Kan ik me voorstellen. Godjezus je zal hier maar al twee jaar van je leven aan aan het verspillen zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb vroeger 1 keer een relatie gehad met zo`n meid. Ben gelijk genezen.
Dat moet TS zich ook gaan realiseren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen enkel excuus is goed genoeg, dat is inmiddels wel duidelijk.
Ik hoop het. En dat die arme jongen dan een leuke, maar bovenal - normale vriendin - tegen het lijf loopt. Heeft 'ie wel verdient na twee jaar met zo'n harpij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:11 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang blijf je nu nog zo over de piss? Tot hij helemaal klaar met je gedrag is?
Wat ben jij zachtaardig geworden, heb je een vriendin of zo?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik hoop het. En dat die arme jongen dan een leuke, maar bovenal - normale vriendin - tegen het lijf loopt. Heeft 'ie wel verdient na twee jaar met zo'n harpij.
Ja ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:00 schreef RockNijntje het volgende:
Zijn er hier meer mensen die agressief of chagrijnig worden van vrouwen zoals TS? Is toch om gek van te worden dit gedrag.
een relaxed avondje heeft toch wel een iets andere inhoud dan goedkope wijn slobberen en luisteren naar het gezever van je vriendin?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
Het verhaal: we hebben elkaar vorige week niet vaak gezien en vooral heel vluchtig. Zondagavond spraken we af om vrijdagavond een relax avondje te houden. Dat houdt in: lekker eten, wijn drinken en praten.
Ja man. Eentje die me veel plezier zou wensen als ik een avondje later thuis ben omdat ik met collega's wat ga drinken. Daar raak je vanzelf buitengewoon relaxed van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat ben jij zachtaardig geworden, heb je een vriendin of zo?
Dat is op zich het punt niet, hè. Meer dat hij die avond een afspraak had met haar en vier keer heeft gebeld dat hij wat later zou komen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja man. Eentje die me veel plezier zou wensen als ik een avondje later thuis ben omdat ik met collega's wat ga drinken. Daar raak je vanzelf buitengewoon relaxed van.
Dan nog trouwens... Hij zat in eerste instantie fout, daar zal ook iedereen het mee eens zijn. En dan kan hij zich uit blijven putten in excuses, het punt is nu dat TS zich een keertje niet op nummer 1 voelde staan en dat TOTAAL niet blijkt te trekken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is op zich het punt niet, hè. Meer dat hij die avond een afspraak had met haar en vier keer heeft gebeld dat hij wat later zou komen.
Volgens mij zou die van jou gewoon meegaan, of anders met haar vriendinnen op stap gaan. En dan onderling foto's uitwisselen over hoe gezellig het wel niet is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja man. Eentje die me veel plezier zou wensen als ik een avondje later thuis ben omdat ik met collega's wat ga drinken. Daar raak je vanzelf buitengewoon relaxed van.
Ja, dat zeg ik ook al herhaaldelijk. Maar het stoort me dat mensen maar steeds blijven herhalen dat ze hem geen leuke avond zou gunnen. Dat is imo echt iets anders.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan nog trouwens... Hij zat in eerste instantie fout, daar zal ook iedereen het mee eens zijn. En dan kan hij zich uit blijven putten in excuses, het punt is nu dat TS zich een keertje niet op nummer 1 voelde staan en dat TOTAAL niet blijkt te trekken.
Door al dat 'boos doen'-gedoe van haar begint het er wel steeds meer op te lijken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook al herhaaldelijk. Maar het stoort me dat mensen maar steeds blijven herhalen dat ze hem geen leuke avond zou gunnen. Dat is imo echt iets anders.
Die gunt ze hem wel, zolang zij daar geen hinder van ondervindt. Oftewel, dit gaat niet om hem, dit gaat om haar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook al herhaaldelijk. Maar het stoort me dat mensen maar steeds blijven herhalen dat ze hem geen leuke avond zou gunnen. Dat is imo echt iets anders.
Haha, je kent 'r.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij zou die van jou gewoon meegaan, of anders met haar vriendinnen op stap gaan. En dan onderling foto's uitwisselen over hoe gezellig het wel niet is.
Hmm, ts lijkt me behoorlijk het type wat het niet kan uitstaan dat haar vriend ook een leuke avond kan hebben zonder haar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En het is nu eenmaal gebeurd en er is niks meer aan te veranderen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:08 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Dat doet hij wekelijks, nee dus.
Gaat mij erom dat hij de afspraak niet is nagekomen. Je zou het ook kunnen omdraaien, dat hij mij niks gunt omdat ik de hele tijd heb gewacht. Ik had ook iets met vriendinnen, familie of collega's kunnen doen als hij wat eerder had afgezegd.
Ze wil wat ze doet: zeuren en discussie voerenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:28 schreef Luxuria het volgende:
Maar TS, je wilt excuses, die heeft hij aangeboden.
Wat wil je nu nog meer dan?
Hij pakt het volwassen op. Jij blijft kinderachtig.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
Nou het was eventjes puzzelen maar volgens mij is het nu goed, heb niet alles maar anders bleef ik bezig.
http://m.imgur.com/1P8PAv3,8iHSyxH,WiEsFyA,0V8URMe
Ja, dat kun je natuurlijk doen, dat soort aannames maken. Doen vele anderen ook door haar zonder moeite als zeikwijf weg te zetten. Vind ik jammer, zo wordt het namelijk wel meteen een heel eendimensionaal verhaal. Bij dit soort topics kun je dan ook gewoon de standaardreactie posten dat TS een zeikwijf is met prinsesjesgedrag en dat we haar vriend een leukere vriendin gunnen. En dan een slotje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hmm, ts lijkt me behoorlijk het type wat het niet kan uitstaan dat haar vriend ook een leuke avond kan hebben zonder haar.
Hoe kun je TS geen zeikwijf vinden na dit topic?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat kun je natuurlijk doen, dat soort aannames maken. Doen vele anderen ook door haar zonder moeite als zeikwijf weg te zetten. Vind ik jammer, zo wordt het namelijk wel meteen een heel eendimensionaal verhaal. Bij dit soort topics kun je dan ook gewoon de standaardreactie posten dat TS een zeikwijf is met prinsesjesgedrag en dat we haar vriend een leukere vriendin gunnen. En dan een slotje.
Ben ik het niet mee eens. Lees alles nog eens, en bekijk dat wa plaatje nog eensquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat kun je natuurlijk doen, dat soort aannames maken. Doen vele anderen ook door haar zonder moeite als zeikwijf weg te zetten. Vind ik jammer, zo wordt het namelijk wel meteen een heel eendimensionaal verhaal. Bij dit soort topics kun je dan ook gewoon de standaardreactie posten dat TS een zeikwijf is met prinsesjesgedrag en dat we haar vriend een leukere vriendin gunnen. En dan een slotje.
Hij heeft ook gewoon gelijk, er is iets anders aan de hand maar zij wilt het niet toegeven. Ook niet tegen haarzelf.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:36 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Hij pakt het volwassen op. Jij blijft kinderachtig.
Ik zeg dat daar niet alles mee gezegd is. En die mening delen velen niet met mij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hoe kun je TS geen zeikwijf vinden na dit topic?
Wat voor plaatje?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:57 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Lees alles nog eens, en bekijk dat wa plaatje nog eens
Het hele punt is dat ze vastzit in haar boosheid. En ze wil het niet oplossen of ze kan het niet oplossen en ze overziet de consequenties van haar gedrag niet. Hoe gaat ze dat oplossen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:04 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
dit kan niet serieus zijn toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:04 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Helpt niet, maar is wel terecht en niet gek natuurlijk. Ze mag eerst eens goed aan zichzelf werken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het hele punt is dat ze vastzit in haar boosheid. En ze wil het niet oplossen of ze kan het niet oplossen en ze overziet de consequenties van haar gedrag niet. Hoe gaat ze dat oplossen?
Denk je dat het helpt, al die FOK!kertjes die leuk 'zeikwijf' roepen?
Dat ze vastzit in haar boosheid en haar relatie om zeep helpt als ze daar geen oplossing voor vindt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:15 schreef Deckard het volgende:
Welk gedeelte missen we dan nog volgens jou Lienekien?
in een normale relatie ga je als je boos bent gewoon een beetje neuken en is het daarna weer goed. maar types als fotolijstjes en lienekien die begrijpen dat niet zo goed. die willen vooral hun gelijk hebben al moeten ze er 3 maanden boos om blijven en blijven zeiken en zieken. de sfeer in huis wordt er niet echt beter van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:22 schreef fathank het volgende:
Tjah, niet netjes van em maar om nou de godganse ochtend boos en chagrijnig te gaan lopen doen
Hoezo prinsessensyndroom
topic niet gelezen btw.
Ik zeg helemaal nergens dat ze dit lekker zo moet volhouden. Integendeel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:25 schreef Coritchando het volgende:
[..]
in een normale relatie ga je als je boos bent gewoon een beetje neuken en is het daarna weer goed. maar types als fotolijstjes en lienekien die begrijpen dat niet zo goed. die willen vooral hun gelijk hebben al moeten ze er 3 maanden boos om blijven en blijven zeiken en zieken. de sfeer in huis wordt er niet echt beter van.
Noem me gerust een betweter, maar dicht me geen meningen toe die ik hier niet heb verkondigd.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:01 schreef Lienekien het volgende:
Mijn advies: zet je eroverheen, want hier los je niks mee op.
Zij ziet dit dus heel anders.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ze vastzit in haar boosheid en haar relatie om zeep helpt als ze daar geen oplossing voor vindt.
Die vriendinnen zijn hopeloos. Als ze nou bijv. een oudere zus zou hebben met wat meer relatie-ervaring zou die haar eens door elkaar kunnen rammelen dat ze eens even goed moet nadenken over waar ze mee bezig is. Een relatie gaat geen stand houden als je dit soort gebeurtenissen zo moeilijk achter je kunt laten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zij ziet dit dus heel anders.
Voor je ergens aan kunt werken zul je eerst moeten accepteren dat er een probleem.
Misschien als de hele wereld haar een zeikwijf noemt dat ze in gaat zien dat ze misschien wel een zeikwijf is en daar dan wat mee gaat doen, maar voorlopig ligt het allemaal aan haar vriendje en vooral niet aan haarzelf. Als je dan nog een stel vriendinnen hebt die domweg met je meelullen is het voor de vriend een hopeloze zaak en zoekt hij beter een ander.
Nee dat is wat mannen willen. Als je boos bent dan ga je het eerst uitpraten en dan kan je neuken...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:25 schreef Coritchando het volgende:
[..]
in een normale relatie ga je als je boos bent gewoon een beetje neuken en is het daarna weer goed. maar types als fotolijstjes en lienekien die begrijpen dat niet zo goed. die willen vooral hun gelijk hebben al moeten ze er 3 maanden boos om blijven en blijven zeiken en zieken. de sfeer in huis wordt er niet echt beter van.
een ruzie kan je niet uitpraten met een vrouw. 5 jaar later begint ze er zo weer over.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee dat is wat mannen willen. Als je boos bent dan ga je het eerst uitpraten en dan kan je neuken...
Niet goed.. Niet neuken.
Op dat moment wel ;-)quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:38 schreef Coritchando het volgende:
[..]
een ruzie kan je niet uitpraten met een vrouw. 5 jaar later begint ze er zo weer over.
http://www.goedgevoel.be/(...)dee-is-of-niet.dhtmlquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Op dat moment wel ;-)
Ik ben nu wel niet het type dat oude koeien uit de sloot haalt. Integendeel. Maar als je echt in een ruzie zit en je bent boos op je partner dan heb je toch echt geen zin om in bed te vliegen..
Iemand met wat zelfreflectie zal na een week best wel tot de conclusie komen dat die boosheid niet helpt. Dan is het ook wel terecht om iemand als een zeikwijf neer te zetten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ze vastzit in haar boosheid en haar relatie om zeep helpt als ze daar geen oplossing voor vindt.
Ik herhaalde het nog een keer omdat veel mensen steeds met dezelfde reacties aan komen zetten. Dan leg ik graag haarfijn uit waarom ik precies boos ben, aangezien mensen lijken te denken dat ik hem nooit een avond weg 'gun'. Hij is wekelijks met vrienden en of collega's weg, ik ook, maar daar gaat het hier helemaal niet om.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:11 schreef zarGon het volgende:
Mon dieu, we zijn een dag verder en mevrouw is nog steeds aan het herhalen...
[..]
Heb je hem gesproken sinds je laatste post gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |