RIP witte muur.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
met een baby is het nog grappig, met een kleuter niet meer![]()
Soms.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:26 schreef Selvaria het volgende:
Zorgen jullie zelf voor jullie baby's dan?
nou dit. Ik doe ook alleen maar de poepluiers en de snotneuzen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:37 schreef ingee het volgende:
[..]
Soms.
Wel de lusten, niet de lasten enzo.
ja gewokte blaadjes idd. Mag ze legitiem blaadjes eten: feest!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:52 schreef Skittles het volgende:
Hoe rapley je spinazie?
Spinazie a la crèmezal het wel niet zijn
gewoon van die blaadjes?
Dat is wel heel macrobiotisch paleo verantwoordquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Team koffieloos.
En spinazie rapleyen - rauw geeft het geen troep!
Dreuuumesquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik schrik ook best wel van hoeveel groter mijn "baby" nu al is ten opzichte van dat filmpje
ja, maar dan zonder het vleesquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:58 schreef Skittles het volgende:
Blaadjes zijn zo vorige week. De wereld draait nu om takjes. Takjes en papier.
Wokken doe ik nooitdus gewoon olie in de pan, vlees bakken, Spinazieblaadjes in de pan en dan klaar??
* Skittles is geen keukenprinses
Ow sjips, net 3 emmers onkruid in de gftbak gemieterdquote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:16 schreef ingee het volgende:
Hebben jullie geen onkruid?
Zevenblad schijn je te kunnen eten als spinazie!
En na mijn borstvoedingsfaal heb ik kind eindelijk kunnen voeden met 'eigen' product: Een framboos uit de tuin
Zonde man!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:29 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ow sjips, net 3 emmers onkruid in de gftbak gemieterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |