Niet weten dat ik geen topics open als ik de Lapo hebquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
TOPICKAAP
Zo, eindelijk die vervelende Fred teruggepakt.![]()
Er zijn wat posts verwijderd in het vorige topic.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:43 schreef YokiKater het volgende:
Ben ik nu in de war of zag ik net gewoon post #304 staan .. ?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:44 schreef Njosnavelin het volgende:
@Anonymous, ik zal morgen wel pics uploaden. Bikinifoto's zal ik jullie besparen, hoewel er wel een mooie bij zat.
Nee, dat kan kloppen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:43 schreef YokiKater het volgende:
Nee. Maar Harry heeft in de tussentijd (denk ik) een paar posts weggehaald.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:43 schreef YokiKater het volgende:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:43 schreef LTVDK het volgende:
Niet eens de terugkeer van Njos in de TT vieren
Oh?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Maar Harry heeft in de tussentijd (denk ik) een paar posts weggehaald.
Je hoeft mij helemaal niets te besparen joh.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:44 schreef Njosnavelin het volgende:
@Anonymous, ik zal morgen wel pics uploaden. Bikinifoto's zal ik jullie besparen, hoewel er wel een mooie bij zat.
LTKDVquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:43 schreef LTVDK het volgende:
Niet eens de terugkeer van Njos in de TT vieren
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je hoeft mij helemaal niets te besparen joh.![]()
Maar tof hé. Ik zie ze dan morgen wel.
Vertel! Vertel!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:46 schreef LTVDK het volgende:
Goeie TT
Weet je wie er ook terug is?²
Oh ik mag weer niet blij zijn dat er iemand is wedergekeerd zekerquote:
Zoals ik al zei:quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
TOPICKAAP
[ afbeelding ]
O ja: Njos is terug!!![]()
Ik heb typles gehad van die man. De teksten die ik moest typen waren door hem ingesproken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:47 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de 16-jarigen hier: de man op de foto is Fred Emmer, een vroegere nieuwslezer van het NOS Journaal. Waarschijnlijk wel de beste nieuwslezer ooit.
Tot zover dit informatieve blokje.
Deze informatie werd mede mogelijk gemaakt door Harry's Paprika Kaasstengels.
Doe even normaal over Fredquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:47 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de 16-jarigen hier: de man op de foto is Fred Emmer, een vroegere nieuwslezer van het NOS Journaal. Waarschijnlijk wel de beste nieuwslezer ooit.
Hoiquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hé Waaghals van de foto-bijschriften.
Deze user ... NWS / Grote explosie in Tianjin, China #2quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar snap ik even geen kut van.
Bsb is er weer.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar snap ik even geen kut van.
Veel irritanter vind je ze niet op FOK!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze user ... NWS / Grote explosie in Tianjin, China #2
Romige kuiten.quote:
Volgens mij morgenavond als het helder is.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:55 schreef YokiKater het volgende:
Zijn er nou nog sterren te zien of kan ik gewoon lekker binnen blijven?
NU vooral, het is nu op zijn hoogtepunt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:55 schreef YokiKater het volgende:
Straks herhaling van Shownieuws.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:55 schreef YokiKater het volgende:
Nee, deze nacht.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij morgenavond als het helder is.
Morgen ook, maar dan is er meer kans op bewolking.quote:
Ah, dan ga ik eens even kijken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
NU vooral, het is nu op zijn hoogtepunt.
Jaaa, dit komt in de buurt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Straks herhaling van Shownieuws.
Dat heb ik al gezien.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Straks herhaling van Shownieuws.
Bedankt voor de achtergrondinfo.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:47 schreef Elfletterig het volgende:
Nu vergeet je nooit meer wie Fred Emmer is, Sjaan.quote:
Eind jaren 90 ja. Dat je dan in een platenzaak kwam en naar een Pet Shop Boys-single vroeg en de medewerkster zei: "Backstreet Boys?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Romige kuiten.
Vroeger stond bsb nog gewoon voor Backstreet Boys. Elfje weet dit nog wel.
Specularium mag altijd graag naar sterren kijken. Popcorn erbij en zo.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
NU vooral, het is nu op zijn hoogtepunt.
Wat is dat met jouw haat jegens vallende sterren en het universum in zijn algemeenheidquote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium mag altijd graag naar sterren kijken. Popcorn erbij en zo.
Ik haat het niet hoor. Ik vind het gewoon niet zo boeiend.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat met jouw haat jegens vallende sterren en het universum in zijn algemeenheid
Hij is gewoon een beetje aparte jongen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat met jouw haat jegens vallende sterren en het universum in zijn algemeenheid
Met zijn andere gevoel voor humor.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje aparte jongen.
Een ander idee van humor is het.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zijn andere gevoel voor humor.
Ja mag ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een ander idee van humor is het.
Jij vindt ons universum niet zo boeiend? Of alleen de mogelijkheid van het zien van vallende sterren?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik haat het niet hoor. Ik vind het gewoon niet zo boeiend.
Wees blij dat ik mijn andere gevoel voor humor in dit topic kom inbrengen. Anders moesten jullie de hele tijd luisteren naar Harry, die grappen test voor zijn theatershow met Tem.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zijn andere gevoel voor humor.
Zijn idee van humor? Klopt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het slaat helemaal nergens op.
Je moet noordoost kijken he, Dan zou je met een beetje vrij zicht elke minuut wel eentje moeten zien.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:05 schreef YokiKater het volgende:
Nou, er is niet veel bijzonders te zien en ik heb ook geen tijd en zin om uren te gaan turen. Moet toch eens beginnen met vroeger naar mijn nest te gaan, dat roep ik al dagen. Nu hoef ik er morgen niet vroeg uit, maar toch.
Allebei niet, eigenlijk. We leven op een planeet die rondjes om een zon draait. Dat blijft -ie nog zo'n 400 miljoen jaar doen, daarna slokt de zon ons op. Ik heb zo'n gevoel dat ik dat niet meer meemaak.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij vindt ons universum niet zo boeiend? Of alleen de mogelijkheid van het zien van vallende sterren?
Dat weet ik. Maar zo'n enorm vrij zicht heb ik nu ook weer niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moet noordoost kijken he, Dan zou je met een beetje vrij zicht elke minuut wel eentje moeten zien.
https://upload.wikimedia.(...)wart_gat-article.oggquote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Allebei niet, eigenlijk. We leven op een planeet die rondjes om een zon draait. Dat blijft -ie nog zo'n 400 miljoen jaar doen, daarna slokt de zon ons op. Ik heb zo'n gevoel dat ik dat niet meer meemaak.
Frietvorkjemanquote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
https://upload.wikimedia.(...)wart_gat-article.ogg
Ik zit muziek te luisteren, nu even niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
https://upload.wikimedia.(...)wart_gat-article.ogg
Ik heb wel een anderequote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:06 schreef Mani89 het volgende:
Doe anders nog even zo'n plaatje van gewapend beton.
Als onze zon er toch niet was.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Allebei niet, eigenlijk. We leven op een planeet die rondjes om een zon draait. Dat blijft -ie nog zo'n 400 miljoen jaar doen, daarna slokt de zon ons op. Ik heb zo'n gevoel dat ik dat niet meer meemaak.
Weet jij eigenlijk wel wat humor is?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:06 schreef Mani89 het volgende:
Doe anders nog even zo'n plaatje van gewapend beton.
Dat is niet absurdistisch.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Absurdistisch heet dat. Kan ook zo in de omschrijving van deze SC, dat woord.
Oh ja dat kan ik wel, maar je moet me daarna niet vragen wat hij heeft gezegd.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je het vol kan houden om dit volledig te beluisteren dan ben je echt een baas.
Een wasmachine wast. Een nietmachine niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb wel een andere
[ afbeelding ]
Nee, nou wordt -ie mooi!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is niet absurdistisch.
Dit is Andre van Duin humor.
Dit klinkt wel enorm deprimerend zeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Even een vraag,quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt wel enorm deprimerend zeg.
Waarom? Zelfs als ik me zou voortplanten en mijn kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen dat ook doen, enzovoort, dan heb ik echt geen enkele binding meer met de 'mensen' die over pakweg 10.000 jaar op deze planeet leven. Als je ze dan überhaupt nog zo kunt noemen. Laat staan dat jij en ik iets van doen hebben met wezens die over 200.000 jaar op deze planeet leven. Of over 10 miljoen jaar.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt wel enorm deprimerend zeg.
Doe dat nou gewoon nietquote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelfs als ik me zou voortplanten
Het gaat om de reis, niet de bestemming.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom? Zelfs als ik me zou voortplanten en mijn kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen dat ook doen, enzovoort, dan heb ik echt geen enkele binding meer met de 'mensen' die over pakweg 10.000 jaar op deze planeet leven. Als je ze dan überhaupt nog zo kunt noemen. Laat staan dat jij en ik iets van doen hebben met wezens die over 200.000 jaar op deze planeet leven. Of over 10 miljoen jaar.
We zijn gewoon passanten. Ik accepteer mijn rol. Niks deprimerends aan hoor, gewoon de realiteit.
Leuk weblogement wel. Allemaal woorden die elfletterig zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:13 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: http://www.elfletterig.nl/
Dat snap ik, anders had ik het hier ook niet geplaatst.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ik heb er niks mee te maken.
Pffffffffff.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat om de reis, niet de bestemming.
Ja beetje vaag, volgens http://wolken.buienradar.nl/ zou het allemaal wel meevallenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:16 schreef Specularium het volgende:
Ik zie dus geen kut jonge, allemaal wolken.
Omdat dat ding zo te zien niet werkt als het donker is.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja beetje vaag, volgens http://wolken.buienradar.nl/ zou het allemaal wel meevallen
Jawel, alleen niet in FFquote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat ding zo te zien niet werkt als het donker is.
Prima toch? Ik draai mijn rondjes om de zon mee. Hopelijk minimaal een stuk of 80; we gaan het meemaken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat om de reis, niet de bestemming.
Nee, dat is gewoon een algemene levenswijsheid, waarom zou je je focussen op het einddoel als je daardoor de weg er naartoe negeert?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pffffffffff.
Heb jij dit in de Viva gelezen?
Misschien moet je gewoon weer voor je kijken, op je computerscherm. Op dat tabblad dat naast FOK! openstaat.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:16 schreef Specularium het volgende:
Ik zie dus geen kut jonge, allemaal wolken.
Wat is dat nou weer voor discriminatie.quote:
Ja dingen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor discriminatie.
Je moet nooit van boven naar beneden afvegen, altijd van beneden naar boven.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een algemene levenswijsheid
In Safariquote:
Ohja, je moet deze pakken:quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Safariwerkt het ook niet. Je ziet alleen de wolken linksboven steeds verder weggaan omdat daar het licht van de zon wegvalt.
Jouw schuld. Want jij bent racist.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:24 schreef Elfletterig het volgende:
We hebben alle niet-reguliere bezoekers trouwens wel weer knap verjaagd met ons geneuzel.
Want normaal blijven ze wel door jouw grapjes?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:24 schreef Elfletterig het volgende:
We hebben alle niet-reguliere bezoekers trouwens wel weer knap verjaagd met ons geneuzel.
Die werkt wel jaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohja, je moet deze pakken:
http://wolken.buienradar.nl/EU?type=infra
Tjah dat heb ik hier ook, wij hebben Luttelgeest in de buurt waar het stikt van de kassen, en laat Luttelgeest nou net ten noordoosten van Emmeloord liggen..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die werkt wel jaMaar is maar een dun wolkendek, helaas verpest dat in combinatie met reflecterende lichtvervuiling natuurlijk alle zicht op de sterren.
Ik heb niks onaardigs gezegd.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:24 schreef Fokker89 het volgende:
Jouw schuld. Want jij bent racist.
Vaak wel. Ik denk dat het door dat geneuzel over "sterren kijken en geen kut zien" komt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:24 schreef Specularium het volgende:
Want normaal blijven ze wel door jouw grapjes?
Ja dat heb ik hier dus met de Shellquote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah dat heb ik hier ook, wij hebben Luttelgeest in de buurt waar het stikt van de kassen, en laat Luttelgeest nou net ten noordoosten van Emmeloord liggen..
Shell heeft heul geen kassen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat heb ik hier dus met de Shell
Nee maar wel loeigrote vlammenwerpersquote:
Of er staat gewoon weer een chemiepack in de fik.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar wel loeigrote vlammenwerpers
Ja kan ook, boeit allemaal niet zoveel meer, over een paar jaar is alles hier wel opgebrand.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of er staat gewoon weer een chemiepack in de fik.
Kun je eindelijk sterren kijken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan ook, boeit allemaal niet zoveel meer, over een paar jaar is alles hier wel opgebrand.
Wel een voordeel, al denk ik dat ik tegen die tijd zelf wel licht geef van al die 'ongevaarlijke stoffen'.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kun je eindelijk sterren kijken.
Valt reuze mee man.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een voordeel, al denk ik dat ik tegen die tijd zelf wel licht geef van al die 'ongevaarlijke stoffen'.
Ik wist gewoon dat jij hier weer mee zou komenquote:
Volgens mij maken ze daar ook Shellsol A, daar heb ik nog een tijd mee gewerkt. Prima spul.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij hier weer mee zou komen
Ja, want dat is het enige wat ze daar maken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij maken ze daar ook Shellsol A, daar heb ik nog een tijd mee gewerkt. Prima spul.
Neem ik ook altijd een glaasje van bij het ontbijt jaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij maken ze daar ook Shellsol A, daar heb ik nog een tijd mee gewerkt. Prima spul.
Nee, nog veel meer petrochemische producten. Maar daar ga je geen licht van geven hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, want dat is het enige wat ze daar maken.
Nee, maar het is natuurlijk klotezooi, en dat wil LTDKVquote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, nog veel meer petrochemische producten. Maar daar ga je geen licht van geven hoor.
Shell is denk ik het 'schoonste' bedrijf dat er zit. Al die chemisch afval verwerkers vertrouw ik niet zo.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, nog veel meer petrochemische producten. Maar daar ga je geen licht van geven hoor.
Je moet het niet drinken, gekkie. Maar ik heb er wel gewoon mijn handen mee staan wassen. Heb wel een keer problemen gehad met een bepaalde kookpuntbenzine, dat was in mijn handschoenen gekomen en toen had ik een mooie droge rode huid .. Dat is ook meteen het enige ongevalletje wat ik heb gehad met al die zooi.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem ik ook altijd een glaasje van bij het ontbijt ja
Mjah, hier hebben we de uitstoot van de hoogovens, is ook niet prettig.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Shell is denk ik het 'schoonste' bedrijf dat er zit. Al die chemisch afval verwerkers vertrouw ik niet zo.
Net zo goed troep.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, hier hebben we de uitstoot van de hoogovens, is ook niet prettig.
Ja met dat staalsmelten komen volgens mij ook wel aardig wat ongure gassen vrij. Weet niet wat ze gebruiken om het te verhitten?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, hier hebben we de uitstoot van de hoogovens, is ook niet prettig.
Je bent al bijna 2 jaar blauw. Niet gaan zeuren nu.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:47 schreef Specularium het volgende:
Ik heb het wel gedronken, nu ben ik blauw.
Heb je je feesttopic al in wordpad gemaakt?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent al bijna 2 jaar blauw. Niet gaan zeuren nu.
Jij was het ook 2 dagen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent al bijna 2 jaar blauw. Niet gaan zeuren nu.
16 augustus 2013 #neverforgetquote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je je feesttopic al in wordpad gemaakt?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels langer Redactie Frontpage () dan ik mod was.
Dat was ik al na een secondequote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels langer Redactie Frontpage () dan ik mod was.
Het is best saai, weet je dat? Als mod heb je tenminste af en toe nog een relletje met obstinate users die gaan lopen mekkeren in NWS-FB of zo. Als Redactie Frontpage typ je gewoon je berichtjes. Er is hooguit wat opwinding als je een knullige typfout maakt. Maar de berichtjes waarin mensen daarover klagen, mag je weggooien.quote:
Was ook wel een spectaculair welkomstopic.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
16 augustus 2013 #neverforget
Fred Emmer weet ikquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
TOPICKAAP
[ afbeelding ]
O ja: Njos is terug!!![]()
Geen flauwekulletjes, past wel bij mij.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was ook wel een spectaculair welkomstopic.
MED / Welkom specularium op NWS!
Lekker kort. Het NWS-welkomsttopic was veel leuker. Al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was ook wel een spectaculair welkomstopic.
MED / Welkom specularium op NWS!
Dat halve topic ging over hoe kut jij was als mod.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lekker kort. Het NWS-welkomsttopic was veel leuker. Al zeg ik het zelf.
NWS / Specularium NWS-mod welkomsttopic
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met hexje gebeurd?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 02:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was Yasmin d'r vorige account.
Cokes. En Hoogovensgas.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met dat staalsmelten komen volgens mij ook wel aardig wat ongure gassen vrij. Weet niet wat ze gebruiken om het te verhitten?
Weer wat geleerd. Kentoet zien we hier ook nooit meer. Te druk met onder de rook van Zwolle wonen.quote:
Vooruitziende blik die jongen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, ik ga niet voor minder dan FA.
Zwollequote:Op donderdag 13 augustus 2015 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Kentoet zien we hier ook nooit meer. Te druk met onder de rook van Zwolle wonen.
quote:Yes! Een naamtopic.
Postgegevens zijn niet relevant. Dat je vindt dat ik algemeen zinnige dingen post vind ik een mooi compliment.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 02:06 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind de eerste post van Specularium nog altijd zeer boeiend
quote:Ertussenin, mijn eerste account was van eerder dit jaar.
Trustenquote:
Nee, die van KPD tòch?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 02:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
ONZ / Zeg Specularium
De TS vraagt: ben je een echte newbie of een born-again newbie zeg maar?
[..]
Nee. Is te deprimerend. Ik keek alleen in dat topic met jouw naam als topictitel.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 02:09 schreef Specularium het volgende:
Elflettering gaat nu totaal niet stalkerig mijn hele pohi doorzoeken.
Nee. Ik heb geen kloons die op één dag 3.100 posts op FOK! gaan zitten maken. Ik voed mijn kloons netjes op. Al mijn accounts samen hebben minder posts dan jij in je eentje.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 02:12 schreef Fylax het volgende:
Grapje, ik ben een kloon van Henktown.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 02:10 schreef Fokker89 het volgende:
Heb je nou al muziek geupload? Of heb je echt geen hart voor de zaak?
Eerder z'n zoon.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 02:12 schreef Fylax het volgende:
Grapje, ik ben een kloon van Henktown.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 02:13 schreef LTVDK het volgende:
Ok, tijd voor een bezoek aan dromenland
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 02:13 schreef LTVDK het volgende:
Ok, tijd voor een bezoek aan dromenland
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je toch ook? Heb je net zitten opbiechten.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 02:16 schreef Fylax het volgende:
In het begin dacht iedereen dat ik kloon waz
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 02:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben je toch ook? Heb je net zitten opbiechten.
Bij mij is het zo:
1: ...... (geheim)
2: Elfletterig
3: i..... (oplettende users weten dit)
4: B...... (weet iedereen)
5: S................ (oplettende users weten dit)
6: ...... (goed bewaard geheim)
7: K............. (flop-kloon, nog steeds niet ontmaskerd)
Interessant.... Ik ga er extra op letten de komende tijd.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 02:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb een kloon
begint met de P
aantal letters zeg ik niet
Dat denk ik nogsteedsquote:Op donderdag 13 augustus 2015 02:16 schreef Fylax het volgende:
In het begin dacht iedereen dat ik kloon waz
Goed is anders.....maar mogguh!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:17 schreef d4v1d het volgende:
Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes
gewoon ff onder het bureau gaan zitten bij je leidingevende xdquote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:22 schreef Peunage het volgende:
Ik ga vandaag proberen 3 weken vakantie los te peuteren voor rond kerst. Helaas nog niet genoeg uren opgespaard tegen die tijd
Succes Peunaga!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:22 schreef Peunage het volgende:
Ik ga vandaag proberen 3 weken vakantie los te peuteren voor rond kerst. Helaas nog niet genoeg uren opgespaard tegen die tijd
Veel plezier?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Naar Zoetermeer.
Business.
Niks. Ben vrij. Alweerquote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:11 schreef anonymoussie het volgende:
Dank u Yas.
Wat ga jij doen vandaag?
Wordt 30 graden vandaag.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niks. Ben vrij. Alweer![]()
Denk lekker autistisch achter de pc:p
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wordt 30 graden vandaag.
Rokje uit.
Jij ook!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:17 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ga.![]()
Maak er een mooie dag van.
Dit moet wel de absolute bodem zijn wat betreft humor.quote:
Ga je fietsen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga zo ook maar eens lekker naar buiten
Ik ben een echt buitenmens.
Dit is echt kapot droog :pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit moet wel de absolute bodem zijn wat betreft humor.
Die kom ziet er anders best nat uit :pquote:
quote:
Nee, dit is gewoon grappig.quote:
Jij vindt Community hilarischquote:
Ik mik inderdaad iets hoger.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij vindt Community hilarischjij hebt zeker ook weer zo'n ander idee van humor.
Misschien een rubriek uit de Donald Duck?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Weet alleen niet meer hoe deze strip heet helaas.
Nee het is een serie strips met dieren in dit soort situaties.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien een rubriek uit de Donald Duck?
Stamgasten zo te zien.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Weet alleen niet meer hoe deze strip heet helaas.
quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:39 schreef Mani89 het volgende:
Waar kan ik deze strip bestellen? Dan ga ik ze allemaal opkopen, elk exemplaar.
Community is ook hilarisch.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij vindt Community hilarischjij hebt zeker ook weer zo'n ander idee van humor.
Hoor ik daar gezelligheid?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Door die leuke plaatjes hangt er wel een heel positief stemminkje in dit topic, wat ontzettend gezellig zeg!
quote:
Oh ja sorry, ik raakte net iets te enthousiast denk ik. Ik zal het g woord even niet meer noemen hoor!quote:
Bedankt. Mijn moeder is overleden aan gezelligheid, dus dat ligt nogal gevoeling. Maar ik hoop dat jullie begrijpen dat toen ze op oud en nieuw met een triviantspel aan kwam zetten en zei 'laten we er een gezellige avond van maken!', ik geen andere keus hadquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja sorry, ik raakte net iets te enthousiast denk ik. Ik zal het g woord even niet meer noemen hoor!
Is ze diezelfde avond nog overleden?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bedankt. Mijn moeder is overleden aan gezelligheid, dus dat ligt nogal gevoeling. Maar ik hoop dat jullie begrijpen dat toen ze op oud en nieuw met een triviantspel aan kwam zetten en zei 'laten we er een gezellige avond van maken!', ik geen andere keus had
Een leuk fictief verhaal over moedermoord is weer niet gezellig genoeg voor Jasmijn hoorquote:
Nee dat plaatje was echt perfect gepost :pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een leuk fictief verhaal over moedermoord is weer niet gezellig genoeg voor Jasmijn hoor
"Can I get an encore, do you want more?" "Nee dank je, heb al genoeg gehad"quote:
Sorryquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:20 schreef LTVDK het volgende:
Post die ook nog eens de gecensureerde versie
Al is dat bij Fuckin' Problems wel bijna hilarischquote:
Wat een aids versiequote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al is dat bij Fuckin' Problems wel bijna hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |