Hij heeft ook gewoon gelijk, er is iets anders aan de hand maar zij wilt het niet toegeven. Ook niet tegen haarzelf.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:36 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Hij pakt het volwassen op. Jij blijft kinderachtig.
Ik zeg dat daar niet alles mee gezegd is. En die mening delen velen niet met mij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hoe kun je TS geen zeikwijf vinden na dit topic?
Wat voor plaatje?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:57 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Lees alles nog eens, en bekijk dat wa plaatje nog eens
Het hele punt is dat ze vastzit in haar boosheid. En ze wil het niet oplossen of ze kan het niet oplossen en ze overziet de consequenties van haar gedrag niet. Hoe gaat ze dat oplossen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:04 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
http://m.imgur.com/1P8PAv3,8iHSyxH,WiEsFyA,0V8URMe
dit kan niet serieus zijn toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:04 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
http://m.imgur.com/1P8PAv3,8iHSyxH,WiEsFyA,0V8URMe
Helpt niet, maar is wel terecht en niet gek natuurlijk. Ze mag eerst eens goed aan zichzelf werken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het hele punt is dat ze vastzit in haar boosheid. En ze wil het niet oplossen of ze kan het niet oplossen en ze overziet de consequenties van haar gedrag niet. Hoe gaat ze dat oplossen?
Denk je dat het helpt, al die FOK!kertjes die leuk 'zeikwijf' roepen?
Dat ze vastzit in haar boosheid en haar relatie om zeep helpt als ze daar geen oplossing voor vindt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:15 schreef Deckard het volgende:
Welk gedeelte missen we dan nog volgens jou Lienekien?
in een normale relatie ga je als je boos bent gewoon een beetje neuken en is het daarna weer goed. maar types als fotolijstjes en lienekien die begrijpen dat niet zo goed. die willen vooral hun gelijk hebben al moeten ze er 3 maanden boos om blijven en blijven zeiken en zieken. de sfeer in huis wordt er niet echt beter van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:22 schreef fathank het volgende:
Tjah, niet netjes van em maar om nou de godganse ochtend boos en chagrijnig te gaan lopen doen
Hoezo prinsessensyndroom
topic niet gelezen btw.
Ik zeg helemaal nergens dat ze dit lekker zo moet volhouden. Integendeel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:25 schreef Coritchando het volgende:
[..]
in een normale relatie ga je als je boos bent gewoon een beetje neuken en is het daarna weer goed. maar types als fotolijstjes en lienekien die begrijpen dat niet zo goed. die willen vooral hun gelijk hebben al moeten ze er 3 maanden boos om blijven en blijven zeiken en zieken. de sfeer in huis wordt er niet echt beter van.
Noem me gerust een betweter, maar dicht me geen meningen toe die ik hier niet heb verkondigd.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:01 schreef Lienekien het volgende:
Mijn advies: zet je eroverheen, want hier los je niks mee op.
Zij ziet dit dus heel anders.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ze vastzit in haar boosheid en haar relatie om zeep helpt als ze daar geen oplossing voor vindt.
Die vriendinnen zijn hopeloos. Als ze nou bijv. een oudere zus zou hebben met wat meer relatie-ervaring zou die haar eens door elkaar kunnen rammelen dat ze eens even goed moet nadenken over waar ze mee bezig is. Een relatie gaat geen stand houden als je dit soort gebeurtenissen zo moeilijk achter je kunt laten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zij ziet dit dus heel anders.
Voor je ergens aan kunt werken zul je eerst moeten accepteren dat er een probleem.
Misschien als de hele wereld haar een zeikwijf noemt dat ze in gaat zien dat ze misschien wel een zeikwijf is en daar dan wat mee gaat doen, maar voorlopig ligt het allemaal aan haar vriendje en vooral niet aan haarzelf. Als je dan nog een stel vriendinnen hebt die domweg met je meelullen is het voor de vriend een hopeloze zaak en zoekt hij beter een ander.
Nee dat is wat mannen willen. Als je boos bent dan ga je het eerst uitpraten en dan kan je neuken...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:25 schreef Coritchando het volgende:
[..]
in een normale relatie ga je als je boos bent gewoon een beetje neuken en is het daarna weer goed. maar types als fotolijstjes en lienekien die begrijpen dat niet zo goed. die willen vooral hun gelijk hebben al moeten ze er 3 maanden boos om blijven en blijven zeiken en zieken. de sfeer in huis wordt er niet echt beter van.
een ruzie kan je niet uitpraten met een vrouw. 5 jaar later begint ze er zo weer over.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee dat is wat mannen willen. Als je boos bent dan ga je het eerst uitpraten en dan kan je neuken...
Niet goed.. Niet neuken.
Op dat moment wel ;-)quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:38 schreef Coritchando het volgende:
[..]
een ruzie kan je niet uitpraten met een vrouw. 5 jaar later begint ze er zo weer over.
http://www.goedgevoel.be/(...)dee-is-of-niet.dhtmlquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Op dat moment wel ;-)
Ik ben nu wel niet het type dat oude koeien uit de sloot haalt. Integendeel. Maar als je echt in een ruzie zit en je bent boos op je partner dan heb je toch echt geen zin om in bed te vliegen..
Iemand met wat zelfreflectie zal na een week best wel tot de conclusie komen dat die boosheid niet helpt. Dan is het ook wel terecht om iemand als een zeikwijf neer te zetten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ze vastzit in haar boosheid en haar relatie om zeep helpt als ze daar geen oplossing voor vindt.
Ik herhaalde het nog een keer omdat veel mensen steeds met dezelfde reacties aan komen zetten. Dan leg ik graag haarfijn uit waarom ik precies boos ben, aangezien mensen lijken te denken dat ik hem nooit een avond weg 'gun'. Hij is wekelijks met vrienden en of collega's weg, ik ook, maar daar gaat het hier helemaal niet om.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:11 schreef zarGon het volgende:
Mon dieu, we zijn een dag verder en mevrouw is nog steeds aan het herhalen...
[..]
Heb je hem gesproken sinds je laatste post gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |