quote:Beste Han,
hartelijk dank voor de documentatie. Ik heb nog twee vragen:
1. waar kan ik de registratie vinden van de 5% extra die Aygodutch heeft toegezegd voor investeringen gedaan in de maand juli? Dit kan ik niet opmaken uit de bijgevoegde documenten.
2. kan ik een overzicht ontvangen op welke datum ik welk bedrag kan verwachten liefst opgebouwd uit: totaalbedrag, aflossing, rente.
Mvg,
in de mail van de tot standkoming staat dat het betaal bedrag inclusief de extra fee is. Echter ontbreekt er bij mij ook een betaalschema. Ik kan de rente plus aflossing nu niet juist in mijn eigen CF administratie bijhouden.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:45 schreef Jackthe het volgende:
Aan Aygodutch nog een een vraag gesteld naar aanleiding van de documenten m.b.t. investering in Infraunion. Wellicht ook interessant voor anderen.
[..]
Ah, die had ik gemist.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:57 schreef CRWD het volgende:
[..]
in de mail van de tot standkoming staat dat het betaal bedrag inclusief de extra fee is. Echter ontbreekt er bij mij ook een betaalschema. Ik kan de rente plus aflossing nu niet juist in mijn eigen CF administratie bijhouden.
Dat heb ik gemeld aan AGD, maar ik heb geen info aangaande een betaal schema ontvangen. Wellicht dat het nog komt, ze zijn bezig met allerlei aanpassingen.
Dat gebeurt wel vaak bij ccf heb ik het gevoel. Geen cijfers maar wel een leuk verhaal. Als iemand niet een paar kerncijfers wil geven dan is het voor mij een no go! Anderen denken blijkbaar hier anders over; vol!quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:49 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Wel een goed verhaal. Ik mis alleen altijd jaarcijfers etc over de bedrijven op dit platform.
Zekerheden incl. hoofdelijke aansprakelijkheid lijken goed. Ook de drie jaar staan me wel aan.
Denk nog even na hoop dat het niet zo snel vol loopt.
Goed gezien. Ja, erg slordig. Vervolgens ga je je dan afvragen of de berekeningen van dat Agium nu op basis van 48 of 60 maanden is gebaseerd.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:48 schreef crowd-fundi het volgende:
Ook weer enige onduidelijkheid over de looptijd. Bij "financieel" staat dat het om 60 maanden gaat.
Aflossing lening de kom staat voor 2016 begroot op euro 23.927,74 dus de lening van 100000 euro zal dus wel in 5 jaar afgelost worden.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:56 schreef Horsemen het volgende:
Goed gezien. Ja, erg slordig. Vervolgens ga je je dan afvragen of de berekeningen van dat Agium nu op basis van 48 of 60 maanden is gebaseerd.
Dat zal het zijn jaquote:Op maandag 17 augustus 2015 17:03 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Misschien is er wel geprognotiseerd dat hij na 48 maanden in default gaat!
dat zouden die drie projecten bij investormatch ook zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:06 schreef Horsemen het volgende:
Het percentage opgehaald geld bij de Bio Product Processor van AGD is de afgelopen dagen rustig opgelopen naar bijna 18% maar is nu tot stilstand gekomen. Het is hier al honderd keer gezegd maar een dergelijk project zou bij GvE in een dagje vol zitten.
Ja, ze zullen er echt iets aan moeten doen om dat vlot te trekken....quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:08 schreef Camogli het volgende:
[..]
dat zouden die drie projecten bij investormatch ook zijn.
Al die platformen zouden een link moeten opnemen naar dit forum!quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:06 schreef Horsemen het volgende:
Het percentage opgehaald geld bij de Bio Product Processor van AGD is de afgelopen dagen rustig opgelopen naar bijna 18% maar is nu tot stilstand gekomen. Het is hier al honderd keer gezegd maar een dergelijk project zou bij GvE in een dagje vol zitten.
Ja, dat is mede het probleem denk ik. Weer een kip en het ei verhaal.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:12 schreef CRWD het volgende:
Ik wacht het AGD project af, daar heb ik dus nog geen toezegging in gedaan. Dat doe ik nooit aan het begin, omdat ik geen flauw idee heb hoelang het wel niet gaat duren voordat het tot stand komt. Dan leg ik wel in als het einde in zicht komt. Wanneer ik een ander mooi project zie, dan gaan de middelen daar heen.
Ik heb weken geleden ook een aardige toezegging gedaan via greencrowd. Dat schiet ook niet op.
Ook bij KOM zou ik niet snel iets toezeggen in de begin fase (dat ligt aan het project). GVE en Collin wel weer.
Jep, het is ook lastig. Als de toezeggingen vrijblijvend zouden zijn dan zou ik wel eerder iets grotere bedragen inleggen, maar dan wordt het helemaal een zootje. Dan is het project vol... en dan opeens toch niet en terug naar 60%quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:14 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ja, dat is mede het probleem denk ik. Weer een kip en het ei verhaal.
ik denk dat de combinatie zou kunnen werken:quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:18 schreef CRWD het volgende:
[..]
Jep, het is ook lastig. Als de toezeggingen vrijblijvend zouden zijn dan zou ik wel eerder iets grotere bedragen inleggen, maar dan wordt het helemaal een zootje. Dan is het project vol... en dan opeens toch niet en terug naar 60%
Zencap probeert het met een nog kortere looptijd, maar tegelijkertijd nemen ze ook een loopje met die tijd. Vandaag weer een project met 20 dagen verlengd.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:20 schreef Camogli het volgende:
[..]
ik denk dat de combinatie zou kunnen werken:
1. Betalen als het project 90% is volgeschreven
2. Korte looptijd van max een maand.
zencap heeft dus eigenlijk een onbeperkte looptijd. Of een onbekende.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:23 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Zencap probeert het met een nog kortere looptijd, maar tegelijkertijd nemen ze ook een loopje met die tijd. Vandaag weer een project met 20 dagen verlengd.
48 maanden dus... Klopt de berekening dan wel?!?!quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:03 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Aflossing lening de kom staat voor 2016 begroot op euro 23.927,74 dus de lening van 100000 euro zal dus wel in 5 jaar afgelost worden.
Misschien is er wel geprognotiseerd dat hij na 48 maanden in default gaat!
Wat in de samenvatting vermeld wordt lijkt puur de aflossing. Hoe de rente betaald wordt vind je nergens.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:29 schreef Camogli het volgende:
[..]
48 maanden dus... Klopt de berekening dan wel?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |