dat hij je heeft gekwetst... De manier waarop je dat laat merken is niet de manier om dat voor elkaar te krijgen, though.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 17:13:17 #70
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155183448
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:08 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Zou het kunnen dat dat komt omdat hij wellicht gelijk heeft?
Er is geen gelijk, en gelijk hebben doet er niet eens toe in zo'n situatie.

quote:

[..]

Probeer dan die boosheid onder controle te krijgen. Feit blijft dat het gebeurd is en je niets meer eraan kan veranderen dat dat zich heeft voorgedaan.

Wat je wel kan veranderen is dat het in de toekomst niet/minder voorkomt en hij straks begrijpt waarom jij op een bepaalde manier daarnaar kijkt.
pi_155183456
quote:

[..]

Ik kan mij voorstellen dat hij in zijn enthousiastme met zijn collega's is meegegaan, dat is gezellig en leuk. Dat wil niet zeggen dat hij zijn collega's leuker vind dat jij, maar op dat moment was dat gewoon leuk, klaar, niks meer en niks minder.
Maar het is wel fout van hem dat hij 4x belt om te zeggen dat het later wordt, zeg dan meteen gewoon van begin af aan dat het een latertje gaat worden zodat jij niet thuis zit wachten op hem en ook iets kan gaan doen.

Hij heeft nu meerdere malen zijn excusses aangeboden maar dat is niet genoeg voor jou, wat wil jij dan dat hij doet om het goed te maken met jou? Of ga je nu echt een relatie van 2 jaar weggooien om dit?
pi_155183567
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:10 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Oprechte excuses aanbieden,
Ja hoor eens, na de tigste verontschuldiging en excuses is het wel mooi geweest, je zoekt het maar uit met je frustratie.

quote:
helaas zit dat er niet in want ik weet dat hij vindt dat ik zeur.
En dat doe je ook, omdat je al dagenlang doorgaat... Terecht of onterecht, je zeurt.

quote:
Hij neemt het niet serieus en dat maakt het nog erger.
Jij neemt het ook niet serieus... Als je een oplossing wil, moet je ook openstaan voor een oplossing. Weet je al wat je wil? Kun je er normaal over praten?
pi_155183690
Lekker lol hebben met collega's of gezeur thuis...

De keuze is makkelijk gemaakt.
pi_155183747
Ik vind het dusdanig vervelend dat ik hem even niet meer wil zien aankomend weekend. Ik word toch chagrijnig door hem vanwege dit voorval. Niet dat de relatie meteen verbroken wordt, maar ben hier wel ff klaar mee. Heb de hele week een kut gevoel gehad hierdoor. Ik heb vandaag weer via whatsapp geprobeerd om op een normale te vragen waarom hij het zo heeft aangepakt en dan krijg ik weer reacties waar ik wel uit kan opmaken dat hij het gezeik vindt. Weet alleen niet hoe ik hier screenshots kan plaatsen als voorbeeld, want dat maakt mijn verhaal denk ik wel wat duidelijker. Nu lijk ik het zeikwijf in de relatie terwijl hij toch echt reageert als een hork.
pi_155183771
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:25 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik vind het dusdanig vervelend dat ik hem even niet meer wil zien aankomend weekend.
_O-.

Heb je echt alleen jezelf maar mee.
pi_155183779
quote:

[..]

terwijl het mij heeft gekwetst dat hij het schijnbaar belangrijker vindt om met collega's op te trekken ipv met mij.
Je klinkt als een ex van me. Die blonk ook uit in dit soort emotionele chantage als er een keer wat tussen kwam en ze het idee had eventjes niet op nummer 1 te staan. Dodelijk vermoeiend, dat soort vreselijk aanstellerige gezeik . Kan me levendig voorstellen dat hij dat ook vindt.

Hij zit in beginsel fout, klopt. Maar jij kachelt er wel met een veelvoud overheen nu.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_155183785
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:23 schreef zarGon het volgende:
Lekker lol hebben met collega's of gezeur thuis...

De keuze is makkelijk gemaakt.
We hebben dus nooit gezeur (dit is de 1e x in 2 jaar) en als hij gewoon was gekomen was er geen gezeur geweest. Maar als hij steeds belooft te komen en hij komt niet, terwijl ik wacht, is het niet gek dat ik boos word.
pi_155183790
quote:
Weet alleen niet hoe ik hier screenshots kan plaatsen als voorbeeld, want dat maakt mijn verhaal denk ik wel wat duidelijker.
http://imgur.com/.
pi_155183820
Over het algemeen gesproken ->

1) als de man ''meegesleurd'' is door vrienden/collega/familie, dan weet je dat je hem die avond/dag niet meer ziet. Ook al zegt hij anders. Ga er maar niet van uit.

2) als je boos bent en geen zin hebt in hem, dan zie je hem toch niet. Ga leuke dingen doen met weet ik veel wat. maak hem niet belangrijker dan wat hij is.

3) oprechte excuses valt niet te verwachten van mannen. onrealistische doel, je kan beter letten op de kleine dingen zoals eten voor je klaarmaken, kado voor je verjaardag etc.

4) mannen kunnen af en toe reageren als een lompe hork. als iemand een lief exemplaar heeft, dan is dat gewoon de geluk van haar leven. reken er maar niet op dat mensen altijd redelijk kan zijn/blijven
pi_155183835
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:26 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

We hebben dus nooit gezeur (dit is de 1e x in 2 jaar) en als hij gewoon was gekomen was er geen gezeur geweest. Maar als hij steeds belooft te komen en hij komt niet, terwijl ik wacht, is het niet gek dat ik boos word.
Het is inderdaad niet gek dat je boos wordt...

Waar het misgaat:
- je accepteert zijn excuses niet
- je blijft er dagen over doorgaan
- je blijft boos
- je kunt er niet over praten
- jullie kunnen er niet volwassen mee omgaan

En dan wil je dat hij het even oplost, want aan jou ligt het niet...
pi_155183854
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:27 schreef Yiwei het volgende:
3) oprechte excuses valt niet te verwachten van mannen.
Zelfs met "over het algemeen" boven je tekst is dit...

Mja. :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2015 17:31:17 ]
  donderdag 13 augustus 2015 @ 17:29:21 #82
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155183868
Als er een ding is wat je juist niet moet doen is zeggen dat je iemand daarom niet wil zien. Praat het uit los het op.

Wat nu gaat gebeuren is dat door dit iets kleins er verschillende dingen bovenop gelegd worden welke dit uiteindelijk een groot probleem maken.
pi_155183873
quote:
Ik vind het dusdanig vervelend dat ik hem even niet meer wil zien aankomend weekend. Ik word toch chagrijnig door hem vanwege dit voorval. Niet dat de relatie meteen verbroken wordt, maar ben hier wel ff klaar mee. Heb de hele week een kut gevoel gehad hierdoor. Ik heb vandaag weer via whatsapp geprobeerd om op een normale te vragen waarom hij het zo heeft aangepakt en dan krijg ik weer reacties waar ik wel uit kan opmaken dat hij het gezeik vindt. Weet alleen niet hoe ik hier screenshots kan plaatsen als voorbeeld, want dat maakt mijn verhaal denk ik wel wat duidelijker. Nu lijk ik het zeikwijf in de relatie terwijl hij toch echt reageert als een hork.
Hoe ga jij reageren als hij eens echt de fout ingaat? Dit is toch niet zodanig ernstig dat je er twee weken boos over moet doen?
Kijk, de meeste hier begrijpen dat je boos was dat hij zijn afspraak niet heeft gehouden, daar heeft haast iedereen begrip voor.
Maar excusses is aangeboden, hij zal het niet meer doen en toch blijf jij er nu over doorgaan, ik heb het idee dat er niks is wat hij nu kan doen om het goed te maken.
Hij vind het gezeik, dat is zijn recht om hier ook een mening over te hebben.
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 augustus 2015 @ 17:29:52 #84
Brabo Bastard
pi_155183883
quote:
Weet je ook dat het veel anders was geweest als je gewoon gedaan had wat ik in een eerdere post aangaf? Nee hè? Omdat je selectief leest en niet hoort wat je wil horen.

Ik heb ook zo'n ex gehad en hoe vaak ik ook mijn excuses aanbood (en ik ben eigenlijk gek dat ik dat deed maar ja, liefde maakt blind) bleef ze de rest van de dag mokken en boos zijn. Drie keer raden waarom dat een ex is.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_155183919
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:26 schreef Fotolijstjes het volgende:
En dit is echt een ruzie om niets. :D. Man man man.

Als dit jullie relatie kapotmaakt kun je jezelf echt weggooien. Met je opgekropte frustratie. :D.
pi_155184134
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:13 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Er is geen gelijk, en gelijk hebben doet er niet eens toe in zo'n situatie.
Er is een gelijk in de mening over de nasleep van de situatie.

Beiden verschillen van mening over vrijdagavond. De TS vindt het verschrikkelijk, de vriend vindt het niet zo'n heel groot probleem.

Maar als haar vriend excuses aanbiedt, is dat niet genoeg. Haar vriend moet èn haar kant van het verhaal omarmen als de enige waarheid, èn het héél erg vinden dat ze daardoor gekwetst is, èn een toneelstukje opvoeren dat het hem oprecht spijt. Nu is de TS al bijna een week bezig om héél erg het slachtoffer te spelen, terwijl ze niet beseft dat haar vriend zo langzamerhand wellicht meer het slachtoffer van haar gedrag is.

En de TS verwacht inlevingsvermogen van haar vriend, maar haar vriend hoeft blijkbaar op geen greintje inlevingsvermogen van haar kant te rekenen.
pi_155184305
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:27 schreef Yiwei het volgende:
3) oprechte excuses valt niet te verwachten van mannen. onrealistische doel, je kan beter letten op de kleine dingen zoals eten voor je klaarmaken, kado voor je verjaardag etc.
Wut? :')

quote:
4) mannen kunnen af en toe reageren als een lompe hork. als iemand een lief exemplaar heeft, dan is dat gewoon de geluk van haar leven. reken er maar niet op dat mensen altijd redelijk kan zijn/blijven
Ik denk dat "redelijk" zo'n beetje de beroerdste woordkeuze is die je daar had kunnen doen.
"redelijk" doet "rationeel" vermoeden. Laat rationaliteit nou in de regel het paradepaardje van mannen zijn. Het probleem is dat de redelijkheid van mannen knetterhard botst met de emotionele kant van vrouwen.
pi_155184333

[ Bericht 100% gewijzigd door Fotolijstjes op 14-08-2015 22:02:57 ]
pi_155184398
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
Nou het was eventjes puzzelen maar volgens mij is het nu goed, heb niet alles maar anders bleef ik bezig.
Ja, ik weet niet of de modjes het plaatsen van chatlogs kunnen waarderen, maar uit deze chatlog kom jij niet zo goed uit de verf en onderstreep je alleen maar wat het merendeel van de reageerders vindt, namelijk dat jij inderdaad aan het drammen bent.
pi_155184453
quote:
Nou het was eventjes puzzelen maar volgens mij is het nu goed, heb niet alles maar anders bleef ik bezig.

http://m.imgur.com/1P8PAv3,8iHSyxH,WiEsFyA,0V8URMe
En wat moet die precies bewijzen? Dat je een zeikwijf bent? Die kerel reageert volkomen normaal.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_155184457
quote:

Na wat ik daar heb gelezen ben ik niet van mening veranderd... Ik lees daar een butthurt meisje dat lekker boos blijft, die gozer kan niets goeds doen.

Hoe oud waren jullie ook alweer?
pi_155184488
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hoe ga jij reageren als hij eens echt de fout ingaat? Dit is toch niet zodanig ernstig dat je er twee weken boos over moet doen?
Kijk, de meeste hier begrijpen dat je boos was dat hij zijn afspraak niet heeft gehouden, daar heeft haast iedereen begrip voor.
Maar excusses is aangeboden, hij zal het niet meer doen en toch blijf jij er nu over doorgaan, ik heb het idee dat er niks is wat hij nu kan doen om het goed te maken.
Hij vind het gezeik, dat is zijn recht om hier ook een mening over te hebben.
Een ander vindt het misschien niet ernstig maar voor mij is het dus wel heel vervelend. We zien elkaar al vaak niet en dan hebben we een afspraak en dan komt hij niet opdagen op een vrij achterbakse manier.

Hij kan best iets goed doen door te beseffen dat het mij echt heeft geraakt, maar dat gaat hij niet doen, want hij vindt dat ik een dramaqueen ben. En dus blijf ik het boze gevoel houden al wil ik het niet eens. Ik kan er niet veel aan veranderen op dit moment, maar ben hier echt heel boos door. Ik vind afspraken niet nakomen sowieso al erg vervelend.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 17:49:49 #93
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155184489
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:38 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Er is een gelijk in de mening over de nasleep van de situatie.

Beiden verschillen van mening over vrijdagavond. De TS vindt het verschrikkelijk, de vriend vindt het niet zo'n heel groot probleem.

Maar als haar vriend excuses aanbiedt, is dat niet genoeg. Haar vriend moet èn haar kant van het verhaal omarmen als de enige waarheid, èn het héél erg vinden dat ze daardoor gekwetst is, èn een toneelstukje opvoeren dat het hem oprecht spijt. Nu is de TS al bijna een week bezig om héél erg het slachtoffer te spelen, terwijl ze niet beseft dat haar vriend zo langzamerhand wellicht meer het slachtoffer van haar gedrag is.

En de TS verwacht inlevingsvermogen van haar vriend, maar haar vriend hoeft blijkbaar op geen greintje inlevingsvermogen van haar kant te rekenen.
Je kan wel excuses aanbieden maar als dat niet gemeend is of zonder uitleg dan stelt het weinig voor. Zelfde idee als dat ik jou met vuist in je gezicht zou meppen en zou zeggen 'oh sorry' dan is dat ook niet afgedaan natuurlijk.

Hoewel ik het eens ben dat TS ook bepaalde dingen niet goed aanpakt, echter moet het van 2 kanten komen.
pi_155184551
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:49 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

want hij vindt dat ik een dramaqueen ben
Ben je volgens jezelf op dit moment geen dramaqueen?
pi_155184598
quote:

Jij bent een aanstellerig zeikwijf, je vriend is te goed voor je en het enige wat deze screenshots doen is dat nogmaals volledig bevestigen.
pi_155184601
In mijn ogen dat hij mij niet serieus neemt, dat komt naar voren. En dat maakt mij dus nog bozer waardoor ik dit niet zo kan loslaten. Misschien ben ik inderdaad een dramaqueen, maar hij doet er ook niet veel aan om het goed te maken. Ik ben 22, hij is 25.
pi_155184629
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
In mijn ogen dat hij mij niet serieus neemt, dat komt naar voren. En dat maakt mij dus nog bozer waardoor ik dit niet zo kan loslaten. Misschien ben ik inderdaad een dramaqueen, maar hij doet er ook niet veel aan om het goed te maken. Ik ben 22, hij is 25.
WAT KAN HIJ IN GODSNAAM GOED MAKEN ALS JIJ NIET OPENSTAAT VOOR HEM?!

JE BENT BOOS EN GEFRUSTREERD, ALLES WAT HIJ DOET IS VERKEERD.

Allejezus, hoe heeft hij dit een week lang volgehouden.

Je blijft jezelf herhalen en schiet er geen fuck mee op. Tering zeg.
pi_155184632
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
Je reageert echt als een 5 jarige in die app, wat is er mis met jou?
pi_155184634
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:49 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je kan wel excuses aanbieden maar als dat niet gemeend is of zonder uitleg dan stelt het weinig voor. Zelfde idee als dat ik jou met vuist in je gezicht zou meppen en zou zeggen 'oh sorry' dan is dat ook niet afgedaan natuurlijk.

Hoewel ik het eens ben dat TS ook bepaalde dingen niet goed aanpakt, echter moet het van 2 kanten komen.
Dank voor je bijdrage en precies, ik begrijp dus niet dat mensen dat niet begrijpen. Excuses zijn geen excuses als de excuses ongemeend zijn.
pi_155184638
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:49 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Volgens de chatlog heeft haar vriend allang tekst en uitleg gegeven, alleen is de TS het blijkbaar niet met die uitleg eens...
quote:
Precies. Haar vriend heeft al meerdere malen excuses aangeboden, wellicht dat de bal nu bij de TS ligt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')