Nee, hier gaat het om het feit dat je onredelijk boos bent voor een veel te lange tijd. Dat wil je alleen niet zien want je blijft je eigen bullshit maar verdedigen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:26 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik herhaalde het nog een keer omdat veel mensen steeds met dezelfde reacties aan komen zetten. Dan leg ik graag haarfijn uit waarom ik precies boos ben, aangezien mensen lijken te denken dat ik hem nooit een avond weg 'gun'. Hij is wekelijks met vrienden en of collega's weg, ik ook, maar daar gaat het hier helemaal niet om.
En je mist weer mijn punt, want je blijft het riedeltje ook tegen mij herhalen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:26 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik herhaalde het nog een keer omdat veel mensen steeds met dezelfde reacties aan komen zetten. Dan leg ik graag haarfijn uit waarom ik precies boos ben, aangezien mensen lijken te denken dat ik hem nooit een avond weg 'gun'. Hij is wekelijks met vrienden en of collega's weg, ik ook, maar daar gaat het hier helemaal niet om.
Het probleem is dat jij wil dat hij excuses aanbied, maar dat dit dus niet voldoende is voor jou. uiteindelijk ben je zo boos dat je midden in de nacht naar huis gaat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:26 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Oke en dat is niet gebeurd dus dan ben je boos. Prima. Hij realiseert dat hij fout zit en biedt zijn excuses aan ook prima.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:08 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Dat doet hij wekelijks, nee dus.
Gaat mij erom dat hij de afspraak niet is nagekomen. Je zou het ook kunnen omdraaien, dat hij mij niks gunt omdat ik de hele tijd heb gewacht. Ik had ook iets met vriendinnen, familie of collega's kunnen doen als hij wat eerder had afgezegd.
Zo hoort 't toch ook?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij zou die van jou gewoon meegaan, of anders met haar vriendinnen op stap gaan. En dan onderling foto's uitwisselen over hoe gezellig het wel niet is.
de meeste zijn het er over eens dat de reden waarom je boos was wel terecht is, alleen niet dat je het zo ontzettend lang laat doorgaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:26 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Een klein verwend kind dat haar zin niet krijgt. Waar ook de meesten het over eens zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
de meeste zijn het er over eens dat de reden waarom je boos was wel terecht is, alleen niet dat je het zo ontzettend lang laat doorgaan.
Als hij het nou had afgezegd was er dus geen probleem of ruzie geweest.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:25 schreef Tamashii het volgende:
Ik herken je gedrag wel, van wat ik vroeger deed. Als iemand een afspraak afzei, dan was ik zo boos. Want ik zei nooit dingen af, en verheugde me erop en het moest voor die ander blijkbaar niet leuk zijn, anders deed ie dit wel niet.
Zo ongeveer rond mijn 18e/19e, veranderde dat. Ik kreeg het drukker, waardoor ik soms ook dingen af zei. Soms ook op het laatste moment omdat ik me niet lekker voelde of wat dan ook.
TS, zorg dat je niet afhankelijk bent van iemand. Het is je vriend ja, maar die mag best zijn eigen plannen hebben. Net als jij.
Boos blijven gaat je je relatie kosten.
Ik weet dat dat onredelijk is van mij, kan alleen niks hebben nu. Het gaat uiteindelijk wel weer goed komen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het probleem is dat jij wil dat hij excuses aanbied, maar dat dit dus niet voldoende is voor jou. uiteindelijk ben je zo boos dat je midden in de nacht naar huis gaat.
Met zulk gedrag is het wel verdomd moeilijk voor je vriend om jou als volwassene te zien, die kerel ziet een kant van jou die hem wel heel sterk tot nadenken aan moet zetten over wie jij bent en of hij dit wel wil. Jij doet onredelijk, jij loopt weg, en dan word je weer boos op hem omdat hij jou niet belt.
Echt die jongen zou er goed aan doen om een vriendin op te zoeken die wel redelijk is.
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Als hij het nou had afgezegd was er dus geen probleem of ruzie geweest.
Kun jij je wel inleven in zijn situatie? Hij wil niet bij de eerste borrel met zijn nieuwe collega's gelijk de afhaker zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hoop dan dat dat is voordat 'ie aan gaat lopen boteren met een van die relaxede chickjes van HR.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:56 schreef Fotolijstjes het volgende:
Het gaat uiteindelijk wel weer goed komen.
Waarom niet? Omdat hij dan exact had gedaan wat het prinsesje wil, en hoe het prinsesje het wil? Natuurlijk, als hij gewoon alles exact doet zoals jij het wil, dan is er geen probleem...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ow wat ben jij erg zegquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
'Uiteindelijk' klinkt als weer divagedrag, kijken of jij kan bepalen wanneer het genoeg is geweest. Als hij wacht tot jij na een maand of tweequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:56 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik weet dat dat onredelijk is van mij, kan alleen niks hebben nu. Het gaat uiteindelijk wel weer goed komen.
Ik verwacht dat hij begrijpt dat ik echt gekwetst ben. Meer verwacht ik niet meer. Het gaat heus niet uit, ik verwacht heus geen dure etentjes, ben echt wel blij met hem verder. Het zegt ook al genoeg dat we in 2 jaar tijd geen enkele ruzie hebben gehad. Maar nu ben ik er even klaar mee. Ik ga aankomende week op vakantie en dan wil ik hier niet meer aan denken maar het afsluiten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:01 schreef Bonkers. het volgende:
Het punt is: wat ga je nu doen?
Blijf je de komende 3 maanden hier boos om? Ga je pikstraffen uitdelen? Blijf je weglopen? Verwacht je 3 bossen rozen en een etentje bij de Librije? Open je volgende week een topic dat je relatie uit is?
Als je je relatie belangrijk vindt, accepteer je zijn excuses en zet je je erover heen. En anders trek je je conclusie dat dit toch niet de ware is (als hij daarmee niet al bezig is).
Ja, tof joh, lekker boos op vakantie gaan, en dat allemaal omdat je gewoon een klein Prinsesje bent. Dat zal jullie relatie vast heel goed doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:37 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij begrijpt dat ik echt gekwetst ben. Meer verwacht ik niet meer. Het gaat heus niet uit, ik verwacht heus geen dure etentjes, ben echt wel blij met hem verder. Het zegt ook al genoeg dat we in 2 jaar tijd geen enkele ruzie hebben gehad. Maar nu ben ik er even klaar mee. Ik ga aankomende week op vakantie en dan wil ik hier niet meer aan denken maar het afsluiten.
Sluit het dan ook af, je reageert echt veels te overdreven op dit voorval, echt geen een persoon nu in dit topic vind dat je redelijk bezig bent, dat zegt toch al genoeg lijkt me?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:37 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij begrijpt dat ik echt gekwetst ben. Meer verwacht ik niet meer. Het gaat heus niet uit, ik verwacht heus geen dure etentjes, ben echt wel blij met hem verder. Het zegt ook al genoeg dat we in 2 jaar tijd geen enkele ruzie hebben gehad. Maar nu ben ik er even klaar mee. Ik ga aankomende week op vakantie en dan wil ik hier niet meer aan denken maar het afsluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |