Kan ik me voorstellen. Godjezus je zal hier maar al twee jaar van je leven aan aan het verspillen zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb vroeger 1 keer een relatie gehad met zo`n meid. Ben gelijk genezen.
Dat moet TS zich ook gaan realiseren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen enkel excuus is goed genoeg, dat is inmiddels wel duidelijk.
Ik hoop het. En dat die arme jongen dan een leuke, maar bovenal - normale vriendin - tegen het lijf loopt. Heeft 'ie wel verdient na twee jaar met zo'n harpij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:11 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang blijf je nu nog zo over de piss? Tot hij helemaal klaar met je gedrag is?
Wat ben jij zachtaardig geworden, heb je een vriendin of zo?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik hoop het. En dat die arme jongen dan een leuke, maar bovenal - normale vriendin - tegen het lijf loopt. Heeft 'ie wel verdient na twee jaar met zo'n harpij.
Ja ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:00 schreef RockNijntje het volgende:
Zijn er hier meer mensen die agressief of chagrijnig worden van vrouwen zoals TS? Is toch om gek van te worden dit gedrag.
een relaxed avondje heeft toch wel een iets andere inhoud dan goedkope wijn slobberen en luisteren naar het gezever van je vriendin?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
Het verhaal: we hebben elkaar vorige week niet vaak gezien en vooral heel vluchtig. Zondagavond spraken we af om vrijdagavond een relax avondje te houden. Dat houdt in: lekker eten, wijn drinken en praten.
Ja man. Eentje die me veel plezier zou wensen als ik een avondje later thuis ben omdat ik met collega's wat ga drinken. Daar raak je vanzelf buitengewoon relaxed van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat ben jij zachtaardig geworden, heb je een vriendin of zo?
Dat is op zich het punt niet, hè. Meer dat hij die avond een afspraak had met haar en vier keer heeft gebeld dat hij wat later zou komen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja man. Eentje die me veel plezier zou wensen als ik een avondje later thuis ben omdat ik met collega's wat ga drinken. Daar raak je vanzelf buitengewoon relaxed van.
Dan nog trouwens... Hij zat in eerste instantie fout, daar zal ook iedereen het mee eens zijn. En dan kan hij zich uit blijven putten in excuses, het punt is nu dat TS zich een keertje niet op nummer 1 voelde staan en dat TOTAAL niet blijkt te trekken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is op zich het punt niet, hè. Meer dat hij die avond een afspraak had met haar en vier keer heeft gebeld dat hij wat later zou komen.
Volgens mij zou die van jou gewoon meegaan, of anders met haar vriendinnen op stap gaan. En dan onderling foto's uitwisselen over hoe gezellig het wel niet is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja man. Eentje die me veel plezier zou wensen als ik een avondje later thuis ben omdat ik met collega's wat ga drinken. Daar raak je vanzelf buitengewoon relaxed van.
Ja, dat zeg ik ook al herhaaldelijk. Maar het stoort me dat mensen maar steeds blijven herhalen dat ze hem geen leuke avond zou gunnen. Dat is imo echt iets anders.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan nog trouwens... Hij zat in eerste instantie fout, daar zal ook iedereen het mee eens zijn. En dan kan hij zich uit blijven putten in excuses, het punt is nu dat TS zich een keertje niet op nummer 1 voelde staan en dat TOTAAL niet blijkt te trekken.
Door al dat 'boos doen'-gedoe van haar begint het er wel steeds meer op te lijken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook al herhaaldelijk. Maar het stoort me dat mensen maar steeds blijven herhalen dat ze hem geen leuke avond zou gunnen. Dat is imo echt iets anders.
Die gunt ze hem wel, zolang zij daar geen hinder van ondervindt. Oftewel, dit gaat niet om hem, dit gaat om haar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook al herhaaldelijk. Maar het stoort me dat mensen maar steeds blijven herhalen dat ze hem geen leuke avond zou gunnen. Dat is imo echt iets anders.
Haha, je kent 'r.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij zou die van jou gewoon meegaan, of anders met haar vriendinnen op stap gaan. En dan onderling foto's uitwisselen over hoe gezellig het wel niet is.
Hmm, ts lijkt me behoorlijk het type wat het niet kan uitstaan dat haar vriend ook een leuke avond kan hebben zonder haar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En het is nu eenmaal gebeurd en er is niks meer aan te veranderen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:08 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Dat doet hij wekelijks, nee dus.
Gaat mij erom dat hij de afspraak niet is nagekomen. Je zou het ook kunnen omdraaien, dat hij mij niks gunt omdat ik de hele tijd heb gewacht. Ik had ook iets met vriendinnen, familie of collega's kunnen doen als hij wat eerder had afgezegd.
Ze wil wat ze doet: zeuren en discussie voerenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:28 schreef Luxuria het volgende:
Maar TS, je wilt excuses, die heeft hij aangeboden.
Wat wil je nu nog meer dan?
Hij pakt het volwassen op. Jij blijft kinderachtig.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
Nou het was eventjes puzzelen maar volgens mij is het nu goed, heb niet alles maar anders bleef ik bezig.
http://m.imgur.com/1P8PAv3,8iHSyxH,WiEsFyA,0V8URMe
Ja, dat kun je natuurlijk doen, dat soort aannames maken. Doen vele anderen ook door haar zonder moeite als zeikwijf weg te zetten. Vind ik jammer, zo wordt het namelijk wel meteen een heel eendimensionaal verhaal. Bij dit soort topics kun je dan ook gewoon de standaardreactie posten dat TS een zeikwijf is met prinsesjesgedrag en dat we haar vriend een leukere vriendin gunnen. En dan een slotje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hmm, ts lijkt me behoorlijk het type wat het niet kan uitstaan dat haar vriend ook een leuke avond kan hebben zonder haar.
Hoe kun je TS geen zeikwijf vinden na dit topic?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat kun je natuurlijk doen, dat soort aannames maken. Doen vele anderen ook door haar zonder moeite als zeikwijf weg te zetten. Vind ik jammer, zo wordt het namelijk wel meteen een heel eendimensionaal verhaal. Bij dit soort topics kun je dan ook gewoon de standaardreactie posten dat TS een zeikwijf is met prinsesjesgedrag en dat we haar vriend een leukere vriendin gunnen. En dan een slotje.
Ben ik het niet mee eens. Lees alles nog eens, en bekijk dat wa plaatje nog eensquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat kun je natuurlijk doen, dat soort aannames maken. Doen vele anderen ook door haar zonder moeite als zeikwijf weg te zetten. Vind ik jammer, zo wordt het namelijk wel meteen een heel eendimensionaal verhaal. Bij dit soort topics kun je dan ook gewoon de standaardreactie posten dat TS een zeikwijf is met prinsesjesgedrag en dat we haar vriend een leukere vriendin gunnen. En dan een slotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |