Niet weten dat ik geen topics open als ik de Lapo hebquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
TOPICKAAP
Zo, eindelijk die vervelende Fred teruggepakt.![]()
Er zijn wat posts verwijderd in het vorige topic.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:43 schreef YokiKater het volgende:
Ben ik nu in de war of zag ik net gewoon post #304 staan .. ?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:44 schreef Njosnavelin het volgende:
@Anonymous, ik zal morgen wel pics uploaden. Bikinifoto's zal ik jullie besparen, hoewel er wel een mooie bij zat.
Nee, dat kan kloppen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:43 schreef YokiKater het volgende:
Nee. Maar Harry heeft in de tussentijd (denk ik) een paar posts weggehaald.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:43 schreef YokiKater het volgende:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:43 schreef LTVDK het volgende:
Niet eens de terugkeer van Njos in de TT vieren
Oh?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Maar Harry heeft in de tussentijd (denk ik) een paar posts weggehaald.
Je hoeft mij helemaal niets te besparen joh.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:44 schreef Njosnavelin het volgende:
@Anonymous, ik zal morgen wel pics uploaden. Bikinifoto's zal ik jullie besparen, hoewel er wel een mooie bij zat.
LTKDVquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:43 schreef LTVDK het volgende:
Niet eens de terugkeer van Njos in de TT vieren
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je hoeft mij helemaal niets te besparen joh.![]()
Maar tof hé. Ik zie ze dan morgen wel.
Vertel! Vertel!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:46 schreef LTVDK het volgende:
Goeie TT
Weet je wie er ook terug is?²
Oh ik mag weer niet blij zijn dat er iemand is wedergekeerd zekerquote:
Zoals ik al zei:quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
TOPICKAAP
[ afbeelding ]
Zo, eindelijk die vervelende Fred teruggepakt.![]()
O ja: Njos is terug!!![]()
Ik heb typles gehad van die man. De teksten die ik moest typen waren door hem ingesproken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:47 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de 16-jarigen hier: de man op de foto is Fred Emmer, een vroegere nieuwslezer van het NOS Journaal. Waarschijnlijk wel de beste nieuwslezer ooit.
Tot zover dit informatieve blokje.
Deze informatie werd mede mogelijk gemaakt door Harry's Paprika Kaasstengels.
Doe even normaal over Fredquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:47 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de 16-jarigen hier: de man op de foto is Fred Emmer, een vroegere nieuwslezer van het NOS Journaal. Waarschijnlijk wel de beste nieuwslezer ooit.
Tot zover dit informatieve blokje.
Deze informatie werd mede mogelijk gemaakt door Harry's Paprika Kaasstengels.
Hoiquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hé Waaghals van de foto-bijschriften.
Deze user ... NWS / Grote explosie in Tianjin, China #2quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar snap ik even geen kut van.
Bsb is er weer.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar snap ik even geen kut van.
Veel irritanter vind je ze niet op FOK!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze user ... NWS / Grote explosie in Tianjin, China #2
Romige kuiten.quote:
Volgens mij morgenavond als het helder is.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:55 schreef YokiKater het volgende:
Zijn er nou nog sterren te zien of kan ik gewoon lekker binnen blijven?
NU vooral, het is nu op zijn hoogtepunt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:55 schreef YokiKater het volgende:
Straks herhaling van Shownieuws.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:55 schreef YokiKater het volgende:
Nee, deze nacht.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij morgenavond als het helder is.
Morgen ook, maar dan is er meer kans op bewolking.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |