abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155197611
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 00:10 schreef mignonne het volgende:

[..]

Tijdje terug had k dr nog een. Die was vergeten kind te erkennen. (type laks enzo) Ja hoi succes he met je hechtingen en kraamverband in de tram :')
of k dr niet heen en weer kon rijden. Eeh laat me denken... Nee.
Oh my... Lekker met je netbroekje onder je panty naar de burgerlijke stand :X Mij niet gezien.

Maar toch, die naam he.. De voornaam heb ik zoveel vertrouwen in, die geeft ze me gewoon, dat weet ik zeker. Maar die achternaam, ugh, het is zo onbelangrijk en belangrijk en niets betekenend en alles betekenend tegelijk... (ik vermoed dat er ook wat hormonen meespelen ;) )
pi_155197635
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 00:12 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Dat zijn hele mooie meisjesnamen zeg!

Nee, mijn ouders hebben mij een hele mooie roepnaam meegegeven, alleen heeft vaders bij de aangifte alleen de doopnamen doorgegeven, waarvan de eerste vieslelijk is. Er is ook geen enkel verband tussen voor- en roepnaam. Tsja, dat is wel aan te passen, maar loopt behoorlijk in de kosten ja.
Oh haha dat heb ik ook. Mijn roepnaam is anders dan mijn doopnamen en staat ook niet jn mn paspoort. Dat je dan ergens omgeroepen wordt en dan glazig denkt van goh wat grappig, nog iemand met mijn achternaam! En dat pas bij de tweede omroepronde het kwartje valt dat ze mij bedoelen :+

Met een beetje fantasie is mijn roepnaam wel een samenstelling van mn doopnamen en mn doopnamen zijn van die ontzettend standaard namen dat het niet zo boeit eigenlijk.
:)
pi_155200889
Movement gespot hier. Vanochtend en zojuist in de rechterkant van mijn buik. Is het raar dat ik niet weet wat ik daar nou van moet vinden? :@

Tevens; Jongensnaam bedenken. Behoorlijk lastige opgave.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2015 03:07:35 ]
pi_155201254
Hier moeten we ook nog een achternaam kiezen. Het zou mooi zijn als Nederland ook snel de dubbele achternaam zou doorvoeren. Heb wel een dubbele nationaliteit (USA). Effe googlen
pi_155201260
Speciaal voor jou Sillie

Today's Top Story Week 28 of Pregnancy
Week 28 of Pregnancy
Your baby has started blinking and dreaming while you may be dreaming that the pain in your derriere will disappear!
Read more on WhatToExpect.com »

pi_155201561
Je mag toch in Nederland geen dubbele nationaliteit meer hebben behalve als het land het niet toestaat om je nationaliteit op te geven zoals Marokko?

Wij doen de achternaam van mijn vriend, daar zijn er maar weinig van en Stip is nu ook stamhouder. Niet dat we dat veel uitmaakt, maar leuk bijdingetje :) Daarnaast begint mijn achternaam met een W en dan ben je altijd als laatst met dingen :P
pi_155201651
Bleh, plaknacht.
Geen drupje regen, geen streepje onweer te bekennen hier, met je code geel :( Wel rookmelders die afgaan omdat de buurman een vuurtje stookt.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155201936
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 08:09 schreef Estrys het volgende:
Bleh, plaknacht.
Geen drupje regen, geen streepje onweer te bekennen hier, met je code geel :( Wel rookmelders die afgaan omdat de buurman een vuurtje stookt.
Het ging hier flink tekeer. Maar ook geen afkoeling. Helaas.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155202023
Hier wel afkoeling gelukkig! Voor het eerst deze week ook weer een beetje redelijk geslapen daardoor, al slaap ik sowieso goed als het hard regent. Alleen een beetje zielig voor de kat, die is bang voor onweer en heeft zijn veilige plekje af moeten staan voor de babykamer.
pi_155202030
Zo maar eens naar het zwembad met mijn twee schatjes. :) Lekker daar even walvissen ;)
pi_155202147
Onze baby krijgt de achternaam van mijn vriend. Die achternaam zou ik zelf ook willen aannemen, mochten we ooit nog gaan trouwen. Achternaam van vriend is Fries en nu blijkt ook de gekozen voornaam van oorsprong een Friese meisjesnaam te zijn. :X Onze tweede voorkeursnaam is dat trouwens ook, haha. Echt niet dat we het daarop uitgekozen hebben hoor, puur toeval.

Maar ze wordt niet geboren als Friezin, maar als Noord-Hollandse 8-)
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 08:55:38 #187
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155202206
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 07:59 schreef Dot. het volgende:
Je mag toch in Nederland geen dubbele nationaliteit meer hebben behalve als het land het niet toestaat om je nationaliteit op te geven zoals Marokko?

Dat geldt alleen bij naturalisatie, maar in de praktijk behouden de meeste mensen ook dan hun nationaliteit ivm wat jij noemt, dat het land het niet toestaat de nationaliteit op te geven.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155202323
Weet je wat het schattigst is? Als je kind voor het eerst zijn achternaam gaat zeggen als ze vragen hoe hij heet :)
pi_155202353
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:02 schreef Estrys het volgende:
Weet je wat het schattigst is? Als je kind voor het eerst zijn achternaam gaat zeggen als ze vragen hoe hij heet :)
O+ Dat is met leeftijd ook zo, toch?
pi_155202575
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:03 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

O+ Dat is met leeftijd ook zo, toch?
Ja maar die naam dat vond ik echt zo lief.

Overigens heeft oudste een roepnaam die een afkorting is van zijn volledige naam. En bij de dokter en zo roepen ze dan zijn volledige naam, hij reageert daar nooit op :') Tot een jaar geleden wist hij niet eens dat zijn roepnaam niet zijn officiële naam is. Ik weet niet of ik dat nog zou doen nu, want heel nuttig is die volledige naam nog niet. Maar goed als hij wil kan hij zichzelf ook bij zijn volledige naam gaan noemen.
pi_155202613
Wij hebben ook voor de achternaam van vriend gekozen. Zijn naam komt noet zo vaak voor en mijne is volgens mij een top 10 achternaam dus daar zijn er wel al genoeg van!
Voornaam kiezen wordt wel weer spannend. We willen vooraf het geslacht niet weten dus we mogen er 2 gaan uitzoeken :) We houden niet zo van veelvoorkomende namen en willen dus weer op zoek naar vrij unieke namen. Dochter heet N.erena en zoon K.iron dus daar heb ik dan liever geen Bas ofzo bij, maar dat wordt wel nog even een zoektochtje :D

Even jompelen voor mezelf...vandaag 13 weken! Hallo 2e trimester *O*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_155202651
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:16 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja maar die naam dat vond ik echt zo lief.

Overigens heeft oudste een roepnaam die een afkorting is van zijn volledige naam. En bij de dokter en zo roepen ze dan zijn volledige naam, hij reageert daar nooit op :') Tot een jaar geleden wist hij niet eens dat zijn roepnaam niet zijn officiële naam is. Ik weet niet of ik dat nog zou doen nu, want heel nuttig is die volledige naam nog niet. Maar goed als hij wil kan hij zichzelf ook bij zijn volledige naam gaan noemen.
Volgens mij is dat dezelfde naam die hier hoog op het lijstje staat, maar ik denk dat wij dan wel alleen de korte variant doen.

In principe kun je jezelf noemen wat je wilt natuurlijk :)
pi_155202760
Oh verhip. Ik begin morgen al aan het 3e trimester!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155203341
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 05:53 schreef Daui het volgende:
Speciaal voor jou Sillie

Today's Top Story Week 28 of Pregnancy
Week 28 of Pregnancy
Your baby has started blinking and dreaming while you may be dreaming that the pain in your derriere will disappear!
Read more on WhatToExpect.com »

Hahaha _O- .

Ik heb pas de naam van vriend aangenomen bij 't geregistreerd partnerschap. Wij zijn straks dus gewoon familie "V" :).
Ik vond dat niet moeilijk. Vriend wil zijn naam doorgeven en ik heb verder echt niks met mijn meisjesnaam zeg maar. 'T kost me ook weinig moeite om nu die van m'n vriend te gebruiken..
pi_155203477
Hier heeft t heerlijk flink geonweerd vannacht en het is afgekoeld O+ heel fijn danku, met de groeten van mijn olifantenvoeten en worstvingers xD

Alleen ze zijn hier achter aan het heien dus de deur staat maar zo af en toe open.
pi_155203930
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:06 schreef mignonne het volgende:
Hier heeft t heerlijk flink geonweerd vannacht en het is afgekoeld O+ heel fijn danku, met de groeten van mijn olifantenvoeten en worstvingers xD

Alleen ze zijn hier achter aan het heien dus de deur staat maar zo af en toe open.
Mijn voeten zijn gelukkig vannacht flink geslonken al. Afkoeling bevalt prima ook hier.

Oh. En ik zak voor de Limone test }:|, hard ook.
En mijn navel besloot te ploppen vannacht :D
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:35:08 #197
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155204076
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 07:59 schreef Dot. het volgende:
:Y Als je Nederlander wordt door optie of naturalisatie moet je in beginsel afstand doen, al is daar weer een behoorlijk rijtje uitzonderingen op.

Als je van rechtswege Nederlander wordt, omdat bij je geboorte één van je ouders Nederlander is, dan mag je gewoon andere nationaliteiten behouden.
pi_155204293
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:29 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Mijn voeten zijn gelukkig vannacht flink geslonken al. Afkoeling bevalt prima ook hier.

Oh. En ik zak voor de Limone test }:|, hard ook.
En mijn navel besloot te ploppen vannacht :D
Ik ben even kwijt wat de limone-test ook alweer was maar t zou me niet verbazen als k daar nietzwanger al voor zak :+

Hier geen plopnavel, hij wordt wel flink vlakker steeds. Ik had bij de meiden ook geen plopperd.

Baby gaat flink los sinds een paar dagen, hij wordt sterker voel ik. Wel gezellig :)
pi_155204472
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:44 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik ben even kwijt wat de limone-test ook alweer was maar t zou me niet verbazen als k daar nietzwanger al voor zak :+

Hier geen plopnavel, hij wordt wel flink vlakker steeds. Ik had bij de meiden ook geen plopperd.

Baby gaat flink los sinds een paar dagen, hij wordt sterker voel ik. Wel gezellig :)
Limone test: ik moet blind mijn bikinilijntje scheren nu, zeg maar ;).

Baby hier is ook steeds in de weer. Trapjes worden inderdaad krachtiger en ik voel nu ook regelmatig handjes onderin (baby ligt al met bolletje naar beneden en voeten omhoog).
Ik heb over 2 weken een groeiecho, ben stiekem wel weer benieuwd.
pi_155204476
Hier ook al weken gezakt voor de Limone test.... En mijn navel is helemaal vlak. Gewoon alsof ie gladgestreken is, heel gek want ik had heus een hele diepe kuil!

Mignonne, Limonetest: iets met bikinilijn scheren en op de tast want buik te dik ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')