ze wilde vast gewoon flossenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:08 schreef ingee het volgende:
Nieuwe toevoeging aan de tot nu toe geproefd lijst:
Kattenharen.Een hand vol, vers van de kat. Nou de antihaarbalsnoepjes maar voeren.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze wilde ik jou nog laten zien. Eerste hapje. Jouw baby is zoveel kalmer
Ja, ik wil wel, maar daar ben ik te moe voor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:45 schreef Selvaria het volgende:
Ik drink helemaal geen koffie en leef nog. Wie wil me aanraken?
What's this trickery?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:45 schreef Selvaria het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel, maar daar ben ik te moe voor.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze wilde ik jou nog laten zien. Eerste hapje. Jouw baby is zoveel kalmer
Dit klopt niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:45 schreef Selvaria het volgende:
Ja klopt! Die smaak is bij mij ook nog ongekend.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
Komkommers geven een ongekende smaaksensatie ja
misschien is dat juist de mindfuck en schrikken ze dáár van!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:11 schreef ingee het volgende:
[..]
Ja klopt! Die smaak is bij mij ook nog ongekend.
(heeft komkommer een smaak?)
Is de nanny's naam koffie?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:14 schreef Mariposas het volgende:
Haha! Selvaria valt door de mand en blijkt gewoon een nanny te hebben!
met een baby is het nog grappig, met een kleuter niet meerquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Vanavond trouwens spinazie rapleyen
RIP witte muur.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
met een baby is het nog grappig, met een kleuter niet meer![]()
Soms.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:26 schreef Selvaria het volgende:
Zorgen jullie zelf voor jullie baby's dan?
nou dit. Ik doe ook alleen maar de poepluiers en de snotneuzen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:37 schreef ingee het volgende:
[..]
Soms.
Wel de lusten, niet de lasten enzo.
ja gewokte blaadjes idd. Mag ze legitiem blaadjes eten: feest!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:52 schreef Skittles het volgende:
Hoe rapley je spinazie?
Spinazie a la crèmezal het wel niet zijn
gewoon van die blaadjes?
Dat is wel heel macrobiotisch paleo verantwoordquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Team koffieloos.
En spinazie rapleyen - rauw geeft het geen troep!
Dreuuumesquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik schrik ook best wel van hoeveel groter mijn "baby" nu al is ten opzichte van dat filmpje
ja, maar dan zonder het vleesquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:58 schreef Skittles het volgende:
Blaadjes zijn zo vorige week. De wereld draait nu om takjes. Takjes en papier.
Wokken doe ik nooitdus gewoon olie in de pan, vlees bakken, Spinazieblaadjes in de pan en dan klaar??
* Skittles is geen keukenprinses
Ow sjips, net 3 emmers onkruid in de gftbak gemieterdquote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:16 schreef ingee het volgende:
Hebben jullie geen onkruid?
Zevenblad schijn je te kunnen eten als spinazie!
En na mijn borstvoedingsfaal heb ik kind eindelijk kunnen voeden met 'eigen' product: Een framboos uit de tuin
Zonde man!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:29 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ow sjips, net 3 emmers onkruid in de gftbak gemieterd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook de lengte is weer bijgetrokken (69 cm, wtf) en qua ontwikkeling gaat ze heel snel. Rondjes om de tafel, overstappen naar de poef/bank/tvmeubel/poes enzo. Ga me maar geen zorgen meer maken
![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:06 schreef ingee het volgende:
Soes maakt potjes wel heel makkelijk lijken!
R at visSamen spelen in bad. Ik word vast lekker nat! Spetter spater in het water, samen spelen in bad! SPETTER MET MIJ! *blub blub blub blub-geluid*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 spetter 2 spetter 3 spetters water! 4 spetter 5 spetter 6 spetters water! 7 spetter 8 spetter 9 spetter spat! 10 spetters alles is nat!
![]()
![]()
![]()
Beticht je ons nu van het hebben van geen levenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:12 schreef Hilmo het volgende:
Jullie hebben echt tijd over zeg![]()
Lag dubbel om vorig topic. Razz met pluisje, je schrijft zo heerlijk![]()
Brood Enzo maar beneden gooien en nakijken, check![]()
Appelstroop is grote hit. Heb op aanraden van hier zonnestroom gekocht, ook succes![]()
Brood eten gaat goed, fruit meestal ook maar niet veel. Er is progressie ja. Groente willen proeven is ook nieuw. Zelf een lepel of vork vasthouden, gaat hier nog echt niet. Lepel is om mee te slaan.
Oh water bak plenzen is ook een fijne bezigheid.
Jaaaah! Hahahaa!quote:
Net op tijd voor het sinterklaasseizoenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kan Photobucketfilmpjes nooit zienik loop mega achter op Soezegebied!
A jatte net mijn koekje van tafel en heeft net dus haar eerste hapjes speculaas op![]()
ZING MET MIJ!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:11 schreef Skittles het volgende:
[..]
Samen spelen in bad. Ik word vast lekker nat! Spetter spater in het water, samen spelen in bad! SPETTER MET MIJ! *blub blub blub blub-geluid*
1 spetter 2 spetter 3 spetters water! 4 spetter 5 spetter 6 spetters water! 7 spetter 8 spetter 9 spetter spat! 10 spetters alles is nat!
![]()
![]()
quote:
Echt hè. Slechte voorbeeld voor kinderen. Niet vragen, gewoon EISEN! En direct het muziekje starten en beginnen te zingen. Waarom wacht je niet ff of ik überhaupt wel wil?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:35 schreef ingee het volgende:
[..]
ZING MET MIJ!
Hoezo kan je het niet gewoon vragen?
Ik heb (O nee, R heeft) ook de fisher price radio gekregen. Die zegt 'Goed gedaan!' En 'Jij bent zo leuk! Hihihi'quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:43 schreef Skittles het volgende:
[..]
Echt hè. Slechte voorbeeld voor kinderen. Niet vragen, gewoon EISEN! En direct het muziekje starten en beginnen te zingen. Waarom wacht je niet ff of ik überhaupt wel wil?
Zingend speelgoed FTW!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:01 schreef Risu het volgende:
Ik heb nog niet op mijn zorgkosten gekeken. Iets zegt me dat het ziekenhuis een erg duur hotel is geweest.
Ik hoop zelf zingend speelgoed te vermijden. En dan als ik het krijg, nou dan zijn toch ineens die batterijen op, wat gek.![]()
Komkommermauw![]()
Hammmmmmmm soesje.Wat goed al.
Is dat ook iets van Vtech of heb je wat verkeerds gesnoven?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:06 schreef ingee het volgende:
[..]
Zingend speelgoed FTW!
Zoveel kleureeeeen, bij elkaaaar!
Rood oranjeeee, paars voor jou!
De boom zo groen, een gele zon!
De wolken wit de lucht zoooo blauw!
Hihihi!
Ermahgerd, i can imaginequote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:03 schreef Risu het volgende:
Boh, mijn mams heeft de hele familie uitgenodigd voor de verjaardag van paps. Van de 'steekt maar in dat kind, vinger of voedsel maak nie uit, lusjeook bier? Haha kijk nou, dat gezicht' mensen.
Niet zo'n zin in het weekend dus
Fisher Price / paddo'squote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:08 schreef Skittles het volgende:
[..]
Is dat ook iets van Vtech of heb je wat verkeerds gesnoven?
Dat is ongeveer 45 euro, dat is geen raar tarief toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:52 schreef Mariposas het volgende:
Ik zie net dat de nota voor de kraamzorg is gedeclareerd bij mijn zorgverzekeraar - ¤ 2.225,58 voor 49 uur, is dit een grap? Fiks uurtarief zeg.
Draagdoek/draagzak!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:03 schreef Risu het volgende:
Boh, mijn mams heeft de hele familie uitgenodigd voor de verjaardag van paps. Van de 'steekt maar in dat kind, vinger of voedsel maak nie uit, lusjeook bier? Haha kijk nou, dat gezicht' mensen.
Niet zo'n zin in het weekend dus
Ik vind het best wel veel gezien de werkzaamheden. Het is ook niet zo dat ze duur apparatuur hebben of aan bedrijfsruimte veel geld kwijt zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 45 euro, dat is geen raar tarief toch?
Dat inderdaad, ze krijgen zelf niet netto 45 euro natuurlijk. Een willekeurige werknemer kost al snel een keer een paar tientjes volgens mij.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Het is wel flink lager dan het uurtarief van paramedici. Dus ik vind het eigenlijk wel een logisch bedrag. Vergeet niet dat er ook geld naar (aansprakelijkheids)verzekeringen, verenigingen, bijscholingen en lidmaatschappen, management/overhead, belasting etc gaat. Ik weet uit ervaring dat bekenden mijn uurtarief (standaard uurtarief diëtist a 60 euro) ook vaak hoog vonden en geloof me, zoveel hield je er niet van over
Wat hebben ze gedaan die dag?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:28 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik kijk ook even bij mijn declaraties en ik zie dat de verloskundigenpraktijk ¤500,- heeft gedeclareerd op de dag van mijn bevalling. Ik heb toen niemand van hen gezien, want ik was medisch en ze waren er niet bij. Het is vergoed door de verzekering, maar toch vind ik het raar.
Ik ben een zachte vrolijke beerquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:06 schreef ingee het volgende:
[..]
Zingend speelgoed FTW!
Zoveel kleureeeeen, bij elkaaaar!
Rood oranjeeee, paars voor jou!
De boom zo groen, een gele zon!
De wolken wit de lucht zoooo blauw!
Hihihi!
Zo te zien is het heerlijk!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:35 schreef DJMO het volgende:
om even in de eetsferen te blijven: Michaels eerste rijstwafel![]()
Gelijk heeft ze, wtfquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:46 schreef Razztwizzle het volgende:
OmnomzMichael!
Ik heb de eerste irrationele angst van m'n kint ontdekt. Ze vindt die handenfilmpjes in Sesamstraat pure horror![]()
Zoiets:
Ze begint te huilen en kruipt in mij als ze het ziet.
+1, maar dan een ander kintquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh die waren bij Sil vanaf t begin favoriet juist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |