Ja dat had ik bij mn oudste twee ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:54 schreef Malteser het volgende:
Hier ook al weken gezakt voor de Limone test.... En mijn navel is helemaal vlak. Gewoon alsof ie gladgestreken is, heel gek want ik had heus een hele diepe kuil!
Mignonne, Limonetest: iets met bikinilijn scheren en op de tast want buik te dik.
Kan dat in Nederland ook dat verschillen van achternaam met 1 letter in het geval van een jongen of een meisje? Wist dat dat in die landen gebruikelijk was maar niet dat dit ook in Nederland (of België) konquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:58 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Jep, de namen van de opvolgende kinderen volgen die van het eerste kind. Dat is in België ook zo. Alleen is hier die combinatie dus mogelijk.
Maar vriendin heeft idd zo'n Russische achternaam. Dus zeg maar als Haase en Sharapova een kind krijgen dan zou het Jantje Haase-Sharapov of Liesje Haase-Sharapova moeten heten. Dat bezorgt de meeste kopzorgen.
Ik ben hier overigens zo druk mee omdat mijn vader me bij aangifte genaaid heeft met mijn naam, voornaam in dit geval. En daar zit ik nu bijna 30 jaar later nog aan vast. Vandaar dat ik voor mijn kinderen alles tip-top geregeld wil hebben op dat vlak.
Tsja, dat vraag ik me dus af of dat hier ook mag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan dat in Nederland ook dat verschillen van achternaam met 1 letter in het geval van een jongen of een meisje? Wist dat dat in die landen gebruikelijk was maar niet dat dit ook in Nederland (of België) kon
Ik ben nu wel erg benieuwd naar je voornaam
Virussen kijken geen weerberichtquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder, hoe kan een mens verkouden worden als het buiten 35 graden is? Keelpijn, tranenende ogen, snotneus...beuh!
Late reactie (vakantiequote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:04 schreef mignonne het volgende:
Ono! nog gefeliciteerd!![]()
ik herken je verhaal over uni en vrienden. Hier dezelfde situatie bij de eerste. Een hele bewuste keuze destijds en wij voldeden minder aan het plaatje wat jij omschreef. En ik heb ook de nodige nare opmerkingen gehad. Zoiets raakt je toch, zeker als het van mensen komt waar je altijd leuk mee opschiet. Whatever you do, ga je vooral niet verplicht voelen om tekst en uitleg te geven of je te verantwoorden over jullie keuze. Nergens voor nodig en iedereen is op een ander moment in die babyfase. Vaak is het vooral een stukje verwondering/verbazing over dat jullie al bezig zijn met iets waar anderen echt nog niet aan moeten denken.
Jij (jullie) ook gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:39 schreef LuDann het volgende:
[..]
Pas bevallen masterstudente hier.Gefeliciteerd!
Ik ben ook een buitenbeentje op de uni. Zelfde situatie zo ongeveer, 30 jaar, pas getrouwd, huisje, boompje, beestje. Ook laatstudeerder, ik moet nog een jaar.
Het is even schakelen denk ik, voor je omgeving daar. Mensen verwachten het niet, zijn nog met heel andere dingen bezig. Maar het zal je vast prima afgaan!
zoiets als officieel Johannes heten maar als roepnaam Hans hebben? Denk dat dat best vaak voorkomtquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:04 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Tsja, dat vraag ik me dus af of dat hier ook mag.
Mijn roepnaam of mijn doopnamen? Zijn niet zo spannend, roepnaam is een normale naam, niet een van de populairste, nooit geweest ook, maar ook niet uniek. Van mijn doopnamen is de eerste oubollig en heeft niets met mijn roepnaam te maken (begint ook met een andere letter). Is gewoon irritant op documenten e.d, of als de ICT op je nieuwe werk een e-mailadres aanmaakt met h.achternaam@werk.nl, terwijl iedereen alleen je roepnaam kent die met een andere letter begint. Dat soort dingen.
[..]
Virussen kijken geen weerbericht![]()
Ja, dat ging wel snel, niet heel aangenaamquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:06 schreef Burdie het volgende:
Maar joe, in 4 uur bevallen is wel een race zeg! Hij had haast.
Wanneer weten jullie meer over naar huis gaan?
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:46 schreef MissBliss het volgende:
Meld met baby uit buik!
Woensdag met 37+1 kreeg ik een ballon als inleiding, gisteren om half 11 had ik 2 cm ontsluiting en werden m'n vliezen gebroken. Toen binnen no time naar 9 cm ontsluiting gegaan. Om half 2 gaan persen (wat een hel) en om 14.42 is J.ulian W.illem geboren![]()
Hij woog 2305 gr dus een stuk meer dan de 2000 die we verwachtten. Hij hoeft niet in de couveuse maar we moeten wel nog even blijven om te kijken of hij een beetje op gewicht kan blijven.
Ik heb jammer genoeg een knip die ook nog uitscheurde. Hij lag met z'n gezichtje naar boven waardoor het persen niet wilde lukken.
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |